Milana Jacks - Consumed By the Predator - Tizennegyedik fejezet

 


14. fejezet

Tash

Az Örök Láng Csarnoka magasodik a felső város fölé. Ma éjjel zárt tüzek lángolnak a tetőn. Ha a földről felnézünk rá, úgy tűnik, mintha a lángok az eget nyaldosnák. Ez egy imahely, amelyet Mae, a tűz istennője és törzsünk védőistennője számára építettek. Sok Ra férfi halt meg ennek az építménynek az építésénél. Ez a legmagasabb torony az egész országban, nem beszélve arról, hogy szent, egy istennő szülőhelye, akit maga Bera nevelt fel.

A vörös egyenruhát viselő tűzőrpár keresztbe tett lángoló kardokat tart egy masszív obszidián ajtó előtt. Mielőtt belépnénk, levesszük a fegyvereinket, és levetjük a csizmánkat. Megjegyzem, hogy Bera és emberi háziállata lába is csupasz már, mintha tudnák, hogy ebbe a csarnokba nem viszünk be mocskot. Horkantva rázom meg a fejem, azon tűnődve, hogy Bera nevében Imani hogy a fenébe tekint magára kevesebbet, mint istennőre.

Odabent fáklyák és kis tűzrakóhelyek égnek folyamatosan, és a tüzeket gondozó három Sha-hím közül az egyik, egy fiatal Sha, akivel még nem találkoztam, odalép hozzám. Festékfoltos kezét fekete köpenyébe törli, és rámosolyog a húgomra. "Kore, örülök, hogy újra látlak." Gyakorlatilag elolvad itt, és úgy bámulja a húgomat, mintha valami olyan lenne, akit meg akar dugni. Ó, ez nem fog menni.

Morgok.

Kore rám pillant, és azt hiszem, látom, hogy kipirul az arca. A nővérem soha nem pirult el, mióta ismerem. Mi a fasz... "Tetszik neked?" Kérdezem.

Kore rávillantja a tekintetét. "Igen, tetszik nekem. Van valami problémád ezzel?"

A hím hátralép, nagy szemekkel bámul rám. Alárendelt hím, ahogy a Sha-k gyakran, és jót tenne a húgomnak, de ő egy Sha. "Mit csinálnál vele?" Kérdezem tőle.

"Megdugnám."

Mellettem Bera köhög, én pedig morogva hallgatom az alig elfojtott nevetését. A szemem sarkából látom, hogy a kis mostohatestvérem a folyosón keresztül halad. Csak idő kérdése, hogy mikor lát meg engem. "Nőstény - súgom Bera fülébe, és rámutatok -, az ott az én gödröm a trón mellett. Vidd oda Lénát, és ha bárki az utadba kerül, fütyülj".

"Fütyülni?"

Bólintok. "Akkor egy sereg ragadozót tudsz felhúzni, hogy a segítségedre siessenek". Füttyentek, hogy megmutassam neki, hogyan kell.

"Akkor jobb, ha nem." A nőstények a trón felé veszik az irányt. Figyelem őket, és mivel a szemem máshol jár, nem látom őt, mielőtt meghallom.

"Testvér!" - nyikorogja a kis mostohatestvérem. A gyomrom felfordul. Ettől a hímetől hányingerem van, és legszívesebben kiszúrnám a szemét a karommal. Talán egy nap meg is teszem. Elmosolyodva a gondolatra széttárom a karjaimat, és ügyelek rá, hogy Kore homlokára csapjak hátulról, hogy úgy tűnjön, mintha baleset történt volna. Az, hogy Kore megdug egy Sha-t, vagy akármilyen hímet, nevetséges. A kishúgom még szűz. Mmhm.

A kis mostohatestvérem átölel, és megveregeti a hátamat, ugyanott, ahol az egyik hím, akit ő és anyám küldött Ark és én utánam, megsebesített. A hím megpróbálta leszúrni Arkot, de én a mellkasomat átszúró penge elé helyezkedtem. Még mindig nem tudom, hogyan éltem túl.

Vornak jó illata van. Jobb, mint nekem és Arknak együttvéve. Sokkal jobban is néz ki, fiatalabb, magasabb, széles vállú, plüss szájjal és tökéletesen egyenes orral.

"Jó látni, hogy hazajöttél, testvér. Hiányoztál."

Biztos vagyok benne, hogy hiányoztál. "Nekem is" - válaszolom, és mosolygok, a legőszintébb mosolyt, amit csak elő tudok idézni.

Kore felhorkan. "Ott leszek, és az új szentírást olvasom." Megragadja a Sha kezét, és elvonszolja. Elkapom a pillanatot, amikor a nővérem a fenekét tapogatja. Bárcsak soha ne láttam volna ezt.

"Szép pár alkotnak" - mondja Vor.

"A Sha-k nem alkotnak párt." A dolgok megváltoztak Ralnában.

Vor rám mered. "Akkor nem tudod?"

Kore elmondta, hogy valami baj van a Sha renddel, de nem árt, ha első kézből hallom attól a férfitól, akiről gyanítom, hogy a változást szorgalmazza. "Mit tudsz?"

"Az új Sha rend nem lesz kasztrálva."

Nem tudom elrejteni a mosolyomat, mert Kore kiheréli a Sha-hímjét, mint ajándékot Berának. "És miért ez a hirtelen változás?"

Vor megrázza a fejét. "Olyan sokáig voltál távol, hogy gyakorlatilag már csak egy írás vagy a falon." Egy falra mutat, odasétál, majd megáll, és megfordul. "Kövess, Tash, és megmutatom neked."

Ó, elvárta, hogy kövessem. Biztos bosszantja, hogy le kell betűznie nekem. Nevetve keresztbe fonom a karjaimat a mellkasom előtt. Csak a holttestemen át fogom követni ezt a kis puncit. "Innen is jól tudok olvasni."

A bal szeme megrándul, megmutatva a vadász ezüstjét. Vor borzalmasan indulatos, és a legtöbbször visszafogja, inkább később és mosolyogva adja le a csapást. Most mosolyogva úgy tesz, mintha nem sértődne meg azon, hogy nem követem őt, úgy tesz, mintha nem értené az üzenetet, hogy soha nem fogom követni őt, és hogy Arkkal maradok, és Arkkal együtt halok meg. Nem fogok harcolni egy másik Raiért. Senki másért nem mennék háborúba.

Hát, talán Beráért, de az most nem tartozik ide.

Vor eléri a falat, és ugyanolyan kecsesen, mint Eme, leugrik, és elkapja a kötelet, amellyel Sha a magas falakon közlekedik, és rögzíti a szentírásokat. Megrántja a kötelet, és a pálya, amelyhez a kötél a mennyezeten van rögzítve, jobbra mozgatja Vor-t. Rámutat. "Ott van. Az új Sha rend."

Elolvasom az írásokat. Az új Sha rend, amelyet természetesen Vor alapít, megtartja a termékeny hímeket. Várni fogják Bera visszatérését, hogy ő választhasson egy készséges áldozatot, aki megtermékenyíti a méhét.

Összeszorítom a fogaimat. "Bera ezt helytelenítené."

A lanever illata megelőzi anyám gyengéd kezét, amely a vállamon landol: "Nem képzelheted magadról, hogy tudod, mit hagyna jóvá egy istennő".

"És te tudod?"

Megrándul az ajka. "Akkor még nem hallottad. Ő választott ki engem, és én alázatosan végzem a munkáját."

Megsimogatom a befont szakállamat. "Hogy érted, hogy Bera téged választott?"

"Négy gyermekkel és szerencsével áldott meg. Én vagyok a legszerényebb szolgája, teszem a kötelességemet, kifejezem a törzsünkre vonatkozó kívánságait."

"És Bera azt kívánja, hogy a Sha érintetlen maradjon?"

"Igen. Tudod, az első Sha ép volt, és képes volt Mae-t is létrehozni. Amikor Bera visszatér, sok Ra Sha közül választhat majd, hogy újabb istennő gyermeke születhessen."

"Bera nem fog megdugni egyetlen Sha-t sem. Ezt garantálom."

Anya pislog, és Vor leugrik, hogy mellé álljon. Túl későn veszem észre a hibámat. Anya túl jól ismer engem. Elvégre ő nevelt fel, és én most elcsúsztam, és túlságosan is érdeklődtem és megvetettem az új rendet, holott korábban három szart sem érdekelt, hogy mit csinálnak a Sha-k. A legközelebbi, a grófságomat kiszolgáló Sha öt városra van az otthonomtól.

"Fiam - dorombolja anyám -, mi tesz téged képessé arra, hogy ilyesmit garantálj?".

"A történelem, anyám. Bera választja ki, hogy kinek a magját fogadja el, és kinek a magját dobja el, és nem érdekli, hogy egy másik nőstény válasszon neki hímeket, így a Sha-t érintetlenül hagyni értelmetlen. Különben is, Bera nem Mae anyja."

Az anya zihál. "Bera meg fog ütni téged, amiért így beszélsz. Ó!" Mondja Anya, és felemeli a kezét. "Ott van Jovi. Elnézést."

Szinte hiányzik, mert most már csak a kis mostohatestvérem marad, aki a mellkasát az enyémhez szorítja, és a fülembe suttogja: "Tartozol Ralna játékokkal".

" Ark tarthatja őket, ha ő Rai."

Vor összeszorítja a fogait, és azokon keresztül beszél. "Ha támogatod Arkot, nem kapsz mást, csak egy fejszét a mellkasodba."

"Most már beszélgetünk. Már kezdtem azon tűnődni, hogy elpuhultál-e, öcsém."

"Vor" - kiáltja Anya a pódiumról, miközben a Rai trónjához lépdel. "Gyere, foglalj helyet."

A mostohatestvérem vigyorogva távolodik. "Amíg Ark semmittevéssel foglalkozik, én irányítom a várost és a törzset, gondoskodom a rendről és a törzs virágzásáról. Miközben beszélünk, új szavazást szerveznek a Rai-ról, és ezúttal sem Ark, sem te nem leszel benne."

"Be kell vonnod minket is. Még te sem szegheted meg azokat a törvényeket." Hacsak nem akar meggyilkolni minket. Rövid időre összeakad a tekintetünk, mielőtt Vor helyet foglal a trónon, mintha már Rai lenne. Anya elfoglalja a Raiyes széket, de az csak ideiglenesen. Amikor apám elbukott, anyám hozott egy férfit, akit manipulálni tudott, és megválasztatta Rai-nak. Vor apja zsarnok volt, de ennek nagy része, ahogy évekkel azután rájöttem, hogy ő már nem volt, anyám műve volt. Nem véletlen, hogy a legtöbb nőstény kerüli a Ra udvart. Félnek, hogy nem élik túl anyámat.

A tekintetem Berára siklik, és meglepő módon azt látom, hogy engem figyel.

Felemelem a serlegemet és kortyolok, ő pedig kortyolgatja a sajátját, miközben a tekintetem a melleit találja meg. Az őket összetartó szőrmefelső lejjebb csúszott, már alig takarja a mellbimbóit, és még azt is látom, hogy az egyik sötét areola széle kilátszik az anyagon. Azok a mellbimbók nektárt szivárogtatnak, és én meg akarom kóstolni.

Az erekciómat tenyerembe fogva szorítom, és fájdalmasan felnyögök, miközben visszamegyek a helyünkre, ugyanakkor, amikor a kis mostohatestvérem közeledik. Úgy tűnik, ő a kibaszott árnyékom. Bera mögé ülök, hogy körbe tudjam venni a lábaimmal, mielőtt odaér, és azt hiszi, hogy nyitott a flörtölésre, vagy bármilyen okból is jön ide, hogy még jobban zaklasson.

Szerencséjére megérti az üzenetemet, és kezet nyújt Lénának. "Gyere, nőstény. Nyissuk meg a táncot."

Lena, aki mostanra már egy hímvesszőnyi piát ivott, megszorítja a kezét. Megrántja, és mivel fogalma sincs, milyen könnyűek az emberi nőstények, a törékeny testét a törzsét borító fémlemezeknek csapja. Lena felsikolt a fájdalomtól, és kíváncsian a bátyám a tenyerét a lány hátának a kisujjához szorítja, hogy a lányt a testéhez szorítsa.

"Jól vagy?" - kérdezi, aggódó tekintettel a szemében.

Kurvára megdöbbent, hogy látom, hogy magán kívül más miatt is aggódik. Talán Lena jót tenne neki. Talán tetszik neki. Talán ezt kihasználhatom az előnyömre. A páros táncolni indul, és Lena könnyedén lemásolja a lábmozgását, azonnal megtanulja a táncunkat. A férfi tekintete nem hagyja el a lány arcát, és tudom, hogy befolyásom van rá.