Milana Jacks - Consumed By the Predator - Ötödik fejezet

 


5. fejezet

Imani

A játékokat három napon és két éjszakán át tartják. Egy győztest hoznak ki, aki igényt tart a nyereményre, jelen esetben Amandára. A háromszázhúsz férfi közül, aki benevezett, már csak körülbelül száz maradt Amandának, aki közül választhat. A közvetlenül Tash előkertjében felállított emelvényen ül egy nagy fából készült széken, amelyet a ház alatt találtam, ahol Tash a törzsei által elszenvedett háborúk során szerzett dolgokat rakja le.

A pincéjében található véletlenszerű, de értékes tárgyak gyűjteménye alapján feltételezem, hogy a vikingek módjára portyázott. A tárgyak túl véletlenszerűek ahhoz, hogy ne lopják el őket. Emellett az ott lévő ruhák némelyike nem a Ra törzs divatja, ami arra enged következtetni, hogy a kilts, amelyek másképp vannak szabva, mint a Ra kilts, az ellenségüktől, a Ka törzstől származnak.

Kíváncsi vagyok, mi a különbség a két népük között, nem mintha szükség lenne különbségre két nép között ahhoz, hogy háborút kezdjenek. A Marson élő emberek - akiket marsiaknak kezdtünk hívni - és mi, akik a Földön maradtunk, mindketten emberek vagyunk, és mégis háborúban állunk, bár csendes, ki nem hirdetett háborúban, fizikai konfliktus nélkül. Sokan úgy gondolják, hogy csak idő kérdése, hogy mikor tör ki egy teljes konfliktus.

A marslakók több harcos fajt is megszereztek zsoldosként saját használatra. A földlakók (remélhetőleg) többet is biztosítanak, talán még azt a hatalmas harcos fajt is, amelyik hangosan hangoztatta, hogy a Földön akarja megérinteni a földet, és mi emberek élőben láthatjuk őket.

Szerencsémre, én nem leszek ott, amikor ez megtörténik.

Szerencsétlenségemre, én itt leszek a Ra háborúk idején.

A mezőn lévő ragadozók agressziójának szagától a testem izgatottan zsibong. Nem tudom, miért izgat fel az agressziójuk és a vicsorgásuk, de izgat, és mivel Tash grófságában minden játéknapra eljöttem, hogy a nők mellé üljek és fogjam a kezüket, mostanra gyakorlatilag egy energianyuszi vagyok.

Jobbról jobbra tőlem egy Feli nevű hím, aki nemrég párosodott Natashával, egy cirkálós lánnyal, kezeli az irányítást. A nő valahol a sátrában van, Tash birtokának szélén, erős őrséggel, amely nem enged a közelébe. Amanda tekintete végigpásztázza a mezőt, egy pillanatra megáll egy hímnél, aki vele töltötte az éjszakát. A tekintetük összeakad, és a férfi megvonja a szemöldökét. Nézem, ahogy a lány játékosan forgatja a szemét.

"Láttam" - mondom, aztán Tashre gondolok, és arra, ahogy a teste az enyémhez szorult. Csupa kemény, tetovált izom. A melleim bizseregnek, és a köntösöm alatt megkeményednek a mellbimbóim. Hőhullám borít el, és megtörlöm a homlokomat. Fú, te jó ég! Szükségem van egy olyan összecsukható kézi ventilátorra, amit kitárhatnék, és a puncimra ütögethetnék.

A pasik már korábban is felizgattak. Elvégre negyvennégy éves vagyok, de ez most más érzés. A testem elolvad érte, és ha rá gondolok, felforrósodom. Szó szerint. Forróság, meg minden. Úgyhogy megpróbálok nem túl sokat gondolni rá.

Amanda megvonja a vállát. "Ő kedves. Olyan jó, mint bármelyik másik hím itt, bár nem olyan jó, mint az, aki király lesz."

"Nem lehet tudni, hogy ki lesz a királyuk" - mondom, és eszembe jut, ahogy elszaladt, miután azt mondta, hogy beszélem a nyelvüket. Azt hiszem, úgy döntött, hogy úgy tesz, mintha meg sem történt volna, és én is ezt fogom tenni.

Amanda felhorkan. "Találkoztál már Arkkal?"

Kuncogok. A méretére gondol, a kinézetére, a seggfej személyiségének puszta óriási méretére. Az mindent megkap, amit csak akar, és úgy tűnik, tálcán tálalják neki. "De a másik hímet még nem láttuk trónra lépni. Azt mondják, ő is ádáz."

"Miért nincs itt az a hím?" - kérdezi.

Összeszorítom az ajkaimat. "Jó kérdés."

"Kérdezd meg Tash-t. Majd ha jönnek Lena játékai."

Oldalra szegezem a szemem. "Miért kérdezném meg Tash-t?"

"Ó, kérlek."

"Micsoda?"

"Te döngeted őt."

Elkapom a levegőt. "Nem is."

"Még nem."

"Mi... Miért mondod ezt?"

A szemére mutat. "Mert van szemem, és látom, hogy nézel rá."

Nevetve könyökölök rá. "Egyáltalán nem nézek rá." Ó, én nézem őt. Minden alkalommal. Van is bőven mit nézni. Soha életemben nem láttam még nagyobb faszt. Jó móka lenne meglovagolni azt a monstrumot. Görcs fogja el a hasamat, és zihálva lehajolok. "A francba."

Amanda a hátamra teszi a kezét. "Jól vagy?"

Visszaülök, és fogcsikorgatva várom, hogy elmúljon a fájdalom, miközben izzadság gyűlik a homlokomon.

Amanda az arcomra nyomja a kezét. "Imani, forrónak érzed magad."

"Majd elmúlik. Jön és elmúlik a korral. Talán a menopauza kezdetén vagyok."

"Nem túl korán van még ehhez?"

Megvonom a vállam. "Korai, de nem ismeretlen."

Hátradőlök a székben, újra megtörlöm a homlokomat, aztán észreveszem, hogy csend lett körülöttünk. Több mint száz ragadozó bámul rám. A tekintetemet leeresztve azon tűnődöm, vajon miért bámulnak. Nekik is szuper hallásuk van, így talán kihallgatták a beszélgetésünket, de nem éppen államtitkokat árultunk el egymásnak.

Ark felugrik az emelvényre, és az arcom előtt csettint az ujjaival.

A legjobb unott pillantásomat vetem rá, miközben a testem visszahúzódik, a görcsök apró bosszúságot okoznak az alhasamban. "Igen, Alfa?" Kérdezem.

Megragadja a karfát, és centiméterekre hajol az arcomtól. "A nevetésed olyan, mint a zene. Elviszi a szél."

"Hm, igen, ez történik a hanggal a nyílt mezőn. Mindenki hallja."

Az arcát az enyémhez dörgöli, durva szakállától a mellem még nehezebb lesz, mint korábban. "Amikor Tash felállít a játékokra, komolyan versenyezni fogok." Megcsókolja az arcom, és elindul kifelé. A kezem kirepül, és megragadja a csuklóját. Meghúzom, és először nem hajol meg, de aztán enged nekem, és a füleit a szám mellé teszi. Egy olyan nyelven, amit biztosan nem beszélek, azt mondom: "Megtisztelsz engem, ragadozó".

Ark bólint, és elvész a tömegben.

"Késésben vagyok" - jelenti be Tash a hátam mögül, és egyenesen Felihez sétál, aki a portál vezérlését kezeli.

A ragadozók kifütyülik őt.

A fújolásukat egy intéssel eloszlatva Tash megáll Feli mellett, csípőre teszi a kezét, majd összeszorítja az ajkát. Legszívesebben beleharapnék az alsó ajkába, és elvéreztetném, megízlelném a vért a számban. Mi a fene? Elfordítom a tekintetem, és Amanda elkapja a pillantásomat.

"Mi folyik közted és Ark között?" - kérdezi.

Ó, Ark. "Semmi."

"Tudtam."

"Mit tudtál?"

"Te Arkot akarod. Ezért nem engedted, hogy őt válasszam" - sziszegi.

"Kislány, hagyd abba ezt az őrültséget."

A nő az ujjával csóválja. "Láttam, amit láttam." Ismét a szép kék szemére mutat. "Teljesen belemászott a szarságaidba."

"Ő egy seggfej, és én már túl öreg vagyok ahhoz, hogy seggfejeket tűrjek."

A nő kuncog. "Mivel tagadásban vagy, és nem ismered be, hogy akarod őt, meghagyom neked. Nem fogom kiválasztani."

Sóhajtok. Hát, jobb, ha úgyis ezt tette, úgyhogy nem mondok semmit.

Oldalról néz rám. "Ez igaz. Te Arkot akarod. Ismerd be, hogy szexinek tartod."

"Nem szexi" - mondja Lena, és leül Amanda székének karfájára. "Egyáltalán nem szexi."

"Vak vagy" - mondja Amanda.

"Nem, te vagy az."

Ők ketten civakodnak, ahogy a testvérek gyakran teszik, gondolom. Én nem tudhatom. Egyke voltam. Anyámnak csak egy gyereke lehetett, még sok termékenységi kezelés után is. Apu akkor is itt maradt, amikor már nem volt remény egy újabb gyerekre. Jó ember volt, és átkozottul jó szenátor. Még mindig jó ember, akit soha többé nem fogok látni.

Tash megfordul, és pillantás nélkül elsétál mellettem. Amanda mögé áll, és felemeli a karját, hogy megcsókolja. "Szép fiatal díj. Ez a harmadik nap. A fiúk és Feli elintéztek egy látogatást a Vérdűnékhez. Azt mondják, Eme újra jár. Azt mondják, veszélyes."

A Ra törzs éljenez.

Az általuk portáloknak nevezett térbeli nyílások véletlenszerűen pattannak ki szerte a mezőn, mint a légzsebek. Rajtuk keresztül különböző tájakat látok, némelyik hegyvidék, némelyik óceánpart, mások erdők vagy tengerpartok. A ragadozók mindegyikbe beugranak, és egymást marcangolják, miközben beugranak. A portálok bezárulnak, és a mező kiürül egy kivételével.

Ark.

Tash felhorkan. "Mi a baj, testvér? Félsz táncolni Eme-vel?"

Ark rám mutat.

Nyelek egyet. Azt mondta, hogy nem mond semmit. Még ha nem is igaz, hogy istennő vagyok, egy suttogás Tashnek, és olyan gyorsan belevágja a seggem Amanda székébe, hogy a fejem megfordul.

Tash mellém áll. "Mi van vele?"

"A következő a játékokban."

Tash megrázza a fejét. "Lena a következő."

Ark is megrázza a fejét. Annyira hasonlítanak egymásra. Még ha nem is hasonlítanak egymásra, a gesztusaik és a mozgásuk hasonló. Látszik rajtuk, hogy testvérek.

"Az a következő, és én fogok nyerni."

"Mindig te nyersz, Ark" - emlékezteti Tash. Ark minden első napi játékban, amelyen részt vett, nyert. A második napot, úgy tűnik, azzal tölti, hogy mindenki mással együtt rúgja a bőrt, a harmadik napon pedig ott áll a pályán, és engem meg Lenát idegesít.

"Nah, ezúttal tényleg megcsinálom".

Tash megkocogtatja a széket a fejem mögött. "Egyáltalán nem fogsz versenyezni, mert nem lesz játék".

Ark elvigyorodik. "Miért nem, testvér?"

"Mert én mondtam."

"De én akarom a játékokat."

"Akkor húzzatok el Lénával Ralnába, és tartsátok meg a játékokat."

Ark kivillantja a fogait. "Én játékokat akarok ezért. Tessék."

"Ez az én földem."

"Felejtsd el magad, Tash."

Tash Arknak ugrik és meglöki. Ark visszalöki. A vérem valósággal felforrt. Van valami rossz és mégis szexi abban, amikor erős, agresszív férfiak egymás torkának esnek. Plusz, ha testvérek, és ha harcolni kezdenek. Előrehajolva, a székem szélén ülve várom a csatát. Ha a testvérek harcolnak, sokan csatlakoznak hozzájuk. Vérnek kell folynia a pályán. Régen volt már, hogy ez a talaj vért áztatott. Igazán kár érte.

Feli közéjük ugrik, és széttárja a karját. "Mi ütött beléd?" - kérdezi Ark.

A seggfej elvigyorodik. "Csak teszteltem a vizet."

"Tesztelés?" Tash vicsorog, és lendül, egy ütést mérve Ark állkapcsa alá. Ark hátrarepül, és állva ér földet, de a karjait csapkodnia kell, hogy ne essen el.

Nevetek.

Minden fej felém csettint, és Tash pislog. "Ez meg mi a fene volt?"

Nyelek egyet. "Semmi."

Mellettem Lena is felnevet. "Mindannyian viccesek vagytok."

A ragadozók most rá koncentrálnak. Tash Lena felé mutat. "Ark, azt hiszem, van egy istennőnk. Menj, nézz utána."

"Nah, testvér. Ez a te földed. Menj és nézz utána."

Tash megrázza a fejét. "Te vagy az Alfám, nem?"

Ark viszket a hasa. "És megparancsolom, hogy nézz utána."

"Játékok" - mondja Tash. "A játékok alatt el fog tűnni."

Lena megragadja a kezemet. "Azt hiszik, hogy istennő vagyok." Megforgatja a szemét. "Még járni sem tudok anélkül, hogy megbotlanék a saját lábamban. Menjünk be."

Amanda velünk együtt áll. "Remélem, istennő vagy, húgom. Ettől jobban érezném magam a sorsod miatt."

"Miért?" Kérdezem, miközben felállunk, hogy bejussunk a házba.

"Mert, duh, az istennőiknek van erejük."

"Honnan tudod ezt?"

"Moh mondta nekem."

"Ó, tényleg?" Mondja Lena. "Ez azelőtt volt, vagy azután, hogy elvette a szüzességed?"

Amanda gúnyolódik. "Fogd be, Red."