Jaymin Eve - Rejected, Ötvenhatodik fejezet

 


56

 

Jaxsonnak ezután el kellett mennie a falkával kapcsolatos teendők miatt, így egyedül maradtam Torinnal. Most, hogy a barátja elment, az alfa vesztett a pimaszságából, az arca bizonytalan volt, amikor megkérdezte: "Nem lenne esetleg... kedved sétálni egyet?".

A farkasom megcsóválta a fejét, az érdeklődését. Az enyém nem létezett, de most hosszútávú játékot játszottam, így nem tántorodhattam el.

"Persze. Az jó lenne."

Mint egy brazil gyantázás. Miközben farkasként kiütöttem magam.

Nem ért hozzám, miközben sétáltunk, de közelebb volt hozzám, mint szerettem volna, különösen, amikor egy aprócska részem élvezte a köztünk lévő párkapcsolat zümmögését. "Meglepődtél?" - kérdezte, és ez eléggé megdöbbentett ahhoz, hogy megálltam a sétában.

"Min?"

Az agyam folyamatosan pörgött közte, Jaxson és Shadow között, és fogalmam sem volt, hogy konkrétan mit kérdez.

"Hogy én vagyok az igazi társad?"

Ó. Újra mozgásra kényszerítettem magam, és utolért. "Azt hittem, Jaxson lesz az" - vallottam be végül, valószínűleg először voltam vele őszinte, mióta megpróbáltam kitépni a torkát. "Mindig is volt köztünk egy olyan kötelék, ami mélyebb volt a hétköznapinál. Úgy értem, apám után ez a kapcsolat szarrá vált, de azelőtt... ő volt az én emberem. És őszintén azt hittem, ha valaki, akkor Jax."

Torin fojtottan kuncogott. "Igen, az a hatalmas veszekedés, amibe keveredtünk, miután elmentél, valahogy azt jelezte, hogy ő is így érez. Majdnem te voltál a töréspont az egész életünkön át tartó barátságunkban. Már megint."

" Mégis a bétáddá tetted őt" - mondtam egy vállrándítással.

Torin bólintott. "Jaxson a legjobb kibaszott alakváltó, akit valaha ismertem. Megérdemli, hogy ő legyen az alfa, és egyértelműen ő a jobb neked, de a sors nyilvánvalóan úgy döntött, hogy ezúttal ez nem fog megtörténni, úgyhogy rajtam múlik, hogy...". Tétovázott. "Amit megérdemelsz. Te és Torma."

Sikerült köhögéssel lepleznem a hitetlenkedésemet.

Torinnak azonban nem hiányzott, és meglepő módon lehajtotta a fejét, és elmosolyodott. "Igen, lehet, hogy nem indultam túl jól ezzel, de őszintén szólva nem számítottam rá, hogy ilyen keményen harcolsz ellenem. Megmentettünk téged, és fél évig próbáltam kidolgozni a tervemet, szóval kicsit lehangoló volt tudni, hogy nem is akartad, hogy megmentselek."

Igen, azt hiszem, az ő szemszögükből nézve talán egy kicsit jellemtelenül viselkedtem. Talán csak sosem tudták, milyen mélyen gyűlölöm őket. Hogy hogyan gondolhattak mást azok után, ahogy a falka bánt velem, azt sosem tudtam volna, de végül is hülye fickók voltak.

"Azt mondtad korábban, hogy majdnem megint véget vetettem a barátságodnak Jaxsonnal. Miért megint?"

Soha nem tudtam, hogy veszekedtek volna, és nem tudtam elnyomni a kíváncsiságomat, hogy ez mit jelent.

Először azóta, hogy elkezdtük ezt a csevegést, Torin ravasznak tűnt, de becsületére legyen mondva, nem próbált hazudni nekem. "Amikor az apád először megtámadta az enyémet - a szeme fájdalmas volt a kivégzett apja említésére -, figyelmeztettem Jaxsont, hogy el kell engednie téged. Visszautasította, de az egész élete kockán forgott. Világos volt, hogy a te tekintélyednek vége ebben a falkában, és ha béta akar lenni, nem veszítheti el a tiszteletet, mint a callahaiak. Nem volt más választása."

A fejem pörgött, és a mellkasomban furcsa fájdalmat éreztem, mintha emésztési zavarok lennének. "Ezt nem tudtam. Azért harcolt, hogy a barátom maradjon?"

Torin bólintott. "Aha. Egy hónapig nem beszéltünk, és szinte minden adandó alkalommal megpróbálta kiütni a kibaszott fejemet."

Akkoriban a fájdalom, a gyász és a félelem világában éltem, úgyhogy minden nagyon homályos volt, de valahogy emlékeztem, hogy Jaxson még egy rövid ideig a közelben volt az apám halála után.

"Miért adta fel a küldetését, hogy kitartson mellettem?"

Torin arca merev volt, kemény és hajthatatlan, az alfa benne világított, mint a kibaszott nap. "Az apja és az én apám összejöttek, és megtanították Jaxsont néhány életleckére. Majdnem nem élte túl, és ha nem avatkozom közbe, talán meg is ölték volna. Mégis sikerült valamit eltörniük a barátomban aznap, és egészen mostanáig nem láttam újra. Az ereje és az akarata bosszúból visszatért, és kétlem, hogy lenne bármi a világon, ami most elszakíthatná tőled."

Elnyeltem egy zokogást... Kizárt dolog, hogy Torin előtt sírjak. De ez a kis történet, ami szinte hihetetlen volt, és mégis annyi mindent megmagyarázott, olyan volt, mint egy újabb tőr a mellkasomban.

"Milyen kusza hálót szövünk" - motyogtam. "Fogalmam sem volt róla, hogy Jaxson ennyi mindenen ment keresztül, hogy megpróbáljon megmenteni engem." Ez nem semmisítette meg azt a szart, amin keresztül kellett mennem miatta, de segített megérteni, és ez segített némileg megbocsátani neki.

Torin felnevetett, és ugyanabban a pillanatban előrehajolt, és az alkarom köré kulcsolta a kezét, megállásra rántott, miközben arra kényszerített, hogy nézzek vele szembe. "Nem fogja egykönnyen elengedni magát. És íme az ajánlatom... Én mellette fogok harcolni, hogy megnyerjelek magamnak, te pedig eldöntheted, ki a legjobb társ számodra. Hallottam, hogy korábban arról beszéltél, hogy neked kell döntened, és azt hiszem, van bennem annyi, amit fel tudok ajánlani, hogy szívesen vállalnám a versenyt Jaxszel."

A szemeim most már olyan tágra nyíltak, hogy őszintén aggódtam, hogy a szemgolyóim kurvára kiesnek a fejemből. Még sosem láttam Torint ilyennek - ilyen nyíltnak és sebezhetőnek. Az arcán viselte az érzelmeit.

A hitetlenségem úgy ragyoghatott át, mint egy reflektor.

"Tudom, hogy nagyon keveset tettem, hogy meggyőzzelek erről, de az elmúlt egy évben megváltoztam - mondta halkan. "Rendbe jöttek a prioritásaim. Szembesültem néhány kemény igazsággal, amitől fiatalkoromban elzárkóztam. Már nem ugyanaz az alakváltó vagy férfi vagyok, akit ismertél, Mera. Sok lépéssel közelebb kerültem ahhoz, hogy méltó legyek hozzád. Csak adj egy esélyt, hogy bebizonyítsam."

A farkasom felüvöltött, és meg akarta ragadni a lehetőséget, mert ez volt az igazi társunk. Az, aki úgy kiteljesítené a lelkünket, ahogy senki más soha. De én nem bíztam ebben az új Torinban, bármit is mondott. Még mindig annyi minden volt kimondatlan, annyi titok, és fogalmam sem volt róla, mi történt Dannie-vel.

Arról nem is beszélve, hogy egy részem még mindig arra várt, hogy Shadow megjelenjen. Talán ostobán, de ez volt, ami volt.

Lenyelve a lágyabb érzelmeimet, elhúzódtam az alfától. "A tökéletes szavaknál sokkal többre lesz szükség, Torin - mondtam röviden, és a hangom remegett, annak ellenére, hogy elhatároztam, nem hagyom magam befolyásolni. "Én sem vagyok ugyanaz az alakváltó, aki egy évvel ezelőtt voltam, és most pokolian nehéz dolgod lesz bebizonyítani, hogy mennyit érsz."

Elmosolyodott, és most az egyszer nem vigyorgás volt. "Kihívás elfogadva, édesem. Úgy fognak udvarolni neked, ahogy még soha."

A szívem megint megdobbant, de leállítottam azt a szukát. Volt egy küldetésünk, és én nem hagyom magam eltántorítani tőle, bármi is történjen. Torin talán új életet kezdett, de nekem kétségeim voltak. Egy farkas tényleg megváltoztatta valaha is a bundáját? Vajon elég sokáig leszek itt, hogy megtudjam?