Jaymin Eve - Rejected, Ötvenötödik fejezet

 


55

 

Simone átölelt, amíg a mini-összeomlásom tartott, és amikor végeztem, talpra álltam, a farkas tombolt a mellkasomban. Normális körülmények között, egy futás után már fáradt lett volna, de a hír, hogy Dannie-nek baja esett a falka keze által, mindkettőnket arra késztetett, hogy megpróbáljuk a második menetet a seggük meggyilkolásában.

Az egyetlen dolog, ami visszatartott, az a tény volt, hogy ha ma túl messzire hajtom őket, talán megölnek, és ezt nem hagyhattam, amíg nem tudtam, hogy Shadow és a könyvtár jól van. Nem is beszélve mindenki másról a Solaris rendszerben, akit nagyon megszerettem.

Simone talpra ugrott, az energia megelevenítette az arcát, miközben bólintott. Bármin is töprengett a fejében, a végére jutott a dolognak, és most már készen állt arra, hogy megossza a tervét.

Közel hajolt a fülemhez, és úgy tett, mintha újra megölelne. "Ma este titkos falkagyűlés lesz a végrehajtók és a falkavezérek számára" - suttogta. "Azt hiszem, rólad és a történtekről lesz szó. Nem akartam elmondani, mert félek, hogy megöleted magad, ha harcolsz velük, de mindenképpen ki kell derítenünk, mit tettek."

Belekapaszkodtam a pólójába, belekapaszkodtam. "Igen. El kell mennem arra a találkozóra. Talán csak add meg a koordinátákat, és te otthon maradhatsz, ahol biztonságban vagy...".

Megrázta a fejét, és elhúzódott tőlem. "Egy kurva esélyt sem adok, ribanc. Melletted leszek, ahogy akkor is ott kellett volna lennem, amikor téged elvittek."

Grimaszoltam. "Nem hallottad, mit tett Shadow Alfa Victorral? Teljesen kegyetlen és könyörtelen, ha dühös. Ha az útjába kerültél volna, nem tettél volna mást, mint hogy meghalsz. És ha ezt megtetted volna értem, olyan dühös lettem volna, hogy legalább két életnek kellett volna eltelnie ahhoz, hogy megbocsássak neked."

A szeméből könnyek szöktek, miközben újra megrázta a fejét. "Amikor rájöttem, hogy pont a műszakod előtt elszöktél Torma elől, magamat hibáztattam. Ha támogatóbb barát lettem volna, veled lettem volna."

Nyeltem egyet, miközben égett a szemem. "Annyira sajnálom, hogy így elmentem, kislány. Különösen azután, hogy megmondtam neked, hogy nem fogok."

A hangja heves volt, ahogy kicsit megrázott. "Nem a te hibád volt. Sok időm volt gondolkodni... nos, mindenről. A poklot élted át, és én nem tettem semmit, hogy segítsek. Nem igazán."

Ez távolról sem volt igaz. A szeretete és a támogatása határozottan többször megmentette az életemet. Simone folytatta, mielőtt én tehettem volna. "Amikor elrabolt téged Shadow Beast, megígértem, hogy ha valaha is visszatérsz hozzám, soha nem engedlek el. Nem szeghetem meg ezt az ígéretet... kérlek, ne kényszeríts rá."

Tekintetünk egy örökkévalóságnak tűnő ideig egymásba meredt, végül bólintottam, és ugyanazt az elszántságot láttam az arcán, amit a sajátomon is láttam évek óta. Igazság szerint az, hogy én hoztam döntéseket helyette, ugyanolyan rossz volt, mint az, hogy Shadow tette helyettem. Nem voltam erősebb vagy okosabb Simone-nál, és amíg ő tisztában volt az összes kockázattal, nem az én dolgom volt az útjába állni.

"Oké. Csak légy tisztában azzal, hogy már hússzor majdnem meghaltam, mióta elvittek innen" - mondtam neki. "Ha neked nem gond, hogy a halál szélén élsz, nem állok az utadba."

Ő gúnyolódott. "Megoldjuk. Elég biztos, hogy Torma-ban élni amúgy is az ördög kapujában élni." Szünet következett, és kuncogtunk.

"Szó szerint az ördöggel élek" - horkantam fel.

Simone vigyorogva nézett rám. "Tudom."

Mindketten felnevettünk, én pedig kénytelen voltam megrázni a fejem az elmúlt évem iróniáján. Az alakváltók számára Shadow volt isten, ördög, vadállat, bűnös és szent. Ő volt a jin és jang teljes csomagja. Sötét és világos. Jó és rossz. Egy évig éltem az ördög házában, és ha valami, akkor erősebben és függetlenebben jöttem ki onnan, mint amilyen itt a falka uralma alatt valaha is voltam.

"Megállítjuk őket - mondtam meggyőződéssel.

Simone arca vad volt, az ajkai összeszorultak, ahogy összehúzta a szemét. "Meg fogjuk. Most haza kell mennem, hogy követhessem a szüleimet. Elküldöm neked a koordinátákat."

Grimaszoltam. "Nincs telefonom."

Elmosolyodott. "Megtartottam egy régi telefonodat." A zsebéből előhúzta a telefonomat, teljesen feltöltve és érintetlen állapotban. Ahhoz képest, hogy egy régi szar volt. "Reméltem, hogy egyszer majd felhívod a számodat, ezért nem engedtem, hogy a töltöttség lemerüljön".

Összeszorult a torkom, ahogy még egyszer átöleltem. "Szeretlek. Légy óvatos a szüleidet követve, és írj nekem, amint megtudod a helyszínt".

"Meg fogom" - suttogta, és megszorított, miközben megpördült és elindult.

A telefont a zsebembe csúsztattam, éppen akkor, amikor Jaxson és Torin visszaért hozzám - nyilván a közelben lógtak.

"Látod?" Torin első és egyetlen szava, miközben rám vigyorgott.

Megjátszottam a hülyét. "Mit látok?"

A mosolya elhalványult, sötétség gördült a szemébe. "Látod, mit tudok neked ajánlani, ha nem harcolsz tovább ellenem? Nem leszel a foglyom. Egy alfa nőstény leszel, aki minden alfák alfájával párosul."

Oldalra billentettem a fejem, mintha nem igazán tudnám felfogni, amit mond. Az igazat megvallva, én sem tudtam felfogni az arrogáns ostobaságát, de szerencsére ő nem tudott olvasni a gondolataimban.

"Csak egy kis időre van szükségem - hazudtam. "És hogy teljesen őszinte legyek, eléggé idegesítenek a férfiak, akik azt hiszik, hogy a súlyukkal és a hatalmukkal dobálózhatnak, és a hajamnál fogva rángathatnak el. Tényleg át kéne gondolnod, hogyan állsz hozzá a továbbiakban; mármint, ha olyan hatalmi kapcsolatot akarsz, mint amilyet előttem lóbálsz."

Az új mottóm az volt, hogy a találkozóig boldognak tartsam őket. Remélhetőleg ma este minden szükséges információt megkapok Shadowról és a könyvtárról, és ami ugyanilyen fontos, Dannie-ről is. Tudnom kellett, hogy van-e barátom, akit megbosszulhatok, vagy sem. Ha bántották Dannie-t, akkor kitalálom, hogyan fogom rávenni őket, hogy könyörögjenek a halálukért.

Ennek gondolata mosolyt csalt az arcomra. Persze Torin, az a hülye fasz, aki volt, azt hitte, hogy mosolygok rá. "Meglesz, bébi. Mi fogjuk uralni ezt az átkozott világot, és nekünk lesznek a legszebb kölykeink."

A puszta gondolatra, hogy megérintsem, felfordult a gyomrom. A farka valószínűleg félig elrohadt volt attól, hogy annyi alakváltó belsejében volt. Különösen Sisilyben. Ha már itt tartunk, azon tűnődtem, hol lehet egyáltalán az a ribanc. Tudta, hogy visszatértem? Tudta, hogy Torin most akarta igényt tartani a kötelékre? Miért nem volt itt, hogy kikaparja a szemem?

"Hogy van az anyám?" Kérdeztem tőlük hirtelen. Nem azért, mert igazán érdekelt volna - évek óta semmit sem jelentett nekem -, de úgy éreztem, legalább meg kellene kérdeznem.

Jaxson előrelépett, és megfogta a kezemet. Az undor, amit Torin körül éreztem, nála nem volt meg, de még mindig nem akartam az érintését. Amikor elvettem a kezem, meglepettnek tűnt, de elég gyorsan magához tért. "Anyukád depresszióba esett, amikor téged elvitt Shadow Beast" - mondta lassan, halkan, és a gyomrom összeszorult a hanglejtésétől. Ismertem ezt a hangnemet. Ez volt az ő rossz hírek közelednek hangja.

"Térj a lényegre, Jax!" Csattantam fel.

"Elmentem megnézni, és eszméletlen volt" - mondta sietve.

Torin vágott közbe. "A legjobb gyógyítókkal vizsgáltattam meg az esetét, de semmit sem tudtak tenni. A testét ért bántalmazás egyszerűen túl nagy volt. Még az alakváltógenetika sem tudta megmenteni."

"Annyira sajnálom, Sunny" - tette hozzá Jaxson.

A fájdalom tompa puffanásként hasított a mellkasomba a tudatban, hogy a családom utolsó tagja végre eltávozott. Magányosabb voltam, mint valaha... egy csapás, amire nem számítottam, amikor róla kérdeztem.

"Mi történt a testével?" Lélegzetvisszafojtva lélegeztem.

Az alakváltó rituálé szerint a testet el kellett égetni, de csak azután, hogy egy családtag áldásával elküldte a Shadow Beastnek. Anyámnak rajtam kívül nem volt családja, így nem voltam benne biztos, hogy mit tettek.

"Az apám megáldotta őt a túlvilágra - mondta Jaxson.

A harag felduzzadt a tompa fájdalom ellenében, és élesebb, színesebb volt, mint amilyen a bánatom valaha is lesz. "Az apád, aki megölte az igazi társát? Ez volt az az alakváltó, akiről azt gondoltad, hogy remek választás, hogy a következő életbe küldje?"

Csendben hozzáadtam egy újabb nevet a listámhoz: Dean Heathcliffe.

Mindegyikük meg fog fizetni, még akkor is, ha az egész életembe kerül. Ez nem a bosszúról szólt... Hanem arról, hogy helyrehozzam a rosszat, amit nem lett volna szabad megengedni.

Lehet, hogy ez ugyanaz volt, de mindegy, senki sem mondta, hogy tökéletes vagyok.

"Sajnáljuk, Mera - mondta Jaxson. "Torin és én már régóta el akartuk mondani."

Torin keresztbe fonta a karját, még csak ki sem nyitotta a hülye száját, miközben hagyta, hogy a bétája beszéljen helyette. Mi a faszt csináltam rosszul, hogy ezt a korcs kutyát kaptam társnak? Erről meg kellett kérdeznem Shadowt... ha még egyszer találkozom vele.

"Mi lenne, ha kárpótolnál?" Mondtam, ismét a fogaim között hazudozva. "Azzal, hogy elmondod, mi történt pontosan, amikor mindannyian beosontatok a Tudás Könyvtárába."

A barátok pillantást váltottak, mielőtt visszafordultak hozzám. "De tényleg muszáj ezt tudnod?" Torin elmosolyodott. "Úgy értem, csak az számít, hogy visszatértél. Holnap falkagyűlést hívunk össze, és bemutatunk téged, mint alfa-társat. Pontosan ez az, amiért eddig dolgoztál, igaz?"

Nem tudtam megállni, hogy ne szökjön ki belőlem a horkantás; Torinnak nem hiányzott, az arckifejezése elsötétült. De hát mire számított? Az utolsó dolog, amit valaha is akartam, hogy a párja legyek. Amilyen gyorsan csak lehetett, el akartam tűnni ebből a falkából, szóval ez egy kicsit olyan volt, mint a legrosszabb rémálmom.

Fenntartani a békét. Tartsd meg a békét.

Csak még néhány óra.