Milana Jacks - Consumed By the Predator - Hetedik fejezet

 


7. fejezet

Imani

"Az összes ember közül, akit eddig láttam, téged kedvellek a legjobban." Tash fölém hajol, a farka még mindig bennem van, rángatózik, újra megkeményedik, mintha egész éjszaka tudná folytatni, meg sem állva pihenni. Én meg fáradt vagyok.

Megnyalom kiszáradt ajkaimat, széttárom a karjaimat a fűben, és felsóhajtok. "Hű, gyors és dühös."

Tash a tenyerét a földre támasztja, és felemeli a testét, kiveszi belőlem a farkát. Lehúzza a ruhámat.

Még mindig meztelenül, elkezd körülöttem járkálni. Felülök, és begombolom a ruhám felső részét, miközben figyelem az alatta lévő embereket. A legtöbben bizonyára nem hallották a kiabálását a zene és a hímek hangos fecsegése miatt, bár ha hallották volna, az sem zavart volna. Nem tudom, miért nem zavarna. Azt hiszem, az exhibicionizmus nekem nem gond.

Csontok reccsennek, én pedig megijedek, felállok és megfordulok. Tash a vadászban van. Sötétbarna, majdnem fekete szőrzetében, a nyakán és a hasa alatt futó ezüstös vonallal, több mint két méter magas. Nagy fülei, akár a macskáké, kiállóak, éles hegyük még magasabbnak tűnik. Mellkasa széles, egész testében zömök, felső ajka nem takarja éles, hét hüvelyk hosszú fogait. Tash a vadászban megrémít.

Nem merek megmozdulni.

De ő igen.

Mint egy párduc, négykézláb, úgy lopakodik utánam, lehajtott fejjel, ezüstös szemével az enyémre szegezve. A lábam között szaglászik. Horkant. Újra szippant. Morgolódva járkálni kezd körülöttem, aztán megáll, és olyan morgásba kezd, hogy legszívesebben elfutnék. Előrébb hajol, a balra lévő magas fű felé.

Hátrálok, és futásnak eredek, aztán megdermedek. Az alulról érkező ragadozók felmásznak a dombra, az emberi nőstényeik hátrahagyva.

"Imani!" Amanda kiáltja lentről. "Gyere le ide!"

Valami készülődik.

Felemelem a szoknyámat, hogy elfussak, de egy hatalmas, ezüstszürke vadász, akit Arknak ismerek fel, kiugrik a magas fűből, és körözni kezd körülöttem. Nem tudok megmozdulni. Nem merek. Amikor Tash csatlakozik hozzá, biztos vagyok benne, hogy az ételükkel játszadoznak.

Ezek a ragadozók vadász alakjukban megrémítenek. Lómagasságúak, fürge lábakkal, hatalmas testtel, szabadon álló hegyes, éles fogakkal és nagy fülekkel, minden alkalommal arra késztetnek, hogy elfussak.

Ark morog, nyál csöpög az állán.

A legjobb, amit most tehetünk, hogy futásnak eredünk. Szeretnék, de valami bennem arra késztet, hogy a helyemen maradjak. Bizsergés fut végig a gerincemen, ahogy a ragadozók szemben állnak egymással, az orruk majdnem összeér. Torkuk szakadtából morogva összehúzódnak a csatornáim, és bizseregnek a mellbimbóim. Futnom kell, de nem tudom megmozdítani a lábaimat. Édes Istenem, mi történik velem?

Ark csattogtatja a fogait.

Tash lebukik, és Ark nyaki ütőere mellett csattan. Meg akarja ölni.

Lentről hímek érkeznek, és kiabálni kezdenek. Amikor azt hiszem, hogy szétválasztják az egymást széttépni fenyegető testvéreket, ehelyett körbeülik a párt, és ugyanúgy nézik, ahogy én nézem.

Ark megtámadja, leszorítja Tash-t és megharapja a nyakát. Tash sebeiből vér spriccel ki és szétfolyik a testemen, egy csepp az ajkamon landol. A nyelvemmel végigsimítok rajta. Egy nyögés hagyja el a számat. A vérük édes.

Ark agyarai a bátyja torkára záródnak, morgása gurgulázó, mert Tash vére Ark szájába ömlik.

Orrát vér borítja, Ark felemeli a tekintetét, és rám néz azokkal a kísérteties ezüst szemekkel.

Remegve közeledem, és leguggolok mellé, azt sem tudom, miért vagyok itt.

Ark nyöszörög, mintha el akarná engedni, de nem tudja.

Tash kihasználja az alkalmat, hogy Ark eltereli a figyelmét, és megkarmolja az arcát, végigvágva az egész oldalát. Ark felüvölt, és leugrik Tashről, hevesen rázza a fejét, vércseppek borítják be a köntösömet. Ismét lecsapom a vörös cseppet, és lenyalom két ujjamról. Valóban édes.

Tash talpra áll, de, meginog, és a bundájából vér csöpög a mezőre. Ark előrenyomul, fél arca szétmarcangolva, egyik szeme kilóg a szemgödörből.

Egy nyílvessző repül Ark oldalába.

Sikítok, és befogom a számat.

Vicsorog, és felnéz, éppen akkor, amikor egy Ra női harcos ugrik elé. Arcon rúgja őt, majd körberúgja Tash-t. A hímek repülnek és elesnek, majd nyögve felállnak és visszatérnek, vicsorogva a nőre. Sebesültek, alig állnak, mégis készen állnak a további harcra.

Egyenesen Arkhoz masírozik. Vicsorog, csattog rá, de a lány nem látszik zavartnak. Megveregeti az oldalát, mielőtt kirántja a nyilat. Ark az oldalára esik, és nyöszörög a fájdalomtól. Tash leül, majd felborul. Odasétál hozzá, és letérdel mellé.

Csendesen közeledek, és mellé állok.

Tash nyakából ömlik a vér, és én félek érte. "Jaj, ne! Mi történt itt?"

A nőstény megfogja a nyílt seb bőrlebenyeit, és összenyomja őket, mintha összeragasztaná. Amikor elengedi a sebet, a bőr vékonyan, de bezárul. Végigválogatja a sebeket Tash nyakán, és egy tucatnyi szúrást mutat. Mire mindet lezárja, Tash tekintete élettelennek tűnik.

A kezem a feje fölött lebeg, mielőtt a félelmemet megfékezve összeszorítom a fogaimat, és megsimogatom a füle között.

A nőstény leül, és engem figyel.

"Rendbe fog jönni?" Kérdezem.

"Halálra van ítélve."

"Nem lehet." Könnyek gyűlnek a szemembe. "Miért? Miért támadna Ark? Ennek semmi értelme!"

Megbillenti a fejét. "Az a hím, aki Bera magját elveti, meghal" - mondja, mintha ennek tökéletes értelme lenne.

"Bera?"

"A termékenység és a háború istennője." A nőstény véres ujjakkal egy B betűt rajzol az arcára, és a tömeg felé fordul. "Bera fiai és lányai legyenek Rá!"

A hímek felemelik az öklüket, a leghosszabb két ujjukat kinyújtva.

Ezek az emberek megőrültek, és ezt meg is mondom nekik. "Ti őrültek vagytok. Azt hiszitek, én vagyok Bera?"

"Tudjuk."

"Honnan tudjátok?"

"A testvér megöli a testvért" - mondja a nőstény.

Megrázom a fejem. "Tévedsz. Tash életben marad."

"Meg fog halni."

"Élni fog!" Kiáltom.

Hátborzongató csend telepszik rá, mint egy takaró, ahogy Ark Tashhez kúszik, majd a fejét a bátyja hasára hajtja. Nyüszít, fájdalmas hang, ami a lelkembe mar. Ha én vagyok Bera, a nyomorult istennő, aki osztozik a lelkemben, jobb, ha ezt kurvára helyrehozza. Hozd rendbe - mondom magamban, és a tenyeremet Tash torkára szorítom. "Hozd rendbe, ribanc!" Ez a hím az egyetlen, akiben megbízhatok, hogy nem tart hülye játékokat, nem akar gyereket, nem kér semmit egy emberi nősténytől azon kívül, hogy talán egyszer-egyszer szexel. Ezt mondta nekem, és hallottam, hogy a bátyjának is ezt mondta. Ő vigyázott rám, mióta idejöttünk, és megígérte, hogy túlélem, és békében élem le az életemet. Amint a többi hím rájön, hogy terméketlen vagyok, megesznek, úgyhogy Bera kurvára jobb, ha rendbe hozza ezt a szart. "Ha a testemben akarsz maradni, akkor ezt rendbe kell hoznod. Hallod?"

"Ember, te most Berát fenyegeted?" - kérdezi a nőstény.

"Még szép."

"Épelméjű vagy?"

"Nem, kurvára nem vagyok épelméjű! Hogy kérdezheted tőlem, hogy épelméjű vagyok-e? Ki maradhat itt épelméjű?"

Felemeli a kezét. "Én. Én tudok épelméjű maradni."

"Hát, baszd meg te is."

A nő dorombol. "A legtöbb nőstény elszalad a látványomtól, és te engem is megfutamítasz. A bőröm a te hatalmadtól kúszik, a hasam nehéz, a melleim figyelmet keresnek, és harcolni és ölni akarok, és megfürödni a testvéreim vérében. Hidd el, te vagy Bera. Azt akarod, hogy a bátyám életben maradjon?"

Ó, a nőstény Kore, Tash húga. "Igen, azt akarom, hogy éljen."

"Akkor - hajol oda Kore, megnyalva az ajkát -, vissza kell utasítanod az áldozatát."

"Hogyan?"

A nő megvonja a vállát. "Nem tudom."

Nagyszerű, egyszerűen nagyszerű. Tash torkán lévő tenyerem alatt pulzust érzek. "Ó, Istenem." Elveszem a kezem. Tash levegőért kapkod. Ark felemeli a fejét Tash hasáról, és Tash bizonytalanul tántorog talpra, ezüstös szemei elhomályosulnak. Morog, mielőtt letántorogna a dombon.

Szó nélkül utána megyek, magam mögött hagyva az őrülteket.

"Imani, hé - ragadja meg Lena a könyökömet és rántja meg.

Gyakorlatilag megforgat, és megölel. Sokkal alacsonyabb nálam, ezért az arcomat a feje tetejére támasztom, miközben szorosabban szorít engem. Egyikünk sem szólal meg. Folyamatosan nyelek, nehogy sírva fakadjak szegény lány előtt, aki azt hiszi, hogy valamiféle szikla vagyok, amire támaszkodhat. Megsimogatom a haját, és a kezemről származó vérrel festem be.

"Minden rendben lesz" - mondja nekem. "És hé." Felnéz. "Az én játékaim következnek. Jó móka lesz."

Elmosolyodom, és letörlöm a szemem sarkából kiszökő kóbor könnycseppet. "Igen."

"Most, hogy ilyen brutális módon követelted Tash-t, megkérhetnéd őt is, hogy vigyen el minket Ralna piacára a játékaim előtt?"

Sóhajtok. Megpróbálja elterelni a figyelmemet. "Nem igényeltem a férfit" - mondom.

Összehúzza az orrát. "A ragadozók nem ezt mondják."

"Szart se tudnak."

Lena kuncog.

"Csinálsz nekem valamit?" Kérdezem.

"Persze."

"Vigyázz, hogy Ark sebei begyógyuljanak ma este."

Tágra nyílt zöld szemek merednek rám. "Mindenféle őrültséget mondasz, Imani. Miért törődnék én Arkkal?"

"Te vagy az egyetlen párosítatlan nőstény. Mutass neki kedvességet. Ki tudja, mikor lesz rá szükséged?"

"Megérkezett a nővére. Ő meg tudja csinálni."

"Úgyis odamész hozzá" - parancsolom, a hangom szelíd, lágy, majdnem olyan, mint egy dal.

Lena szeme elkerekedik. "Igen, mindenek anyja."

"Jó kislány." Ó, Istenem, azt hiszem, most csináltam valamit Lenával. Össze kell szednem magam.

"Holnap találkozunk a fürdőben" - mondja. "Kérlek, légy ott."

"Ott leszek."

A kunyhóban, amelyen a nővérek és én osztozunk, felkapok egy tiszta köntöst, a legkevésbé kedvencemet. Tash ruhákat kapott tőlünk a Ra nőstényektől, akik korábban itt szolgáltak neki, a többit pedig a piacon vette nekünk. Szeretek a piacra járni. Úgy érzem, mintha szabadon mozoghatnék, bár Tash és a hímjei minden mozdulatomat figyelik. Talán azért figyelnek figyelmesen, mert egyszer elfutottam, vagy talán azért, mert más ragadozók zsákmányt szimatolnak, és esetleg ki akarnak harapni belőlem.

Kilépve a kunyhó mögött tárolt vizet használom a gyors mosakodáshoz. Az adrenalin még mindig átjár az éjszaka eseményeitől, de megmosakodva, tisztának és egészségesnek érzem magam, visszatérek a kunyhóba, és az összebogozott szőrmékből készült ágyamat bámulom. Ez nem egy matrac bonyolult fejtámlával, mint a földi lakásomban, de ez egy ágy egy olyan szobában, ahová senki sem jön hívatlanul.

Megkértem Lénát, hogy töltse az éjszakát Arkkal, hogy a sebeit ellássák. Tash sem töltheti egyedül a mai éjszakát, és az is biztos, hogy nem fogja senki mással tölteni.

Ezt eldöntve, átkelek a hatalmas birtokon, és elérem Tash otthonát. A bejáratot őrző ragadozók az utamba állnak.

Tash nővére rájuk kiabál, hogy álljanak félre, odabent, a hálószobában pedig Tash vadászként kuporog a sarokban. Kinyitja az egyik szemét, de azonnal becsukja, és kifújja a levegőt.

Megsimogatom az oldalát, a bundája melegen simul a tenyeremhez, a vérének édes illata ott leng a levegőben. "Sajnálom, ami ma este történt."

Tash morgolódik.

Igen, nehéz egy állattal beszélgetni. Lefeküdtem ezzel az állattal, aki egyben ember is. Lefekszem mellé, vadászbundája melegen simul a hátamhoz, a vérének édes illata még mindig ott leng a levegőben. Megragadom a szőrmét, betakarom magunkat, az éjszaka eseményei addig futnak a fejemben, amíg bele nem fáradok a gondolkodásba, és el nem alszom.