Jaymin Eve - Rejected, Ötvennyolcadik fejezet

 


58

 

Az iskolát sötétségbe burkolózott. Kívülről semmi életjel nem látszott. De az érzékeim erősebbek voltak ennél, és amikor a fő színháztermet üresen találtam, kiszimatoltam azokat a szemeteket, és az épület egyik alagsorában találtam meg őket. Ez volt az a helyiség, ahol a kellékeket, jelmezeket és világítást tartották.

Az alakváltók nem igazán szerettek színészkedni vagy iskolai színdarabokat játszani, de évente mindig volt egy előadásuk. Ami után mindent azonnal kidobtak ebbe a szobába.

És most itt voltak szétszórva a Torma-falka felsőbb osztályai.

Simone szagát követve végigkúsztam az egyik szarufán. Egy emelvényen guggolt magasan a szoba fölött - egy olyan karral meghúzott fadeszkán, amivel a szereplőket mozgatják a színpadon.

Ez volt a tökéletes kilátóhely a megfigyeléshez, anélkül, hogy elég közel lett volna ahhoz, hogy kiszagoljanak minket. Nem éreztem senkit odalent, még farkas alakban sem, így tudtam, hogy biztonságban leszünk.

"Épp időben érkeztél - motyogta Simone, és kinyújtotta a kezét, hogy kivegye a táskát a számból. A visszaváltozásom kemény volt. Először is, mert a farkasom nem akart elengedni, amikor egy ellenséges szobában voltunk, másodszor, mert az energiám csúnyán lemerült, harmadszor pedig, mert szinte teljes csendben kellett megtennünk.

Simone aggódva nézte, ahogy a földön szuszogtam. "Kétszer kellett átváltoznom." Halkan felnyögtem, és feltoltam magam. Együttérző pillantást vetett rám, miközben segített kivenni a ruhákat, és ráhúzni őket remegő végtagjaimra. Csak egy számomra túl nagy melegítőnadrágot, de jobban éreztem magam, amikor betakartak.

Több időm nem volt arra, hogy magamhoz térjek, mert a váltók odalent már elkezdték. Torin félreállt, hogy Dean Heathcliffe-nek adja át a szót, és ennek a köcsögnek érdekes dolgokat kellett mondania.

"A felfedezőtől beszerzett por eredményesnek bizonyult" - kezdte, és a teremben felharsant az éljenzés, ahogy azok a szemetek a győzelmüket ünnepelték. "Egy szűzáldozat és egy árnyékszajha varázslata azt jelentette, hogy meg tudtuk szakítani a kis mágikus portáljuk energiáját, és most már el vannak zárva attól, hogy valaha is visszatérjenek."

Újabb éljenzés.

Torin és Jaxson azonban mindketten csendben maradtak, keresztbe tett karokkal, ahogy egymás mellett álltak. Azon kaptam magam, hogy megpróbálok leolvasni minden apró arckifejezést az arcukról, bármit, ami arra utalhat, hogy részesei voltak-e... vagy esetleg felbujtói ennek a tervnek. De az arckifejezésük közömbös volt.

Egy alakváltó felemelte a kezét, mielőtt elkiáltott egy kérdést. "Ez meggyengíti a fenevadat? Képes lesz még mindig megbüntetni minket?"

Dean vigyorgott, mániákusan nézett körbe a teremben. "A vándor szerint, közvetlenül azelőtt, hogy elpusztítottuk a testét a varázslathoz, pontosan ezt jelenti".

Az én zihálásomat - és Simone-ét - elrejtette a harsány nevetés és az izgalom, de semmi mást nem hallottam, amit mondtak, miközben a testem úgy felhevült, mintha épp most ugrottam volna egy fazék forró vízbe. "Mera!" Simone felkiáltott, de ez jelentéktelen suttogás volt a bennem feltámadó düh ellenében.

A látásom kezdett megkettőződni, ahogy a tűz végigsöpört a testemen, mintha Shadow erejét csatornáztam volna. Abban a pillanatban éreztem a jelenlétét, amikor Dean harsány nevetést eresztett meg. "És soha nem tudtuk volna megölni azt a vándorló árnyékszukát, ha nem lett volna maga Shadow Beast. Ő rakta le az alapokat, hogy felépítse a saját pusztulását."

Mindannyian újra felnevettek, de a világom kiesett alólam, amikor egy földöntúli üvöltés hangzott végig a szobán.

Shadow segített nekik megölni őt?

Shadow hazudott nekem, és elárult a saját céljai érdekében, pont akkor, amikor már kezdtem bízni benne.

Shadow, akiről éreztem, hogy most itt van, mert újra kinyújtottam a kezem, hogy megérintsem az Árnyékbirodalmat.

De nem volt időm ezen elmélkedni, mert az alakváltók odalent elhallgattak, amint megérezték a feléjük menetelő pusztítást. Egy újabb üvöltés hasított át az éjszakán, és térdre kényszerítette a farkasokat. A hang gyönyörű volt a maga rémületében, és ahogy a fény kicsúszott a szobából, az árnyékok átkúsztak a szobán, a levegő nehéz és sűrű volt, keserű mosoly futott át az arcomon.

Az ördög végre megérkezett. És nem volt egyedül.

Millió bosszúálló angyal tüzével a bőrömön lovagolva, a testem felett magasan táncoló lángokkal, leléptem az emelvény széléről. Simone sikolyai csengtek a fülemben, ahogy zuhantam.

Olyan volt, mintha egy apró szikláról léptem volna le, ahogy kecsesen földet értem, és kiegyenesedve szemtől szembe kerültem az ördöggel. Ikerlángokat viseltünk, és az arckifejezése a halál üreges kapuja volt. Ahogy a tekintetünk találkozott, hagytam, hogy lassú mosoly húzódjon át az arcomon. Shadow mellett Lucien megköszörülte a torkát, de túl bizonytalannak tűnt ahhoz, hogy megszólaljon. Reece is.

Mert látták az igazságot, ami itt történt. Shadowra egy új terror várt. Egy olyan rémület, amire soha nem számított.

Én.