Hailey Edwards - Black Truth, White Lies, Második fejezet

 


2

 

Colby kezét és száját pollenszemcsék porozták be, és az íróasztalán olyan poharak álltak, amelyekben valaha cukros víz volt. Túl fáradt voltam ahhoz, hogy a rendetlenséggel foglalkozzam, ezért felborzoltam az antennáit, és a nappali felé vettem az irányt. Clay, Asa és én már a dohányzóasztalon tartottuk a hivatalból kapott laptopjainkat. Frissítettük a szoftvereket, kiürítettük a gyorsítótárakat és defragmentáltuk a merevlemezeket, és... utána zónáztam, összezavarodtam a szakzsargontól.

Asa és én a kanapéra süllyedtünk, Clay pedig elvette az ódon háttámlát, amelyet Colby ragaszkodott hozzá, hogy megvegyek a fából faragott fura ülőgarnitúra miatt a szék tetején. Csak arra tudtam rájönni, hogy az eredeti tulajdonos papagájt tartott. Bármi is volt az oka, Colby imádott ott ülni. Ez volt a legjobb harmincöt dollár, amit valaha bútorra költöttem.

Még akkor is, ha további háromszázba került, hogy visszaállítsák a régi, furcsa dicsőségét.

"Ezt be kell jelentenünk." Clay áthelyezte a súlyát, és a szék tiltakozott. "Bárki is dobta a dobhar-chut a küszöbödre, fesztivál közben tette. Kész csoda, hogy senki sem látta, amint szegény Dasherrel csámcsogott. Elég nagy baj, hogy ennyi ember, kamerás telefonokkal, szemet vetett egy szétmarcangolt házi rénszarvasra egy olyan területen, ahol nincsenek elég nagy őshonos ragadozók, hogy ezt a harapási sugarat hibáztassák."

"Nálunk vannak hegyi oroszlánok, prérifarkasok, hiúzok, vaddisznók és alkalmanként fekete medvék."

"Rue." A szeme túl sokat látott. "A szabályok szerint kell csinálnunk."

"Egy csapat vagyunk." Mutattam hármunkra. "Ez az, amit mi csinálunk."

"Nem akarod bejelenteni" - vette észre Asa egy ütemmel Clay után. "Mitől félsz?"

"A Samford nem létezik a Black Hat adatbázisában." Ellenőriztem, tetőtől talpig, de a nyilvántartása makulátlan volt. Csak Kelliék és az igazgató tudták, hogy ez az új otthonom. "Ez az ügy felkerülne a radarjukra."

"Ugyanaz lenne, mint bármelyik másik város esetében" - érvelt Clay. "Nem kell, hogy legyen kapcsolat..."

"Fekete boszorkány vagyok, már amennyire tudják, és én is Black Hat vagyok. Ez fenyegetéssé tesz, és a fenyegetéseket megjelölik a papírokon." A szokásos működési eljárás az volt, hogy egy adott területhez kapcsolódó paranormálisokat listáztak, beleértve a fajokat és a hovatartozást is. "Ez örökre összekötné velem a Samfordot. Bármelyik ügynök hozzáférhetne ehhez az információhoz, és a szélhámosok aktivitásának növekedésével? Ez nem tetszik nekem."

"Aggódsz Colby miatt." Asa a lényegre tért. "Félti őt."

Mindenkit féltettem a városban, az összes túlságosan is emberi barátomat, de leginkább őt.

"A régi ellenségek levadásznának." Halkan tartottam a tekintetem. "Ez őt is célkeresztbe állítja."

Hívjatok Rue Hollisnak, vagy bármelyik korábbi álnevemen, egy mondást igaznak találtam.

A múlt mindig utolért.

"Negyvennyolc óra." Clay a rangidős ügynök hangját használta. "Ennyi időt adok neked, hogy cowboy legyél."

A hála megszédített, és megkönnyebbülten dőltem hátra.

"Ezen túl - figyelmeztetett -, újraértékeljük a helyzetet".

A torkom összeszorult, mégis mosolyogtam a barátomra, aki soha nem hagyott cserben. "Köszönöm."

"Kihasználtad a kölyköt ellenem." Lerántotta az újságos sapkáját, és hozzám vágta. "Ez nem jó."

A kérdéses kölyök bizonyára megérezte a feszültséget a szobában, és odajött, hogy utánajárjon.

Egy buja zöld takaró borította macskaméretű vállát, bársonyos pajzs a rémálmok ellen, amelyeket még nappal is szorosan tartott. Asa nem is adhatott volna neki jobb, vagy figyelmesebb ajándékot.

"Hogy ment az újranyitás?" Meggyújtotta a Clay feletti ülőhelyen. "Rengeteg terméket adtál el?"

"Szia, Shorty." Túl későn, Clay becsapta a laptopját. "Hogy ment a rajtaütésed?"

"Mi volt az?" Lélegzetvisszafojtott zihálása betöltötte a szobát. "Egy rénszarvas?"

"Egy dobhar-chú falatozott." Megpróbáltam elterelni a figyelmét. "Hé, megvan az az átkozott kelyhes dolog?"

"Az nagyon király." Megremegtek az antennái. "Itt van? A városban?"

A mosoly azzal fenyegetett, hogy eluralkodik Asán, amikor Colby nem volt hajlandó elterelni a figyelmét.

"Rossz válasz." Ujjal mutattam rá. "Ez nem jó."

"Van ennek bármi köze ahhoz a kék fickóhoz, aki Mrs. Gleason birtokán lófrál?"

"Milyen kék fickóhoz?" Egy riadalmi rántás lökte fel a lábam. "Hol?"

"Lent a pataknál." Colby a fúrótornya fölött lévő új, ívelt monitorra mutatott. "Látod?"

Az elmúlt néhány hónap megtanított arra, hogy nem voltam annyira felkészült, mint szerettem volna, amikor a gondjaimra bízott kis molyleány biztonságáról volt szó. Csontig lecsupaszítottam a védőburkolatokat, megtisztítottam a földet, majd a lány segítségével, a közös erőinket felhasználva az alapoktól kezdve újraépítettem a védelmünket. Kétszer annyi kamerát szereltem fel, amelyek többségét a közös telekhatárokra irányítottam, ami azt jelentette, hogy a szomszédok udvarát kellett figyelnem.

A vadfotós bukás után nem akartam kockáztatni a világ Nolan Laurensével szemben.

"Ez úgy néz ki, mint..." Ráközelítettem a felvételre, "...Aedan."

Élénk türkizkék bőre kiemelte őt onnan, ahol a sekély patakban ült, hátát egy fának támasztva, karját a gyökerekre támasztva. A kép, amit vágott, a természet által biztosított trónon ülő szabadidő ember volt.

"Ez Aedan." Asa letette a cilinderét a mellette lévő párnára. "Ezt majd én elintézem."

"Veled megyek." Nem akartam, hogy egyedül menjen. "Majd én közbelépek, ha Mrs. Gleason észrevesz minket."

Az ő korához képest fürge nő volt. És különös érzéke volt ahhoz, hogy megérezze, ha valaki betolakodó van a birtokán. Nekem talán megbocsátja, hogy betartom a szabályokat, de Asával szemben továbbra is gyanakvó maradt. Az igazat megvallva, mindenkivel szemben gyanakvó volt. Kivéve a szomszéd lányt - engem -, akinek fenyegetésként kellett volna megjelennie a radarján.

"Rendben." Asa levette a sálját és a város által kiadott kabátot is. "Nem tart sokáig."

Eljött a nap, amikor ringjegyem volt az Asa elleni kihívásokra, ezt tudtam, de reméltem, hogy nem vagyok rajta a ma esti VIP-listán. Már így is volt egy kényes problémánk a démonok nélküli szabadszájúság nélkül.

"Maradj nyugton." Megpöcköltem Colby-t az orrcimpáján. "Nincs kémkedés."

"Menjünk, mészároljunk le néhány orkot." Clay ledobta a nadrágtartóját és a kabátját. "Látni akarom ezt az átkozott kelyhet."

Antennái rezegtek az izgalomtól. "Ez egy elátkozott kehely."

"Úgy érted, hogy aki birtokolja, az el van kárhoztatva?"

"Pontosan." Szárnyai kolibri sebességgel lobogtak. "Tudtam, hogy meg fogod szerezni."

A páros visszatért Colby fúrótornyához, ahol Clay kikapcsolta a fej feletti monitort, és letelepedett, hogy megnézze a tárát.

Boldogan, hogy elterelte a figyelmét, vérszomjas kis jószág, kiléptem a házból, és megcsodáltam a csillagos éjszakát.

A meleg levegő örvénye lédús zöld alma illatát hozta felém, egy csipetnyi cseresznyedohánnyal.

"Távolságtartó voltál." Asa megkímélte a holdat egy futó pillantástól. "Valami baj van?"

A csókos dolgon kívül? A nem-csók dolog? Az ajkak egymásra tapadásának teljes hiánya? Az a dolog?

"Egy agresszív paranormális lény vadászik a városomban." Száraz pillantást vetettem rá. "Elég stresszes."

"A rénszarvasok előtt." Elkapta a könyökömet. "Valamit rosszul csináltam?"

"Nem." Sóhajtottam egyet. "Én vagyok az." És az orális fixációm. "Teljesen úriember voltál."

Sajnos.

"Tehetek valamit?" Körbefordult előttem, és a testének forrósága tüzet gyújtott a véremben. "Bármi, amit tehetnék?"

Az emlékeztető, hogy ő is új volt a kapcsolatokban, szégyent hozott rám, amiért többre akartam kényszeríteni.

Ez nem a középiskola volt, nem mintha valaha is jártam volna középiskolába, de elég filmet szenvedtem már végig Camberrel és Ardennel, amelyekben vékonyan leplezett csoportnyomás-üzenetek voltak, hogy magam döntsem el, nem akarok az a szánalmas ürügy lenni, aki szeszes itallal kell, hogy felpörgesse a partnerét, hogy a lelátó alatt tapogathassa.

"Nem." A mellkasára szorítottam a kezem, hogy távol tartsam magamtól. "Jól vagy. Jól vagyok. Jól vagyunk."

A fekete boszorkányok nem voltak barátok. Rituális szexet folytattak, akár a varázslatok táplálására, akár a coven gyarapítására. A szívek csak akkor kerültek szóba, ha egyikük vagy másikuk utána falatozott.

Nyilvánvaló, hogy nem voltam szakértője az érzéseknek, vagy bármi is volt az a nyúlós érzés, amit Asa keltett a mellkasomban.

Ugh.

Ugh.

Ugh.

A szíveket sokkal egyszerűbb volt kitalálni, amikor a kezedben tartottad őket.

Hogy eltüntessem a homlokán gyűlő vonalat, átirányítottam a figyelmét. "Mit gondolsz, miért van itt Aedan?"

"Nem jelent meg a legutóbbi kihíváson" - mondta, ami újdonság volt számomra. "Feltételezem, hogy megbékélt."

És meghalni jönni magától értetődő volt, amikor egy ellenfél Asa ellen mérte össze magát.

Kézen fogva vezettem lefelé a lejtős dombon. "Feladhatja?"

"A mi világunkban nem ez a szokás."

A mivilágunk az ő világát jelenthette volna, a tágabb értelemben vett démonvilágot, nem a miénket, mint az övét és az enyémet, de a talán-örökségem súlya minden egyes nappal jobban nyomott rám.

"Helló, Halál."

A vidám hang majdnem hagyta, hogy átugorjam a komor becenevet, de mindkettőről megfeledkeztem, amikor megpillantottam Aedant.

Egy kék bőrű démonhoz képest könnyedén kiszúrtam a rózsaszínes-narancsos zúzódásokat. Bőrének csíkjai karmok árulkodó nyomait viselték, és a kopoltyúi a torka egyik oldalán össze voltak kérgesedve. Naplementeszínű folyadékok csapódtak a patakba, és szivárványos örvényekben kavarogtak, amelyek lefelé sodródtak a folyón. Hártyás ujjai rosszul álltak, mintha a vékony bőrt elvágták volna, hogy elválasszák az egyes ujjakat. Rajtakapott, hogy katalogizálom a sérüléseit, és olyan vizes, zörgő hangon kuncogott, ami elárulta, hogy rosszabb sérülések vannak, mint amit én látok.

Az állapotát tekintve talán azért lépett át, hogy garantálja az azonnali következményeket, de ha így volt, akkor túllőtt a célon. Jó hat láb választotta el őt a telekhatár én oldalamtól. Ezt gyorsan helyre kellett hoznunk.

"Ne aggódjon." Rám kacsintott egy monoklival. "Hamarosan halott leszek, és a halottak már nem éreznek fájdalmat."

Asa összeszorított állal elnézte a másik démon akasztófahumorát.

"Mi történt veled?" Gesztikuláltam a, nos, mindenére. "Ki tette ezt?"

"Mit számít ez?" Halvány mosoly díszelgett duzzadt ajkain. "Megtörtént, és nem lehet visszacsinálni."

"Rendben." A frusztrációtól a fogaim hegyesre csattantak. "Dögölj meg a titkaiddal együtt."

"A húgod tette ezt" - motyogta Asa az éjszakába. "A kérdés az, hogy miért vesződsz vele?"

Gyorsan terjedt a hír az Asa-nak kiadott kihívásokról. Astaroth. Hogyhogy Aedan húga nem tudott róla?

Clay szerint a démonok mindenhonnan jöttek, hogy nézzék, fogadásokat kössenek, lássák és lássák magukat. Potenciális társak vonultak fel előtte. Potenciális szövetségesek udvaroltak neki. A potenciál, a maga hedonista dicsőségében, bőséges volt.

A látványosság vonzotta a bennem lévő sötétséget, ami egy újabb ok volt arra, hogy rettegtem az első harcomtól. Aggasztott, hogy mennyire fogom élvezni, ha Asa életek végét jelenti a sajátja megőrzése érdekében.

"Voltak dolgok, amiket meg kellett tennem, mielőtt találkozom a végzetemmel - viccelődött Aedan. "Nem örült nekik."

"A fiatalabb testvéreid." Asa visszavette a figyelmét a holdra. "Te nevelted őket."

A másolós ügy során felfedeztük, hogy az egyik gyanúsítottunk egy gazdag családból származó tizenéves trollt nevelgetett, cserébe egy adományért. Máskülönben a lányt az idősebb testvérei levadászták volna, hogy szabaddá tegyék az utat az örökségükhöz.

Ez hasonlóan hangzott, és ez megmagyarázná, hogy Aedan miért maradt le a kihívások utolsó fordulójáról.

"A becsületed azt kívánja, hogy felálljak?" Aedan lesöpörte a vizet az ujjbegyeiről. "Vagy megtarthatom a helyem?"

"Maradhatsz ülve." Asa felém vágta a tekintetét. "Biztos, hogy tanúskodni akarsz?"

"Már félig halott" - tiltakoztam. "Nem hagyhatnád, hogy a sebei végezzenek vele?"

"Ez fájdalmasan hangzik." Aedan összeszorította az orrát. "És beszennyezné a patakot."

Asa tett egy lépést előre, és lángok nyaldosták a karját, ahogy a démon átvette az irányítást.

Az izmoktól lecsúszott, a démon félig fölém tornyosult. Bőre sötétvörös volt, lázas tapintású. Fekete rozetták véletlenszerű mintákat alkottak a lábán és a csupasz lábán. Hosszú hajához hasonlóan éjféli árnyalatú vastag szarvak göndörödtek a halántékától a feje fölé. Csak a nadrágja, amely kifeszült, volt minden, ami túlélte a váltást. Asa tucatjával dobta össze a puccos öltönyöket, és megmelengette a szívemet, amikor elképzeltem, hogy az igazgató állja a számlát.

"Egy ügyön dolgozunk." Tenyeremet a mellkasára helyeztem. "Nem ölheted meg, amíg le nem zárjuk az ügyet."

Ezek voltak a szabályok, ahogy Asa elmagyarázta nekem, és azt terveztem, hogy rákényszerítem, hogy tartsa magát hozzájuk.

Lehet, hogy ez még nem volt hivatalos, de ez egy ügy volt. Clay negyvennyolc órát adott nekem.

"Rue." A démon Aedan felé hajította a fejét. "Kihívott engem."

"Tudom, és nem azt mondom, hogy később nem harcolhatjátok ki, de nézz csak rá."

Mocskos játékot játszva végigsimítottam az ujjaimmal a selymesen hosszú haján. "Adj neki néhány napot, hogy meggyógyuljon."

"Nem tudom eldönteni, hogy segíteni akarsz-e nekem" - motyogta Aedan - "vagy kínozni akarsz".

"Tényleg ennyire meg akarsz halni?" Lenéztem rá. "Komolyan könyörögsz Asa-nak, hogy végezzen veled?"

Kellemetlen nyomás épült fel a mellkasom mögött, ami megnehezítette, hogy kellemetlen érzés nélkül lélegezzek, és viszketett a szemem. Talán az agyamba ékelődött a gyártott lelkiismeretnek az a szelete, ami arra kényszerített, hogy növekedjek, de éreztem, hogy ez nem helyes.

Rossz volt.

"Miért érdekel ez téged?" Aedan megcsóválta a fejét. "Te egy fekete boszorkány vagy. Még a szívemet is neked adom."

Egy nemkívánatos korgó gyomromban Aedan keserű mosolyát érdemelte ki, és megkettőzött.

"Sok szörnyű dolgot tettem már életemben" - mondtam neki, és tapogatózva próbáltam szavakba önteni a gondolataimat.

"Ez aligha megdöbbentő." Mosoly csillant fel a szemében. "Fekete boszorkány, emlékszel?"

"Ami felnyitotta a szememet, az az volt, hogy egy másik ember, egy jó ember gyámjának találtam magam."

"A szerelem valóban vak." A szeme komikusra tágult. "Astaroth aligha ártatlan."

"Asa nem." Tovább simogattam a démont, hogy eltereljem a figyelmét. "Egy gyermek."

Aedan kinyitotta a száját, becsukta, újra kinyitotta, megint becsukta, és úgy tátogott, mint egy hal a vízből.

Miután sikerült az állkapcsa, megkérdezte: "Fekete boszorkányok is nevelnek?".

"Nem." Soha nem hallottam még egyetlen esetről sem. "Ez egy különleges körülmény volt."

"Nem értem."

Félretéve a zavarodottságát, azon dolgoztam, hogy lendületet vegyek az érvelésemnek, hogy némi felvilágosítást nyújtsak neki.

"A gyerek példaképként tekint rám - magyaráztam, homályosan fogalmazva -, védelmezőként, gondoskodóként. Nem maradhattam az a szörnyeteg, aki egész életemben voltam, hacsak nem akartam kioltani egy fényes fényt azzal, hogy magammal rángatom a gyereket a sötétségbe. Ahhoz, hogy az legyek, amire a gyereknek szüksége volt, meg kellett változnom. Jobbá kellett válnom. Jobbnak kellett lennem."

Tekintete lecsúszott a fodrozódó vízre, és hallgatott, ez volt minden, amit kérhettem tőle.

"Te és én ugyanannál a válaszútnál álltunk, és ugyanazt a döntést hoztuk. Hogy irgalmat mutassunk. Hogy törődjünk." Ahogy kimondtam, a fejemben összeálltak azok a kacskaringós darabkák, amelyek megmagyarázták a zűrzavaromat. "Egy másik választás áll előtted. Folytatod a nehéz döntések meghozatalát? A helyes döntéseket? Vagy ez az egy jó cselekedet volt minden, ami benned volt?"

"Már kiadtam a kihívásomat." Felnézett rám. "Nincs visszaút."

"Miért hívtad ki egyáltalán?"

"Szükségem volt Delmára, a húgomra, hogy kényelembe helyezzem őket." Megdörzsölte az oldalát. "Abbahagyta a testvéreink vadászatát, amikor meghallotta, hogy kihívtam Astarothot. Tudta, hogy megölne, és a testvéreink nem élnének túl a védelmem nélkül. Hátradőlt és várt, én pedig kihasználtam az időt, hogy elszellemezzem őket. Meg fog ölni, amiért bolondot csináltam belőle, ha Astaroth nem végzi el helyette a munkát."

"Akkor már nem volt visszaút, ugye?"

"Nem." A férfi a homlokát ráncolta. "Azt hiszem, nem is volt."

"Leküldök ide egy barátot egy borogatással és néhány fájdalomcsillapítóval. Te gyógyulj és gondolkodj." Volt egy ötletem, és futottam vele. "Asa addig ad neked időt, amíg megoldjuk ezt az ügyet, hogy magad döntsd el a sorsodat."

"És aztán?"

Távollétemben a démon haját fonva meggörbítettem az egyik vállamat. "Akkor majd meglátjuk."

"Köszönöm." Felhúzta az arcát. "Azt hiszem."

A fonatot vezetőkötélként használva vezettem a démont vissza a ház felé. "Most már átváltozhatsz."

A lángok lángcsóvája végigsöpört a testén, és üres kézzel hagytam magamra, amikor Asa előbukkant a haját kibontva - ami mindig üdvözlendő látvány - és ing nélkül. A kettőjük közül nem voltam biztos benne, melyik volt a kedvenc váltás utáni furcsaságom.

"Ez alattomos volt." Hajlamos voltam elfelejteni, hogy félig fae volt - könnyű volt, amikor a démoni fele sokkal nyilvánvalóbb volt -, de aztán előhúzott egy trükköt a semmiből, és eszembe jutott. "Hagytad, hogy segítsek neki."

A daimónja megengedte, hogy mindenféle felhajtás nélkül tárgyaljak, cserébe azért, hogy ujjal megfésüljem a haját. Asa viszont kevesebb lehetőséggel rendelkezett. A protokoll többet követelt tőle.

"Nem ígérhetem, hogy nem kell megölnöm."

"Megértem." Hátrapillantottam, hogy Aedan csukott szemmel pihenjen. "Honnan tudtad?"

Amíg Aedanra nem vetettem a szemem, nem fogtam fel, hogy a zsigereimben lévő tolóerő a lelkiismeretemmel vívott kötélhúzás volt.

"Az illatod." A szeme fényes és éles volt. "Feldúlt voltál, és a zavarodottság feldühített."

"Ilyen jó az orrod?" Felvontam az egyik szemöldökömet. "Képes vagy katalogizálni az érzelmeimet a szaglásod alapján?"

"Először meg kellett tanulnom téged." Rám mosolygott. "Különben túl sok az érzékszervi visszajelzés ahhoz, hogy hasznos legyen."

Ez azt jelentette, hogy minden egyes alkalommal kitalálta, amikor nem megfelelő gondolatokat idéztem fel róla, az ajkáról, az ízéről? Mi van, ha a fennakadás valójában... én voltam? Túl zavaros volt a zavarodottságom ahhoz, hogy ő kibogozhassa a bizonytalanságom gubancát? Még ha nem is tudtam, mit kezdjek vele, akartam őt. De azt is akartam, hogy rájöjjön, anélkül, hogy arra kényszerítene, hogy kusza gondolataimat egy olyan összefüggő egésszé rendezzem, amit nekem kell verbalizálnom a számára.

Az érzelmek nehezek voltak. Gah. Nem csoda, hogy az őseim megették az érzéseiket.

Visszatérve a házba, zabpelyhes mazsolás sütiket gyömöszöltem egy műanyag zacskóba, aztán betettem őket egy ajándékkosárba, ami még abból az időből maradt, amikor hazahoztam magammal a munkát. Egy csirkesalátás szendvics, valamint egy zacskó chips és két üdítő egészítette ki az étkezést. Aztán hozzáadtam a borogatást és egy fájdalomcsillapítót.

"Szia." Clay, aki követett a konyhába, a szendvicsért nyúlt. "Azt akartam megenni."

"Méltóbb célra megy." Félrekönyököltem. "Úgyis mindjárt elkezdem a vacsorát."

Volt időnk, mielőtt visszaosontunk a városba, hogy szerencsét próbáljunk a rénszarvasgyilkosra vadászni.

"Ki lesz a szerencsés címzettje a finom jótékonysági adományodnak?"

"Aedan."

"Utálom, hogy ezt kell mondanom, de neki nincs szüksége harapnivalóra ott, ahová megy."

"A patakban van." Hozzáadtam még néhány finomságot. "Igazából, nem bánnád, ha ezt elhoznád neki?"

"Nem értem." Kiszolgálta magát egy sütivel. "Miért nem halt meg?"

"Hosszabbítást kapott."

"Ace hírneve emiatt csorbát fog szenvedni." Abbahagyta a rágást, és letette a falatot. "Ugye érted?"

"Egy ügyön dolgozik." Beletoltam a kosarat a gyomrába. "Ügyek alatt nincs kihívás."

"Te megkerülöd a szabályokat." Egy horkantás szakadt ki belőle, és körbepillantott. "Remélem, nem szegik meg."

Ezzel már ketten voltunk.

Asa apja, Orion Pollux Stavros, Hael főkirálya, Agonae ura, kisebb démonokat alkalmazott, hogy kémkedjenek utána. Az apagyilkossági kísérlet ellenére, ami miatt Asa a Black Hat szolgálatába állt, Orion vissza akarta kapni a fiát.

Végül is.

Hacsak nem öletem meg őt azzal, hogy előbb kegyelmet mutattam az érdekében.

"Ha már itt tartunk - tettem hozzá kedvesen -, segítenél neki letelepedni a telekhatárnak az én oldalamon?"

Aedan bőrszíne miatt nem volt reménye arra, hogy elvegyüljön. Hacsak nem tudott bűbájt használni, mint a tündék, akkor könnyű célpont volt Mrs. Gleason birtokán. Szegény fickó már elég sok mindenen ment keresztül anélkül is, hogy sörétet kapott volna a fenekébe, amikor megpróbált elmenekülni a nő territoriális dühkitörései elől. Legalább ha az én oldalamon hűsölt, biztonságban volt.

Többé-kevésbé.

"Elmehetek?" Colby berobogott a szobába. "Kérlek, Rue."

Aedan kiérdemelte a szimpátiámat, igen, de Colby biztonságával nem kockáztattam.

"Bocs, okostojás." Hozzábújtam, amikor a vállamra világított. "Túl veszélyes."

"Rue-nak igaza van." Clay megveregette a fejét. "Ez csak egy percig fog tartani."

"Rendben." A szárnyai lecsúsztak a hátamra. "Megyek, a fúrótornyomnál várok."

"Tedd azt." Megcsípte az orromat. "Mit mondtál a vacsoráról?"
Hogy megtartsam a jóindulatát, az ajtó felé löktem, és elkezdtem előkészíteni a csirke parmigianát sült fokhagymás crostinivel. A tiramisu időigényes volt, amire nem volt időm, így inkább egy affogato mellett döntöttem. Ha már csak negyvennyolc órám volt, a lehető legtöbbet akartam kihozni belőle. Egy forró eszpresszó nem árthatott.