Milana Jacks - Consumed By the Predator - Tizenkettedik fejezet

 


12. fejezet

Tash

Barna szemei találkoznak az enyémmel, és megteltek könnyel. Várja, hogy válaszoljak, de biztos vagyok benne, hogy nem azt fogom mondani, amire számít, ezért elmondom neki, ami a szívemen jár. "Nekem nem kellenek gyerekek." A meddőség már egy évtizede sújtja a földeket. Egy magamfajta férfi megtanulja elfogadni az életet olyannak, amilyen, és nem rágódik a lehetetlennel, vagy reménykedik benne. Elismerem azonban, hogy Bera meg fogja változtatni az életemet. Tudom, hogy meg fogja, és nem csak az én életemet, hanem az egész Ra, sőt talán még az összes törzsét is. A Ka nőstények máris terhesek. Amti bármelyik pillanatban szülhet.

Fújtat. "Mind ezt mondják."

"Mind?" Kérdezem a fogaimon keresztül.

Bera leengedi a tekintetét. "Néhány év múlva majd meggondolod magad."

"Talán."

A nő nyel egyet. "Tessék."

"Micsoda? Nézz rám."

Nézz rám. Könnyei szabadon hullanak. "Meggondolod magad. Olyan dolgokat akarsz majd, amiket én nem adhatok meg neked. Ezt." Közöttünk mozog. "Jobb, ha egyáltalán nem indul el semmi. További érzelmeket táplálni közöttünk rossz ötlet."

"Figyelj rám, nőstény. Azt akarom, hogy hagyd el a földi életedet, és kezdd el élni azt, amit itt adhatok neked."

"Te jó ember vagy, Tash." Bera újabb könnyeket fakaszt, és gyorsan letörli őket. "Kár, hogy olyannak születtem, amilyen vagyok."

"Gyereket akarsz" - mondom. "Én nem. Hanem te."

Egy zokogás szökik ki belőle, és tovább bólogat.

Megragadom az állát. "Nincs kétségem afelől, hogy te vagy Bera. Egyáltalán nem. Minden porcikámban érzem, különösen abban a nagy csontban a lábam között. És nem is beszélve a golyóimról. Nehéz, nagy, tele maggal." Megcsókolom az arcát, aztán megnyalom a könnycseppet, megízlelem a bőrét, harapni és ízlelni akarom a húsát. "Én egy egyszerű hím vagyok. Csak egy ágyra van szükségem, és rád benne." Tessék, kimondtam. Dorombolva beleszagolok a hajába, és megfogom a tenyerét, az iertóm alá dugom, hogy ökölbe szorítsa a kezem. "Csak dugjunk, a többit pedig hagyjuk Berára." Megcsókolom a nyakát, miközben ő a horgomra tapint. Megjelölöm, mielőtt kiengedném a nyilvánosság elé. Kizárt, hogy ez a nő jelöletlenül sétáljon be a ma esti buliba.

Ark talán megölne, amiért megjelöltem egy nőt, nem is beszélve a termékenység istennőjéről.

A barátaim ellenem fordulhatnak.

A pokolba is, Bera talán feldúlja a világot, ha utálja a jelölést. Az, hogy ő az enyém, minden bizonnyal olyan dolog, amiért érdemes meghalni. Én már sokkal kevesebbért kockáztattam a halált, mint a szerelemért és egy jó nőstény élethosszig tartó társaságáért. Végigsimítom az ajkaimat az állkapcsán, és elérem a nyakát, ahol elvárom, hogy lehajtsa a fejét, és hozzáférést adjon nekem. Bera lefekszik a szőrmékre, és megtörli könnyfoltos arcát. "Igazad van, Tash. Csak dugjunk."

Nem tetszik a hanglejtése és a célzás, hogy ez csak egy dugás, de kihagyom, hogy bármit is mondjak. Bera széttárja a lábait, és a hosszú köntös, amit visel, a csípőjére esik, így szép rálátást kapok a csupasz puncijára. Kezemet a térdeire helyezem, és széttárom őket, majd feljebb és hátrébb tolom a lábait, hogy a szám a bimbójához érjen. Megnyalom, és Bera felsóhajt, a keze a fejemhez repül, hogy lenyomja. Eh, ma este nem.

Megragadom a csuklóját, és előveszek egy hosszú kötelet az iertómból. Szememet az övére szegezve megkötöm a csuklóit. "Légy jó kislány, és öleld át azt a fatörzset."

Először Bera szemei tágra nyílnak, mintha meglepődne, de aztán szépen elpirul, és összekötözött karjait a fatörzs köré fonja. Kikapcsolom az iertómat, és újra megragadom a térdét, széttárom a lábait, hogy megkóstolhassam a punciját. Bera íze jobb, mint bármi másé ezen a földön. Nem vagyok biztos benne, hogy azért, mert ő ember, és mindenkinek finom íze van, vagy azért, mert ő Bera, és a nedvei, amiket termel, miközben a résén ölelgetem, ügyelve arra, hogy simogassam azt a bimbót, amitől felnyög és felemeli a csípőjét, pont úgy készülnek, ahogy én szeretem. Édes és fűszeres, a torkom hátsó részében hagyva egy kis ízt.

Amikor úgy érzem, Bera mindjárt elélvez, levetkőzöm és ráfekszem. A keze megmozdul, mintha hozzám akarna érni. Morgok, és ő megáll, tekintete a számról a szememre vándorol. A vadászom nyugtalan, várva a nőstény jelölését. A szokásosnál is jobban lovagol rajtam, én pedig összeszorítom a fogaimat. "Feküdj nyugodtan." Megragadom a fenekét, és úgy szögelem, hogy amikor belé hatolok, a golyóihoz üljek.

Újabb morgás tör ki belőle, és beleharapok a vállába, hogy ha nem is önként, de erőből lecsendesítsem. Bera akaratos, és szereti átvenni az irányítást. Ezt már észrevettem rajta. Ma este nem. Ma este megjelölöm őt, és neki alá kell vetnie magát. És így is tesz.

Alattam mozdulatlanná válik, és egy apró nyikkanást ad ki, amikor a fogaimat a nyakára szorítom, hangosabban morogva és beledugva a puncijába, amely láthatatlanul tartja a farkamat. Úgy tűnik, minél gyorsabban mozdulok, annál szorosabb lesz. Csúszik a nedvességtől, és hullámzik a farkam felett, ismét magot fejve belőlem. "Kétszer fogok magot adni neked."

"Nem tudsz megtermékenyíteni, Tash" - suttogja.

"De fogok." Pumpálom a csípőmet, a golyóimat a fenekének csapkodva. Mélyebbre akarok menni, többet akarok belőle, úszni akarok benne, benne akarok élni. Ahogy felemelem a fenekét, a lökéseim egyre mélyebbre süllyednek, és Bera a szemét a tarkójára forgatja, és egy ősi nyelven kántál, amitől végigfut a hideg a hátamon. Szent puncija a farkam köré szorul, és a golyóim felhúzódnak. Egy pillanatra megállok. Vele, aki tehetetlenül fekszik alattam a termékeny méh iránti vágyában, tudom, hogy a jelölés az egyetlen módja annak, hogy megtermékenyítsem ezt a nőstényt.

Egy kiáltással elengedem a kampómat. Letépi a farkam hegyét, és megrándulok, ahogy a fájdalom a közepembe hasít, ugyanakkor a mag kiáramlik, sugárban pumpál belé, követve a kampómat, amely megtalálja a méhét, és az enyémként jelöli meg őt, amíg együtt töltött időnk véget nem ér.

Lehajtom a fejem, és úgy lélegzem, mintha egy három ágra nyúló csatát vívtam volna. Bera mellkasa emelkedik és süllyed. Két nedves folt van a mellbimbói helyén. Kigombolom a köntöse tetejét, belekukkantok, majd rögtön letépem róla a köntöst.

Bera melleiből tiszta folyadék szivárog.

Lehajtom a fejem és megnyalom. "Ó, édes Bera, köszönöm". Fuuuuuuck. A nektár édes. Ölelgetem, szopogatom, mint egy kisbaba, többet akarok belőle, de cseppekben jön, és nem tudok többet kapni. A puncijában a farkam megrándul, a golyóim újra felhúzódnak. Kicsit beljebb mozgok benne, és szent puncija szorosan megragad és újra fejni kezd. Ezúttal azonban lágyan megcsókolom Imanit.

"Valami megváltozott" - mondja. "Érzem."

Megcsókolom az ajkait. "Megjelöltelek."

"Megjelöltél, ahogy a Ka törzs tagjai megjelölték az embereiket?"

"Igen."

"Tash, a jelölés... Nem lehet visszavenni."

"Így van."

"Miért tetted ezt?"

"Mert" - megcsókolom az orrát - "felfaltál engem."

Bera elcsendesedik, miközben én ki-be csúszok benne, csak a lélegzete akadozik. Ökölbe szorítom a haját, és a karjai után nyúlok, hogy eloldozzam. Abban a pillanatban, ahogy megteszem, megragadja a tarkómat, és magához ránt. Dorombolva, miközben megkóstolom a száját, megdugom, majd megfordítom, és szétfeszítem a seggét. Mielőtt visszadugom magam, megállok, és a farkamat bámulom. Horog nélkül csupasznak tűnik, a hegye vörös és nyers. Jobb, ha Bera belsejébe csúsztatom, és hagyom, hogy a puncija masszírozza. És így is teszek. Visszacsúsztatom, és addig dugom Berát, amíg az utolsó csepp magot is ki nem szívja belőlem.

Végül összecsuklok mögötte, alig van erőm bundával betakarni minket.

"El fogunk késni a buliból" - mondja Bera.

Nyögve felemelkedem a könyökömre, és megcsókolom a vállát. "Anya utálni fogja."

Felkacag. "Még jó, hogy új ruhákat hoztunk."

"És festéket", emlékeztetem.

"Már alig várom, hogy visszamenjek és kifessem a falaidat."

"Ezek a mi falaink."

Aztán szünet: "Igen."

"Mennem kell" - csapok a fenekére, és felugrok, de visszatántorodom, majdnem elesem. Mi a fasz van? Megnyugtatom magam, csillagok játszanak a szememben.

Bera felül. "Jól vagy?"

"Remekül."

"Nem nézel ki valami jól."

"Úgy tűnik, Bera megjelölése kimerített."

"És már jó pár napja nem vadászol."

"Elfoglalt voltam azzal, hogy rád gondoltam."

Elmosolyodik, én pedig számba veszem az alakját. Az egyik melle ki van mutatva, a másik félig rejtve a szakadt köntös alatt.

"Majd a falunkra fested magad, ahogy most vagy."

Lenéz, lehúzza a köntöst, hogy eltakarja a melleit, aztán felnéz. "Baljósnak és megfélemlítőnek szántam a házunkhoz. Tudod, valami ijesztő-warlord-témájú dolgot."

"Mi lehet ijesztőbb, mint egy hadistennő a falamon, hm?"

A szemei kitágulnak. "Ó, azt hiszem, igazad lehet."

"Mindig igazam van."

Horkant fel. "Menj, egyél valamit."

"Én már ettem puncit."

A nő nevet, és ez cseng a hatalmas üres térben. Az otthonom megtelik nevetéssel. Ezért is tudnék háborút vívni. Sőt, ha valaki megpróbálja elvenni tőlem, megteszem.