Hailey Edwards - Black Truth, White Lies, Nyolcadik fejezet

 


8

 

Miután rendbe szedtük magunkat, Asa és én csatlakoztunk Colbyhoz. Négy bolyhos kis kezecskéjéből kettőt használva árnyékolta az arca oldalát. Az antennái is arrafelé hajoltak, lenyűgöző falat képezve közte és köztünk.

"Mit csinálsz?" Addig hajoltam a képernyője elé, amíg rám kellett néznie. "Szia."

"Csak meg akartam győződni róla, hogy te és Asa befejeztétek a nyálcserét." Gyorsan pislogott. "A szemem, Rue. Elolvadtak."

Nyálcsere? Tényleg? Figyelnem kellett a nyálmuffinos megjegyzésekkel, mielőtt ez kicsúszott volna a kezemből.

"Majd visszanőnek." Megveregettem a fejét. "Különben is, neked kettő van. Ne legyünk mohók."

"Ez a te érved?" Leengedte a kezét. "Vissza fognak nőni? Hogy nekem kettő van?"

"Én ragaszkodom a klasszikusokhoz, ahogy nyilván te is." Összehúzódtam a guggolásomra. "Elolvadok." Az arcomba karmoltam. "Olvadok."

"Egy pillanatra magatokra hagylak titeket" - mondta Asa, miközben a keményfára pocsolyáztam. "Be kéne néznem Clayhez."

A padlóról felpillantottam rá. "Mondtad neki, hogy ezúttal elmész, ugye?"

"A szobámban leszek" - mondta, és a fogai a feldagadt alsó ajkába vájtak - "bocsánatot kérek, ha szükséged van rám."

Az isten áldja meg, micsoda zűrzavar.

Asa még csak nem is hibáztathatta a démont a botlásért. Ő vezetett ide, és teljesen felöltözve érkezett, készen arra, hogy elragadjon. Jóban-rosszban, ez Asa műve volt, és egy pillanatig kiélveztem az önelégültséget emiatt.

Miután elpakoltam a hormonjaimat, felálltam, és Colby fölé hajoltam. "Mit találtál?"

"Az ügyhöz megjelölt lények listája mind veszélyeztetett tündék, mind vízi lények, és mind megegyezik egy észak-floridai, csak parajelöltek számára fenntartott menedékhely leírásával." Lefelé görgetett. "A Devlin Wildlife Center."

Florida a bőséges partvidékével, a sós vízhez való hozzáféréssel és a mocsarakkal sok olyan paranormális lénynek volt a lerakóhelye, amelyek kinőtték a ketrecüket, áttelepítésre szorultak, miután megettek egy háziállatot vagy embert, vagy egyszerűen nem fértek be sehova máshova.

Nem minden tündelény érkezett erre a világra a Tündérségből saját elhatározásából, és a legtöbbjük itt ragadt. A legjobbat kellett kihozniuk belőle, nekünk pedig gondoskodnunk kellett arról, hogy ne egyenek meg minden uszkárt, cirmost vagy Timmy-t, akitől a szájuk megeredt.

"Szép munka." Mentálisan feljegyeztem a menhely nevét. "Miért pont őket szemelted ki?"

"Nem a címke miatt." Végigkattintott néhány lapot. "A számok nem mondanak nekem semmit."

Lehet, hogy egynél többre lenne szükségünk, hogy értelmet nyerjenek a minták, de ez még nem volt meg.

"Oké." A válla fölé hajoltam. "Szóval, mi csiklandozta az antennáidat?"

"A Devlin weboldalán lévő vélemények." Felhívta a legfrissebbeket. "Észrevettél egy témát?"

Az internet egy részét úgy varázsolták, hogy csak paranormálisok férhettek hozzá. Mások speciális kódokat használtak a túlvilági ügyfeleik számára. Ez a szentély egy hotspot volt, ahogy kinézett. Népszerű volt az iskolai túrák és a kutatók körében, akik azt remélték, hogy a természetes élőhelyükhöz legközelebb álló környezetben figyelhetik meg ezeket az állatokat.

Lehetne érvelni amellett, hogy átugorhatnának a Tündérvilágba, és befoghatnának mondjuk egy másik kelpie párt, hogy benépesítsék ezt a világot, de az egy tiszta tündér állat lenne. Egyáltalán nem ugyanaz a dolog. A kelpik, és a legtöbb rokonuk, addig keveredtek az emberekkel, állatokkal, vagy más tündékkel, amíg azt lehetett mondani, hogy teljesen más faj.

"Az elmúlt hetekben kevesebbet láttak." Átfutottam a két- és háromcsillagos értékeléseket. "Sokkal kevesebb."

A veszélyeztetett fajok jelentenék a legnagyobb vonzerőt, és az elmúlt hetekben a legtöbb panaszt a nem megjelenések miatt kapták. Ez nem azt jelentette, hogy valaki elkótyavetyélte a ritka fajok gyűjteményét, de a látogatók a vadon élő állatok hiányát hangoztatták. Ez adott nekünk egy lehetséges idővonalat, és egy lehetséges kiindulópontot.

"Ez azt jelenti, hogy ez nem Aedan hibája, igaz?" Tovább görgetett. "Ha már ilyen régóta tart?"

"Egyik sem az ő hibája." Azt akartam, hogy tudja, az ő oldalán állok. "Nem csinált semmi rosszat."

Az ajtó kattanása a folyosón figyelmeztetett, hogy Asa már úton van vissza hozzánk.

"Fel kell vennem Clayt." Asa a képernyőre csúsztatta a tekintetét mellettem. "Mit találtál?"

Miután ráböktem, hogy vegye el a dicséretet, ahol az jár, Colby beszámolt neki a nyomozásáról.

"Három hét." A homlokát ráncolta. "Ha a mintákat ugyanazon a helyen gyűjtötték, miért vártak?"

"Bárki is áll emögött, azt akarta, hogy a lények éhesek legyenek." Elmondtam az érvelésemet. "Bezárni őket, éheztetni, majd szabadon engedni őket lakott területeken. Rávetnék magukat az első zsákmányra, amivel találkoznak. Valószínűleg az emberekre. Így gyorsabban felfigyelnének rájuk, és bármilyen válaszlépésem azonnali lenne. Kevesebb időt kell várniuk arra, hogy bármilyen eredményt reméljenek."

"Aedan néhány hete kihívott engem" - mondta Asa az idővonalat lenullázva - "de nem jött el."

"Tiszta a terep" - biztosítottam őt. "Kihallgattam, hogy megbizonyosodjak róla, hogy a véreskü tart."

A szemében felcsillant a jóváhagyás, és bármibe lefogadtam, hogy ez abból eredt, hogy igényt tartottam a démoni születési jogomra.

Lehet, hogy nem álltam készen arra, hogy a háztetőkről kiabáljam, de nem is hagytam figyelmen kívül.

Az Asa-val kialakuló kötelék és a véreskü között, amely gyökeret vert, el kellett fogadnom.

Részben démon voltam. Maximum negyedrészben. És fogalmam sem volt, hogy ez mit jelentett számomra - vagy számunkra - hosszú távon.

"A húga kihasználhatta volna ezt az időt a tervezgetésre." Megfordítottam a fejemben. "Aedan látta őt, mielőtt idejött, hogy aláírja a koholt papírokat, így tudta, hogy úton van hozzád."

Delma az örökösödési trükkel csalta be, és ő bedőlt neki. Előtte távol tartotta magát a nő radarjától, hogy biztosítsa a fiatalabb testvérei nevelőszülői helyzetét. Megtervezhette volna ezt - az idővonal többnyire passzolt -, de miért? Tudnia kellett, hogy a férfi a halálba megy. Szóval, mit akart valójában?

"Szép munka volt - dicsérte Asa Colbyt. "Áss tovább. Lehet, hogy rájöttél valamire."

A szárnyai suhogása elárulta, hogy örül, hogy lenyűgözte őt, és én nem tudtam megállni, hogy ne mosolyogjak.

A telefonom pingelésére a telefonomért nyúltam, hogy megnézzem az üzeneteimet.

Clay befejezte a fesztivál éjszakáján készült felvételek átnézését.

Delma nem volt ott.

A távolléte súlyt adott annak a feltételezésünknek, hogy a cél az volt, hogy előcsalogassanak a rejtekhelyemről.

"Gyere." Megfogtam a kezét. "Kikísérlek."

"Igen, kérem." Colby ismét leplezte az arca oldalát. "Ma este már két szemgolyót elvesztettem."

"Okos szőrös segg" - motyogtam, és kivezettem, hogy egy pillanatra magára maradhasson. Követtem őt a terepjáróhoz, élveztem a friss levegőt. "Talán legközelebb magaddal hozhatnád Clayt is, és elkerülhetnéd, hogy kétszer kelljen megtenned az utat?"

"Ismered Clayt." Asa úgy fordult, hogy a háta a járműnek támaszkodjon, és magához húzott. "Addig nem megy el, amíg a papírmunka nem tisztázódik."

"Nem tudtál még tizenkét órát várni, mi?"

"Tizenkét óránál sokkal többet vártam erre." Lehajtotta a fejét, és lassú csókban ragadta meg a számat, amitől megolvadtak a térdeim. "Nem bántam meg."

"Én sem." Megharaptam az alsó ajkát. "Tisztában vagy vele, hogy ennek a végét sosem fogom hallani Clay-től."

"Ezt hogy érted?"

"Te vagy a romantikus ebben a kapcsolatban." Tetőtől talpig bizsergettem, már egyetlen apró kóstoló után az ízének rabja lettem. "Még csak nem is gondoltam a randi esténkre."

"Eléggé el voltál foglalva."

" Te is, de te időt szakítottál rám."

"Nincs szükségem arra, hogy más legyél, mint önmagad." Átkarolt, amíg csípőtől vállig egy vonalban nem álltunk. "Nem kérsz tőlem semmit. Nem a te hibád, ha mindent meg akarok adni neked."

"Nem tudsz magadon segíteni." A fejemet a mellkasának vertem. "Tökéletes vagy."

"Közel sem az." Felkacagott. "Hízelgő, hogy így gondolod."

A beismerés sokba került, de kifizettem. "Tökéletes vagy számomra."

"Látod?" Megcsókolta a homlokomat, a szemhéjam, az orromat. "Ez nem is volt olyan nehéz."

A sebezhetőség, ami ahhoz kellett, hogy édes semmiségeket suttogjak, megrándultam. "Mikor jössz vissza?"

Birtokló vigyor görbült az ajkára. "Máris hiányzom?"

Nehéz volt ellenállni ennek a kacér oldalának, és ezért nem is tettem. "Igen."

Az érzelmek villanása elsötétítette a szemét, és a mosolya megenyhült. "Mennem kell."

"Oké." Megnéztem a hold állását. "Aludnom kéne." Nyögtem fel. "Miután megnéztem Aedant."

"Azt megtehetem." Nevetett azon, amit az arcomon olvasott. "Esküszöm neked, hogy nem fogom bántani."

"Biztos vagyok benne, hogy még mindig fel akarod olvasni neki a felkelést." Hunyorogva néztem rá. "Hadd rakjak össze neki egy ételt."

Szegény kölyöknek több borogatásra és fájdalomcsillapításra is szüksége volt. Hamarabb is meg kellett volna néznem, de a fejemben minden össze-vissza járt. Most, hogy megnőtt a köröm, jobban oda kellett figyelnem rá és a szükségleteire. Még ha nem is ajánlottam volna fel, hogy segítek neki talpra állni, a véreskü a védnökségem alá helyezte.

Hálát adva, hogy mindig volt egy maradékkal teletömött hűtőm, készítettem egy újabb kosarat Aedan számára, és átadtam Asa-nak, hogy kézbesítse.

"Légy kedves." Lábujjhegyre gurultam egy újabb csókért. "Holnap találkozunk?"

Lehunyt szemmel, úgy tűnt, kiélvezi a pillanatot. "Amint tudok, visszajövök."

Nem akartam végignézni, ahogy elmegy, ezért visszakényszerítettem magam a házba, és csatlakoztam Colbyhoz a számítógépéhez.

"Le kell feküdnöm." A székének támaszkodtam. "Meddig maradsz fent ma este?"

"Talán még egy órát." Felnézett rám. "Unalmas, hogy az összes barátom távol van."

"Holnap be kell vásárolnom Aedan számára. Sátor, ágy, napelemes lámpa. Bármi mást, ami a táborozáshoz kell."

"Sátrat kap?" A lány szemei tágra nyíltak. "Segíthetek feldíszíteni?"

"Persze." Megkocogtattam az egyik ujjamat az asztalán. "Segítened kell megírni az ellátmánylistát is."

"Rajta vagyok." Néhány billentyűleütéssel később már a szabadban lévő oldalakat böngészte. "Ez annyira király lesz."

Nem volt kétségem afelől, hogy itt hagyom őt, hogy Aedan sátrában álmodjon az ottalvásról.

Valami azt súgta, hogy hamarosan én is árat fogok szabni a gyereksátraknak, mivel ez illett az ő erdei témájú szobájához.

Megkönnyebbülve, hogy volt egy ürügyem, hogy éjszakára figyelmen kívül hagyjam a grimoire-t, bemásztam az ágyba, és elaludtam.