Milana Jacks - Consumed By the Predator - Tizenharmadik fejezet

 


13. fejezet

Imani

Mielőtt vadászni indulnánk, Tash és Kore kinyitják az összes portált, és körbevezetnek minket a palota úgynevezett tűzszülött emeletén. Az egész emelet egy nyitott terület, tele térbeli nyílásokkal, amolyan ajtókhoz hasonlóan, amelyek egy házat alkotnak. Három különböző nappali és hét hálószoba, öt beltéri tavacskával, amelyek alig nagyobbak, mint egy fürdő.

Van néhány hal és szobanövény, és bár a víz átlátszó, Lena és én elkerüljük ezeket, és egy tiszta tó szélén ülünk, a lábunkat a vízben tartva.

Lena a bokámat lökdösi a sajátjával. "Mire gondolsz?"

"Semmire és mindenre."

"Te egy istennő vagy."

Sóhajtok. "Te is."

"Komolyan mondom, Imani. Elhiszem."

"Én nem lehetek az az istennő, Lena. Ha más lenne, talán elhinném." Tagadni egyre nehezebb és nehezebb. Az utóbbi időben voltak pillanatok, amikor egy kicsit erősebbnek éreztem magam, kevésbé féltem a ragadozóktól, és jobban irányítottam az életemet. Ami őrültség, tekintve, hogy itt a tápláléklánc legalján állok, a túlélésem teljes mértékben Tash jóindulatától függ. Ő pedig készséges és jó, ha kicsit ijesztően is néz ki.

"Beszéled a nyelvüket" - mondja Lena. "Hallottam."

"Talán megtanultam. Az emberek állandóan tanulnak nyelveket."

"Igen, de azok a tetoválások a hátadon megegyeznek Bera festményével a földszinten."

Csóválom a fejem a nő felé. "Milyen tetoválások?"

"Fordulj meg."

Megpördülök, és Lena a tükörképemre mutat a vízben. Halványkék, törzsi írásnak tűnő tetoválások futnak végig a gerincemen. Ahogy nézem, bizsergést érzek a gerincemen, és a formák mozognak, olyan betűket formálva, amelyeket el tudok olvasni. Fogadd el, akivé váltál.

Annyira megrémültem. Nagyot nyeldekelve azt mondom: "Oké." Visszagondolok a falon lévő festményre, és arra, ahogy ugyanezek az alakzatok eltűntek a festményről. Vajon ez a Bera istennő nyomta rám őket? Uramisten!

Lena figyel engem, választ várva, de nem akarok neki beszélni a festményről. Őrültségnek hangzik. "Nem tudom, hogyan kerültek hozzám azok a betűk."

"Leestek a festményről" - mondja Lena.

"Te jó ég! Te láttad ezt?"

"Igen."

"Tash nem látszott megijedni, amikor az a szar leesett a falról. Puff. Eltűnt, és most a hátamon van."

"Miért ijedt volna meg? Azt hiszi, hogy istennő vagy, és ezek őrült dolgokat csinálnak."

A hátamon lévő betűk ismét megmozdulnak. Szent szar. Ez áll rajtuk: Hello, Mae. Újra együtt vagyunk.

"Mae?" Ráncolom a homlokom.

A fáklyák lángjai kialszanak, és körülnézek.

"Ez a legjobb horrorshow, amit valaha láttam" - suttogja Lena.

Nem vagyok elragadtatva. "Megijesztesz" - mondom a hátamon tükröződő tükörképre.

A betűk megkeverednek. Nem ez a szándékom. A betűk újra megkeverednek. Bizsergető érzés. A hadúr magot vetett beléd.

"Tudod, hogy ebből nem lesz semmi."

A betűk felforrósodnak és égnek, élénkvörösre színeződnek. Hogy merészelsz kételkedni a hatalmamban?

"A francba."

"Mi?" Mondja Lena.

"Azt hiszem, felbosszantottam."

"Kit?"

"Bera. Hozzám beszél."

Lena pislog. "Ez furcsa. Mit mond?"

"Sok mindent." Felállok, végigmegyek a tavon, megfordulok, és újra olvasok. Hogy merészelsz kételkedni az erőmben?

"Azt mondja, kételkedem az erejében." Nem téved.

"Mondd meg neki, hogy mutasson bizonyítékot. Mondd neki, hogy te egy idegen vagy, ő pedig egy istennő, és mi nem hiszünk az istennőkben."

Bólintok. "Mutasd a bizonyítékot" - mondom, és egy másodpercnyi szünet után felkacagok. Visszhangzik a folyosón.

Lena feláll. "Ez gonosz nevetés."

"Azt mondtad, hogy kérjek bizonyítékot" - rikácsolom, és hátrálni kezdek a tótól, aztán megforgatom a szemem a saját hülyeségemen. Ez elől nincs menekvés. Bera... én vagyok.

A fáklyák kialszanak, és a szoba sötétségbe borul. Görcsök ütik meg az alhasamat, és rácsapom a kezemet. Egy dudor nő a tenyerem alatt. A bőröm fájdalmasan feszül, a mellem egyre nehezebb, de nem fáj. Nem is ijeszt meg. Könnyek csordulnak ki a szememből, és egy zokogás szökik ki belőlem. A kezemmel eltakarom a számat, éppen akkor, amikor a fáklyák újra kigyulladnak.

Lena ugyanott ül, a medence mellett, lábát a vízben tartva. Gyorsan feláll, és körbefröcsköli a vizet a fürdőben. Tágra nyílt, zöld szemekkel bámulja a középsőmet. Nem hiszem, hogy egyhamar beszélni fog. Én is szótlanul állok itt, kezemmel a hasamon lévő dudor fölött.

"Az istennők köztünk vannak" - suttogja Lena. "Szerintem az a legjobb, ha nem baszakodunk velük, és úgy tiszteljük az erejüket, ahogyan a földi istenekét is tisztelnénk. Mit szólsz hozzá, Imani?"

"Egyetértek." Azt hiszem, Bera megáldott engem egy gyermekkel. Azt hiszem, élet növekszik bennem. A remény veszélyes érzés, és nem vagyok biztos benne, hogy el tudok-e viselni egy újabb csalódást, de van egy olyan érzésem, hogy ha hiszek benne, ha elfogadom a hatalmát, akkor teljesíteni fogja a maga részét.

Megpördülök, és a hátamon lévő dühös piros betűket bámulom. "Köszönöm - mondom az istennőnek, majd várok. Nem válaszol.


* * *

Mivel Tash a legtöbb időt távol töltötte, és egy egész délutánt magunknak szentelhetünk, Lenának és nekem rengeteg időnk van arra, hogy a legjobb olajokkal és termékekkel kényeztessük magunkat, amelyeket Ralna kínál. A nap végén, puha és érzéki fürtjeim egy profi stylistot is megríkatnának ezekért az olajokért, afrofrizurám tökéletesen keretezi kerek arcomat, amelyre Lena természetes színű sminket vitt fel. Bámulom a tükörképemet a tóban, és egy pillanatra arra gondolok, hogy sokkal fiatalabbnak tűnök és érzem magam, mint régen. Talán azért, ahogy Tash rám néz. Talán a terhesség miatt.

Ruhának egy sötétbarna bundát választottam, amely eltakarja a melleimet, és felül bőven kitárulkozik, valamint egy magas derekú, combközépig érő szoknyát. A lábam csupasz.

Kopognak az ajtón, és megjelenik Kore. Arany szegecseket visel a mellei felett, és egy bőrszoknyát, amely alig takarja a punciját. A csizmája térdig ér, a haja pedig magas lófarokba van felfogva. Mindez olyan érzést kelt bennem, mintha bármelyik pillanatban korbácsot csattintana.

Tash megjelenik mögötte, és Kore megpördül, majd hátralép. Tash haja ma este fekete helyett platinaszőke, és a tetején befonva, a füle körül borotvált. Hosszú fülbevalók lógnak a füléből, és egy halom fogakból, apró szőrdarabokból, valamint kék és fekete tollakból készült nyaklánchoz illenek. Fekete iertóját több fémszegecs díszíti, és legalább hat, a felsőteste köré halmozott öv egészen a mellkasáig ér, és csak a piercinges mellbimbóinak szegecseit mutatja.

A szívem megdobban.

Lena füttyent egyet. "A fenébe is, Tash, hadd adjam meg a falum címét, hogy siessetek a rajtaütéssel. Vigyél foglyul, tesó."

Kore kuncog.

A szívem vadul dobog, ahogy közeledem és körbejárom, a kezem végigsimít a vadász vörös szőrén, amit megnyúzott, és most kabátként visel. Elé lépek, és két ujjammal végigsimítok a homlokára festett fekete tinta egy részét. A festéket az ajkamra kenem.

"Úgy nézel ki, mint egy hadúr."

"Azért, mert az vagyok."

Egy nyöszörgés szökik ki belőlem. "Örülök."

Elégedett vagyok? Mi a fene? Mosolyogva elpirulok. "Jól nézel ki, Tash."

"Köszönöm. Nem tudnék most rongyokban megjelenni egy vipera barlangjában, ugye?"

"De igen, megtehetted volna" - mondja Kore. "De nem jelenhetnél meg egy viperák barlangjában Bera mellett rongyokban."

Lena megragadja Kore könyökét, és felpattan. "Annyira izgatott vagyok. Azóta nem voltam buliban, mióta a szigma diákszövetségi fiúk tartottak egyet, és még csak nem is emlékszem rá." Gyönyörű, vidám fiatal nő, hosszú, egyenes, vörös hajjal, amely a háta közepéig ér. Zöld szemei nagyok és kifejezőek, sötét szempillákkal keretezve, amelyeket ma este szintén zöldre festett. Vörös selyem csőtopot visel, és egy vörös szőrmés miniszoknyát, amiért egy vagyont fizettünk, csakhogy Tash közölje velünk, hogy az nem igazi om szőrme. Na, de azért jól áll Lénának. Fel fogja gyújtani a hím ragadozókat.