Milana Jacks - Consumed By the Predator - Harmadik fejezet

 


3. fejezet

Imani

Amanda távolodó alakját bámulom, amíg el nem tűnik a fák mögött. Mire gondolt, amikor azt mondta, hogy beszélem a nyelvüket? Nem beszélem a nyelvüket. Vannak tolmácsaink. Szegény lány stresszel és hallja a dolgokat.

Nyelve visszafordulok, és a tó felé nézek. A szellő végigsimít a mellbimbóimon, és lenézek, miközben rájövök, hogy már levetkőztem. Te jó ég, nem emlékszem, hogy levetkőztem volna. Még a köntösömet is a fűre dobtam ahelyett, hogy a padra hajtogattam volna. Jobb, ha lezuhanyozom - nem, megfürdök - és kitisztítom a fejem. Kávé nélkül a reggelek kihívást jelentenek.

"A melleid egy műalkotás." Ark, a Ra alfája előbújik a fa mögül. Azok az elvadult vadászszemek megemelkednek a sarkukban, de a fogai, amiket mutat, elárulják, hogy nem szórakozott.

Nem takargatom magam. Ehelyett hátrahúzom a vállamat. "Ha rájuk bámulsz, még megvakulsz, ragadozó."

"Semmi kétség." Leül a padra.

Felkapom a taláromat a földről, és felállok, hogy távozzak.

Ark cinkosan megkocogtatja a mellette lévő helyet, szemezget velem, mered rám, hogy ellenszegüljek. Jól van. Visszaülök a pad szélére, olyan messze tőle, amennyire csak lehet. Ismét megmutatja a fogait. A feje mindkét oldalát leborotválta, a tetejét pedig szorosan befonta. Ma az arca bal oldalát is vörösre festette. Nagy barna karika fülbevalók lógnak a füléből, és gyűrűket, valamint karkötőket visel, többnyire bőrből, de néhány kézműves aranyból készült darabot is. Az ierto, az összes férfi által viselt, szoknyaszerű ruhadarab tiszta, fehér bőrből készült. Még nem láttam fehéret.

Ark átcsúszik a padon, lezárva a köztünk lévő teret. Egyik kezét a vállam fölé dobja, karma a mellem tetejét súrolja. "Igazad van, nőstény" - mondja a fülemhez, és megcsóválja a fülcimpámat.

A szívem hevesen ver, és tudom, hogy megérzi a félelmemet. Ez késztette arra, hogy megrágcsáljon, hogy megkóstolja, milyen édes ízű lehetek, amikor belém tép.

"Miről?" A lehető legnyugodtabban kérdezem. A tóba bámulok ahelyett, hogy őt nézném, mert Ark félelmetes és ragadozó, és bár könnyed mosolya van, az agressziója érezhető. Legszívesebben elfutnék tőle.

"Rólam. Rai leszek, és az a kislány nem nekem való."

"Akkor miért versenyzel érte?"

"Mert a bátyám nem versenyez." Megszagolja a nyakamat. "Hogy te melyik istennő vagy, azt nem tudom, de szeretnélek megismerni. Dugjunk?"

"Nem, köszönöm."

Egy szempillantás alatt felém lebegve áll. Jézusom, olyan gyors, hogy az már idegesítő. A mellkasomhoz szorítom a köntösömet, hallom a szívem szapora dobbanását a fülemben. Kitéphetné a torkomat, és én tehetetlen lennék, hogy megállítsam. "Én csak egy ember vagyok, ragadozó."

Átpillant a válla fölött, mintha hallaná, hogy valaki jön. Sajnos senki sem jelenik meg. Bárcsak megjelenne Tash, és levenné a bátyját az ügyemről.

"Csak egy istennő nevezne ragadozónak, méghozzá olyan hangnemben, ami szerint alatta állok."

"Tévedsz."

"Az ősi nyelvet beszélsz" - mondja olyan dialektusban, amit felismerek, de mégsem tudom, hogyan értem.

Megrázom a fejem és hazudok. "Egy szót sem értek abból, amit mondtál."

"Hazugság." Megragadja az állam, és lefogja. "Te vagy Mae?"

"Ki az a Mae?"

"A tűz és a hazugság istennője. Az, akivel Amti megátkozott."

"Én nem vagyok istennő. Én csak egy nő vagyok, aki vigyáz a lányokra."

Összeszűkíti a szemét, és elengedi az állam. "Ha Tash rájön, hogy istennő vagy, olyan gyorsan ki fog tenni játékra, hogy a tábor minden ragadozója vágyakozni fog rá."

Idegesen kuncogok. "Hízelgő, hogy a hímjeid versenyeznének értem, de Tash mentességet ígért nekem a játékok alól."

Ark elvigyorodik. "Megígérte, ugye?"

Ekkor rájövök, hogy be kellett volna fognom a számat. Hülye, Imani. Most összeszorítom a számat.

Ark kuncog, és újra mellém ül, a combja az enyémhez ér. Megcsókolja az arcom, én pedig megpróbálok arrébb húzódni, miközben ő felém hajol. Próbálom elütni, de ő megragadja a csuklómat, nem fájdalmasan, de szorosan, így nem tudok elmenekülni. "Nem mondok semmit Tashnek." Hirtelen elereszt, és arrébb húzódik, hogy leüljön tőlem egy tisztes távolságra.

"Nem fogsz?"

"Ha hagyod, hogy szaporítson téged."

Tash nem szaporíthat engem, de ezt a Ra Alfa nem tudhatja, különben ebben a pillanatban felfalna. Azt sem hagyhatom figyelmen kívül, hogy Ark vagy amit hallani vél, vagy azt, hogy azt hiszi, az egyik istennőjük vagyok.

"Ha istennő vagyok, akkor nem jó ötlet zsarolni engem".

"Ó, édes ember, én nem zsarolok. Tash farkával aligha lehet zsarolni egy nőt. Miért lennél szolga, ha lehetsz a ház úrnője is?"

"Nem bánom, ha meg kell keresnem a kenyeremet."

"Tedd szét a lábad és legyen a tiéd a fizetésed."

Megpofozom.

Megrándul és összeszorítja a fogait. Azok a szörnyű ezüst szemek összeszűkülnek. "Üss meg még egyszer, nőstény, és leharapom a karodat."

"Nem beszélhetsz így velem. Nem vagyok senkinek a kurvája."

Kuncogva feláll. "Menjünk a bátyámhoz a hírrel, hogy egy istennő van a házában. Majd versenyzünk és ezúttal egy istennőért. Én benne vagyok. Ő pedig kiesik. Tippeljétek meg a győztest." Ark kinyújtja kérges, karmos kezét, hogy megfogjam.

Ökölbe szorítom mindkét kezemet. "Rendben."

Lehajol, és a fülét az ajkamhoz teszi. "Ígérj meg nekem valamit."

Ugyanaz a köd száll az agyamra, és azt mondom: "Megígérem, hogy szaporítom".

Ark dorombol, és elfordítja a fejét, ajkai centiméterekre vannak az enyémtől. "Teljesen ki akarlak nyalni" - mondja. "Te vagy az egyik csábító. A golyóim most olyan feszesek, hogy fogadok, ha megérinteném a farkam, azonnal elélveznék."

"Érintsd meg, és végezz vele" - mondom.

Elmosolyodik. "Elmegyek, hogy felhúzzam a törzstársaimat, és versenyezzek a harmadik napon. Alig várom, hogy minőségi időt töltsek azzal a kis kedvenceddel a játékai alatt. Mi is volt a neve?"

Biztosan Lénára gondolt. "Lena."

"Gondolod, hogy ő fog engem győztessé tenni?"

"Nem kedvel téged, ragadozó."

Hátrahőköl, mintha megsebesült volna, és megkocogtatja a mellkasát. "Megsértetted az egómat."

Felhorkantam. "Az egódnak szüksége volt egy sebre."

Megcsapja a combomat. Felüvöltök, és újra meg akarom ütni, de ő ugrik és nevetve fut az erdőbe.

Mi az isten történt az imént? Megígértem a Ra Alfának, hogy lefekszem a bátyjával, hogy tető legyen a fejem felett, mert ha Ark azt mondja Tashnak, hogy istennő vagyok, még ha nem is vagyok az, Tash hinni fog neki. Fel fog tenni a játékokra, még akkor is, ha megígérte, hogy nem teszi. Biztos vagyok benne, hogy nem fogja többre értékelni azt, amit nekem ígért, mint azt, amit a népe szükségesnek tart. Már így is kivételt tett, és több szabadságot adott nekem, mint a többi nőnek, akik könyörögtek, hogy hagyják őket békén.

Amíg ő nem szaporíthat, nekem túl kell élnem, és amíg ő azt hiszi, hogy szaporíthat, én tovább lélegzem.