Jaymin Eve - Rejected, Ötvenhetedik fejezet

 


57

 

A Torinnal töltött délutánom tanulságos volt, és őszintén szólva, ha nem lett volna köztünk sok évnyi elcseszett múlt, akkor is pokolian elbűvölt volna Torma alfája. Valóban másnak tűnt: érettnek, nyugodtnak és intuitívnak. Igazán felnőtt, mióta az apja halála az alfapozícióba taszította, de úgy látszik, nem voltam egy megbocsátó fajta csaj, mert a lángoló dühöm még mindig egy végtelen medence volt, amit alig tudott behorpasztani.

De nem utáltam teljesen a napot.

Torin egészen a vacsora végéig velem maradt, mielőtt elnézést kért volna, mondván, hogy falkabeli dolga van. Én csak mosolyogtam és bólintottam, nem törődve azzal, hogy feltartsam. Ez nagyszerű jel volt. Ez azt jelentette, hogy a találkozót lefutottuk, és már csak Simone sms-ére kellett várnom. Korábban küldött egyet, aminek a tartalma "rajta vagyok" és egy emoji volt. Kétségtelenül homályosan fogalmazott arra az esetre, ha valamelyikünk telefonja rossz kezekbe kerülne.

Torin a falkaházban hagyott, amely a nap nagy részében üres volt, de most tele volt végrehajtókkal, akik kétségkívül azért voltak itt, hogy szemmel tartsanak. Ez az új fejlemény egy kicsit megnehezítette a szökést, de sok tapasztalatom volt már abban, hogy ki-be osonjak ezen a helyen, és ismertem néhány kijáratot, amelyekről eléggé biztos voltam benne, hogy egyikük sem tudott ezek közül a húsfejűek közül. Minden rendben lesz, amíg Simone elküldi nekem a helyszínt, amilyen gyorsan csak lehet.

Néhány perccel este nyolc óra előtt megszólalt a telefonom a zsebemben. Nem voltam egyedül, így nem is reagáltam rá. Ehelyett újabb öt percet töltöttem azzal, hogy úgy csevegtem mindenkivel, aki üdvözölt, mintha a falka régen elveszett, értékes tagja lennék. Nem az, akit valamikor mindannyian megpróbáltak megtörni.

Szerencsére kiváló színész voltam, mert az irántuk érzett gyűlöletemből semmi sem tűnt fel.

A zsebemben égő telefonnal végül ásítva vonultam az ágyba. Amikor azt mondtam, hogy Torin szobájába akarok menni, elégedett vigyort kaptam néhány talpnyalójától. Könnyen lehetett látni, hogy ki állt a Torin csapatban. Szerencsétlenségére én a Mera-csapatban voltam, és azt fogom tenni, ami nekem a legjobb. Először magatokat kell szeretni, hölgyeim.

Három alakváltó kísért be a szobájába, és észrevettem, hogy szinte mindegyikük férfi volt. Ez általában nem így működött - a nők ugyanolyan kemények voltak, mint a férfiak, és gyakran a biztonságiaknál kaptak pozíciókat, de Torin egyértelműen a pöcsklubot ringatta az uralma alatt.

Valószínűleg Sisily ragaszkodott hozzá. Csakhogy... ő is eltűnt, akárcsak Dannie. Valami komoly szarság történt a távollétemben, és túlóráznom kellett, hogy bepótoljam a híreket.

Amint biztonságban voltam Torin szobájában, előkaptam a telefont, és négy szót találtam Simone-tól. Iskola. Színház. Tizenöt perc. Rendben, nos, legalább tizenöt percig tartott volna, amíg emberi alakban odasprintelek, de ha farkasként megyek, fele annyi idő alatt odaérek.

Miközben tervezgetni kezdtem, küldtem egy válaszüzenetet Simone-nak. Tíz perc múlva ott leszek. Előbb a figyelemelterelés.

A válasza azonnali volt. Figyelemelterelés következik.

Szünetet tartottam. Nos, ez még könnyebbé tenné a dolgot, ha nem kellene kitalálnom a tervem mindkét lépését. Simone-nak több kis trükk is volt a bundájában, úgyhogy előbb neki adtam a lehetőséget.

A felkészüléshez átkutattam Torin szobáját, és találtam egy kis hátizsákot, amibe egy sor ruhát tettem, és meggyőződtem róla, hogy jól be van-e húzva a cipzár - a farkasok küszködtek a cipzárakkal. Mire felkészültem, Simone már átjött egy figyelemeltereléssel, és a távolban felharsantak a körzeti riasztók. Tudtam azonban, hogyan dolgoznak a végrehajtók, így először is bebújtam az ágyba, teljesen felöltözve, miközben úgy tettem, mintha félig aludnék. Az ajtó becsapódott, én pedig felrándultam, és pislogva dörzsöltem a szemem a fény ellen. "Mi történik?" Kiáltottam, a lepedőt a mellkasomhoz szorítva, akár egy bajba jutott kislány.

A két fickó körbepillantott, a protokollt követve, hogy fenntartsák a szoba biztonságát. "Maradj itt, alfatárs" - mondta egy magas fekete férfi komoly arccal. Nem ismertem személyesen, és azon tűnődtem, vajon új tagja-e a falkának. Nem mintha igazán érdekelt volna.

Bár nyilvánvalóan jól végezte a munkáját. Gyors és hatékony, de mivel nem adtam neki okot arra, hogy ne bízzon bennem, nem is tette. "Segíthetek?" Kérdeztem, amikor elfordultak.

Valaki adjon nekem egy kibaszott Oscar-díjat a legjobb színésznőnek egy csomagban.

Mindketten megrázták a fejüket. "Nem, kérem. A mi dolgunk, hogy biztonságban tartsunk. Valószínűleg csak az állatok indították be a riasztót."

Igen, talán. Állatok, amiket az én harcias legjobb barátom küldött ide. Ő egy rohadt őrző volt, ahogy Angel is bizonyította, hogy az. Két vad, rettenthetetlen, vagány barátnő. Ez majdnem kárpótolt azért, hogy én voltam Torin igazi párja.

Bólintottam, mosolyt erőltetve magamra. "Oké. Akkor kérlek, tájékoztass a fejleményekről."

Távozáskor tisztelegtek, és amikor az ajtó becsukódott, levetkőztem a kedves lány szerepét, és kigurultam az ágyból. A hátizsákot úgy helyeztem el, hogy a farkasom könnyen megragadhassa, a bejárati ajtó csak egy érintésre nyílt ki, aztán a felszínre hívtam a vadállatom energiáját, remélve, hogy a váltásom csendben marad a kinti káosszal szemben.

A csontok átformálása sosem lett volna kellemes, de ahogy egyre több mágia szivárgott a lelkembe, csak egy szempillantás kellett hozzá, és máris farkas voltam. Ebben az alakban lézerfókuszúak voltunk, megragadtuk a kis táskát a szánkban, és könnyedén kiléptünk az ajtón. A folyosó üres volt, ahogy számítottam rá. Az alfa és a családja mindig a birtok legtágasabb oldalán tartózkodott, a másik oldalon lévő bejáratot pedig a csatlósaik őrizték.

A gyávaságuknak ismét meg kellett fizetniük, amikor úgy osontam ki, mint egy tolvaj az éjszakában. Ez az öreg ház tele volt titkos bejáratokkal, kis szekrényekkel, amelyek sikátorokba vezettek, és egy mosodai csúszdával, amelyet nem egyszer használtam, hogy elszökjek az engem üldöző seggfejek elől. A kisebb termetem, mind emberi, mind farkas alakban, néhányszor jót tett nekem.

Senki sem keresztezte az utamat, mire a ritkán használt mosókonyhához értem. Persze, amikor nekinyomódtam az ajtónak, az erősen zárva volt, és bármennyi erővel rendelkezett is a farkasom, a hüvelykujj és az ajtónyitás képessége nem tartozott hozzá.

Basszus... Vissza kellene váltanom, aztán megint vissza, de három váltás ilyen rövid idő alatt annyira kimerítene, hogy eléggé használhatatlan lennék, ha harc törne ki.

Pár értékes percet vesztegettem arra, hogy más lehetőségeken töprengjek, mire meghallottam, hogy az alakváltók visszatérnek az épületnek erre az oldalára. A figyelemelterelésnek vége volt, és hamarosan csapdába estem. Így nem maradt más lehetőségem. A farkasom, aki megértette a tervet, nem küzdött a váltó ellen, lehetővé téve, hogy visszacsússzak az emberi bőrünkbe. Villámgyorsan kinyitottam az ajtót, berohantam, és ismét erősen becsuktam.

Mély levegőt szívtam, miközben kerestem az energiát, hogy újra átváltozzak, csak elengedtem minden irányítást, és reméltem, hogy a farkasom reagál, és legalább a munka felét elvégzi helyettem. Nem hagyott cserben, és amikor a váltás ismét beütött, a fájdalom erősebb volt, de ugyanolyan gyorsan vége lett. Egy-két percig ugyan a földön ziháltam, hogy magamhoz térjek, de volt erő a testünkben, amikor felpattantunk, felkaptuk a táskát, és a kijáratot jelző fal felé vettük az irányt. Ez egy olyan régimódi fémcsúszda volt, helyenként durva, de elégszer használtam már ahhoz, hogy tudjam, mely helyeket kell elkerülni.

A friss levegő hatására még több energia tért vissza, és gyorsan megindultam a patak felé. A víz volt a legjobb módszerem a szagom és a nyomaim eltüntetésére, és néhány mérföld megtétele után a patakparton egy főútra értem, ahol egyenesen az iskolába tarthattam.

Basszus, imádtam, amikor egy terv összeállt.