Hailey Edwards - Black Truth, White Lies, Tizedik fejezet

 


10

 

"Vámpírszagod van." Aedan üdvözölt minket a terepjárónál, hogy segítsen kipakolni. "Mi történt?"

"Egy vámpír kezes lett - vonogattam meg a vállam -, aztán elszabadult a keze."

"Ezt szó szerint érted." Aedan közénk kapta a fejét. "Ugye?"

Szegény kölyök gyorsan meg fogja tanulni, hogy nem viccelődöm az amputációval.

"Colby." A ház felé mutattam. "Menj, mosakodj meg, aztán találkozunk a pataknál."

"Igen, kérem." A tornác felé száguldott, a szokásosnál alacsonyabban repülve. "Ez több mint undorító."

Miután becsukta maga mögött az ajtót, figyelmeztettem: "A hajam mostantól szent tárgy".

Nevetés tört ki belőle a kijelentés abszurditásán, aztán beletörődött, hogy nem vicceltem.

"Ó, várj csak!" Nagyvonalúan hátralépett egy lépést. "Komolyan mondod?"

"Egy kézi vágó-ajánló démon követ engem. Csak légy óvatos, oké?"

"Az égisze alatt állok", mormolta, "de távolságtartó leszek, amíg nem beszélem meg Asa-val a protokollt."

Az egyetlen három ember, akiért kezeskedhettem, Asa volt, akit elbűvöltem, Colby, aki még gyerek volt, és ezért mentesült, és Clay, akinek nem voltak nemi szervei, így nem jelentett fenyegetést.

Egy összefoglaló arról, hogy kiket lehet még beengedni, valamint arról, hogyan lehet megelőzni a jövőbeni incidenseket, elengedhetetlen volt.

"Nem akarod, hogy egy y'nai történjen veled. Komolyan. Gyorsak, és nem adnak második esélyt."

Fejét lehajtva ráncolta a homlokát. "Akkor miért mosolyogsz?"

"Olyan, mintha egy olyan horrorfilmet néznék, ami annyira rossz, hogy az már vicces."

Ezt talán úgy lehetett értelmezni, hogy nem jutottam olyan messzire, mint reméltem, de ugyan már. Néha a nevetés, a sírás vagy a rituális feláldozás volt a választás, ami bosszant, és az első választásom a fehér boszorkányok számára nem jött be.

"Hosszú éjszakád volt." Módosította a hangját. "A tábort el tudom intézni, ha szeretnél lezuhanyozni."

"Igen." Megpakoltam dobozokkal, és előre toltam. "De Colby addig nem nyugszik, amíg nem érzed magad kényelmesen."

Szerencsémre szokásom volt tartalék ruhákat hagyni a kocsimban, és elkaptam egy friss inget.

Nem mondom, hogy tiszta volt, de tisztább volt, mint ami rajtam volt.

Gyorsan átöltöztem, összeszedtem a maradék ellátmányt, és utolértem Aedant.

Összeszorított szemöldökkel, a válla fölött rám pillantott, de nem tudtam leolvasni az arckifejezését.

"Csinálj egy képet." Elmosolyodtam, minden fogamat megvillantva. "Így tovább fog tartani."

"Nem értem." Lassított, amíg utol nem értem. "Miért csinálod ezt?"

"Ha soha nem mutattak még kedvességet, nehéz elfogadni anélkül, hogy ne éreznéd jótékonyságnak. A jótékonyság nem rossz dolog, de a büszkeség mást mond." Azon töprengtem, hogyan magyarázzam meg neki. "Igyekszem világos szabályok szerint élni, amelyeket az elmúlt tíz év során alakítottam ki. Sokkal könnyebb volt őket követni, mielőtt Black Hat visszarángatott, de ez..." Sóhajtottam egyet. "Borzalmas vagyok ebben."

"Sokkal több értelme van, mint gondolnád."

"Köszönöm?" Felnevettem az orrom alatt. "Azt hiszem, azt akarom mondani, hogy hiszek a továbbadásban. Az emberek ebben a városban hajlonganak, hogy megvédjenek engem, segítsenek az üzletem virágzásának, és bevegyenek a közösségükbe." Ezek nélkül a kötelékek nélkül sosem tudtam volna itt boldogulni. A boszorkányok természetéből fakadt, hogy szövetséget alakítsanak, amit nem ismertem, amíg nem fogadtam el a fehér mágiát, és az emberi nők az életemben betöltötték ezt a szerepet számomra. "Sokat vettem azokban a korai években, és most már jobb helyzetben vagyok ahhoz, hogy visszaadjak valamennyit."

"És én vagyok a szerencsés címzett?"

A megjegyzés nem volt komolytalan, csak kíváncsi, mintha nem tudná elhinni a szerencséjét, mintha biztos lenne valami rejtett csapda.

"Hacsak nem akarsz az lenni?" Megbiccentettem a vállamat. "A te döntésed. Nem tartalak itt, ha menni akarsz. Nem kényszerítelek semmire, amit nem akarsz megtenni. Colby érdekében kértem a véresküt." Legalábbis ez volt a legnagyobb ok. Az, hogy választ adott arra a kérdésre, hogy van-e démonvérem, csak a hab volt a tortán a mély, sötét családi titkokon. "Nem tudom rendbe hozni az életedet, azt neked kell megtenned, de adhatok egy sátrat a fejed fölé, friss vízkészletet és védelmet, amíg csak akarod."

"Nem említetted, hogyan működik nálad a démoni véreskü. Fekete boszorkány vagy, igaz?"

"Én... bonyolult vagyok."

Delma félvállról jövő megjegyzése, miután megkézbesítette Cambert, megütötte a fülemet, de bármit is tudott - ha tudott bármit is -, ezt az információt nem osztotta meg a bátyjával. Ha igen, az eskü értelmében kénytelen lett volna elmondani nekem.

"Nem vagyok abban a helyzetben, hogy ajándékba kapott lónak nézzek a szájába."

"Ez a lényeg." Megveregettem a hátát, mire ő elugrott. "Hoppá."

"Nem akarok udvariatlan lenni, de szeretem, ha két kezem van."

Amilyen gyakran megöleltek a lányok, a szomszédok és a barátaim, én is igényeltem a meghatározott paramétereket.

Ha ez az őrület bántana valakit, akit szerettem, le kellett vadásznom Asa apját, és lefejeznem. Ennek az lenne a hátulütője, hogy előléptetném Assát, amit kétlem, hogy értékelne, és... hmm... azt hiszem, ez volt az egyetlen negatívum.

Azon kívül, hogy helytelen volt embereket gyilkolni. Nehéz ezt észben tartani, amikor Asa apja nem volt az a szerető vagy gondoskodó típus. Ő volt az egyik fele annak, amiért Asa mindenki elől rejtve tartotta magát, a sötét oldalát.

Kivéve engem.

"Clay hívott" - trillázott Colby az udvaron keresztül. "Már úton van."

A patak partján letérdeltem, és tisztára mostam a kezem és az arcom. A zuhanyozásnak várnia kellett.

"Akkor jobb, ha sietünk." Rákacsintottam. "Le akarjuk nyűgözni őt a férfias erdei elvonulásunkkal."

"A fenébe is, igen." Megütötte az öklét. "A fények csodálatosak lesznek."

"Fények?" Aedan egy pillantást vetett a táskáimra. "Vettél lámpákat?"

"Lámpafüzéreket." Colby egy kis táncot lejtett. "Napelemes, csillogó és nagyon aranyosak."

A görcsösség, amit nem tudott teljesen elrejteni, kuncogásra késztetett. "Az aranyos az nagyszerű."

Szegény Aedan.

Ha a nővére nem ölte volna meg, sikoltozva rohant volna az éjszakába, amikor kitettük a gyepre a flamingókat. Jól viselte a dolgot, és nem hiszem, hogy Colby észrevette a vékonyan leplezett rémületét, amikor leleplezte a napelemes diszkógömböt, amit a sátra közepére akasztott.

Az nem a sportboltból származott. Az interneten rendelte, expressz szállítással.

Mindent összevetve, főként azzal fékeztem meg Colbyt, hogy emlékeztettem rá, Aedan fiú. Mindig csak a lányokat látta, akik osztoztak a boho és a bling kereszteződésének szeretetében.

Két órával később egy kétrétegű, vízálló, felnyitható sátrat állítottunk fel egy szerény fedett tornáccal. Királykék, természetesen. A felfújható matrac, a hozzá illő kék lepedővel, készen állt.

Az egyik sarokban egy tábori tűzhely állt szálkás lábakon, mellette pedig egy rágcsálnivalókkal és italokkal teli kompakt hűtőtáska. Vettünk egy pár kék összecsukható széket a verandára, és egy olcsó függőágyat, amit két fa közé fűztünk. Colby ötlete volt. Azt akarta, hogy ő is passzoljon hozzá. Ha hozzáadjuk a diszkógömböt, amely holnap este forog majd, miután feltöltődött a nap folyamán, és a tündérfényt, amelyet a fák közé fűzött, Aedan már-már a glamping határát súrolta.

"Oké." Összeszedtem az összes szemetet és üres dobozt. "Ennyi kárt tehetünk egy éjszakára."

A vér kellemetlen helyeken megszáradt, és viszketni kezdett. Itt volt az ideje egy hosszú, forró zuhanynak.

Colby előre repült, alig várta, hogy kapcsolatba lépjen Clayjel, és megtudja, mikorra várható, de nekem randevúm volt a szemetesládával.

"Szia."

A tenyerembe varázsoltam, mielőtt regisztráltam volna a hangot, és ugyanolyan gyorsan kioltottam. "Mrs. Gleason?"

"Észrevettem a fényeket." Megrántotta az állát az Aedan tábor felé. "Mi folyik odalent?"

"A vadcsapdásvadász, akiről meséltem, engedélyt kért, hogy a birtokomon maradhasson, amíg vadászik arra, ami odakint van." Befejeztem a tisztálkodásomat, aztán elmentem, hogy találkozzam vele a kapunál. "Miért vagy fent ilyen későn?"

Hogy megakadályozzam, hogy a gyám lökdösse, kiléptem, és úgy tettem, mintha szükségem lenne valamire a kocsiból, miközben hálát adtam a szerencsecsillagomnak, hogy még az érkezése előtt inget cseréltem és megmosakodtam.

"Folyton ezt a zajt hallom a padló alatt a konyhában." Félreállt, és én megpillantottam Bam-Bamot. "Fogtam egy zseblámpát, és megnéztem a kúszótérben, de nem láttam semmit."

Nem voltak szavak arra, milyen rosszul sülhetett volna el, ha valamelyik dobhar-chú még mindig ott kószál.

"Valószínűleg egy mosómedve." Kényszerítettem az őrjöngő szívemet, hogy lelassuljon. "Talán egy oposszum."

"Igen." Összeszorította vékony ajkait. "Mindegy, láttam, hogy ég a lámpád, és jöttem megnézni, hogy mi van veled."

"Nagyra értékelem." Rámosolyogtam. "Mindig vigyázol rám."

"Ez a jószomszédi viselkedés." Ő összerezzent, kényelmetlenül érezte magát a dicséret miatt. "El kell mondanom, hogy hallottam a városban a hírét a csapdászodnak." Olvashatatlan pillantást vetett rám. "Mit keres itt valójában, Rue?"

A fenébe.

Aedannak át kellett volna mennie, ami azt jelentette volna, hogy a csapdász-sztorim megállta volna a helyét, de ez most kiesett az ablakon, mivel a város rákényszerített, hogy a logikus feltételezéseiken alapuló kreatívabb háttértörténetet írjak neki.

Nem engedhettem meg magamnak, hogy bárki is alaposan tanulmányozza Sedant, vagy engem. Ezt helyre kellett hoznom. Gyorsan.

"Aedan többek között vadon élő állatok áthelyezésével foglalkozik. Ő egyfajta mindenes." A kocsifelhajtó felé intettem, és elkezdtem hazakísérni. "Amikor hallott Dasherről, eljött megnézni, hogy van-e munka a városban. Beszélgetésbe elegyedtünk, és megbízott bennem." Folyton visszavágtam a tekintetem a lámpákra, mintha attól féltem volna, hogy meghallja. "Jó embernek tűnik, akinek szüksége van egy kis segítségre, hogy talpra álljon. Soha nem akartam senkinek sem beszélni a múltjáról, de amikor a nővére a nyomára bukkant, nem volt más választásom."

"Jó szíved van." Megsimogatta a karomat. "A sebezhetőek megérzik ezt. Vonzódnak hozzád."

A gondolat gyönyörű volt, ezért nem tiltakoztam. Nem értettem egyet, de felvettem a céljaim listájára. Hogy az a személy legyek, akiről mások megérezték, hogy segít nekik. Hogy a jó ereje legyek, amely vonzza azokat, akikkel rossz dolgok történtek. Hogy...

...több legyek, mint egy kislánynak tett véletlen jótétemény, ami a világom átrendeződését eredményezte.

"Tégy meg egy szívességet, és ne lődd seggbe, oké?"

"Szép feneke van." A nő ökölbe szorította a kezét. "Kicsit fiatal, de ez azt jelenti, hogy kemény."

"Mrs. Gleason." - köptem ki egy nevetést. "Ő a vendégem, nem egy darab hús."

"Ő egy darab hús, az biztos." Vigyorgott, felfedve az egyenetlen fogsorát. "Jobb, ha vigyázol vele a lányok közelében."

"Ó, azt tervezem." Megforgattam a szemem. "Egyszer látták őt, és azóta csorgott a nyáluk."

"Ennyi elég volt neked és a pasidnak." Megkönyökölt a bordáimon. "Csinos, de rendőr?"

"Tudom, tudom." Nem szerette a rendfenntartó erőket. "Ő olyan..."

Kedves. Elgondolkodtató. Okos. Vicces. Egy kis gonoszsággal és ravaszsággal.

Pokoli egy kombináció. És ez csak Asa volt. A démonnak megvolt a maga furcsa, mégis vérszomjas bája.

"Ilyen jóképű dolog? Jobb, ha gyűrűt húzol rá."

Szokásból megdörzsöltem a csuklómon lévő, Asa hajából készült karkötőt. "Majd meglátjuk."

"Ha elkapják, ne gyere hozzám sírva. Én mondom neked, a jóképűek mennek először."

"És mi van a jókkal?"

"Eh." A nő megfordította a kezét. "Ők férfiak. Nekik egy munkájuk van. A legkevesebb, amit tehetnek, hogy jól néznek ki, miközben csinálják."

Elértük a házát, és néhányszor meg kellett tisztítanom a torkomat a nevetéstől, hogy megtaláljam a hangomat.

"Hívj fel holnap, ha még mindig hallod a zajt." Vártam, amíg felmászott a lépcsőn. "Majd bebújok alá, hátha észreveszek valamit. Ha ez egy éjszakai állat, talán szerencsénk lesz, és alvó állapotban találjuk."

"Jó ötlet." Szorosabban szorította a fegyverét. "Küldd el a csapdászfiút."

"Oké." Egyenesen belesétáltam ebbe. "Persze." Elmosolyodtam. "Megkérem, hogy reggel ugorjon be."

"Megígérem, hogy megtartom magamnak a fegyveremet."

"Biztos vagyok benne, hogy értékelné."

Az emberi fül számára túl halkan, az orra alatt hozzátette: "De a kezeimről nem mondtam semmit."

Megráztam a fejem, és hazasétáltam, élvezve a békák énekét és a sarlós holdfoszlányt, amely megvilágította az utamat. A boszorkányok közösség nélkül sínylődtek, de vágytunk a természetre. Tehetségünk, a fény és a sötétség, a földhöz kötődött. Az emberektől kaptam lendületet, de a csendes éjszakában lelkem mélyén békére leltem.

Félúton hazafelé fényszórók suhantak át a vállamon, és az út szélére léptem, hogy átengedjem őket. Ehelyett a jármű megállt, a vezetőajtó kinyílt, és a cseresznyés dohány és a zöld alma ismerős illata cikázott az orromban.

Csípőre tett kézzel kinyújtottam a hüvelykujjamat. "Merre tartasz, idegen?"

"Észak felé." A háta a legfényesebb fénytől is megvédett. "Merre tartasz?"

"Északnak jónak hangzik." Játszottam a szerepemet. "Elvihetlek stoppal? Tudok fizetni."

"Hmm." Közelebb lopakodott. "Mire gondoltál?"

Zúgó hang szakított félbe minket, és hunyorogva próbáltam megpillantani Clayt a hátsó ülésen.

"A szerepjáték szép és jó", mondta, "de nem az út közepén, az éjszaka közepén".

Éjfél már órákkal ezelőtt volt, de még mindig fel voltam pörögve az ügynökökkel való összecsapástól.

Asa lehajtotta a fejét, és a válla megremegett a néma nevetéstől.

A pír tetőtől talpig átforrósított. "Hát, ez jó móka volt, amíg tartott."

"Aranyos" - folytatta Clay. "Imádnivaló, tényleg." Továbbra is mélyebbre ásták a gödröt. "De éhes vagyok."

"Rendben." Megadóan felemeltem a kezem. "Menjünk haza."

Megint ez a szó - haza - csengett a fülemben, egy olyan feltételezés, amit nem engedhettem meg magamnak, hogy az ő nevükben tegyek.

Asa az első utasoldali ajtóhoz kísért, kinyitotta nekem, és lopott egy csókot, mielőtt elment.

A bennem élő szentimentalista megesküdött, hogy bizsergett az ajkam ettől a rövid érintéstől, de ez butaság volt, nem igaz?

"Örülök, hogy itthon vagyok." Clay átkarolt engem - és az ülésemet -, és megcsókolta az arcom. "Mondd, hogy van sütid."

A szó hangsúlyozása megnyugtatta korábbi idegességemet. Túlgondoltam a dolgokat, beleolvastam a dolgokba. Talán, nem is tudom, a félelmeimet vetítettem Asára, és őt tettem felelőssé azért, amire nem is gondolt. Valami ilyesmi. Teret kellett adnom Asa-nak a saját hibáinak, nem pedig kitalálni őket helyette.

"Van még abból a tökfűszeres fagylaltos szendvicsből, ami a múlt hónapból maradt."

"Már nem szeretsz engem." Sóhajtott a fülembe. "Ezt látom."

"Eléggé elfoglalt voltam, Clay."

"Ha szeretnél, akkor időt szakítanál rám." Visszahúzódott. "Mindig így kezdődik."

"Mi kezdődik mindig így?"

"Beleszeretsz, és engem elfelejtesz."

"Soha nem voltam szerelmes, és soha nem felejtettelek el." Megfordultam a székemben. "Ne legyél már drámakirály."

"Elfelejtve", nyögte. "Nem szeretnek." Összecsuklott a padon. "Kénytelenek tökfűszeren élni."

Asa beszállt, vetett egy pillantást a hátsó ülésre, és megrázta a fejét. "Már órák óta így van."

"Egy óriási sírós gyerek?"

"A szállodánkhoz közeli kávézóban elromlott a sütő" - magyarázta Asa. "Egész nap egyetlen péksüteményt sem evett."

"Szegény baba." Hátranyúltam, és megsimogattam Clay lábát. "Reggelre teljes reggelit ígérek neked."

Asa felém vágta a tekintetét. "Holnap dolgozol, ugye?"

"Igen." Megnéztem az időt. "Körülbelül három óra múlva."

"Nem akarsz aludni?"

"Túlságosan be vagyok zsongva." Lecsúsztattam a kezem az egyik fonatán. "Akár ébren is maradhatnék."

Lágy dorombolás dübörgött a mellkasában, miközben a hajának végével játszottam, ami emlékeztetett rá.

"Aedan beszélni akar veled arról, hogy megérintene."

Clay felpattant, és előrehajolt, amíg az orra majdnem az enyémnek ütközött. "Mondd csak."

"A hajas dolog, te perverz." Visszalöktem. "Tudni akarja a szabályokat."

"Holnap beszélek vele, de az általános szabály az, hogy ami rám vonatkozik, az rád is vonatkozik."

"És mikor tervezed, hogy beszélsz apáddal, és elmagyarázod neki, hogy ami rád vonatkozik, az csak rád vonatkozik?"

"Audienciát kértem tőle." Asa ujjai megfeszültek a kormányon. "Ez még eltarthat néhány napig."

"Remek."

Colby üdvözölt minket az ajtóban, de a szokásos lelkesedése hiányzott, még Clay érkezése miatt is.

"Minden rendben?" A vállamra csábítottam. "Történt valami, amíg távol voltam?"

"Feltörtem a kódot a címkéken." Az arcomhoz támaszkodott. "Mindegyik a Devlin Wildlife Center nevén van."

"Ez jó hír." Megvakartam a hátát. "Ez azt jelenti, hogy a lények mind ugyanonnan származnak."

"A menhely..." Az antennái zizegtek. "Egy alapítvány finanszírozza."

"Oké." Hátradőltem, hogy jobban lássam. "Mi a baj?"

"A letét Amalthea Vonda Winterbourne nevére lett létrehozva."

Fémíz öntötte el a számat, és a fülemben magas hangú nyöszörgés zúgott.

Clay, aki felfogta a név súlyos jelentőségét, egyszer megtapsolta a kezét, ezzel magára irányítva a figyelmünket, és időt nyerve nekem, hogy felkapjam az államat a padlóról, mielőtt Asa észreveszi, és kérdezősködni kezd.

Amalthea Vonda Winterbourne.

Anya leánykori neve.

Mi köze volt neki ehhez? Bármihez is? Miért nem tudtam róla? Mit nem tudtam még?

Valószínűleg eleget ahhoz, hogy megtöltsem a saját családi titkok, varázsigék és találgatások grimoire-ját.

"Mennünk kell." Clay tovább hárított, mint egy profi. "Nézzük meg magunk."

Az anyához fűződő kapcsolatot tudta, hogy nem fogom - a körülmények között nem is tudnám - figyelmen kívül hagyni.

"Megnéztem a repülőjegyeket" - csúszott bele a beszélgetésbe Colby. "Szállodákat is."

Ha Asa furcsának találta, hogy milyen gyorsan jöttek össze a terveik, vagy hogy milyen sürgős volt a dolog, nem adta jelét.

"Én megmondtam." Clay megütötte a vállamat. "Ő a mi kis Kelly-nk."

Csakhogy én sokkal jobban bíztam benne, mint bármelyik Kellyben, aki a Black Hat fizetési listáján állt.

"Mi van a boltban?" Az asztal egyik székére dőltem. "Nem dobhatom a lányokra és nem menekülhetek el."

Már így is túl sok felelősséget vállaltak a vezetésből, és az ünnepi rohanás brutális volt.

"Aedan be tudna ugrani, amíg te távol vagy."

"Nem." Colby felé csóváltam a fejem. "Egyáltalán nem."

"Szükséged van egy részmunkaidős alkalmazottra, Aedan-nak pedig munkára." Keresztbe fonta a karját. "Miért nem?"

"Kedveli Ardent." Kifújtam a levegőt. "Ez aggaszt engem."

Ha komolyra fordulna a dolog, és elmondaná neki az igazat, atombombát dobna a samfordi életemre. Túl okos volt ahhoz, hogy ne találjon összefüggéseket köztem, az "exem", a démon között, akit felbéreltem, és akit az udvaromon hagytam élni, és aközött, ami vele és Camberrel történt.

"Egy nap nem lesz elég neki ahhoz, hogy beleszeressen, beleegyezzen, hogy elszökjön, és hozzámenjen feleségül." Clay megdörzsölte az állát. "Elég neki ahhoz, hogy a lányt..."

"Nem." A szájára csaptam a kezem. "Mi nem megyünk oda, és ők sem."

Colby összevonta az arcát, de nem kötötte össze a pontokat. Ezért hálás voltam.

"Megyek zuhanyozni" - jelentettem be hangosan, hogy kitisztuljon a szoba. "Aztán nekilátok a vacsorának."

Alig várta, hogy elkapja a legjobb barátnőjét, Colby rávilágított Clay fejére, és a fúrótornyához vezette, ahol addig nézte a játékát, amíg be nem adta a derekát, és elő nem vette a laptopját, hogy bejelentkezzen a saját fiókjába. Aztán az istennő segített mindenkinek, aki keresztezte őket a misztikus birodalmakban. Azok ketten zsoldosok voltak.

A konyhába vezető út szabad volt, amikor előbukkantam, súrolva, megmosakodva és pizsamában.

"Segítsek?" Asa az ajtóban lebegett. "Vagy inkább a csendet szeretnéd?"

A mai nap stressze, a közelgő utazás, anyám említése megereszkedett a csontjaimban.

"Szeretnék egy ölelést." A csípőmet a pultnak támasztottam. "Ha van rá lehetőséged."

Régebben a szobámba vonszoltam volna magam, bebújtam volna a takaró alá, és addig olvastam volna, amíg nem fájt a szemem.

Az élet így tanított meg megbirkózni vele: Egyedül.

"Nekem végtelen mennyiségű van." Odajött hozzám, szorosan bebugyolált, és átölelt. "Mind a tiéd, ha kérheted."

"Gondolod, hogy biztonságos Aedan-t a lányokkal hagyni a nap folyamán?" A kérdést az ingéhez nyomva tompítottam. "Egy sziporkázó új munkatársnő elterelése talán a javamra válhat, de nem túl kockázatos?"

"Aggódsz, hogy a nővére vissza fog karikázni?"

"Igen."

"Aedan jó harcos. Erős, kemény és találékony. A húgát úgy építette fel a fejében, mint egy megállíthatatlan erőt, de ő már kisgyerekkora óta nem az." A keze végigsimított a hátamon. "Engedte, hogy a testvéreiért érzett félelme miatt uralkodjon rajta. A testvérei most már biztonságban vannak. Nem tartják őt láncok, csak az elméjén lévő láncok."

"Felhívom Cambert." A beszéde ötletet ébresztett. "Megkérem, hogy jöjjön érte, és hagyom, hogy kocsikázzanak."

"Okos." Asa visszahúzódott. "Küldetést adsz neki, új ártatlanokat, akiknek szükségük van a védelmére."

"Gondolod, hogy működni fog?"

"Most, hogy már vérrel kötődik?" Asa nem habozott. "Félbe tépné a húgát, ha bántaná őket."

"De?" Az volt az érzésem, hogy többről van szó. "Mit nem mondasz el nekem?"

"Lehet, hogy feláldozná magát, hogy elszakítsa tőle a lányokat."

"Nem hiszem, hogy emiatt aggódnunk kellene." Megengedtem magamnak egy nevetést. "Lehet, hogy megpróbálja, ez nagyon is Aedan-szerű dolog, de a lányok rosszabbul állnak az örökbefogadáshoz, mint én." A fenébe is, ők fogadtak örökbe engem. "Nem fogják harc nélkül elengedni. Vagy velük megy el, vagy mellettük harcol, és tudom, melyik lehetőséget választja majd."

"Úgy hangzik, mintha már döntöttél volna."

"Igen." Sóhajtottam egyet. "Adok neki egy próbát a boltban."

Miután a dolgok lenyugodtak, tovább vizsgálhatjuk Ms. Hampshire ajánlatát.

"Ez szép." Az állát a fejem tetejére támasztotta. "Te és én."

"Én is erre gondoltam." Hagytam, hogy a melegsége megnyugtasson. "Jó, hogy van egy ölelkezési gyógyszertár a házban."

"Pihenned kellene." Halk hangot adott ki, amikor a keze a hajamba túrt. "Megingott a lábad."

"Ez tetszik neked." Elfojtottam a szórakozottságomat, amikor a szorítása szorosabbra vált. "Ez a haj dolog."

"Hazudnék, ha azt állítanám, hogy nem élvezem, ha tudom, hogy van következménye annak, ha mások hozzád érnek."

"Jobban örülnék a következményeknek, mondjuk, ha meg akarnának ölni. Ez a haj dolog egyszerűen furcsa nekem." Megrángattam az egyik fonat végét. "Kivéve a te esetedben." Végigsimítottam a selymes hosszúságot az ujjaimon. "A hajad gyönyörű. Meg tudnám érteni, hogy rajtam kívül senki más nem nyúlhat hozzá."

Minél több időt töltöttem mellette, annál inkább el tudtam fogadni, hogy rajtam kívül senki sem érhet hozzá.

"Mi lenne, ha mindketten szundikálnánk egyet a kanapén, aztán segítek neked főzni?"

"Egy óra szunyókálás nem éri meg." Ásítottam. "Akár el is kezdhetnénk keverni a palacsintatésztát."

"Légy a kedvemre." Összekulcsolta a kezünket, és behúzott a nappaliba. "Mássz be."

Leültem a kanapéra, majd megfogadtam a célzást, és kinyújtóztam, szembefordulva vele. Lerúgta a cipőjét, miközben én hátrébb csúsztam, hogy helyet adjak neki. Csatlakozott hozzám, az orrunk majdnem összeért, én pedig elmosolyodtam. Átkarolt, és az egyik lábát az enyém közé szorította, hogy ne essen a padlóra. Beakasztotta a bokámat a sajátjával, úgy tekeredett körém, mint egy inda, én pedig a mellkasához gömbölyödtem.

Tapasztalataim szerint a csókolózásra zöld utat kapó srácok hajlamosak voltak arra, hogy minden alkalommal csókolózást várjanak, amikor érintési távolságba kerültél velük. De azok fizikai kapcsolatok voltak, érzelmi kapcsolat nélkül. Talán ezért is éreztem intimebbnek az ölelkezést Asával, mindketten felöltözve, Clay és Colby két szobával arrébb, mint bármi mást, amit eddig egy férfival tapasztaltam.

"Aludj - motyogta a hajamba. " Velem vagy."

Ujjamat az inge elejébe akasztottam, és belemosolyogtam az anyagba. "Te is itt vagy velem."

Mielőtt a sötétség kényelme átölelt volna, megesküdtem, hogy hallottam, ahogy azt suttogja: "Ne engedj el".

Nem fogom, mondtam majdnem. Nem tehetem.

De ahhoz, hogy kimondjam ezeket a dolgokat, túlságosan sebezhetővé váltam a tökéletes nyugalom pillanatában, amit nem akartam elrontani.

Érzelmek? Azok bonyolultak voltak. De ez? Ez egyszerű volt.

Az egyszerű jó volt.

Szerettem az egyszerűt.

És Asa-t is szerettem.

Jobban, mint valaha is gondoltam volna.