Milana Jacks - Consumed By the Predator - Első fejezet

 


1. fejezet

Tash

Viszketnek a golyóim. Félig ébren, a hátamra fordulok, és megvakarom őket, mozgatom őket, hogy elszakadjanak egymástól, kicsit a kezemben súlyozom őket, arra gondolok, hogy kiverem, aztán úgy döntök, hogy nem teszem. Kíváncsi vagyok, miért viszketnek a golyóim reggelente. Vajon minden férfi reggelente viszket odalent? Miért reggel és nem este? Talán én is viszketek este?

Emberi léptek tapossák a fapadlót a ház hátsó része felé, megzavarva a viszkető golyóimon való magas szintű elmélkedésemet. Mivel a szaglásomat tesztelem, hogy felismerjem ezeket az emberi nőstényeket, akik a spánik minden órájában a házamban kószálnak, csukva tartom a szemem.

A nőstény szétcsúsztatja az ágyamat a ház többi részétől elválasztó függönyt. Az áttetsző függönyöket alkotó színes fémgyöngyök egymáshoz csattannak, ahogy belép a szobámba. Megáll a tőlem jobbra lévő padnál.

Belélegzem, és rendezem az érzékeimet. A golyóim újra viszketni kezdenek, és amíg a kezem odalent van, még egy kicsit vakarózom, és felnyögök, amikor a farkamból folyadék szivárog. Nem verem ki magam emberi illatokra, még erre sem, akinek friss tavaszi lanever illata van, egy szelíd lilla színű virágé, amely a régi otthonom közelében nő Ralnában.

Az illat azokra az időkre emlékeztet, amikor még béke uralkodott a földeken. Anyám kézen fogott, miközben a kis Arkot vitte a mezőkre, ahol vadászva szaladgálhattunk. Ark megette a lanever-t és kihányta. Én pedig gyűjtöttem a virágokat anyámnak.

Akkoriban, amikor még szeretett engem.

Amikor még nem volt keserű apa halála miatt.

Amikor a mostohatestvérem még nem mérgezte meg az elméjét.

"Mostantól más virágot használj, amikor fürödsz" - mondom, a hangom még mindig álmos és durva. Tudom, melyik nőstényről van szó.

"Ez az egyetlen virág, ami olajokban gazdag, és nem szárítja a hajamat" - mondja.

Kinyitom a szemem, és arrafelé fordítom a fejem, ahol a göndör, sötét hajú, sárga tincsekkel tarkított nőstény a padon lévő bőrszíjaimat hajtogatja.

"Hoztam neked reggelit" - mondja.

A nőstények, akiket Ark és én tartottunk a hímek számára a grófságomban, megpróbálják megváltoztatni a dolgok menetét. Nem mi vagyunk a Ka. Nem fogok változtatni a szokásaimon. "Én kint eszem."

"Ez a harmadik vadászat napja, és már egy ideje nem vadászol. Edd meg a kaját, amit hoztam."

Szórakozottan az oldalamra fordulok, egyik kezemet a fejem alá támasztom, és végigmérem a nőstényt, aki a házam rendbetételére vállalkozott. Felmentést kért a játékok alól. Amikor visszautasítottam, mert minden nőstényt tenyészteni kell, felajánlotta a szolgálatait. Úgy tűnik, a nőstényt úgy hívják, hogy lakberendező, és az emberek fizetnek neki, hogy rendezzen el haszontalan dolgokat az otthonukban.

Én egy egyszerű hím vagyok. Szükségem van egy ágyra, ami meg is van, és... egy nőstényre az ágyamban. Ez a nő érett, érett, talán nagyjából annyi idős, mint én, jócskán negyven felé fordul, széles csípővel, keskeny derékkal és bőséges mellekkel. Barna bőrén fehér pamut köntöst visel, fülén és karján ékszereket, mint a mi nőstényeink. A zsákom megtelik, és a testem felébred a tágasságra. Nyögve ökölbe szorítom a kezem, de nem simogatom.

Szeretem a nagy nőstényeket. Az idősebb nőstényeket. A nőstényeket, akiknek sebhelyes a lelkük és az elméjük az élettapasztalaton alapuló beszélgetést kínál. Ez illik ide. Sebhelyes. Meg tudom mondani. Óvatos, mégis kedves. Minden, amit vonzónak találok benne, de nem hívok embert az ágyamba, még akkor sem, ha ez azt jelenti, hogy soha nem lesznek örököseim.

Bár istennőink nem minden emberi nőstényben foglaltak helyet, de néhányat megihlettek. A Ka legalább négyet megjelölt és teherbe ejtett. A pletykák szerint Ila végül meglátogatta az Omit, és az Omi most teljesen a megszállottja lett. Majdnem megölte a testvérét, amikor az megpróbálta megajándékozni Ilát festékkel. Kibaszott festékkel.

Szeretem a kisöcsémet, és nem áll szándékomban egy istennő megszállottja lenni, és nem szeretném megölni. Ezért Ark és én a legtöbb emberi nőstényt, amit az emberi cirkálóról lefoglaltunk, a Ka-nak adtuk. Ez Ark stratégiai döntése volt, amivel egyetértek, főleg azért, mert így a Ra kevésbé lesz sebezhető az életünket irányító istennőkkel szemben, és azért is, mert a Ka-nak ajándékozásukkal Hart kegyeibe kerülünk.

Hart hatalmas harcos - tudnám; egyszer harcoltam vele, és majdnem meghaltam -, és a segítségünkre fog jönni, amikor Ark visszatér Ralnába, és káoszt okoz egy, a bátyámnál sokkal erősebb ellenséggel szemben. Nem méretben vagy kondícióban, mert Ark a legmozgékonyabb ragadozó, a Ra alfája, hanem egy olyan ellenség, akinek a hatalma Ark távollétében megnőtt.

"Miért hozol nekem ételt és hajtogatod az iertosomat?"

Megvonja a vállát. "Szabadságot ígértél nekem a játékoktól."

"Miért nem akarsz párosodni?" Feltámasztom magam az ágyon. "A közös fittségünk sértő számodra?" Azt hiszi, hogy a Ka puncik jobban néznek ki, mint mi? Mert nem azok. Azt az egy szőkét leszámítva a hímjeim sokkal jóképűbbek, mint a Ka-k, különösen Hart. Ronda fattyú, az biztos.

"Nem kell ok, amiért nem akarok senkivel sem párosodni."

"Nem kell mondanod az okot, de kurvára biztos, hogy van." Várom a visszavágást, de nem válaszol. "Nem vagy a szolgám" - emlékeztetem.

Felhorkant. "A Ra nőstények körülbelül tíz nappal ezelőtt távoztak. Senki sem maradt Amandán kívül, aki a játékokkal, Lénával és velem van elfoglalva. A hímjeid pedig még nálad is rendetlenebbek."

"Én nem vagyok rendetlen."

Kuncog a lány.

Reggel ködös az agyam, és csak most fogtam fel, amit korábban mondott. "Hogy érted, hogy a Ra nőstények elmentek?" És ki vigyáz azóta a házamra? Hű, ezt nem is vettem észre.

"Elmentek. Elhagyták a posztokat. Azt mondták, rossz szag árad belőled."

Beleszagolok a hónaljamba. "Valószínűleg fürödnöm kellene."

"Lena most fürdik a magánfürdőben. Kérem, ne zavarja őt."

Lena ennek az embernek a háziállata. Azóta lebeg a fiatalabbik lány felett, mióta felszálltunk rájuk a harci madarunkkal. Még az ételt is megosztja Lenával, és lefekteti. Megkérdeztem, hogy a lány az ő gyereke-e, mire Imani elnevette magát, és azt mondta, hogy neki nincsenek gyerekei, és a lány már nem gyerek. Aztán Imani elszomorodott és elsírta magát, mert a lány a születésnapját a hajón ünnepelte meg fejadaggal és egy imával, ahelyett, hogy a legtöbb tizennyolcéves szeret nagy bulit tartani.

Rengeteg élelmet hagytunk.

A harci madár több mint egy fordulóig képes fenntartani az életet.

Nem tudom, hogy az emberek miért nem tudtak partit rendezni. Ez elgondolkodtat. Egy ragadozó számára nincs rosszabb a fogságnál. Megvadulunk, megőrülünk a földbe vájt lyukakban vagy a ketrecekben.

A gondolatra, hogy egy kis sötét térben járkáljak, morgás gyűlik fel a torkomban, és a nőstény megdermed, háttal nekem.

Megérzem a félelmét, és azonnal betömöm az orromat. A gyomrom korog. "Igazad van, nőstény" - mondom halk, bár orrhangon, mert nem merem belélegezni az illatát, ami egyszerre a zsákmány és a nőstény illata, lanever a mezőkön és a hús az ínyem alatt.

"Kifelé innen", parancsolom. "Éhes vagyok."

Kifelé siet, én pedig kihúzom az orromat, majd belélegzem a finom préda és a mezőkön tomboló ragadozók vérének keverékét. Mindkettőt szeretem, és kidugom a nyelvem, mintha megpróbálnám megízlelni a levegőt. Ahelyett, hogy megenném, amit hozott nekem, a golyóimban felgyülemlett tomboló hormonokat ápolom. Csak kétszer simogatom meg a hosszát, és az egész lepedőre elélvezek. Édes Bera, mindenek anyja, ezek az emberi nőstények nem tudnak elég hamar távozni az otthonomból. Meg kell szabadulnom tőlük, amilyen gyorsan csak lehet. Még jó, hogy már csak kettő maradt. Ez és a háziállata, akik közül egyik sem úgy mutatkozik be, mint egy istennő.