Jaymin Eve - Rejected, Ötvennegyedik fejezet

 


54

 

Az az érzés, amikor egy ismeretlen helyen és helyzetben ébredtem fel, az egyik legrosszabb volt, amit valaha is átéltem, és ez az utóbbi időben túl gyakran megtörtént. Azonnal változtatnom kellett az életmódomon - mert ez kurvára nem volt egészséges.

Bármivel is sújtott le az alfa és a bétája, tomboló másnaposságot hagyott maga után, és miután befejeztem az epe és bármilyen törmelék hányását, ami a gyomromban volt, megfordultam, és egy ágyhoz láncolva találtam magam. Csak az egyik bokámnál fogva, de ez egy ezüstlánc volt, ami megerősített és túl erős volt ahhoz, hogy eltörjem - ezt többszöri szabadulási kísérlet után tudtam.

Amikor a fejemben dübörgés egy kicsit enyhült, felhúztam magam, hogy jobban lássam a környezetemet. Torin szobájában voltam. Szörnyű érzésem volt, hogy ez mit jelent; az alfa nem aprózta el a szavakat legutóbb, amikor szinte beültetett egy hárembe Sisilyvel. Véget kellett vetnem a köteléknek most - véglegesen. Csak meg kellett várnom, amíg a szobában lesz, és elég közel, hogy biztosítsam, hogy sikerülni fog.

Újabb lüktető fájdalom szorult a fejembe, miközben ismét azon tűnődtem, mi lehetett abban a porban, amivel megvertek minket. Miféle anyag tehette ezt Shadowval és a Tudás Könyvtárával? Mármint, hogy a faszba volt egyáltalán lehetséges, hogy az alakváltók egyáltalán be tudtak lopakodni a könyvtárba segítség nélkül?

Vagy követtek minket?

Volt az a mozgás, amit akkor láttam, amikor elhagytuk Tormát a tűzgolyóval. Rókának vagy nyúlnak néztem, mert észrevettem a bokrok között a szőrzetet, de lehetett volna több is. Lehetett volna két ostoba alakváltó, akik azt hitték, hogy megmentenek engem. Mindeközben átvágták Shadowt.

A hálószoba ajtaja becsapódott, mielőtt tovább gondolkodhattam volna, Torin lépett be a maga szaros hencegésével. A farkasom megmozdult a mellkasomban, de nem úgy reagált rá, mint legutóbb. A vágyakozás és a szükség eltűnt. A késztetés, hogy alfájának és társának engedelmeskedjen, elhalványult a dühünkkel szemben, amit tett velünk. A sok évnyi zaklatás és kínzás után, miután visszautasított, a tény, hogy azt hitte, besétálhat az életembe, és bármilyen döntést meghozhat helyettem, a testemet lángra lobbantotta a dühtől.

A vérére vágytam. A körmeim alatt és a számban, ahogy kitépem a torkát.

"Helló, társam" - mondta vidáman. "Azért jöttem, hogy elengedjelek, most, hogy már tudom, hogy nem fogsz szenvedni a por utóhatásaitól".

Nem szóltam egy szót sem, csak olyan pillantással bámultam rá, ami egy intelligensebb alakváltót is aggasztott volna. Ez az idióta túlságosan önző volt ahhoz, hogy még ahhoz is annyira figyeljen, hogy meglássa a gyilkosságot a szememben.

Ahogy a keze a bokám köré tekeredett, lassan simogatta, én pedig kényszerítettem magam, hogy továbbra is egyenletesen lélegezzek. "Örülsz, hogy visszajöttél, bébi?" - kérdezte, nyilvánvalóan még mindig hülyén.

Az állkapcsom annyira összeszorult, hogy nem tudtam megszólalni, de sikerült egy fejbiccentéssel hazudnom, és ő elégedett volt ezzel. "Hamarosan elfelejted az Shadow Beasttel töltött időt" - tette hozzá, amikor a lánc végre megcsörrent, és a lábam elengedte.

Abban a pillanatban, ahogy ez megtörtént, a farkasom átvette az irányítást. Nem vettem észre a saját dühömben, hogy mennyire teljesen elszabadult, és másodpercek alatt átváltottunk. Farkasként pontosan azt tettem, amit apám megkísérelt, és megtámadtam Torma alfáját. Nem számítottam rá, hogy Torin előre látja a támadást, de valahogy a seggfej tudta.

"Állj!"

Ez egy olyan parancs volt, amely mögött alfa-erő állt, és ellentétben a legutóbbi alkalommal az emberi alakomban, a parancsa valóban irányította a farkasomat. Vicsorogtunk és harcoltunk, de mivel technikailag ez még mindig az én falkám volt, kénytelen voltam követni a falkatörvény szabályait. Bár az irányítása a legjobb esetben is gyengének tűnt.

"Menjünk futni - tette hozzá, és olyan gyorsan váltott át a farkasába, hogy lenyűgözött volna, ha nem lenne ekkora pöcs.

A farkasom újra támadni próbált, de a mágiájával lefogta, a lábunk csak akkor tudott mozogni, amikor a szándéka szerint követtük őt. Nem harcolt újra, és mélyen legbelül tudtam, hogy a farkasom még mindig tartogat egy kis reményt arra, hogy igényt tarthat a párjára, bármennyire is dühös volt ma.

Emberi énem viszont soha nem hagyta volna abba, hogy letépjem ennek a fasznak a pofáját.

Torin az egész futás alatt zárva tartotta fölöttünk a hatalmát, és keserédes volt, hogy a társammal átkelhetek a falka földjén, de ismét egy átkozott fogoly leszek. Remélem, hamarosan eljön az az idő, amikor nem leszek áldozata minden hatalmas seggfejnek, aki azt hiszi, rám erőltetheti az akaratát.

Jelenleg mindet gyűlöltem.

Amikor Torin végzett, visszatértünk a falkaházba, és úgy ugrált körülöttem, mint egy játékos kiskutya. A farkasom nem reagált, mindketten végeztünk vele. Végül visszaváltozott, eltűnt, hogy felöltözve térjen vissza, Jaxsonnal az oldalán. Előttem ültek, én pedig a legrégebbi barátomból lett ellenségemre meredtem. Még a farkas látásommal is fáradtnak tűnt; a külön töltött év megöregítette.

"Mivel bizonyíthatjuk, hogy itt a helyed?" - kérdezte előre hajolva, miközben hozzám fordult. "Most Torin a főnök, és gondoskodik róla, hogy senki ne hibáztasson többé téged apád hibájáért. Fogalmad sincs, min mentünk keresztül, hogy visszakapjunk téged. Nem értem, miért nem vagy hálásabb."

A farkasom morgott, a hang mélyebb volt, mint bármi más, amit valaha is hallottam, ahogy megcsapolta a bennünk évek óta forrongó alapdühöt. Ha ez a két faszfej nem vigyáz, dühömben az egész Árnybirodalmat a fejünkre zúdítom.

"Mit akarsz tőlünk?" Torin tolakodott, ostoba vigyorral az arcán. "Mi lenne, ha előbb adnék nektek valamit, hogy megmutassam, mennyire komolyan gondolom a kötelék megszilárdítását?"

Vissza kellett volna térnem emberi formámba, hogy kiabálhassak velük, de akkor meztelenül állnék a két seggfej előtt, és akkor egy egész sor új problémám lenne.

Szerencsére, mielőtt választanom kellett volna a szikla és a kemény hely között, valaki új érkezett, aki a füvön tépelődött, ruhával a kezében, és könnyek csordultak végig az arcán. Simone leborult elém, arca megrázkódott, keze remegett, ahogy felém nyújtotta a ruhát.

"Jobbá tudom tenni az életedet, mint azt valaha is el tudnád képzelni" - mondta Torin, és amikor elszakítottam a tekintetemet a barátomról, azt láttam, hogy teljesen önelégült és biztos a bámulatosságában. Azt hitte, hogy pontosan ott tart, ahol akar, azzal, hogy a legjobb barátomat lógatja elém.

A legrosszabb az volt, hogy igaza volt. Sok mindent feladtam volna ezért a pillanatért Simone-nal. Nagyon sokat.

"Hagyjuk, hogy utolérd magad - mondta Jaxson, aki sokkal jobban ismert engem, mint Torin valaha is remélhette volna. A függetlenségem mindig is fontos volt, még azelőtt is, hogy a családom megbaszta volna a helyünket a falkában, és utáltam, ha lebegtetnek.

Torin vitatkozni akart, de amikor Jaxson a füléhez közel mondott valamit, sóhajtott egyet, és további ellentmondás nélkül követte a barátját. Amikor már nem láttam őket, az engem tartó energia enyhült, így visszaváltozhattam. Magamra húztam a melegítőt, amit Simone hozott nekem, a testem és a kezem remegett, ahogy küzdöttem, hogy összeszedjem magam.

"Mera - lihegte, még mindig térdelve a falkamező közepén. Mintha nem igazán tudta volna rávenni a lábait, a sokk mozdulatlanná tette.

A szívem a mellkasomhoz csapódott, ennek a pillanatnak az intenzitása még erősebb volt, mint vártam, én is térdre estem. Fogalmam sem volt, hogyan fog ez az egész végződni. Sötét fürtjei ellenére Simone egy vörös hajú nő temperamentumával rendelkezett, akárcsak én, és valószínűleg kétféleképpen fog reagálni: vagy kiborul, és addig üvöltözik velem, amíg el nem ájul. Vagy...

Előrevetette magát, a karjai szorosan körém fonódtak, miközben zokogás fojtogatta. "Azt mondták, hogy életben vagy" - fröcsögte - "de én nem bízom egyik szemétládában sem".

Ugyanolyan erővel, ha nem erősebben viszonoztam az ölelését, és belélegeztem az illatát, az ánizs illata ma különösen erős volt. Mielőtt észbe kaptam volna, mindketten kigúvadtuk a szemünket, és millió mérföldes sebességgel próbáltunk beszélni.

"Annyira hiányoztál!"

"Ez volt a leghosszabb év nélküled!"

"Megölöm azokat a kibaszott alakváltókat!"

"Hogy hagyhattál itt velük!"

És így tovább, amíg ki nem adtuk magunkból a düh és a szorongás nagy részét, miközben soha nem engedtük el a másikat. Amikor a könnyek végre elálltak, egymás mellé dőltünk, és én először vettem igazi levegőt, mióta elraboltak Shadowtól. Egy mély, tisztító jellegű belégzés.

"Nem maradhatok itt - mondtam neki halkan. "Minden egyes nap hiányoztál, aggódtam érted, és sírtam, mert nem voltam biztos benne, hogy újra látlak, de még miattad sem maradok Torma-ban ezzel a falkával."

Simone arca vad volt. "Ezt soha nem várnám el. Több mint hajlandó vagyok örökre elmenni innen. Még a szüleim is... Nem voltak hajlandóak semmit sem tenni, hogy segítsenek megtalálni téged. Egyetlen dolgot sem!"

A kezéért nyúltam, és erősen megszorítottam. "Te vagy a legjobb barát, akit valaha is remélhettem. Annyi szarságon keresztül kitartottál mellettem, hogy őszintén szólva, soha nem tudom ezt meghálálni neked. De ez az utazás, amin most vagyok...." Sóhajtottam. "Veszélyes, és nem akarom, hogy megbánd a döntést, hogy velem jössz. Nem akarom, hogy bajod essen."

Simone kiegyenesedett, és a hajában lévő, majdnem tökéletes fonatra mutatott. "Ha megtanulom befonni a hajamat, akkor bármit meg tudok csinálni, amit csak akarok. Már kétszer is átváltoztam. Jól vibrálok a farkasommal. Nem kell aggódnod miattam."

A lány nem értette. Sosem lesz képes megérteni, hacsak nem tapasztalja meg a világot úgy, ahogy én az elmúlt egy évben. Shadow élete nem a gyengéknek való volt, és bármennyire is tele volt tűzzel és bátorsággal, a barátom sokkal védettebb volt nálam. A szülei babusgatták, bármennyire is utálta őket most.

Nem tudtam volna elragadni őt, még akkor sem, ha azt hitte, hogy ma ezt akarja.

"Szeretlek" - mondtam. "És most nincs más választásom, mint maradni, mert nem tudom, hogyan kell kinyitni a könyvtárba vezető ajtót, de ha rájövök, elmegyek. Valami elég fontos dologban segítek Shadownak, és nélkülem nem tudja megcsinálni."

Rám pislogott. " Shadow?" "Shadow?"

Bassza meg... Hogy magyarázzam meg neki ezt?

" Shadow Beast" - kezdtem - "nem egészen olyan, mint amilyennek a mesék mondják. Határozottan félelmetes és hatalmas. Alfa, több mint egy kicsit birtokló, és az elmúlt évben többször álmodtam arról, hogy mellkason szúrom. De van benne valami... több is. Egy mélyebb sors, amire nem számítottam. Meglepően nemes és jó - amikor nem idegesíted fel."

A szája tátva maradt, a szemei tányérnyira tágultak, ahogy némán bámult rám. "Szerelmes vagy a Shadow Beastbe?" - fakadt ki végül. "A rémálmaink démonjába? Az istenbe, aki az alakváltókat teremtette?" Előrehajolt, és a homlokomra tette a kezét, hogy ellenőrizze a lázamat.

Kuncogva óvatosan leintettem. "Nem vagyok szerelmes belé. Az lenne a kibaszott hülyeség csúcsa. De be kell fejeznem ezt a feladatot."

Fölhúzta az orrát. "Biztosan nem lehet szüksége rád semmiben. Úgy értem, nem hibáztatlak, hogy itt akarsz maradni, kislány. A falka tagjai szerint, akik látták őt, ő a legszexibb kétlábú lény, akit valaha is látott ez a világ."

"Nem csak ez a világ" - motyogtam, és irracionálisan bosszantott, hogy mások is így beszéltek róla.

Simone elsápadt. "Nem akarom tudni. Alig tudom feldolgozni, hogy végre itt vagy. Élve. Ilyen hosszú idő után."

A mosolyom őszinte volt, és furcsa érzés volt, hogy tényleg volt egy boldog pillanatom, miközben a többi részem minipánikba esett amiatt, ami Shadowval és a könyvtárral történt...

Simone felé fordulva halkítottam a hangomat. "Van fogalmad róla, mit tettek, hogy elszakítsanak Shadowtól? Valamiféle port használtak."

Simone gyorsan körülnézett, tekintete jobbra-balra kalandozott, mielőtt még közelebb húzódott, és olyan gyorsan suttogott, ahogy csak tudott. "Semmit sem tudok biztosan. Azért tartanak távol a vitáktól, mert újra és újra bebizonyítottam, hogy a Mera-csapat tagja vagyok. De valami köze van Dannie-hez. Sokáig fogva tartották, és én megpróbáltam betörni, hogy segítsek neki, de mire rájöttem, hogyan jutok át az őreiken, ő már eltűnt." A hangja megingott, miközben gyorsan lélegzett. "Bár mindenhol vér volt, Mera. Annyi vér, hogy még egy alakváltó sem biztos, hogy túlélte volna."

Minden elcsendesedett körülöttem, ahogy fehér zaj töltötte meg a fejemet. Shadow azt mondta, Dannie megszökött, de abból, amit Simone látott...

Nem úszta meg sértetlenül.