Milana Jacks - Consumed By the Predator - Hatodik fejezet

 


6. fejezet

Tash

Eljött a játékok harmadik napja. Egy újabb ragadozó szaporít egy emberi nőstényt. Lent, az emelvényen Amanda és Moh ülnek, és élvezik az ünneplést. A férfi fogja a nőstény kezét, és úgy néz rá, mint ahogyan az ember a tóra néz a Hormel sivatagban, miközben a nőstény az ajkát rágja, mert tudja, hogy a férfi ma este fog szaporodni vele. Ideges szűz, azt hiszem.

A dombon lévő kilátóhelyemről, távol a többi embertől, aranyosan néznek ki együtt. Mindketten fiatalok és élénkek, tele energiával. Remélhetőleg megtalálják a boldogságot a szőrmék között. Még ha nem is, akkor is jól tettem az embereimnek, amikor biztosítottam a nőstényeket az első szaporítási körhöz. Az, hogy a nőstények mit csinálnak a hímekkel való párosítás után, nem az én dolgom. Biztos vagyok benne, hogy nem úgy jelölik meg őket, ahogy a Ka-bolondok jelölik meg az övéiket, hogy elengedik a nőstény méhéhez tapadó kampóikat, és ezzel a nőstényeket sajátjuknak jelölik, hogy más hím ne szaporíthassa őket. Bár egy dologra azért kíváncsi vagyok.

"Olyan erősen gondolkodsz, hogy megfájdul tőle a fejem - mondja Ark, miközben nyögve leül mellém.

"Miért provokáltál engem korábban a spanban?" Kérdezem.

Megvonja a vállát. "Nem tudom."

"Gondolod, hogy a két nő közül az egyik istennő?"

Bólint, aztán felkap egy fűszálat, és rágcsálja.

"Honnan tudod?" Kérdezem.

"A jelenlétük miatt legszívesebben lehúznám a bőrömet."

Viszket. Ez a viszketés. "Melyik az?"

"A fiatal."

Tekintve, hogy talán ő az, remélve, hogy igaza van, megsimítom az állkapcsomat. "Őt akarod?"

"Szeretném kivéreztetni a punciját."

Horkantom fel.

"Micsoda?" Rám könyököl.

"Ez az első emberi nőstény, akit meg akarsz véreztetni."

"Mit mondhatnék? Szeretem a vérző puncikat."

"Nem vagyok benne biztos, hogy tudni akarom, mit értesz ez alatt."

"Az emberi szűz punci vérzik, amikor először megdugod."

Kikerekednek a szemeim. "Tényleg?"

"Mmhm. Nec elmondta Hornak, Hor pedig Feli-nek, Feli pedig nekem."

A pletyka úgy terjed a törzsben, mint Mae tüze. "Miért vérzik?"

"Hogy táplálja a ragadozó szomját."

Nevetek. "Kitalálsz történeteket."

Megrázza a fejét. "Komolyan mondom."

Egy pillanatra elhallgatunk, és nézem, ahogy a lángok tetején táncolnak a tűz szikrái.

Ark megszakítja a csendet. "Miért nem fekszel le a házadban lévő nősténnyel?"

"Mert épelméjű vagyok. Nézz csak Mohra. El van bűvölve."

"Neked örökösökre van szükséged."

"Nem, Ark, neked kell, hogy legyenek örököseid, hogy megerősítsd a pozíciódat."

Elvigyorodik. "Igaz."

A levegő nehéznek tűnik. Valószínűleg ugyanarra gondolunk, de egyikünk sem akarja felhozni. A nőkről és a szexről beszélni könnyebb, és különben is, már régóta nem beszéltünk nőkről és szexről. Nincs sok Ra nőstény, így nincs miről beszélni a szexről.

"Kore holnap érkezik - mondja.

Hagyd meg Arknak, hogy elrontsa a csendes éjszakát. Morgok.

"Mit gondolsz, mi lesz a hír?" - kérdezi.

"Vor sereget gyűjt, amely a földjeimre fog vonulni, mert nem hívtam meg a játékokra."

"Talán."

"Unom ezt a szót."

Horkant fel. "Állandóan ezt használod."

"Most már abbahagyom."

"Talán", mondja.

Megcsapom a tarkóját.

Nevetve feláll. "Egész éjjel itt fogsz ülni és merengeni, vagy iszol és rágyújtasz?"

"Itt ülök és töprengek."

"Fel kéne hívnod Hartot. Talán rendezhetnénk egy merengő versenyt." Ark levetkőzik, lehajol, és megmutatja a csupasz seggét.

"Ez felesleges volt. Mit csinálsz?" Csontropogás hangja előzi meg a vadász formába való átváltozást. Ark a Ra törzs legagilisabb vadásza, ezüstszürke bundája megegyezik a szemünk színével. Anya mindig azt mondta, hogy nagy dolgokra hivatott. És igaza is van. Kár, hogy most az útjában áll. De már nem sokáig, bár remélem, túléli, hogy Ark felemelkedik a Rai trónjára.

Ark elindul lefelé a dombon, és beugrik a táncoló ragadozók és az ünneplést élvező emberi nőstények mezejére. A nők sikoltoznak, a hímek pedig Arkkal kiabálnak, miközben az körbeugrálja és terrorizálja őket. Néha azt hiszem, hogy még mindig tizenkét éves.

Imani bejön a ház sarkán, és megáll, a feje jobbra-balra mozog, mintha keresne valamit. Ismét fehér köntöst visel, egy egyszerű dobást a testén. De ma este bőrzsinóron függő gyöngyök díszítik a haját, és azt hiszem, az egyik karkötőm a csuklójára hurkolja. Nem bánom, hogy viseli a csecsebecséimet. Van egy egész láda ékszer a házamban, többnyire régi Ka-ékszerek, amelyeket a különböző háborúk során gyűjtöttem össze.

Hiányoznak a háborúk.

Hiányzik a harc.

Hiányzik, hogy Ka falvakat raboljak ki, és aranyat, prémeket és fegyvereket szerezzek.

Imani felmászik a dombra. Nem akarok vele egyedül lenni, és mégis szeretnék vele egyedül lenni. Viszketnek a golyóim, és megvakarom őket, ahogy közeledik. Letesz egy fémtálcát a földre, mielőtt leülne mellém. "Miért vagy itt kint?" - kérdezi.

"Szeretem a magányt."

Bólint, és leül, figyeli az embereket, akik most már letelepedtek, miután Ark elindult az erdő felé.

Imani nem egy nagy szónok. Ezt szeretem benne. Azt is szeretem, hogy folyton etetni próbál, pontosabban, hogy megpróbálja megismertetni velem a kenyeret, egy hús nélküli kerek izét, ami terményekből és vízből áll. Fúj.

Letép egy darabot, és felém nyújtja.

Megrázom a fejem.

"Próbáld ki egy falatot."

"Bera nagymellű, te valaha is feladod?"

Elmosolyodik. "Kóstold meg, és én felhagyok a kérdezősködéssel."

Előrehajolva kinyitom a számat, és az ujjai köré csukom, megszívom őket, mielőtt befogadnám a kenyeret a számba. Megrágom, és az íze olyan... mintha semmi sem lenne. "Nincs íze."

"Dehogynem." Megeszi a kenyeret, egy másik szeletet valami zöldbe márt, és azt is megeszi.

A gyomrom megemelkedik. "Mi ez?"

"Kaylee, a lány Hol-lal, kitalálta, hogyan készítsen lekvárt az új otthona közelében növő vadvirágokból."

"Melyik virágból?"

"Hm, azt hiszem, heliomesisnek hívják." Megkínál egy kis kóstolóval.

Undorító. Arcot vágok, és Imani elmosolyodik, a szeme sarkában összerándul a szem. Átnyújtja nekem a valószínűleg borral töltött bőrlufimat, és én elveszem.

"Szőlőből készítünk bort" - mondja. "Apró, kerek izékből, amelyek rövid fákon nőnek, amelyek csavarodnak és fordulnak."

Visszaadom a lufit, ő pedig belekortyol, megpöccinti a szájában, és lenyeli. "Miből készül a bor?"

"Az ellenségeim véréből."

Imani oldalra pillant, majd a lufira pillant, és visszaadja nekem.

Nevetek. "Berahand."

Megrázza a fejét. "A vérrel megfogtál. Mi az a berahand?"

"Egy gyümölcs. A föld alatt nő Nesitia földjein." Megfogom a tenyerét, és három ujját behajtom, csak a két leghosszabbat hagyom kinyújtva. Összenyomom őket. "Ez egy B betű, alul egy gömb, felül pedig két vonal. Háborúk idején, és amikor a törzsek nyílt mezőkön harcolnak, ezt a betűt festjük a testünkre. Az alakja is hasonlít a gyümölcsre."

"Nem gondoltam volna, hogy a harcosaitok gyümölcsöt festenek a testükre."

"Ez nem a gyümölcs. A gyümölcs úgy néz ki, mint a betű, amit festünk." Amikor a homlokát ráncolja, elmagyarázom. "B mint Bera, a háború istennője." Akinek a nevetése áthatja Ila szelét. Nem mondom ki, bár abban a pillanatban, ahogy eszembe jut, a szívem feldobban. Nah, Imani csak egy kedves, jó természetű emberi nő, akivel igazán ágyba kellene bújnom. Könnyű és egyszerű, és úgy tűnik, kedvel engem. Szeretem a könnyű és egyszerű dolgokat, és őt is kedvelem.

Tenyeremet az arcára nyomom, és felé hajolok. Dorombolás tör fel a mellkasomban, és megköszörülöm a torkomat, bár nem dőlök hátra. A kezét sem engedem el. Először a csuklóját markolom meg, és érzem édes vérének lüktetését az ujjbegyem alatt. Egy karommal végigsimítok a karja belső oldalán, a válláig és a nyakáig, ahol szorosabbra húzom a szorításomat és megszorítom. Imani szája kinyílik, és a fogaim helyett az alsó ajkát ragadom meg az ajkaim között, mert ha megharapnám, vért szívnék, és annak nem lenne jó vége. Szívom az alsó ajkát, és úgy nyögök, mint egy kisfiú, aki anyuci mellére kapaszkodik.

Imaniból rendes étel lenne. Mmm. Finom íze van.

A nyelve előbújik, én pedig megragadom a tarkóját, és megdöntöm, hogy úgy férjek hozzá a szájához, ahogy akarok. A nyelvünk táncol, és a dorombolást, amit korábban elfojtottam, most szabadon engedem ki. Imani minden szempontból bájos, ami számomra a legfontosabb. Kedves, könnyű vele beszélgetni, és szexi azokkal a görbékkel. Ráadásul gondoskodik rólam, még akkor is, ha nincs szükségem arra, hogy azt a csúnya dolgot egyem a tálcáján. Őt is el tudnám venni az enyémnek. Visszautasította a játékokat, így védtelenül marad.

Vagy egy másik hím fogja magának követelni.

Egy morgás emelkedik fel a mellkasomban.

Nem vagyok hajlandó hagyni, hogy egy másik hím igényt tartson rá. Miért tenném? Mert szeretem őt. Nem értem, miért ne lehetne az enyém. Ha istennő lenne, mostanra már megmutatta volna az erejét. Az istennők hiú teremtmények. Szeretik, ha az erejüket nyíltan megmutatják. Az istennők nem félnek a természetüktől, és azt akarják, hogy féljenek és tiszteljék őket. Imani közelében nem ugyanazt érzem, mint amikor Amti mellett ültem.

Az egész testem viszketett Amti közelében és határozottan Eme közelében.

A golyóim viszont igen. Imani közelében viszketnek a golyóim, és a farkam fájdalmasan kemény, de ez normális. Azért vagyok kemény, mert Imani keményít, és a golyóim golyók. Összetapadnak és viszketnek néha. Reggel és most este.

Imani a mellei fölé vezeti a kezemet. Imádom a nagy melleket. SZERETEM. NAGY. CICKEKET. A tenyerembe veszem az egyiket, és felnyögök a súlyától, majd hüvelykujjammal végigsimítok a nagy, sötét mellbimbóján. Szívni akarom, mint egy kisbabát, fejni, ha lehet. Nem az, de olyan mocskos gondolataim vannak erről a nőstényről, amilyenek másokról az ő fajtájából nincsenek.

Leválok a szájáról, és felemelem a mellét, majd leeresztem a fejem, és a ruhán keresztül megszívom a mellbimbóját. Imani felnyög és az ölembe mászik. Megtalálja az iertomat tartó kapcsot, és gyakorlatilag feltépi, de csak annyira, hogy kivegye a farkamat. Mindkét kezével simogatja, és lenéz rá, miközben kioldom a ruhája felső öt patentját anélkül, hogy az egészet letépném róla.

Fent vagyunk a dombon.

Túl messze az ünneplő csoporttól.

Nem túl messze ahhoz, hogy a férfiak meztelenül lássák.

Nem mintha eddig nem tették volna. A legtöbben vadászban osontak ki, és a bokrok között ólálkodtak, amíg a nőstények fürödtek. Így választották ki a hímek azokat a nőket, akikért versenyezni akartak. De én nem akarom, hogy meztelenül lássák, és főleg nem akkor, amikor épp a farkamon akar lovagolni, ezért felöltözve hagyom, és kiveszem mindkét mellét, hogy láthassam és gyúrhassam őket.

Imani felemeli a szoknyáját, miközben én a mellbimbóját szopogatom. A nyögései és az, ahogyan a fejemet a melleihez tartja, elárulják, hogy tetszik neki, amit csinálok, ezért megfogom a fenekét, és egyszer elfenekelem, ezzel is bátorítva őt.

Imani ráfészkeli magát a farkamra, egészen a golyóimig csúsztatja azt a krémes punciját. Ott megáll, és lehunyja a szemét, sóhajtva, miközben a titkos verseket mondogatom, amelyek folyókról és hajókról szólnak, meg mindenféle random szarságról, amit csak ki tudok találni, hogy ne éljem át teljesen a szűk puncija érzését.

Miért olyan szoros a puncija?

Édes Bera, ments meg attól, hogy két csapással bele ne ömöljek ebbe a nősténybe. Köszönöm szépen.

Nyögdécselve, újra elfenekelem. "Szoros vagy."

Imani elmosolyodik. Van valami abban, ahogy most rám néz, a szemei nem kerülik el a tekintetemet, hanem egyenesen keresztül bámulnak rajtam, mintha az állatommal keresnének kapcsolatot. A bőröm alatt a vadászom felemelkedik, morog. Szinte olyan, mintha a dominanciáját mutatná nekem. Ez nem fog menni.

A mellkasomat nyomja, és először ellenállok, morgok rá, de aztán jobb belátásra térek, és hagyom, hogy a földre fektessen. Tenyerét a mellkasomra támasztja, és a farkam fölé mozdul. A szemei valósággal lángolnak a kéjtől, és még valami mástól. Valami baljós és szexi, valami érzéki és veszélyes. Gyűlölöm, és nagyon tetszik.

A karmaimat a csípőjébe vájom, próbálom kontrollálni a kéjvágyamat, és nem töröm fel a bőrét. A puncija megfeji a farkamat, olyan agresszívan simogat, amilyet még soha nem tapasztaltam.

Dorombolok, a vadászom szinte felemelkedik, nyomul a helyére, hogy vicsorogjak rá.

Érzi a veszélyt. Úgy érzem, mint amikor egy Ka vadász lopakodik felém, és arra vár, hogy lecsapjon. A tekintetünk összezárul, Imani meglovagol engem, miközben a vadászom megrezzen, nem tetszik neki a fölöttem lévő pozíciója, és az, ahogyan lovagol rajtam, mintha a tulajdona lennék.

Vicsorogva megfordítom magunkat, majd a hasára fordítom. Felemelem a csípőjét, és felültetem. Egyik kezemmel a vállai közé szorítom a földre, és föléje bújok. Imani elfordítja a fejét, és vigyorral az arcán velem néz farkasszemet, nem mutat engedelmességet.

A puncija görcsbe rándul, szorosabban szorítja a farkamat, mint ahogy az öklöm valaha is tudná. A szemeim hátrafordulnak, ahogy a csatornája görcsölni kezd, magot fejve a farkamból.

"A puncid mohó" - mondom a füléhez, a hangom durva és mély, leginkább egy vadászé.

"Ültess el engem" - mondja egy ősi nyelven, a hangja olyan, mint egy zenei hangjegy. Lágy, hívogató, tagadhatatlan.

A gyönyör bizsergése lángra lobbant az agyamban, és testem minden izmába eljut. És úgy értem, minden izomba, az arcomtól kezdve a nyakamon át a törzsemig, és végül a golyóimig, amelyek már egy örökkévalóságnak tűnő ideje viszketnek, megtelnek, várják ezt a pillanatot. A gyönyör hulláma elragadja a testemet, és hátravetem a fejem, és üvöltve kiürülök benne. Az ondó spriccsei a puncijába pumpálódnak, és a puncija ugyanúgy masszírozza a farkamat, ahogyan Imani masszírozta a hátamat. A puncija megfeszül a farkam tövénél, majd hullámzik, ahogy felfelé halad a hosszában, és az utolsó cseppig megfeji a magomat.

Hátrahajló testemmel az eget bámulom, és folytatom az istennő magvetését. Az egész testem az ő erejétől zúg, és mégis minden csepp energiám kiürült, miután kiürültem benne.

Alaposan el van magozva.

Nem kérdés, hogy fiatalokat ad nekem, és ha tényleg az, akinek gondolom, a bátyám meg fog ölni. Itt, most, ma este. A halálom elkerülhetetlen, mert Bera a végső áldozatot követeli.