Milly Taiden - Chasing Her, Tizenhetedik fejezet

 


17. fejezet


Zoe


Zoe feszült volt, de ez semmi volt Romanhoz képest, aki már majdnem egy órája nem szólt egy szót sem. Abban a pillanatban, hogy visszamentek az irodájába, elkezdett járkálni, mint egy ketrecbe zárt állat. Nem állt meg, és kétségkívül lyukat ütött a szőnyegén. Szerette volna megvigasztalni, kitalálni, mit mondjon, de nem volt mit mondania.

Nem is akarta megzavarni a férfit. Nyilvánvalóan a maga módján feldolgozta és megbirkózott vele. Különböző időközönként és egyre növekvő dühvel és frusztrációval gépelt a telefonján. Amikor a férfi majdnem a falhoz vágta a telefonját, a nő végül közbelépett.

"Hé, most már alfa, oroszlán, dühös ember".

"Huh?" A férfi úgy pislogott rá, mintha meglepődött volna, hogy ott áll.

"Azt mondtam, úgy viselkedsz, mint egy alfa, oroszlán, dühös férfi."

A férfi morgott válaszul, miközben a nő kihámozta a telefonját a férfi összeszorított ujjai közül. "Dühös vagyok."

Megcsókolta a férfi arcát. "Igen, nos, az, hogy a falhoz vágod a telefonodat, nem segít rajtad, bébi. Azonnal le kell parkolnod azt a segged egy székre."

"Nem."

"De igen" - érvelt a nő, és egy székhez vonszolta a férfit. "Pontosan ide. Ez az."

Végül leült, de egész teste megfeszült, és készen állt arra, hogy akcióba lendüljön.

"Nézzük át, amit tudunk. Ruby Low a központi figuránk az egészben. Ugye? Tehát ezzel a fickóval, Scott Masonnel volt. Lehet, hogy összeházasodtak, de az is lehet, hogy nem. Aztán volt egy másik férfival is, akit Seth Moore-nak hívtak. Az ő kapcsolatuk szintén tisztázatlan. Tudjuk, hogy Moore volt a felelős az adathalász csalásokért, de semmi másért. Úgy tűnik, ő is eltűnt. Sok eltűnt ember van ebben a két városban. Azt kell megtudnunk, hogy miért bukkannak fel ezek a nevek."

"Mondd meg, ha tévedek, de nem furcsa, hogy négy eredeti születési anyakönyvi kivonat és egy házassági engedély eltűnt vagy megsemmisült? Tudom, hogy a házassági engedély elveszett egy tűzben, de ez azért elég nagy véletlen egybeesés."

"Szóval, mit gondolsz? Ruby Elisa szülőanyja? Vagy Seth Moore vagy Scott Mason az apja?"

"Szent szar!" Zoe zihált. "Ó, a kurva életbe! Nem is tudom, miért nem kaptam észbe korábban." Amikor először döntött úgy, hogy megváltoztatja a nevét, majdnem megtartotta ugyanazokat a kezdőbetűket. Csak azért nem tette, mert meg akarta szakítani a kapcsolatot mindennel, ami a múltjában volt. De nem mindenki, aki megváltoztatta a nevét, reagált volna ugyanúgy, mint ő, vagy nem ugyanazok az okok vezérelték volna, mint őt. Zoe felkapott egy darab papírt az újrahasznosító szemetesből, és ráfirkantott valamit. Roman felé fordította, mire a férfi kivette a kezéből.

"Scott Mason és Seth Moore monogramja megegyezik". Roman a papírra pislogott.

"Aha."

"Lehet, hogy ugyanaz a férfi."

"Én is erre gondolok" - bólintott a nő.

"Szóval ez csak egy újabb adalék azon dolgok hosszú listájához, amelyek egyszerűen eltűnnek. A házassági engedély, az anyakönyvi kivonatok. Nevek és személyazonosságok."

Zoe bólintott. "Pontosan erre gondoltam."

"Nincs mód arra, hogy ezt megerősítsük, ugye? Nem, hacsak nem találjuk meg Ruby Low-t, és mint tudod, őt eddig eléggé lehetetlen volt megtalálni. De azt tudjuk, hogy a ház, ahol ma jártunk, a régi címe. Az a nő, akit láttunk, az az anyja volt, igaz?"

"És ki az a másik öregasszony, akit láttunk? Scott vagy Seth anyja?"

"Talán. Úgy érzem, mintha kihagytunk volna egy nyilvánvaló részt ebből az egészből. Nem gondolod?"

"Ez határozottan a legfurcsább eset, ami valaha is volt. Ne értsen félre. A legtöbb alakváltó ügy kibaszottul furcsa. De ez még mindig a csúcs."

Roman felállt, és végigsimított a tarkóján. "Oké" - motyogta. "Oké. Az a nő egy oroszlánlány volt. Azt hittem, felismertem. Talán Elisa rokona. Talán láttam őt gyerekkorában, vagy valami ilyesmi, nem igaz?"

"Ó, ez lehetséges. Talán akkor is itt volt, amikor a szüleid örökbe fogadták Elisát."

Roman felsóhajtott. "Tudni akarom, kié az a ház" - mondta Roman, miközben az irodában járkált. "Tudni akarom, kié a ház, és mióta lakik ott az a nő."

"Rendben. Gondolod, hogy ez hasznos?"

A férfi bólintott, de nem részletezte. Zoe maga is elvégezhette volna a kutatást, és minden más esetben meg is tette volna. De ma üzenetet küldött Naominak. Ott akart lenni Roman mellett. Ez az ügy személyes ügy volt számára, és nyilvánvalóan tiszta zűrzavarban oldódott fel.

Rossz előérzete volt.

Tovább találgattak, miközben várták, hogy Naomitól visszajelzést kapjanak. A barátnőjének óvatosnak kellett lennie, mert akárcsak Zoe helyi rendőr barátjának, Mandynek, Naominak is veszélyben lehet az állása. A munkaadója pedig finoman szólva is több forrással rendelkezett. Jordan ebédet rendelt nekik, de alig nyúltak hozzá, túlságosan belefeledkeztek az ügyükbe ahhoz, hogy egy pillanatra is megálljanak.

Kicsit több kutatással és néhány, Roman mély zsebének köszönhetően túlzó kenőpénzzel sikerült megtudniuk egy springfieldi bábától, hogy Ruby Low abban a városban született, de semmilyen pénzzel nem lehetett rávenni a nőt, hogy kimondja az anya nevét.

Amikor megkérdezték tőle, hogy kitől fél, a bába zokogva fejezte be a hívást.

"Valami kurvára nincs rendben. Nem tetszik ez nekem. Egyáltalán nem. Valaki csendre fenyegeti ezeket az embereket". Roman biztosnak tűnt, annak ellenére, hogy erre nem volt bizonyítékuk.

Csak az alakváltó ösztönei.

"Meg akarom látogatni Ruby Low anyját. Azt a nőt. Akit azt hittem, hogy felismertem. Újra látni akarom őt."

Zoe bólintott. "És szerinted ez jó ötlet?"

"Igen."

"Tudod, Roman, azt hiszem, egy pillanatra szünetet kellene tartanunk. Feltételezzük, hogy Scott Mason vagy Seth Moore megváltoztatta a nevét, ugye?" Megvárta, amíg a férfi bólint, mielőtt folytatta volna. "Oké, tehát megváltoztatta a nevét. De ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy azért tette, mert rossz ember volt."

"Adathalász csalásokat követett el."

"Igen, de mi van, ha a névváltoztatása és a bűnözői élete nem függ össze." A saját helyzetével való párhuzam most már túl nagy volt ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyja. Ha nem vallott volna be mindent azonnal, tudta, hogy Roman később dühös lesz rá.

"Hogy lehetséges ez egyáltalán?"

Megfogta a férfi kezét, és erősen megszorította. "Nézd. Valamit el kell mondanom neked. Ez nem a megfelelő alkalom, mert az ügy közepén vagyunk, és az ügy kezd szétesni a varratoknál. De azt hiszem, ha elmagyarázom a helyzetemet, az talán segíthet neked."

"Hogy érted ezt?"

A nő egy székhez vezette a férfit, és leültette.

"Egy kicsit megijesztesz, Zoe."

Leült mellé, és vett egy mély lélegzetet, mielőtt belekezdett a mesébe. "A nevem - a születési nevem - nem Zoe Creed. Hanem Tashka Stephanovich."

"Stephano ..." Becsukta a száját. "Azt akarod mondani, hogy te vagy a gyémántörökösnő? A szüleid Natalja és Szergej Sztepanovics?"

A lány bólintott. "Tudom, hogy már korábban el kellett volna mondanom."

"Elmondani korábban, hogy egy gyémántbirodalom örököse vagy?"

A lány összerezzent. "Már nem vagyok az. Ezt már aláírtam. Az apámnak új örököse van."

"Ki? Mi? Hogyan? Mi a fene folyik itt?" A dühe erőteljes és félelmetes volt. Rettegett ettől a pillanattól, és túl sokáig halogatta.

"A szüleimnek régebben egész jó üzletük volt. Tudod, a gyémántkereskedelem nem éppen tiszta, és sok illegális dolog történik körülötte. Mindig olyan kellemetlenül éreztem magam tőle. Aztán a szüleim találkoztak Damon Pinkeringgel."

"Szent szar. Ne!"

A lány zihált. "Találkoztak vele. Rábeszélte őket, hogy mutassanak be neki, és csinálta ezt az egész nagy dolgot, hogy beleszeressek. Én nem ..." - nyelt nagyot. "Nem vettem észre, hogy az egészet megrendezték."

"Megrendezett?"

"Tudtom nélkül a szüleim elintézték, hogy Damon és én összeházasodjunk. Elrendezett házasság volt, de anyám meggyőzte apámat és Damont, hogy könnyebb lenne, ha Damon miatt beleszeretnék. Mindent elmondtak neki rólam, így amikor ő üldözött engem, majd amikor randiztunk, mindig tudta, mi a tökéletes, mert a szüleim pontosan megetették vele, hogy mit kell tennie. Az emberek, akik a legjobban ismertek engem."

"Az emberek, akiknek a leginkább meg kellett volna védeniük téged."

"Így van. Szóval eljegyeztük egymást. És ekkor kezdtem látni a változásokat a szüleim üzletének vezetésében. Bár korábban igyekeztek a lehető legálisabban intézni a dolgokat, mostanra már szemérmetlenül megszegték a nemzetközi törvényeket. Ez Damon műve volt. Amikor eljegyeztük egymást, őt nevezték meg a Stephanovich-üzlet egyedüli örököseként és kedvezményezettjeként. Rólam csak addig gondoskodtak volna, amíg Damon felesége maradok."

"A szüleid beleegyeztek ebbe?" - dörmögte. "Gyakorlatilag eladtak téged."

Zoe összerezzent. "Tudom. Amikor megtudtam az igazságot - mert Damon találkozott a párjával, és elkezdett megcsalni -, a párja féltékenységi rohamában mindent elmondott. Írtam egy levelet a szüleimnek és Damonnak. Közjegyzővel hitelesíttettem. A levélben az állt, hogy lemondok a nevemről és minden kapcsolatomról a Stephanovich gyémántbirodalommal.

"Otthagytam az eljegyzési gyűrűmet, és elmentem. A nevemet Zoe Creedre változtattam. És azóta próbálok segíteni, hogy helyrehozzak néhány hibát. Ezért lettem magánnyomozó. Hogy helyreállítsam az életem karmáját. Próbálom megbánni, amit a szüleim és Damon tettek. Próbálom ... - rázta meg a fejét. "Tudom, hogy ez nem elég. De ez minden, amit tehetek."

Roman felsóhajtott, és hátradőlt a székében. "Ez ... Zoe, ez hihetetlen."

"Sajnálom, hogy nem tudtam korábban elmondani neked."

Roman letérdelt előtte, és ezúttal ő volt az, aki a kezét a sajátjába fogta. "Semmi baj. Nincs rendben, de most már megértelek. Miért kérdezted mindig, hogy Jordan vagy Cherry volt-e az, aki mesélt rólad. Miért voltál olyan vonakodó. De tudnod kell, hogy én nem Damon vagyok."

"Egyáltalán nem hasonlítasz rá. Valójában nagyon is hasonlítasz rám. Azért éled az életed, hogy helyreállítsd a szerencse egyensúlyát, amit azzal kaptál, hogy a Kingek örökbe fogadtak. Én azért élem az enyémet, hogy visszaállítsam a mérleget azért, amit a családom és az exem tett."

"Téged kihasználtak, Zoe. Undorító módon bántak veled. Soha többé nem kell velük foglalkoznod."

"Tudom."

"Nem, úgy értem, ha valaha is a közeledbe próbálnak jönni, elpusztítom őket." Kész volt háborúzni érte.

A nő a kezébe fogta a férfi arcát. "Jól vagyok, Roman. Anyám állandóan próbál rávenni, hogy menjek haza. Mindig nemet mondtam. Az az élet nem nekem való. Végeztem velük. Csak egy bábu vagyok számukra."

"Miért tartod még mindig velük a kapcsolatot? Mert megtalálhatnak téged."

Zoe felsóhajtott. "Egy ideig menekültem. Amikor letelepedtem ebben a városban, találtam egy szép albérletet. Tulajdonképpen így találkoztam Cherryvel. Szobatársat keresett. Egyébként csak akkor talált rám anya, amikor megnyitottam az üzletemet."

"Tudod, hogy ez azt jelenti, hogy Damon tudja, hol vagy, ugye?"

"Ó, tudom. Néhányszor már hívott."

"Ez nem ijeszt meg téged?"

"Nem igazán. Megkapta, amit akart. Meg akarta szerezni apám üzletét. Most már meg is kapta. Nincs szüksége rám. Egyiküknek sincs rám szüksége. Csak azért hív, mert ő egy szadista, aki szeret kínozni engem. De engem nem érdekel. Nincs többé hatalmuk felettem."

"Még mindig nem tetszik. El kellett volna mondanod. Most azonnal összeköltözöl velem, baszd meg."

A töltött és feszült szóváltás ellenére Zoe felnevetett. "Tudod, hogy tudok magamra vigyázni."

"Persze, hogy tudom. Ez nem jelenti azt, hogy tetszik. Jobban fogok aludni, ha tudom, hogy biztonságban vagy. Nem tetszik a gondolat, hogy egy szeszélyből eljuthat hozzád. Miért hívogat még mindig?"

"Azt mondja, hogy vissza akar kapni, de már megtalálta a párját, ahogy mondtam. Szóval szerintem csak hiányzik neki, hogy velem játsszon. Az érzelmeimmel."

"Nem szeretem ezt a férfit. Jobb, ha imádkozik, hogy soha ne találjam meg valahol egy sötét sikátorban. Vagy bárhol, ami azt illeti."

"Elég ebből. Most, hogy tudod, hogy minden esély megvan rá, hogy Scott vagy Seth megváltoztatta a nevét, hogy elmeneküljön valaki elől, azt hiszem, más szemszögből is megnézhetjük a dolgot."

"Így van. Vissza kell mennünk Springfieldbe, és meglátogatni azt a nőt. Azt, akit felismertem. Azt hiszem, rá tudom venni, hogy beszéljen velem."

"Ha ezt akarod" - sóhajtott fel a nő, tudva, hogy ez inkább a férfi bűntudatáról szól, és kevésbé az ügyről.

De Zoe nem tudta hibáztatni. Megértette, hogy mennyire sürgősnek érezte, hogy segítsen. Tényleg megértette.


* * *

Az öregasszony kinyitotta az ajtót, és füstöt fújt az arcukba. "Idejöttek a díszes emberei."

"Igen" - ismerte el Roman.

"Hosszú idő óta először ettem steaket." Az asszony arcán egy csipetnyi mosoly jelent meg.

"És ízlett?"

"Igen" - ismerte el az idős asszony.

"Bejöhetünk?"

A nő megrázta a fejét. "Nem jó ötlet, Sunny."

Sunny. Ez a név. Ez csengett a fejében.

"Emlékszem rád. Emlékszem erre a házra. Ott volt az előbb egy rózsabokor. Nem igaz?"

A nő újabb húzást vett a cigarettájából. "Nem tudom, miről beszélsz."

"Kérem. A kishúgom, Elisa, valaki pénzt vett el tőle. Azt mondták, hogy a vér szerinti szülei veszélyben vannak. Tudnom kell, ki próbálja bántani Elisát ezekkel a hazugságokkal."

Végül a nő reagált. "Elisa?" Karcsú torkát megdobogtatta, miközben a szemei megteltek könnyel.

"Ez a nővérem neve" - mondta.

"Az enyém is." A nő szeméből könnyek - nagy, kövér könnyek - kezdtek hullani. Szívszorító volt végignézni a jelenetet.

Zoe szíve megállt, ahogy látta, hogy Roman állkapcsa leesik. Elvörösödött, és tett egy lépést az idős Elisa felé.

"Te vagy a nagymamám. A neved Elisa Low. Ugye? Maga Ruby édesanyja?"

"Csitt. Nem akarod, hogy itt hangosan kimondd ezeket a dolgokat." A nő nyitva tartotta az ajtót, és intett nekik, hogy menjenek be. "Jöjjenek be, mielőtt a szomszédok hívják az őröket."

"Az őröket?" Roman megkérdezte, mielőtt aggódó pillantást váltott volna Zoéval.

"Menjetek a nappaliba" - köhintett az idősebb Elisa. "Majd én megmagyarázom."

Zoe és Roman követte Elisa mögött. A bútorok és a falak elszíneződtek, és áporodott cigarettaillat járta át a levegőt.

Egy elzárt kandalló fölött egy kis kandallópárkány volt, rajta egy csomó képkerettel.

Ezek voltak az egyetlen tiszta és pormentes tárgyak a szobában. Zoe rájött, hogy ezek nem is annyira képek egy polcon, mint inkább egy szentély.

Roman segített újdonsült nagymamájának leülni egy kopott karosszékbe. Újabb cigarettára gyújtott, tekintete a kandallópárkányra tévedt.

Az egyik képen három különböző korú kisfiú volt látható. A legkisebb, egy csecsemő, egy fiatal nő karjában volt.

Megdöbbentően hasonlított Anita Kingre.

"Nekem három lányom volt. Irén, Ruby és Anita. Nita volt a középső gyermekem, és mindig is nagy dolgokra volt hivatott. Megismerkedett egy kedves férfival, és elment vele élni. Nem nézett vissza. Bevallom, nem bántam vele jól. Túlságosan lefoglalt a düh, hogy az apjuk elhagyott. Hagytam, hogy Nita végezze el az összes munkát. Ruby nevelését, a munkáját, hogy meg tudjunk élni a pénzünkből. Mindig kihúzta Irenát a bajból. Ez nem volt igazságos. Most már bánom." Köhögött.

"Ruby nem az anyám?"

Elisa megrázta a fejét. "Ó, nem. Túlságosan fiatal. Irena volt az anyád. Mind a négyen. Irena nagyon is benne volt abban, ami körülötte történt. Egyenesen belekötött titeket, fiúk. Anita hallani sem akart róla. Eljött azzal a puccos emberével, és az éjszaka folyamán elrabolt titeket. Hagytam, hogy elvigyen titeket

"Irena körülbelül két másodpercig törődött vele, de aztán szabadon elmehetett, és azt csinált, amit akart. Én már öregasszony voltam, és soha nem állítottam, hogy jó anya lennék. Anitánál jobb kezekben voltál. Keményen dolgozott azon, hogy ami itt történik, az ne érintsen titeket, gyerekeket. És ez be is vált. De aztán, amikor Irena újra terhes lett, visszajött ide, és azt mondta, hogy vigyem a kislányt oda, ahol a testvérei vannak. Nyilvánvalóan rájött, hogy tudom, hol van az. Anita jött és elvitte a kislányt. Akkor még nem Elisa volt a neve. Jó, hogy Anita megváltoztatta."

Roman kinyitotta a száját, hogy kérdezzen valamit, de Elisa megrázta a fejét. "Nincs sok időnk. Hamarosan itt lesznek az őrök."

"Ezt már említetted" - ült előre Zoe a székén. "Kinek dolgoznak az őrök?"

"Glen Harmonnak dolgoznak. Ő egy farkasváltó. Ő irányítja ezt a területet. Amikor még az öreg oroszlán alfa is itt volt, ez a hely nem volt olyan rossz. De mióta Harmon farkasai átvették az irányítást, a dolgok elfajultak."

"Sajnálom" - Zoe torka kiszáradt. Hallott Glen Harmonról, és ő rossz hír volt. "Mikor vették át a hatalmat Harmonék?"

"Körülbelül néhány évvel azelőtt, hogy mindannyiótokat örökbe fogadtak. Te, Carter, Weston."

Látta, hogy Roman állkapcsa megfeszül. "Miért vitt el minket Anita? Mi volt itt olyan rossz?"

Elisa elszívta a cigarettáját. "Ez nem kisfiúknak való hely volt. A farkasok elviszik a fiatal oroszlánokat, amint túl vannak az első műszakon, és mindenféle csúnya dolgokra használják őket. Apádat is belekeverték valami rossz üzletbe. Amikor megpróbált kiszabadulni, elkapták."

"Mi történt? Az anyánkkal?"

Elisa megrázta a fejét. "Mindketten eltűntek. Nem sokkal azután, hogy apádat, Westont, így hívták, elkapták, amikor megpróbált kijutni Harmon fogságából, őt, Irénát, néhány évvel ezelőtt megölték egy balul sikerült munka során."

"Miért van Ruby és a barátja mindenütt ott?"

"Irena benne volt az itteni bűntényben. Anita otthagyta, de Ruby az én kis harcosom volt. Ő és a barátja, Seth, úgy döntöttek, hogy elegük van. Chestertonból származik, egy másik városból, amely Harmon irányítása alatt áll. Nos, Ruby és Seth ki akarták rúgni innen a farkasokat. Nevet és személyazonosságot változtattak, és tettek néhány rossz dolgot, hogy megpróbálják finanszírozni a lázadást. Harmon túl erős. Tudod, milyen messzire terjednek a Harmon farkasok?

"Évtizedek óta elfoglalják a városokat ebben az államban és az összes közeli várost. Gondolod, hogy a Kingeknek van pénzük?" A nő kuncogott. "A farkasok zsebében van az összes politikus. Több pénzük van, mint a Kingeknek. Az apád a törvényen belül működik. Ezek az emberek nem. Glen Harmon csak azt vette át, amit az apja és a nagyapja tett előtte."

Roman nem ezt akarta hallani.

"Ezt helyre kell hozni."

"Ó, mások már megpróbálták. A nénikéd is megpróbálta. Így tűnt el. Seth is. Régebben beosont a városba, hogy hozzon nekem dolgokat, de már egy ideje nem járt nálam. Tudom, hogy miért. A farkasok elkapták őt is, ahogy a lányaimat is. Valahol meghalt."

Roman megrázta a fejét. "Ez az egész nem lehet igaz. Ez ... mocskos. Ez őrültség. Hogy lehet ilyen csúnya a világ?"

Félreértve, hogy Roman miért zaklatott, Elisa kinyújtotta ráncos kezét, és megkocogtatta a kezét. "Sajnálom, Sunny. A szüleid már régen elmentek. Apátok talán megpróbált volna elmenni hozzátok, fiúk, de titeket, gyerekeket a szolgálatukba kényszerítettek volna."

Roman megköszörülte a torkát. "És aztán? Liam és Anita nem bánja, hogy így itt hagynak másokat?"

"Jó életed volt az én Nitámmal, ugye, Sunny?" Elisa megkerülte a kérdést.

"Miért nem vitt magával, hogy vele élj?"

"Nem mentem volna" - válaszolta a lány. "Nem tudnék. Azt tettem, amit itt a környéken tehettem. Mindannyian megpróbáltunk a lehető legjobban túlélni és boldogulni. Mindannyian keményen próbálkoztunk. Már mondtam neked. Aki egyenesen Glen Harmon ellen fordul, az a temetőben végzi, vagy soha többé nem hallani felőle."

"De az apámnak - Liamnak - hatalma van. Pénzzel. Ő tehetne valamit."

Még mindig annyi megválaszolatlan kérdés volt. Miért Roman húga volt a célpont? Ki állt emögött? Miért használták Ruby Low-t és Seth Moore-t fedőszervként?

Zoe remélte, hogy egyszer majd a végére járnak az egésznek.

"Liam megtette, amit tudott - motyogta Elisa.

Roman gúnyolódott.

"Pedig megtette - mondta Zoe. "Az összes jótékonysági szervezet élére állította. Nem igaz? És most itt vagy, és kitakarítod ezeket a városokat. Ugyanezt tetted Chestertonban is."

Roman arckifejezéséből ítélve teljesen hiányolta a választ.

"Ó, igen - morogta Elisa. "Hallottam róla. Az alfának nem tetszett, lefogadom. Várj csak. Nemsokára az ottani személyzeted szemtől szembe kerül magával Glennel."

Roman elvörösödött. "Tudom, mit kell tennem" - állt fel. "Zoe. Te itt maradsz. Tartsd szemmel Elisát. Ne nyisd ki az ajtót senkinek. Felhívom Victoriát, és ő majd küld ide embereket, hogy őrizzék."

"Szó sem lehet róla. Én veled megyek. Hová mész?"

"Tudod" - mondta Elisa felállva. "Mindig is tudtam, hogy az egyik unokám visszajön, hogy megmentsen minket."

Zoe zihált. "Te nem hívod ki Glen Harmont, hogy ő legyen az alfa. Te nem vagy farkas."

Roman lágyan megcsókolta a lányt. "Nem, de valakinek ki kell állnia vele szemben. Ez már elég régóta tart. Ennek most vége."

"De ..." A lány megállt.

Nem lehetett vitatkozni vele. A férfi már döntött. Ezt akarta tenni, és ezt is fogja tenni.

"Csak gyere vissza hozzám egy darabban, rendben?"

A legeslegutolsó dolog, amit Zoe látott a párjából - a férfiból, a fickóból, aki újra elhitette vele a szerelmet -, az a feszült, de elszánt háta volt. Felkapta a telefonját, és felhívta Naomit. A hackert egy nagy szervezet alkalmazta, amelynek az egész országban voltak kapcsolatai. Naomi oldalán állt az emberi jog, és ez talán megmenthette volna a helyzetet.