Hailey Edwards - Black Truth, White Lies, Tizenhetedik fejezet

 


17

 

A sós levegő szúrta a szememet, ahogy a csipkézett kövek szélén egyensúlyoztam, és a tengerre pillantottam, figyelve, ahogy a hullámok a sziklafalra csapkodnak. A morajlás olyan hangos volt, a dühe olyan érezhető, ahogy az útjába kerülő akadályokat szétverte, hogy akár üvölteni is tudtam volna, és senki sem hallotta volna meg.

Soha senki nem hallott meg.

Vagy nem törődtek annyira, hogy megnézzenek, ami ugyanazt jelentette.

A késztetés, hogy ugorjak, soha nem jelentkezett úgy, mint gyerekkoromban. Vártam és vártam, de soha nem jött. Egész idő alatt azt hittem, hogy ez a l'appel du vide, az üresség hívása, de talán akkoriban több volt ennél. Akárhogy is, hálás voltam, hogy az egyetlen húzás, amit éreztem, Asa karja volt, ahogy körém csúszott, és lehorgonyzott.

"Attól félsz, hogy lezuhanok?" Hátrahajtottam a fejem a vállára. "Vagy leugrom?"

"Egyiktől sem." Meleg ajkai végigsimítottak a halántékomon. "Csak át akartalak ölelni."

Nem voltam biztos benne, hogy hiszek-e neki, vagy ő hisz magának, de nem voltam önpusztító.

Többé már nem.

"Menjünk haza." Még egy utolsó pillantást vetettem az óceánra. "Ajándékokat kell becsomagolnunk, és feldíszíteni a fát."

"Komolyan gondoltad, amit odabent mondtál?"

Calixta újbóli felbukkanásának híre megrázta az igazgatót, de máris rángatózva lépett be a szobába.

Bármi is következett, nem ő volt a hibás az előléptetésemért, de aztán megint csak nem tudott kiszabadulni a börtönéből nélkülem... vagy a széfemben lévő hamutasak nélkül. A puccs mögött álló személy? Odakint volt, szabadon mozgott, és gyorsabban szerzett veszélyes szövetségeseket, mint ahogy mi el tudtuk volna taposni a követőit.

Az igazgató nem árulta el nekem a főkolompos nevét, talán még nem derítette ki őket, de megijedt.

Eléggé megijedt ahhoz, hogy egy pálcacsapással darabokra tépje előttem a konzultációs szerződésemet.

Ez rendben volt. Volt egy másolatom. És ott volt Megara, aki eskü alatt kezeskedett a tartalmáért.

Tekintettel arra, hogy a szélhámos ügynököknek közük volt a tündelények szállításához, hajlandó voltam belemenni a játékba. Tartoztam azzal Samfordnak és az embereknek, akik miattam veszteségeket szenvedtek, hogy megtegyek értük, amit tudok, hogy biztonságban legyenek. Mert bármi is jött, tudta, hogy hol élek.

"Igen." Felfújtam az arcom. "Colby el lesz ragadtatva. Clay is. A lányok... nem annyira."

Már így is sokba kerültem nekik, és most még többet akartam kérni.

Csak az tartott vissza attól, hogy most kitépjem a hajam, hogy láttam az igazgató maszkja alatt megbújó félelmet. Azt hitte, meg tudom védeni a szervezetét, és azon keresztül őt is. És miért? Fogalmam sincs. De az volt az érzésem, hogy a Black Hat gazemberek segítségével felbukkanó Calixta alapján úgy éreztem, minden a családban van. Mi volt még odakint? Ki más?

Az a sóvárgó pillantás, amit a szívemre vetett, elárulta, hogy talán ráncolja az orrát a fehér mágiára, de eleget tudott arról, hogy mi vagyok, hogy Colby mivé tett, hogy elcsábuljon. Valószínűleg megölt volna, és elvette volna a szívemet, ha egy forró másodpercig azt hiszi, hogy át tudja vinni Colby ismerős kötelékét magára.

Még egy ok, amiért nem volt itt. Túl ravasz volt. Ha a lány itt lett volna a szobában, talán túl kíváncsi lett volna, túlságosan elcsábult volna, hogy ne tegyen lépést.

"A lányok meg fogják érteni." Asa megfogta a kezem, és visszahúzott a peremről. "Aedanban beépített biztonságotok van a lányok számára."

Az az érzés, hogy egy kozmikus sakktáblán mozgatott bábu vagyok, hagyta az érzékeimet úszni, vagy talán ez késői szédülés volt.

"Praktikus, hogy ez hogy jött össze." Hagytam, hogy a kapuk felé vezessen. "Mindent masnival kötve."

Megkaptam a megerősítést, hogy negyeddémon vagyok. Bizonyítékom volt a származásomra. Volt egy távoli igényem egy távoli tengeri királyságra, amit soha nem láthattam. Volt egy unokatestvérem, akit vérségi kötelék fűzött hozzám. Valaki, aki a boltban a helyembe léphetett, és helyettesíthetett, amíg én egyre mélyebbre csúsztam a régi életembe.

Minden problémámat egy nagy masnival becsomagolva, mint egy ajándékot az univerzumtól.

Boldog karácsonyt nekem.