Milana Jacks - Captured By the Predator - Kilencedik fejezet

 


9. fejezet

Gwen

A filmekben, amikor a szerelmesek befejezik az éjszakát, a nő mindig úgy végzi, hogy az arca a férfi mellkasán pihen, vagy legalábbis így ébred. A férfi végigsimít a haján és a hátán, miközben lenéz az alvó nőre. Így csinálják ezt az emberek a filmekben.

Az Omi nem így csinálja.

Az Omi óráknak tűnő ideig dugott velem, mielőtt kiürült bennem, és legalább négyszer elélveztem, ha jól számolom, bár ha őszinte akarok lenni, Ila (azaz én) az egész időt azzal töltötte, hogy elélvezett, a folyadék kontroll és irgalom nélkül ömlött belőle, az emberi oldalam és a zavar, amit éreztem, amikor rájöttem, hogy még a melleimből is szivárog. Nem tudom, hogy Nen szemébe tudok-e nézni, úgyhogy még jó, hogy kanalaz.

Miután kiürült, a felfújt csomója bennem maradt, a puncim pedig köréje szorult, és most úgy ragadtunk, mint egy tüzes kutyapár. Határozottan valamiféle állat vagyok. Azzal, amit itt tapasztaltam, soha nem tudok visszamenni a Földre. Ki tudna engem ott jóllakatni, amikor ilyen vagyok? Senki. A férfiakat nem arra teremtették, hogy a kedvemre tegyenek.

Nen gömbölyűre kényszerítette a testemet, az övével begubózva az enyémet. A lélegzete csiklandozta az arcomat, ahogy a nyakamról lekószált szőrszálakat mozgatja. Oda temeti az orrát, és belélegzi, majd beleharap. "Pihenhetsz néhány pillanatig."

Kuncogok. "Vagy egy évig."

"Nem, nem egy egész fordulót."

Elmosolyodom. A humor elveszett belőle. Szeretnék mesélni neki a hímről, aki Nen távollétében lépett be a fészekbe, de most nem tehetem. Ez a pillanat valahogy titkosnak tűnik. Még a falak is lüktetnek, halványkék betűk emelkednek fel véletlenszerű helyeken, mint levelek a lágy szélben. Valami nagyobb dolog jelenlétében vagyok, mint én és a velem lévő idegen.

"Ugye nem a Joyliuson vagyok?" Ez már nem kérdés. Egyszerűen figyelmen kívül hagytam a zsigereimet, amikor az rám kiáltott, hogy ez nem Kansas.

"Nem vagy."

Nyelek egyet, a szívem egyre gyorsabban ver. "Otthon senki sem tudja, hol vagyok."

"Nomra Prime feltérképezetlen. Fejlett védelmi rendszerünk van, amelynek célja, hogy távol tartsa a betolakodókat."

"Az apám és a nővérem aggódni fognak." Könnyek gördülnek le az orromon és az arcomon, és nem tudom elnyomni a zokogást. A számra szorítom a kezem, és Nen szorosabban szorít a karjába.

"Ne ess kétségbe. Ez az a hely, ahová tartozol."

"Ezt nem tudom."

"Ila tudja."

"De én Gwen vagyok."

Nen szünetet tart, aztán megkérdezi: "A te néped nem hisz semmiben, ami önmagán túlmutat?"

"Nekünk egy istenünk van."

"Micsoda?" Elenged, és csupaszon hagy. Megragadom a csuklóját, és visszarakom a karját a vállam köré, miközben hátrébb csúszok a testéhez. Élni akarok benne. Ő a... a biztonsági takaróm.

"Mmhm. Egy Isten, az Atya."

"Egy férfit imádsz?"

Kuncogok. "Bizonyos értelemben igen."

"Bármikor imádhatsz engem."

Mosolyogva elfordítom a felsőtestemet, hogy a hátamra feküdjek, és felnézek rá. Sötét haja az egyik széles vállára omlik, én pedig megfogok egy tincset, és játszom vele. Durva és vastag, érdes, csiszolatlan, mint egy csiszolatlan gyémánt. "Hány éves vagy?" Kérdezem.

"Öreg vagyok."

"Hány éves?"

"Öreg."

"Harmincöt éves vagyok" - ajánlom fel.

"Öreg vagy", mondja.

"Köszönöm, Nen", mondom holtan. "Ez igazán elbűvölő."

"Isten hozott."

Elnevetem magam, mert a humor és a szarkazmus elmarad tőle. "Mennyire öreg?" Nyomogatom.

A szemei fehérek és nehezen olvashatóak. "Negyvenhét éves leszek a most következő meleg évszakban."

"Nem öreg."

"Azzal, hogy egy életet magányban töltöttem, idősebbnek érzem magam. Ősibbnek. Bár nem olyan öregnek, mint te."

"Úgy érted, Ila."

Megcsikorgatja az állát, én pedig megtapogatom. Érzem a bosszúságát, és önkorrigálom magam. "Ősi vagyok." Mint egy öreg lélek. Nem úgy, mint egy öreg lélek. "Én egy öreg lélek vagyok."

Nen bólint. "Aki meglovagolja a szeleket és kielégíti a vágyainkat. Nem sokkal a hőség után a zarándokok megkezdik a felemelkedést, felfelé tartanak a fészekbe. Erre fel kell készülnünk, mielőtt tojást raksz, mert utána senki sem mehet fel ide."

Tojást rakni? "Nem tudok tojást rakni."

"Dehogynem tudsz."

"Lehet, hogy lesznek kicsinyeim, de tojást nem tudok rakni."

"Dehogynem tudsz", ismétli.

Megrázom a fejem, és csettintek: "Nem tojok tojást, Nen".

A szemei összeszűkülnek. "Valami baj van azzal, ha tojást raksz?"

"Egy madárnak nem. Egy embernek igen."

"Nos, akkor, ember, madárrá kell válnod." Nen a hátára fekszik, és mivel még mindig kapcsolatban vagyunk, egyikünk sem tud elhúzódni. A csomó kikényszeríti az intimitást. A szexőrület után törődnünk kell egymással, a tojásokról pedig később vitatkozhatunk.

"Nem akarlak megbántani" - mondom.

Rám néz.

"Tényleg nem."

Nen megszorítja a csípőmet, és a csomó leereszt. Leválik rólam, és felállni kezd, hogy távozzon.

A mellkasához nyomódom, és átkarolom. "Hová mész, ragadozó?" A hangom szűkszavú, a nyelvem ősi.

"Ellenségessé váltál a csibékkel szemben, ami nagy sértés mind nekem, mind Berának, aki megáldott téged azzal, hogy az Ominál fogantál. Ő a háború istennője is, így te és én, Omega, vagy szaporodunk, vagy háborúba megyünk. Én téged kívánlak. Tudom, hogy ezt te is tudod, és nem kell ahhoz istennek lennem, hogy tudjam, hogy vágysz rám. Azt javaslom, ne tagadd tovább, hogy kivé lettél."

Könyökömet a mellkasára támasztom, és előrehajolok, hogy szájon csókoljam. "Sajnálom, hogy megbántottalak."

"És Bera."

"És az anyámat." Ila egy istennő, és ő én vagyok, és ha igazodom hozzá, elfogadom őt, akkor túlélem, és nem leszek többé annyira kiborulva. Könnyebb mondani, mint megtenni, de nem tudok ragaszkodni az emberségemhez, amikor ragadozók vesznek körül.

Nen köröz a csípőm körül a karmával, és végigfut a hideg a hátamon. A belsőm újra forrósodni kezd. Ó, Istenem. Megnyalom az alsó ajkát, ő pedig elkapja a nyelvemet, és megszívja. Úgy csókolózunk, mint a férfiak és nők, mint az emberek, lusta, lassú nyelvmozdulatokkal, miközben az Alfám a csípőmet és a fenekemet simogatja. A hajam az arcát fátyolozza, és a szemei folyamatosan változnak a vörösről a fehérre.

"Miért változik a szemed színe?" Kérdezem.

"A madárszem vörös. A fehér a hím ragadozóké. Ha egy hím túl sok időt tölt madárként, elvadul, elfelejt járni vagy akár beszélni, ezért nekem alkalmazkodnom kell".

"Soha nem gondoltam volna, hogy alkalmazkodsz." Mert én a saját problémáimmal foglalkoztam. Jaj. Most, hogy tudom, hogy ő is alkalmazkodik, talán együtt alkalmazkodhatunk. "Mennyi időt töltöttél madár alakban?"

"Két fordulót."

Két éve.

Nen széttárja a seggemet, és végigsimítja a segglyukam külső széleit, körbejárja egy karmával. A csatornám összehúzódik, és a mellemet a mellkasához dörzsölöm. A testünk közé fészkelt gyönyörű, kemény farka arra késztet, hogy újra megdugjam. "Vegyél megint" - mondom, és felcsúszom a farkán, és a hegyét a bejáratomhoz helyezem, hogy amikor lecsúszom az Alfa testén, a farka kitöltsön.

Sóhajtva lehunyom a szemem, és teljesen ráülök. Tenyereimmel a mellkasára támaszkodva felemelkedem, és meglovagolom a farkát. Nen ül fel, így a melleim a mellkasához dörzsölődnek, súrlódást okozva a mellbimbóimnak. Felemeli a mellemet, és a szájába veszi, majd nyögve szopogatja. A farkából előváladék fröccsen belém, hűsíti a csatornámat, miközben a hasamban kavarog és kavarog a forróság.

"A tested könyörög a magomért" - mondja.

Őrjöngve fokozom a tempót, és keményen és gyorsan meglovagolom.

A látásom elmosódik. Alig tudom kivenni az arcát, ahogy fel-le ugrálok a farkán, a melleim ugrálnak, a hajam a vállam körül csapkod.

A csomó újra kemény lesz, és ráülök, hogy a puncim köré feszüljön.

Nen megragadja a torkomat.

Próbálok fel-le mozogni, de ő tart engem. "Ne!" Megtagadja tőlem a csomót.

Újra megpróbálok ráülni, és vicsorítok, amikor megfog.

"El fogsz szakadni. Újra elő foglak készíteni. Az én tempómban, nem a tiédben." Megfordít minket, és a lábaim közé telepszik, lassan belém nyomul. Amint felnyársalt a karomig, egyik kezét a testem alá csúsztatja, és egy ujját a segglyukamba nyomja. Felnyögök, meggörbítem a hátam, és a fejem fölé dobom a karjaimat, és megragadom a szőrméket, miközben lassan megdug, néha hátradől a sarkára, hogy nézhesse, ahogy a csomója ki-be jön belőlem, én pedig nézhessem, ahogy a hasa összehúzódik az erőfeszítéstől.

Nen egy látványosság, a teste a napbarnított, kőkemény izomzat tökéletessége. Ő a legszexibb férfi, akit valaha láttam. "Tökéletes vagy" - suttogom.

Felkapja a tekintetét. Nem akartam, hogy ezt hallja.

"Köszönöm, Omega. Ahogy te is."