Milana Jacks - Consumed By the Predator - Negyedik fejezet

 

4. fejezet

Tash

Az állandó izgalmi állapot zavarba hoz. Az egyszeri simogató rángatózás nem enyhítette a fájdalmaimat. Kinyitom a házból nyíló portált, a már nem is annyira privát fürdőmhöz vezető rövidített utat, kilépek az erdőbe, és megjelenek a víz mellett, közvetlenül Imani mögött, aki fehér köntösét a padon hajtogatja.

A fák takarásába lépve leselkedem és figyelem őt, amikor azt hiszi, hogy egyedül van. A prédák akkor a legszebbek, amikor nem tudják, hogy egy ragadozó figyel, de Imani mindig gyönyörű. Van benne valami kecsesség, ahogy sétál, és megrázza nagy fenekét, amely keskeny derekából kilóg. Ha nem tudnám, hogy egy Mas nevű Ka szőkeség jelölte meg Eme-t, a vér és a kecsesség istennőjét, azt mondanám, hogy Imani ő.

És akkor azonnal megszabadulnék tőle. Nemcsak azért, mert Eme a Vérnász, hanem általában azért, mert ő egy istennő. Nem akarok senki játékszere lenni, és az istennők úgy játszanak a ragadozókkal, mintha a háziállataik lennénk.

Imani belesüllyed a vízbe, látszólag vigyázva, hogy a haja nagy része ne ázzon el, csak a tincsek aranyszínűre festett végei süllyednek a tóba. Átúszik a túlsó partra, és ott eléri a virágcsokrot. A ruháimat a fánál hagyom, és csendben leereszkedem a vízbe, figyelem őt, visszatartom a lélegzetemet, nehogy véletlenül dorombolni kezdjek. Kedvelem ezt az embert.

Imani megszorítja a beloys virágot, és a testére keni. Minden íve tökéletes, de különösen a nagy mellei tetszenek. Annyira teltek, hogy két kézzel nem tudja tartani őket, bár olyan módon masszírozza és mossa őket, hogy azt hiszem, úgy megdugná a farkamat azokkal a mellekkel, ahogy még soha nem dugták meg. A golyóim annyira tele vannak maggal, olyan nehezek és kemények, hogy a súlyuktól talán leválnak a testemről, és a tó fenekére zuhannak.

Imani végigsimít a kezével a hasán és a lábai között. Egyik lábát kitámasztja, és simogatja magát, a szája kinyílik. Halkan nyögdécsel. A kezem a farkamra repül, és én is simogatom, a golyóim összehúzódnak, és kikényszerítik a magot. Amikor azt hiszem, hogy végeztem, még mindig kemény vagyok, a golyóim gyorsan, túlságosan is gyorsan megtelnek. A vágy és az őrület arra késztet, hogy ússzak felé. Imani barna szemei felpattannak, és meglepetten kitágulnak. Megdermed a peremhez simulva.

Sarokba szorítom a tóban. Mivel nincs hová mennie, felbámul rám. Összekötöm a testünket, bőr a bőrhöz, és majdnem felnyögök az ő testének érzésétől. Éles fájdalom hasít a golyóimba, a farkam megrándul, és az egész hasára spriccel. Édes Bera, olyan kibaszottul kanos vagyok. Ki kellene dugnom ezt a nőstényt a szervezetemből. Lehajtom a fejem, és megcsókolom az orrát. "Nem foglak megenni."

"Ez kiábrándító" - mondja. Imani barna szemei kedvesek, ahogy engem néznek. Széttárja a lábait, amikor a combjaimat közéjük nyomom. Az ajkai plüssösek és szépek, és minden porcikája... hívogatja a közeledésemet. A fejem úszik. A zsákmány és a tenyésztő illata egyaránt elárasztja az érzékeimet. Soha nem akartam emberi nőstényt, és mégis, minél jobban megismerem őt, annál jobban akarom őt, és annál kevésbé tudom kontrollálni a farkamat, és most már a fejemet is. Szinte olyan, mintha hívogatna, a testébe csalogatna, és én ebben a zavaros gondolatokból és vágyakból álló sárban mozognék.

Ez Amti műve. Őrület és kéjvágy. Mindannyiunkat az őrületbe kerget. A kibaszott Hartot és a farkát. El kellett vennie Amti-t, meg kellett tartania, kölyköket kellett belé ültetnie, és most az egész világ megőrül.

Kiugrok a tóból, erekcióm tombol. Kezemet a csípőmre támasztva nézem, ahogy a farkam magot köpköd felé, mintha távolról próbálnám szaporítani.

"Legalább tudjuk, hogy termékeny vagy, gróf Tash" - mondja Imani mosollyal az arcán.

Ránézek, és visszamosolygok. "Volt valaha is kétség?"

Imani a fűre támasztja a könyökét, és a kezére támasztja az állát. "Talán."

Felvonom az egyik szemöldökömet. "Nő, lehet, hogy nem versenyzek egyikőtökkel sem, de biztosíthatlak, hogy nem azért, mert nincs meg a kondícióm."

Megnyalja az ajkait, és a farkamat bámulja. Az ondó még mindig szivárog belőle.

"Amint látod, termékeny magvak kútja vagyok."

"Ahogy kell is, ragadozó." Imani ráncolja a homlokát, majd megcsípi az orrnyergét.

Aggódva guggolok le. "Fáj a fejed?"

Bólint.

"Ez Amti növekvő ereje. Őrület és kéjvágy. Majd elmúlik, vagy mindannyian alkalmazkodunk hozzá."

Imani felsóhajt. "Mikor érkezik újra a testvéred?"

"Ma este az ünnepségre, azt hiszem. Vagy holnap reggel. Vagy amikor csak akarja."

Imani kuncog, én pedig kezet nyújtok neki. Megfogja, én pedig kihúzom, és magamhoz szorítom. Nem tudom visszatartani. Nem tudok. Megmarkolom a fenekét, és szétfeszítem, Imani pedig hátraveti a fejét, szabadon hagyva a nyakát. Nyalom a torkának vonalát a tövétől az állkapcsáig, és meg akarok állni ott, de ő megcsókol, kinyitja a száját, hogy megkóstolhassam. A szemeim a tarkómba gurulnak a nyelve édességétől.

"Mitől vagy ilyen finom?" Kérdezem, miközben megcsókolom, és legszívesebben beleharapnék és megrágnám a nyelvét.

"Zsákmány vagyok" - mondja.

"Ó, de már kóstoltam más emberi prédát, és nem olyan az ízük, mint neked."

"Minden embernek egyforma az íze."

Összehúzom a szemem. "De te olyan vagy, mint a többiek?"

"Mindannyian vöröset vérzünk." Imani megkocogtatja a vállamat, én pedig elengedem. Amikor már azt hiszem, hogy elmegy, a mellkasomra nyomja az ajkait, és felnéz, sötét szempillái szép barna szemeket kereteznek. "Tehetek még valamit érted, ragadozó?"

Furcsa érzésem támad, amit nem igazán tudok megfejteni, amikor ragadozónak nevez. Embernek szólítottam, úgyhogy csak úgy fair, ha ő is így tesz. "Nah, nőstény, jól vagyok."

"Biztos vagy benne?" A keze a csípőmön landol.

Most meghív engem?

Hátralépek. Nem szeretem az emberi nőstényeket. Nem. Kizárt dolog. " Fürdess meg" - hagyja el a számat. Fogd be a szád, Tash.

Imani megfogja a kezem, és visszavezet a fürdőbe. A szemem a fenekére tapad, ahogy az ringatózik, és majdnem megbotlom egy kőben, és mellkassal előre esek a vízbe. Miután mindketten a kádban vagyunk, könyökömmel a szélére támaszkodom, miközben Imani mellettem áll, és virágokat szedeget. "Tudod, mire lennék kíváncsi?" - kezdi, miközben letépkedi a szirmokat egy beloys virágról. Megjegyzem, hogy lanever helyett beloys-t használ, ahogy kértem. Az engedelmesség tetszik nekem. Ez a nőstény okos és kedves, a teste pedig tenyésztésre termett. Éjszakákon át tudnék Imanival kefélni, és amikor (már nem is ha) megeszem a punciját, valami különlegeset fogok tőle kapni, olyan édes ízt, amit máshol nem találok.

"Vajon kivonja-e valaki a virágokból az olajat, amit üvegekben vagy tégelyekben kaphatnék?".

Bólintok. "Ralna piacain bármit beszerezhetsz."

Alacsonyabb nálam, és fel kell néznie rám. Azok a nagy barna szemek a behódolásról beszélnek, és olyan kifejezőek, hogy látom, meg akar dugni.

"Tetszem neked" - mondom neki.

Imani elmosolyodik. "Talán."

"Ne hazudj."

"A talán nem hazugság." Elém lép, és az olajokat a mellkasomra és a vállamra dörzsöli, ahol karom nélküli ujjaival az izmaimba váj, és köröket rajzol bele.

Felnyögök. "Mit csinálsz?"

"Ezt masszázsnak hívják."

"Csinálj még többet."

Nevet. "Fordulj meg."

Óvatosan szemezek vele. "Miért?"

"Hogy megmasszírozhassalak."

"Nem fordítok neked hátat, nőstény."

Imani felsóhajt. "Mit gondolsz, mit fogok csinálni?"

" Futni fogsz."

Imani úgy tesz, mintha a válaszom nem jelentene semmit, pedig igen. Ezt onnan tudom, hogy nem válaszol, és továbbra is a vállamat dörzsöli, majd a keze végigsimít a felsőtestemen, és még lejjebb, kihagyva a farkamat, ami olyan, mint egy pokoli tűz.

"Nem futhatsz el" - mondom neki.

Amikor először találkoztunk, a vadászom beleharapott a combjába. Az utolsó másodpercben, éppen mielőtt kitéptem volna a húsát, és folytattam volna a táplálkozást, megálltam. Valami nem hagyta, hogy felfaljam, és még mindig nem tudom, mi volt az. Imani egy heget visel a combján, és most, hogy ismerem őt, bűntudatom van miatta, és utálom, hogy bűntudatom van miatta, mert nem kellene bűntudatot éreznem, amiért meg akarok enni egy érző lényt, aki természetesen a prédám.

A nőstények bonyolultak. Amellett, hogy nem akarom őket az ágyamba vinni, azzal is birkózom, hogy mit érzek irántuk. Megenni őket? Megdugjam őket? Ez a dilemma. Van harmadik lehetőség? Most már van egy. Hagyom, hogy egy nő masszírozzon meg.

Megfordulok, könyökömmel a fűre támaszkodom, felkapok egy fűszálat, az ajkaim közé teszem, és megszívom, hogy kiszívjam a nektárt a növényből. Szeretem az édes dolgokat.

Imani megragadja a vállamat, és beleássa magát az izmaimba, én pedig felnyögök, a farkam boldog, a lelkem boldog, az egész testem zsibong a boldogságtól. Lehunyom a szemem, arcomat a karomra támasztom. "Ó, igen, pont ott, nőstény. Áss bele oda."

Imani hozzám szorítja a testét, miközben a hátamat dolgozza, a mellei miatt a farkam úgy feszül, mintha nagyobbra és keményebbre akarna nőni. A farkam le fog esni, ha nem dugom meg. Megmarkolom a golyóimat, és a fájdalomig szorítom, fogcsikorgatva tiltakozom az ordítás ellen, mint terrik a mészárlás napján.

"Jól vagy?" - kérdezi.

"Csodálatosan. Csodálatosan vagyok."

"Nem hangzik csodálatosnak."

Megfordulok. "Talán a masszázs nem volt olyan jó ötlet." Mivel megfordultam, már a vízben állunk, a teste az orromhoz szorul. A farkam a hasán pihen, és én kurvára imádom a hasát. Nem kemény és izmos, mint némelyik női ragadozóé, hanem sima és zsírral teli. Ami csak arra emlékeztet, milyen édes íze volt Imani vérének, amikor megharaptam.

Lábujjhegyre emelkedik, tekintete a számra szegeződik. Meg akar csókolni? Lehajtom a fejem, mintha félúton találkoznék vele. Amint újra megcsókolom, a földre hajlítom, és hülyére kefélem. "Kifelé veled. Kezdek éhes lenni."

"Nem fogsz bántani" - mondja.

"Talán." Visszadobom neki a szót.

"Biztos vagyok benne, hogy nem fogsz."

Megrázom a fejem, és végigsimítok az orrommal az arcán, beszívva azt a lanever illatot. Még a frissen alkalmazott beloys virág sem tudja elnyomni, és kezdem azt hinni, hogy Imani szándékosan olyan illatú, mint a gyerekkori emlékeim, mert az istennők újra járják a földeket, és gúnyolódnak velem, játszadoznak velem, baszakodnak az elmémmel.

Morgás alakul ki a mellkasomban, és Imani félreáll, megpróbál kijutni a fürdőből. A nőstények nem tudnak kiugrani a fürdőkből, és a földön landolni, és bármennyire is szórakoztató nézni, ahogy valamelyikük küzd, hogy kijusson, én nem teszem ezt. Lehunyt szemmel, hogy ne essek kísértésbe, hogy megnyaljam a lábai közötti kis lyukat, kisegítem, aztán átúszom a tó másik oldalára. Amikor megfordulok, Imani meztelenül áll, és megmutatja nekem az idomait.

Imani pózolása a herémfa alatt, amelynek fehér virágai köré záródnak, az Örök Láng Csarnokának egyik termében lévő festményre emlékeztet. Bera önarcképe, az istennőé, akit mindenek felett imádok. Még jó, hogy Imani kérte, hogy zárják ki a játékokból. Az én tulajdonomban tarthatom őt.