Hailey Edwards - Black Arts, White Craft, Tizenhatodik fejezet

 

 


16

 

"Amikor azt mondtad, hogy ez fog történni..." Kezdtem, miközben Vanessa jajgatott: "...nem hittem el".

Vér szivárgott a csuklócsonkjából, és visszatántorgott Melissához, aki egy varázsigével kiégette a csuklót.

"Apám elég komolyan veszi a szabálysértéseket." Végigdörzsölte a hüvelykujját az arcomon. "Ebben sose kételkedj."

"Nem hazudtál." Melissa köztünk, majd Clayre pillantott. "Elbűvölik egymást."

"Az egyértelmű és közvetlen veszély figyelmen kívül hagyása, hogy egymás szemébe bámuljanak, megvilágította a dolgot?"

"Megölni őket." Vanessa sírt RJ karjaiban. "Öljétek meg mindet."

"Azt mondtam, hogy gyűjtsd be a könyvet", mondta Melissa ívesen, "ne tapogasd a démont".

"Add ide a könyvet." Timothy előre lépett, kezét maga elé tartva. "Akkor megyünk."

"Megölsz minket, aztán porig égeted ezt a helyet, hogy eltüntesd a nyomokat. Legalábbis megpróbáljátok. Én is ezt tenném. Sok szerencsét hozzá." Kuncogtam Melissa összeszorult arckifejezésén. "Az igazgató nem tudja, hogy itt vagy, vagy hogy miért vagy itt, vagy hogy kit fenyegetsz, és - ne tévedj - ki fog téged zsigerelni, ha rájön, ha nem tesszük meg érte."

A halálomról szóló pletykákat jócskán eltúlozták, jó okkal. Black Hats nem vonult vissza. Meghaltunk, vagy magunkat öltük meg. Ez volt az egyetlen menekvés. Én kivétel voltam, és okos lett volna, ha elgondolkodik azon, hogy miért. Az igazgató nem akart megölni, amíg nem állapította meg, hogy vesztett ügy vagyok. Egy bizonyos pontig elnézett nekem, mielőtt visszapásztorolt volna a felügyelete alá. Amíg be nem bizonyítottam neki, hogy fehér boszorkány vagyok, addig az étrendi változtatásaimat olyan tinédzserlázadásként kezelte volna, amit elég idő alatt ki tudott volna irtani.

"Az igazgató túl sokáig pórázon tartott minket." Melissa elvékonyította az ajkát. "Lehet, hogy te szívesen viselsz nyakörvet, de én már nem hagyom, hogy megfojtson."

Ha volt valaha is nyitja Clay Nem akarok tudni a perverzióidról, akkor ez volt az.

"Komolyan." Clayre meredtem. "Nem fogod kimondani?" Fújtam fel. "Tágra nyitva hagyta az ajtót."

"Szexeltünk." Megvonta a vállát. "Ismerem a hajlamait. Nem tudom meg nem ismerni őket egy poén kedvéért."

Egy emlék, amikor elejtettem egy túlméretezett parókás dobozt, ami bimbóbilincsekben, dildókban és ízesített síkosítókban robbant fel, arra késztetett, hogy egyetértsek vele. Vannak dolgok, amiket nem lehet elfelejteni. Nem számít, milyen keményen próbálkozol.

A nemi szervek hiánya nem jelentette a képzelőerő hiányát.

"Oka van annak, hogy az igazgató ilyen sokáig sikeresen láncra vert minket - mondta Asa halkan. "Ő egy hatalom."

"És politikus" - tettem hozzá. "A többi frakció izgatottan hagyja, hogy ő kezelje helyettük a problémáikat."

Az igazgató kihasználta a jóindulatukat, hogy kiterjessze a hatalmi bázisát, meghosszabbítva a drága Irodája hatókörét.

"Van fogalmad róla, hány sikertelen puccsot vert már le az igazgató?" Clay felfújta az arcát. "Örök szolgaságra rendelt lényként megértem. Az irányítás súrlódik. Le akarsz csapni a létesítményre, meg akarod ölni a gazdádat. Bármit - mindent - kockáztatnál, hogy szabad légy."

Szomorúság töltött el, amikor hallottam szenvedélyes beszédét, a benne rejlő igazságot, és tudtam, hogy a nagyapám a hibás.

"Igen - sziszegte. "Mindannyian megérdemeljük a szabadságunkat."

"A Black Hat azért létezik" - ellenkeztem - "mert a hozzánk hasonló emberek tönkreteszik mindenki más szabadságát".

Hazudtunk, csaltunk, loptunk, öltünk és még rosszabbat. Szörnyetegek voltunk minden mércével mérve. Megváltoztathatatlanok, egyesek azt állították. De volt egy egészséges önfenntartási érzékünk. Ezért volt az, hogy az igazgató néhány problémát beszervezett, másokat viszont megölt.

"Olyan fegyverünk van, amilyen még nem volt előttünk." Melissa elmosolyodott. "Nálunk van a könyv."

A könyv többek között egy útmutató volt, hogyan lehet Colby erejét megcsapolni.

Ezek a boszorkányok nem tanulhatták meg ezt a tudást, különben elterjedne, ahogy a titkok végül is elterjedtek.

Amikor a beszéde határozott bólogatásokat váltott ki a csapatából, már nem volt kétségem afelől, hogy teljes mértékben részt vesznek benne.

Ez megkönnyítette volna a lelkiismeretem számára azt, ami ezután következett.

"Láncban fogsz meghalni - vicsorgott Vanessa. "Lehet, hogy mi is, de mi fogunk rágódni rajtuk."

"Azzal kitörnének a fogaitok" - mutattam rá. "Azért pont jár az elszántságért."

"Miért őt választottad helyettem?" Vanessa felénk intett a csonkjával. "Ő egy senki."

A szavaiból árulkodott, hogy RJ megsajnálta, és varázslattal ütötte meg, hogy elzsibbassza a fájdalmát.

"Kérem, ne értsen félre." Asa megszorította a kezemet. "Gyorsan a mindenemmé válik."

Egy öklendező hang visszaterelte a figyelmemet Clayre, ami megmentett attól, hogy válaszoljak Asának.

"Tényleg?" Megrúgtam a sípcsontját. "Most már van véleményed?"

Az ajtó kinyílt mögöttük, és egy drótos, időjárásfüggő arcú férfi csatlakozott a csoporthoz.

"Az erősítés harminc perc múlva érkezik" - figyelmeztette. "Be kell ezt fejeznünk és mennünk kell."

Nos, ez jó hír volt. Aggódtam, hogy Melissa őket is megölte. Örültem, hogy nem így történt.

"Ez az utolsó esélyed." Melissa könyörgő tekintetét Clayre szegezte. "Kérlek, légy észnél."

"Utálok így véget vetni a dolgoknak" - mondta - "de van egy olyan szabályom, hogy nem tárgyalok pszichopata exbarátnőkkel".

"Rendben." Timothy felé suhintott a csuklójával. "Meghoztad a döntésed."

Timothy ívben lesöpörte a karját, és a legközelebbi célpontra célozta a pálcáját. Clay kivédte a csapást, majd az álla alá vágta Timothy-t. A feje hátracsapódott az erőtől, a gerince megtört, és rángatózó kupacban omlott össze a földön.

A látómezőm szélén lángok nyelték el Asa-t, és démonalakja sikoltozó Vanessának ugrott.

"Rue enyém!" - üvöltötte, miközben lecsavarta a fejét, mint egy üvegkupakot, majd ráordított. "Az enyém."

Eközben én tenyeremet tenyereltem, zavarba jöttem a kedvenc csatakiáltásától. Komolyan, ezen még dolgoznunk kellett.

Az ujjaimon keresztül kiszúrtam, ahogy RJ a fal mentén csúszik, és megpróbálja elérni az asztalt és a grimoire-t.

Colby a közelben volt. Nem a folyosón. A szellőzőben? Ezt a bőrömet megvilágító erőhullámból és a pálcám által a szőnyegre szórt élénkfehér szikrákból tudtam megállapítani. Soha nem tartottam be a büntetéseket ezzel a kölyökkel, de hát, Isten engem úgy segéljen, ezúttal tényleg egy hétre kihúztam volna az internetet.

Az arcom védve tartva, mintha a véres jelenet túl sok lett volna, rávettem RJ-t, hogy befejezze az öngyilkos futását.

Az biztos, hogy lecsapott rá, és végigsimította az ujjait a borítón, megpróbálva vételt találni.

Lecsaptam, megütöttem az ujjperceit, hogy a rendező büszke legyen rám, és ő egy takaros hamukupacba hullott.

"Ki vagy te?" Melissa szája tátva maradt. "Mi vagy te?"

Hagyva, hogy leessen a kezem, vad mosolyt villantottam rá, de már nem volt időnk a játékra. Túl nagy zajt csaptunk. Az emberi hatóságokat hamarosan nyomozásra hívnák, ha még nem tették volna meg, és nekem nem volt kedvem a tárcaközi együttműködéshez. Be kell csomagolnunk, takarítanunk kell, és mennünk kell.

Az utolsó, későn érkező ember megcsúszott, amikor felvette RJ maradványait, de a lendület Clayhez vitte, aki felemelte, és átcsapta a gerincét a combján. A reccsenés visszhangzott az egész szobában.

Így maradt Melissa, akit nagyon szerettem volna feladni az igazgatónak, hogy brownie pontokat szerezzek.

Oké, rendben, tehát szörnyen megkínozta volna, amíg könyörögni nem fog a haláláért, amit nem fog megadni. Nem volt valami fehér boszorkányos dolog, de ez volt a legkevesebb, amit megérdemelt, miután megölte azokat az embereket, hogy a karmait Colbyba mélyeszthesse. De sajnos nagyon szívesen elbeszélgetne az igazgatóval, hogy elkerülje az említett kínzást.

Elmondaná, hogyan loptam el egy grimoire-t egy ügyből, és hogyan tartottam meg, ahelyett, hogy a protokollt követve bizonyítékként nyilvántartásba vettem volna. Aztán felvilágosította volna, hogy miért. Tudta, hogy Colby létezik, és ez elég elítélő volt. Nem kellett többet tudnia.

Clay bizonyára ugyanerre a következtetésre jutott. Rátámadt Melissára, összeütközött vele, hátralökte, és az ajtóhoz szorította. Nem voltam benne biztos, hogy miért nem ölte meg egyenesen. Érzelmességből? Tényleg nagy puhány volt. De a lelkiismeret-furdalása vagy megbánása, bármi is járt a fejében, sokba került neki.

Az ütéstől zihálva kihúzta a karját, és a homlokába karmolt, barázdákat vájva a sémájába.

Az élet kiszivárgott belőle, és egy jó ruhába bújt agyagdarabkává vált.

Mellettem a démon hátrahajtotta a fejét, és addig üvöltött, amíg a fülem csengett.

A düh addig lángolt az ereimben, hogy megperzselte a szőrszálakat a karomon. A szagtól imádkozni kezdtem, hogy ne süljek meg belülről kifelé. Még a hajam vége is parázslott. Kinyitottam a számat, hogy felkiáltsak, de megfulladtam a torkomban felszálló füsttől.

A fölöttem lévő rács felpattant, és a szívem megállt, amikor Colby lecsapott, hogy a fejemre szálljon. Köhögtem és ziháltam, próbáltam levegőt venni, de egy cseppet sem figyelt rám. Egyedül Clayre koncentrált. Még akkor is, amikor egy elszenesedett szag, mintha levelek égtek volna, csapta meg az orromat.

"Könyv." Megráztam magam, és a térdemre ütöttem. "Könyv."

Most már úgy hangzott, mint egy zombi. Reméltem, hogy ez nem ragad meg.

A démon az asztalhoz trappolt, megtapogatta a könyvet, majd mindkét kezében félig megragadta a borítót.

"Állj!" - vicsorgott az alattomos kötetre. "Ha megölöd Rue-t, megöllek."

A fájdalom végtelen hullámban dübörgött végig rajtam, és a padlóra rogytam.

"Állj!" A démon addig húzta, amíg egy tépő hang meg nem töltötte a szobát. "Rue az enyém."

A feszültség fokozódott, miközben a démon és a könyv dulakodtak egymással, de a könyv adta meg magát először.

Colby elrobogott, amint kiszabadult a démon irányítása alól, a szemei cikázni kezdtek, ahogy magába szívta a környezetét. Durva zokogás rázta meg, miközben szegény kezét bölcsőzte, amely feketére égett a pulykaként sülő erőtől.

Amikor visszafordult, a szemei könnyektől csillogtak, amikor rám világítottak, és annyira emlékeztettek arra az éjszakára, amikor magamhoz kötöttem, hogy a fekete szívem középen megrepedt. "Rue."

A démon undorodva morogva becsukta a grimoire-t, majd a véres padlóra dobta. Sarkon fordulva megtaposta a borítóját, majd Melissához vonult. Felemelte mozdulatlan társa fölé, és közvetlenül elém ültette.

"Tisztítsd meg a mágiát." Megbökte az egyik ujjával, és azt mimikázta, hogyan hamvasztom el az embereket. "Most."

Könnyebb mondani, mint megtenni, de ha Colby tisztában van a környezetével és az erejével, akkor minden rendben lesz. A szúró fájdalom ellenére küzdöttem, hogy felemeljem a kezem Melissa felé. Elértem a csizmája nyálkás lábujját.

A bennem lévő erő egy lángoló, égető fény ívében csapott ki, ami a szememet kényszerítette, hogy lehunyjam.

Egy szívdobbanással később megkönnyebbülés áradt szét bennem, a felesleges mágia kritikus kisülése megkímélte az életemet.

Percek óta először vettem teljes levegőt, és lenyeltem egy teli szájat a körülöttem záporozó hamuból, túl hálás voltam az oxigénért ahhoz, hogy panaszkodjak az ízére vagy az állagára.

"Annyira sajnálom." Colby rávillantott a vállamra, én pedig felsikoltottam. "Sajnálom, sajnálom, sajnálom, sajnálom".

"Nem..." Megnedvesítettem az ajkaimat, megízlelve a vérem ízét, "...a te...hibád".

A grimoire belé fúrta a horgát, ehhez most már semmi kétség nem férhetett, de ki akartam szedni belőle, és felgyújtani azt az átkozott valamit.

"Babaarcú." Clay letérdelt mellém. "Utálom, hogy ezt kell tennem, de meg kell mozdítanom téged."

Biztos elvesztettem az időt. Nem jó. De nem volt más mentség arra, hogy milyen gyorsan újraéledt Clay.

"Ne... ne." Még több mocskos levegőt nyeltem. "Mondjuk... megtettük."

"A kis robbanásod felgyújtotta a szőnyeget. És a függönyöket. És az ágyat." Megérintette a karomat, és összerezzent, amikor könnyek gyűltek a szemembe. "Ez varázslat. Nem lehet eloltani, amíg el nem fogy. Nélküled nem."

Aranybarnára sültem, és egyhamar nem varázsoltam többet. "Oké."

"Nézd a jó oldalát." Fenntartotta a vidám homlokzatát. "Az önéletrajzodhoz hozzáadhatod a médiumot is." Szeretetteljes gondoskodással felemelt, miközben néma könnyeket sírtam, amelyek a fülembe csorogtak. "Megjósoltad, hogy ez a hely füstbe megy."

"Ön... beteljesítő... prófécia." Puszta akaraterővel tartottam nyitva a szemem. "Asa?"

"Megmenti a cuccainkat és lezárja a könyvet." Felém hajolt. "Gyerünk, Shorty. Kiszállunk."

A legkisebb méretére zsugorodva, a legkisebbre, ami valaha is volt, egy pisszenés nélkül Clay hajába fészkelődött.

"Asa elveszítette volna magát a démonja miatt, amikor elkerülhetetlenül bántott téged, és ez nem bölcs dolog egy emberi létesítményben" - magyarázta Clay, megkímélve engem a kérdezősködéstől. "Felajánlottam a segítségemet, és ő engedélyt adott a segédkezésre, de elfoglaltságot adtam neki. Kevésbé valószínű, hogy tombolni fog, ha távol tartjuk, amíg nem rendezkedsz be."

Mivel erre a szóváltásra sem emlékeztem, egy-két másodpercnél hosszabb időre ájultam el. Még mindig bosszantott, hogy Clay az én engedélyem helyett Asa engedélyét kérte. Bár, ha eszméletlen lettem volna, egyikre sem tudtam volna válaszolni neki. De ez volt a dolog lényege.

"Colby, amikor a kocsihoz érünk, te leszel a telefonos ügyeletes. Hívd a szálloda irodáját, a zsarukat és a tippvonalat."

A tippvonal használata megőrizte volna Colby névtelenségét, miközben a valódi Black Hatset a helyszínre irányította volna.

"Oké" - mondta halkan. "A rózsaszín telefonon?"

"Igen." Gyorsan lement a lépcsőn, beért a parkolóba, és a terepjáróhoz sietett. "Az ott."

Vett neki egy új telefont? Fogalmam sem volt róla. Az agyam túlságosan ropogós volt. "Rózsaszín?"

"Lenyomozhatatlan." Rám vigyorgott. "Lángolóan rózsaszín tokot tettem rá, hogy biztosan tudjuk, melyik mobil a vészvonal. Büszkén mondhatom, hogy még nem történt véletlenül névtelen hívás."

Az én időmben még nem voltak segélyhívó telefonok. Nem volt mobiltelefonunk sem, ott az elején.

"A szálloda üres - mondta Asa a közelből. "Egyetlen szobát sem foglaltak le."

Ez rossz volt, de a fülemből áradó füstnek köszönhetően homályosan fogalmaztam, hogy ez miért olyan idegesítő.

A terepjáró hátsó utasoldali ajtaja kinyílt, mielőtt odaértünk volna, és megpillantottam Asa-t Clay válla fölött. Vagy átöltözött és emberfeletti gyorsasággal pakolt, ami nem volt valószínű, vagy én vesztettem még több időt. Ez valószínűleg nem volt jó dolog. A mágiának voltak határai, amit meg tudott gyógyítani, és az agyak vezették a megjavított szervek listáját, amelyek nem működtek olyan jól, mint a gyári modell.

"Meg tudod gyógyítani?" Asa összenézett Colbyval. "Van egy fehér boszorkány három várossal arrébb, de..."

"Nem" - suttogta a lány, sűrű szégyenérzettel a hangjában. "Lehet, hogy újra bántani fogom."

Megszakadt a szívem érte, és én is bevetettem magam Asa mellé. "Nem fogsz."

Antennák fonnyadoztak, ő pedig megrázta a fejét. "Ezt nem tudhatod."

"Nem hallottad Clay-t?" Nyeltem egy köhögést, hogy bátor arcot vágjak. "Látnok vagyok."

Bármennyire is szerettem volna, ha egyáltalán nem kell varázslatot használnia, ő használta, hogy megmentsen engem az Ebihal-úszásnál. A kötelékünk megszilárdult. Nem volt visszaút. Meghalna, ha nem használná a mágiáját, most, hogy a teste többletet termelt, hogy begyűjthessem, amire szükségem volt a nehéz varázslatokhoz. Ezt a visszaesést nem engedhette meg magának. Egyetlen hiba nem határozhatta meg őt, nem úgy, hogy az a hitvány könyv suttogott neki.

"Hiszünk benned, Shorty - vágta közbe Clay is. "Most már tudjuk, hogy minden felhalmozott erőt egy robbanás alatt el lehet költeni."

Ha ő irányítana, nem maradna nekem főzni. Legrosszabb esetben átbiceghetnék a szállodába, és kiűzhetnék egy robbanást, ahol már megtörtént a baj.

Szárnyait kiegyenesítve lerázta magáról a kétségeit. "Oké."

Colby lecsúszott Clay fejéről a mellkasomra, megtartva kis alakját, hogy minimálisra csökkentse a rám nehezedő nyomást. Szemeit összeszorítva, izzani kezdett, mágiája megnyugtató ütemben zümmögött. Hagyta, hogy az ereje belém szivárogjon, ugyanúgy, ahogyan Asával tettük, és a pórusaimból fény áradt, csodaszép diszkóvá változtatva a terepjáró belsejét.

Ezúttal, amikor a mágiája tetőzött, nem éreztem fájdalmat. Épp ellenkezőleg. Meggyógyított, és a testem egy ragyogó ragacsos tócsává olvadt, miközben a bennem lévő fájdalom elviselhető csípéssé, majd semmivé vált.

"Köszönöm" - motyogtam, a torkom kiszáradt, de nem sérült meg. "Én csak..."

A fények kialudtak, én pedig mélyen gyógyító álomba zuhantam.