Milana Jacks - Consumed By the Predator - Tizenhatodik fejezet

 


16. fejezet

Tash

Félig ébren, oldalra fordulok, és arcomat Imani hajába temetem, belélegezve a lanever illatát, ami sosem hagyja el a testét, akármilyen virággal is fürdik. Az illat már nem egészen a gyermekkoromba repít vissza, hanem egy nemrég történt eseményhez, amikor Bera legyőzte Vor két osztag bérgyilkosát.

Harc közben úgy éreztem az erejét, mintha a sajátom lenne, és a kezem még sosem volt ilyen precíz az ölésben. Felemésztett engem, a testemet arra használta, hogy megvédjen engem, őt és a húgomat. Ez volt a legnagyobb áldás, amit valaha kaptam, és remélem, hogy egy nap, amikor háborúzunk (Bera biztosan háborúzni fog valakivel), ismét felemészt, hogy szolgálhassam őt, és önző módon ismét a legerősebb ragadozónak érezhessem magam az összes földön.

Bera megidézte az összes istennőt is, aki a földeken jár: Amti őrületét, hogy tönkretegye az elméjüket, Aoa mennydörgését és fájdalmát, Ila szeleit, amelyek az Omila hegyen élő ragadozó madarat, az Omit és a raját hordozták, amely ragadozókat szedett le, hogy Eme, a vércse táplálkozzon belőlük, és egyre éhesebb legyen a vérre. Amikor Bera hív, az istennők válaszolnak. Ezért van az, hogy az összes istennő jelenleg a birtokomon tartózkodik, különböző kunyhókat foglalva el a párjukkal, akik közül egyik sem a Ra törzsből való.

Meg kell szabadulnom az extra társaságtól, mielőtt az összes emberem elhagyja a helyét.

Néhány hímem kiterjesztette a város körül őrjáratozó területét. A bőrük alatt kúszó bogarak érzése elviselhetetlenné vált számukra, az istennők hatalma nehéz illatként terjengett a levegőben. A vadászaink érzik ezt, és ki akarnak jönni játszani. Gonoszabbá tesznek minket, és fogékonyabbá az istennők szolgálatára is, amit egyetlen hím sem szeret. Kivéve talán engem. De én a háború istennőjét szolgálom.

Egy karmomat végigvezetem a hátán, és közben megakasztom a barna szőrzetet, amit takarásként használt. Imani teste mindig is vonzott, és szeretem nézegetni az íveit. Hátracsúszom, hogy jobban láthassam a háta és a feneke ívét, és meglepődve tapasztalom, hogy a gerincén végigfutó tetoválások formájában olyan írásjeleket találok, mintha kurzív írás lenne. Halványkék színűek, és jól olvashatók a sötétebb bőrén.

A szívem felgyorsul, dobol a fülemben.

A betűk átrendeződnek.

Megvakarom a hasamat, és távolabb húzódom, azon gondolkodva, hogy vajon leesek-e az ágyról. Bármennyire is szeretem ezt a nőstényt, kényelmetlenül érzem magam, hogy egy istennő van az ágyamban. Mindenhol vakarózni akarok, különösen a golyóimat.

Ragadozó,olvasható a betűkön.

Megköszörülöm a torkomat. "Te most hozzám beszélsz?"

Imani hümmög. Alszik. Biztos vagyok benne, hogy alszik, mert hallom a szívverését lassan és egyenletesen verni, de Bera... Bera beszélni akar velem. Kurvára utálom, hogy beszélni akar velem. Olyan érzés, mintha bogarak másznának végig a testemen.

"Bera - köszöntöm, remélve, hogy nem úgy hangzik, mintha meg akarnám harapni. Dorombolnom kellett volna a nevét. A hang, amit az R betű kimondásakor kiadhatok, okkal van ott.

Bátran harcoltál.

"Köszönöm." Eddig jól megy nekem.

Kedvelem magát.

A golyóim felfújódnak, a farkam ugrál, tettre készen. "Bera", dorombolok, mint egy pici vadász Bera cicijén. "Megjelöltelek az enyémnek." Várj, mi van? Nem hiszem el, hogy ez kijött a számon. Azt kellett volna mondanom, hogy szeretem őt, és az idők végezetéig imádni fogom a testét. Mondhattam volna, hogy bármikor harcolni fogok érte, hogy alig várom, hogy megöljek érte valamit, hogy feláldozzam, amit csak akar. Rengeteg más választási lehetőség is volt, mint a jelölés felhozása, és mégis felhoztam a jelölést, amiről egyik hímem sem tudja, hogy megtörtént. Hamarosan tudni fogják, amikor az illata megváltozik, de majd később foglalkozom velük.

Várom a válaszát, szinte beleharapok a karmomba. Most már vérezni fog?

Az ember zsákmány. Meg kell védened és szolgálnod kell őt... A betűk átrendeződnek, én pedig tovább olvasok. És ha baja esik a gondoskodásod alatt... A betűk újra átrendeződnek. A karodon fogsz kúszni, lábatlanul, mellettem az örökkévalóságig.

Morgok. "Ne fenyegess engem az otthonomban."

Imani hümmög. Megint nevetésnek hangzik. Szórakoztatsz engem.

Kurvára utálok Berával beszélgetni. Megelégedtem volna azzal is, ha egész életemben csak a melleit szopogatnám. Nem kellett volna csevegnünk, és remélem, soha többé nem cseveg velem. Basszus, legszívesebben kikaparnám a szemgolyóimat. A hasamat karmolom, vigyázva, hogy ne vágjam fel magam.

Imani megfordul, és kinyitja a szemét, én pedig majdnem kiugrom a bőrömből. Fehér, mint az enyém. Már most hiányzik a kifejező barna szín.

"Jó reggelt, Tash."

Őt jobban szeretem, mint Berát. Mindig is szeretni fogom. Jó tudni, hogy Bera megvédi őt és engem, mert Imani engem választott, de én az emberi szív miatt vagyok itt. Megragadom Imanit, és magam alá csúsztatom, megcsókolom az ajkait, végigsimítom a nyelvem az állán és a nyakán, a mellei között, a hasán, lefelé a szent puncija felé tartok, amikor valami furcsát hallok. Puff puff puff. Megbillentem a fejem, a fülem megrándul.

Puff, puff.

Felülök, körülnézek a szobában, de nem látok senkit. Hallottam volna, ha valaki belép a szobába vagy a házba. Még odakint is hallom a ragadozókat és a nőstényeket.

"Mi a baj?" - kérdezi.

"Hallok valamit."

"Mit?"

"Dübörgés, mint a szívverés."

Imani arcán furcsa tekintet ül, és visszavágyom a barna szemekbe, mert olyan kifejezőek voltak, de fehérre váltottak, mint a mi népünké, és nem tudom, miért. Egyik tenyerét a hasára teszi. Lenézek, majd a fülemet közvetlenül a dombja fölé nyomom. Két szívdobbanás, az egyik távolabb, mint a másik. Felnézek. "Két szívdobbanás. Semmi kétség."

"Kifelé." Imani a szájára szorítja a kezét, és zokogni kezd. Aztán mindkét keze az arcához repül, és eltakarja, és amikor ez sem elég, a szőrmék alá bújik.

Hátradőlve zavarba jövök. Annyira össze vagyok zavarodva. "Rossz hír?" Azt hittem, hogy gyereket akar. Mi...

"Ez jó hír."

"Akkor miért sírsz?"

Topogó lábak lépnek be a lakásomba, és én morogok. "Ég a ház?" Kiabálom a betolakodónak.

Ark rögtön besétál, leül az ágyamra, szeme fehér, arca derűs, és azt sugározza, hogy egyáltalán nem törődik a szobám magánéletével. A kérdésemre megrázza a fejét.

"Vor azért van itt, hogy mindannyiunkat megöljön?" Kérdezem.

"Nem."

"Akkor húzzon vissza a picsába."

Megkocogtatja a bundát, ami alatt Imani rejtőzik. "Mit tettél Berával?"

"Semmit."

"Szomorú Bera rossz hír."

Imani kimászik a bunda alól, és kurvára meztelenül áll. Felugrom és betakarom a testemmel, éppen akkor, amikor a hosszú köntöséért nyúl és felöltözik.

"Annyiszor látott már meztelenül a fürdőben, hogy elvesztettem a fonalat" - mondja.

Megpördülök, és a bátyámra pillantok.

Ark megvonja a vállát. "És?"

Most azt kívánom, bárcsak vak maradna az a szemem, amikor szétmarcangoltam. "Kapok egy titkos fürdőhelyet, mint Kai."

"Ha már Hartról beszélünk, ő küldött engem, mintha a lakájja lennék, mellesleg, hogy közöljem veled, vagyis inkább Berával, Amti gyereket fog szülni."

Imani tapsol. "Nagyszerű hír. Micsoda csodálatos, áldott reggel. Mi hír Lénáról Ralnában?"

Bárka tekintete megtalálja az enyémet. "Vor tart majd játékokat."

"Ó, ez tetszeni fog neki" - mondja Imani. "Annyira örülök, hogy biztonságban tartja őt, és megnyitja a játékokat. Győzzön a legerősebb ragadozó."

"A legerősebb ragadozó nem megy, úgyhogy Voré lehet a lány" - mondom, hogy halljam, ahogy a bátyám egyetért. Alig néhány spánttal ezelőtt Anya a kis seregét küldte Bera és én utánam, és én hetvenkét hímjét öltem meg Vornak. Amint visszatértem, megdupláztam az otthonom biztosítását, erős őrjáratokat állítottam fel az egész grófságban, és minden hímem készenlétben van, ide költöztették a családjukat, ahol a legerősebbek vagyunk, és ahol egy Ka hím vészkapukat állított fel a nőstényeknek arra az esetre, ha Vor felbukkanna egy sereggel.

"Amti éppen most szül - mondta Ark.

"Hadd szüljön gyereket" - mondom. "Majd én megcsinálom neki a legjobb kívánságvarázslatokat." Ark kitér. Nem gondolhatja, hogy versenyezni fog. Nem kockáztatná az életét a játék kedvéért, és eszébe sem jut, hogy ott vegye le Vor-t, ahol Vor a legerősebb. Ha Vor és a serege ellen akarunk harcolni, akkor ki kellene választanunk egy csatateret. Ott van Bera, aki tanácsot ad és beszélget velem, a kurva életbe, de Bera nem tud segíteni neki a játékokban.

"Az a feladatom, hogy elkísérjem az istennődet Amtihoz. Hart nem marad itt miattad. Bera áldásáért van itt."

"Ó" - mondja Imani. "Nem is tudtam, hogy ez a helyzet." A tekintetem a fenekére szegeződik, ahogy lehajol, hogy felkapjon valamit a padról. Milyen szép a segge. A legszebb az egész országban. Valami más is megragadja a tekintetem. Imani úgy fordította meg a ruhát, hogy az elülső nyílás hátul van, így a háta csupasz maradt.

A betűk a gerincén átrendeződnek. Ark leugrik az ágyról, és tátott szájjal áll, amikor Imani megfordul. Sápadt tekintete rólam Arkra vándorol. "Mi az?"

"Bera beszélt Arkkal" - magyarázom, és nyögve hagyom el a meleg bundákat. Imani átadja nekem az iertoimat, három övemet és két tőrömet, és a lábával a lábam felé tolja a csizmámat. Kíváncsi vagyok, vajon hoz-e nekem reggelit, és megpróbál-e megetetni, mint a régi szép időkben, amelyek nem is olyan régiek, de az biztos, hogy úgy tűnik, mintha évszázadok óta valami különlegeset osztoznék Imanival. Talán azért, mert egész életemben szerettem ezt az istennőt. Talán azért, mert Imani az a lány, akivel mindig is arról álmodtam, hogy megállapodok. Érett, kedves, mégis határozott jellem, és vérszomjas, ha a szükség úgy hozza.

"Mit mondott?" Kérdezi Imani.

Megvonom a vállam. "Nem tudom. Nem olvastam. Túlságosan lefoglalt a segged csodálása."

Imani kuncog, és kilép a teremből. Gyorsan magamra dobom a ruháimat, majd Arkhoz lépek, aki még mindig az Imani által felszabadított helyet bámulja. Egy fejrázással elhagyja a szobámat, én pedig követem őt a közös helyiségbe, ahol Imanit a trón mögötti portál előtt találjuk.

"Ez az aranyszínű vonal egy portál?" Hatalmas mosollyal az arcán fordul felém.

"Az."

Imani tapsol. "Látom őket, és át tudok rajtuk sétálni az összes földre."

"Addig, amíg ezzel a remek Ra hímneművel sétálsz itt" - mondja Ark, és egy kézzel rám mutat. "Amti talán fingani fog, ahogy megpróbálja kitolni a babát, és akkor Hart szokás szerint engem fog hibáztatni a fájdalmaiért, és háborút indít a gázai miatt. Mennünk kéne."

Imani és én kisétálunk kifelé, ahol a hímjeim kis csoportokban állnak a birtok körül, és kétségkívül a birtokomon lévő Ka hímekről és istennőkről suttognak. Bólintok, jó reggelt kívánok nekik, miközben átmegyünk a legnagyobb kunyhómhoz. Amti fájdalmas nyögését hallva Imani terhessége és a szülés során átélt fájdalmak jutnak eszembe. Vajon Berának lesznek-e egyáltalán szülési fájdalmai, vagy csak úgy kipukkasztja a babáimat egy reggel az ágyban, és nem hagyja, hogy tudjam, hogy vajúdott?

Ark körbejárja a kunyhót, én pedig utána kiáltok. "Te nem mész be?"

"Szó sem lehet róla."

"Punci."

"Három ujjcsettintés alatt kint leszel."

Megvonom a vállam. Ez csak egy vajúdó nő. Miért félnék ettől?

Odabent Aoa Amti mellett ül, fogja a kezét, a szemei gyakorlatilag ragyognak. Eme Amti másik oldalán ül, és letörli az izzadságot Amti homlokáról. Amti szőrmékre támaszkodik, világosbarna fürtjei mattak, nedvesek az izzadságtól, és sápadt, kopott arcára tapadnak, a lélegzete lassan jön és jön ki, mintha szándékosan mélyeket lélegezne. Hatalmas a hasa. Ha leguggolnék, a hasa eltakarná az arcát. Tud egyáltalán járni azzal a micsodával? Ezt nem fogom megkérdezni.

A bőröm elkezd borzongani, mintha apró kis viperák csúsznának a bőröm alá, még a szemem mögé is. A torkomban felszökik az epe, és nyelek egyet, miközben vér csorog az orromból. Terhes - bár nem olyan terhes, mint Amti - Eme közeledik, és a hüvelykujjával letörli a véremet. "Hagyjatok magunkra" - mondja, én pedig megfordulok, és kifordulok onnan, és körbejárom a kunyhót, Hartot keresve.

Egy fatörzsön ülve találom, könyökét a térdére támasztva, kezével a feje búbját szorongatja. Nem néz fel, amikor leülök egy üres fatörzsre Ark mellé, aki háromszor csettint az ujjaival.

Velem szemben Hart, a bátyja, Nar és Mas, a szöszi, egyikük sem beszél. Úgy tűnik, mindenki a saját gondolataiba burkolózott, én pedig belenyugszom a csendbe a... barátok között. Szeretem a csendet, és a gondolkodást, amit a csendben végezhetek, és most a kisöcsémre gondolok, visszamegyek a kezdetekhez, amikor Amtival a Ka területére küldte azt a kapszulát, hogy Hart foglalkozhasson az új idegen fajjal, amivel találkoztunk, és megerősítse, hogy szaporodók. Sejtettük, hogy azok, és Ark úgy gondolta, hogy a Ka-nak ad egyet, nem a mi törzsünknek, hogy megerősítse. Nem tudtuk, hogy az őrület és a kéjvágy istennőjét küldtük neki.

Nem tudtuk, hogy az istennők újra köztünk fognak járni.

Én pedig még álmomban sem gondoltam volna, hogy Bera elveszi a magomat.

Belenyúlok a zsebembe, és előveszek egy erszényt. Ark rápillant, és meggyújtja a tüzet, miközben én előveszem az imához használt gyógynövényeket, és a felcsapó lángokra dobom őket. Hart felkapja a fejét, szeme vad, narancssárga vadászszemekkel. Ettől az én vadászom is a felszínre tör, és én is morogok Arkkal együtt. Körbeálljuk a tüzet, Szöszi és Nar csatlakozik hozzánk, az ő szemük is narancssárga.

Miközben Bera füst formájában belép a testünkbe, Hart Amti nevét kezdi kántálni, Szöszi és Nar pedig a fájdalom istennőjének vágja a tenyerét. Tenyerük Eme-ért vérzik, hogy őt is tisztelhessük. Ark morgolódik a tűzre. Vicsorogva beledugja a kezét a gödörbe, és ott hagyja egy darabig égni.

Ellököm magamtól, és bundát dobok a karjára, miközben ő nevetve röhög.

"Te kibaszott őrült vagy!" Kiabálom.

"Amti!" - kiabálja, és visszadobja a bundát. Felemeli a karját, hogy megmutassa, nem égett meg. Teljesen sértetlen. Csak nem azt képzeltem, hogy a bátyám meg akarja sütni magát?

Hartra pillantok, aki Arknak mondja: - Amti megátkozott téged a tűz és a hazugság istennőjével. Emlékszel rá?"

"Emlékszem. Kivéve, hogy az átok előnyökkel járt." Megtapogatja a vállamat. "Bera mondta."

"Mit mondott?"

"Tűzzel megáldva."

"Ezért dugtad a kezed a tűzbe?"

"Meg kellett bizonyosodnom róla, hogy nem hazudik. Mae, a hazug, járja a földeket, én pedig elindulok, hogy megnyerjem őt." Elsprintel, és felpattan egy portál, beleugrik, és eltűnik. Bámulom az üres helyet, amit a bátyám megüresedett, hogy felbukkanhasson Ralnában, és részt vehessen Vor játékaiban. Szent Bera és a finom mellei! Egyedül sétál be egy viperagödörbe.

"Bassza meg." Egy hangos sikoly szakítja félbe a gondolataimat. Amti üvölt a fájdalomtól, és ahogy látom, ahogy Hart tehetetlenül lógó fejjel a fatörzsre pottyan, és Amti nevét kántálja, már nem várom Bera vajúdását. Alig várom az utána valót. Azt a részt, amikor a fájdalom véget ér, és a kölykök jajgatnak. Megveregetem a hátát. "Bera velünk van, Hart. Hát nem ezért harcoltunk? Az ő áldásáért? A fiatalokért? A jövőért?"

Hart nem válaszol. Nem is kell válaszolnia. Bera áldása az, amiért minden ragadozó háborúba indul. Beleértve a bátyámat is. Körbejárom a tüzet, amely magasan ég, a lángok sokkal magasabbak, mint kellene, és ismét megerősítem, hogy Mae valóban járja a földeket, és ha lélekben nem is testben, de lélekben velünk van.

"Ez nem tart sokáig" - biztosítom őt és jövőbeli önmagamat, amikor Imani vajúdni fog. "Bera mestere ennek. A vajúdás az ő műfaja. Mmhm."


* * *

Mindannyian ugyanazon a helyen ültünk, miközben Amti küzdött, hogy világra hozza azt, amiről azt mondták, hogy egy nagy fiúcska. Annyira tévedtem a vajúdással kapcsolatban. Semmi sem megy gyorsan, és Bera nem fogja felgyorsítani a folyamatot. Nem is tudom, miért hittem, hogy felgyorsítja.

Szürkület után az éjszakai madarak csicseregnek, és megzavarják a csendet, miután Amti egész nap sikoltozott a birtokon. A sötétségben, a kunyhó mellett, mintha egy kapuból bukkanna elő Imani. Csak áll ott egy batyuval a karjában. Majdnem leugrom a farönkről a látványától. A szeme fehéren izzik, és az orrából vér folyik az ajkára. Letörli a kézfejével, és a szájára keni.

Megköszörülöm a torkomat. "Bera itt van" - suttogom, mert suttogni támad kedvem, és bár szeretem Imanit, mégis olyan hátborzongató tud lenni.

Hart lassan megfordul, majd feláll, ahogy a törzstagjai is. Szöszi megigazítja a haját, a vertével babrál. Nar megvakargatja a hasát, amikor Bera közeledik. Hart mozdulatlanul áll, Berát bámulja. Gondolom, én megszoktam őt, míg ők nem, és most megdöbbentek egy olyan nőstény jelenlétében, akihez egész életükben imádkoztak.

"Minden rendben ment, és Stephanie pihen. Melyikőtök Hart?" Imani kérdezi.

Amikor Hart nem mond semmit, rámutatok. "A néma."

Imani mosolyogva kinyújtja a karját. "Egészséges és erős kisfiú."

Hart egy szobor.

Nar megböki őt. "Fogadd el a fiadat."

Hart behajlítja a könyökét, és kényelmetlen fészket csinál a terjedelmes karjaiból, hogy Imani oda helyezhesse a kölyköt. A fiú az első élve születés a Ra földeken több mint hét forduló óta, és évtizedek óta az első kölyök a Ka törzsben. Egyikünk sem emlékszik még arra, hogyan néznek ki a kölykök. Mind kicsi, aranyos és törékeny.

Köré gyűlünk, és bámuljuk a fiút, aki alszik, aztán, mintha mindannyian egyetlen hím lennénk, lehajolunk, és kiszagoljuk egy másik ragadozó szagát.

"Az én kis ragadozóm" - nyávogja Imani. "Mi lesz a neve?"

Hart Berára mered. Szegény hím. Szinte sajnálom őt. Majdnem, de nem egészen. És Nar sem, úgy tűnik, mert hátulról megpofozza Hartot, ami arra emlékeztet, ahogy én is megütöm néha a bátyámat.

"Megesküdtem, hogy ha Bera a saját kezével hozza világra a fiamat, ő fogja elnevezni."

"Elfogadom" - mondja Imani, és megfordul. Kék betűkkel a Siv feliratot olvasom.

Nar megrántja a bundáját, és Bera vállára tekeri.

A lány felpöcköli. "Ez olyan, mint egy igazi vadászbunda."

"Az is, Bera" - mondja. "Ajándék neked."

"Ez az egyik hímem volt" - mondom holtpontosan.

"Kínos", mondja. "De nekem tetszik. Elfogadom."

Szöszi megvakarja a fejét. "Ajándékok nélkül érkeztem. Nem tudom, hogy történt, hogy nincs semmim, de így van."

"Tatyana azt mondta, hogy remekül bánsz a portálokkal."

"Az vagyok."

"Bera..." Imani szünetet tart, majd elmosolyodik. "El akarok utazni egy Omila-hegy nevű helyre."

"Ila-t akarja látni." Ila Bera lánya, és ismét a szeleken lovagol. Az a span a mezőn, amikor Bera füttyentett, hívta Ila Omiját, egy ragadozó madarat, és az Ila szelén gyorsabban repült Berához, mint ahogyan normális esetben a saját erejéből képes lenne. Mas az Omila-hegyre vezető portált az érkezésünk után összeomlasztotta, mert félt, hogy a madarak felfedezik, így hacsak nincs még több portálja azon a vidéken, ez nagy feladat Bera részéről.

"Dolgozni fogok rajta, hogy a kamráidból közvetlenül hozzáférhessetek bármelyik térhez, amit ezen a földön be akartok járni" - mondja.

A szemöldököm felszalad. Hozzáférés az összes földhöz? Még a Ka földjeihez és az Omila-hegyhez is? Igen, kérem. "Megmutatom a kamráimat, Szöszi".

Összehúzza a szemét. "Nem lesz lehetőséged belépni a portáljain."

Elvigyorodom. "Ő majd hozzáférést biztosít nekem. Bera az enyém."

"Bera mindenkié" - mondja Nar.

"Nem egészen."

Nar megböki a homlokomat. "Horgos."

Elverem az ujját. "Gyere velem vadászni ma este." A törzseink évszázadok óta nem vadásztak együtt. Túlságosan lefoglalt minket az egymás elleni vadászat. Többé már nem, mert ha az én Berám járja a földeket, a háborúk vívása helyett azzal leszünk elfoglalva, hogy fiatalokat csináljunk.

A hímekkel megbeszéljük a vadászatot az éjszaka későbbi részére, és elindulnak Amti kunyhója felé. Imani és én maradunk, és ő a nyakam köré fonja a kezét, a szája még mindig véres. Megnyalom az ajkait, és nyögdécselve élvezem az édes zsákmány ízét. A hasam korog (nem tehetek róla), és Imani azt mondja: "Te voltál a ragadozó, aki üldözött és megharapott".

"Én voltam."

Bólint, sápadt szemei nem árulnak el semmit az érzelmeiről. Hiányzik a barna emberi szemek kifejezőereje, de a sápadt szemek az én népemhez tartoznak, és jobban szolgálják majd, mint a régiek a Nomra Prime-on. "Nem hittem, hogy világra tudom hozni azt a babát." A karjaimban Imani megereszkedik. "Ó, Istenem, annyira aggódtam. Egyszer Stephanie annyira vérzett, hogy biztos voltam benne, hogy elvérzik, de aztán a vérzés elállt, és Tatyana elkezdett kántálni ezen a nyelven, amit értettem, és minden értelmet nyert. Hadd mondjak valamit, Tash. Bera csodákat tesz. Ő egy vagány."

Átkarolom őt. "Hogy finoman fogalmazzak."

A mellkasomra támasztja az arcát, és ott állunk, kényelmes csöndben osztozunk.


* * *

Másnap reggel Imani tálcán hozza a reggelit. Leteszi az ágyra, és rám mászik a szőrmékre. Felülök, a hasam tele a tegnap esti vadászattól, a szívem tele szeretettel, mert egyszerűen van ágyam, és Bera az ágyamban. Most már csak Ark kell a Ra trónjára, és Berával együtt segítünk neki felemelkedni. Talán mégsem vagyok olyan egyszerű.