Hailey Edwards - Black Truth, White Lies, Hetedik fejezet

 

7

 

Mindenki, aki megkóstolta a teát, amit a dalosok torokfájására főztem, saját zacskót akart. Ez akkor vált világossá, amikor másnap reggel kinyitott a bolt, és a járdán sor állt. A borsmenta, ánizs, édesgyökér, csipkebogyó és csúszós szilva keveréke mindenféle extra hatás nélkül csodát tett. Bármennyire is szerettem volna elhinni, hogy az áruink iránt nagy a kereslet, Camber elmondta, hogy a torokgyulladás a helyi óvodásokat is nagyon megviselte.

A rohanásnak köszönhetően minimális kíváncsisággal vészeltem át a napot, hogy Aedan hogyan kezelte a cseppet.

Azonban nem voltam túlságosan elfoglalt ahhoz, hogy a gondolataim ne keringjenek vissza az Asa-val folytatott beszélgetésem körül.

"Van még egy doboz abból a zöld almás ajakápolóból?"

Kiragadva a fejemből, tapogatóztam a helyes válaszért. "Igen."

"Hol van?" Camber aggódva nézett rám. "Van egy vásárlóm, aki ötöt akar."

"Majd én hozom." Megszorítottam a karját. "Mindjárt jövök."

Bebújtam az irodába, megtaláltam a dobozt, majd a pulthoz siettem, és késsel felvágtam.

"Imádom az illatát" - mondta egy nő, miközben belenyúlt, hogy kiszolgálja magát. "Olyan harapnivaló."

A megjegyzés ráirányította a figyelmemet, és a személyazonossága a helyére kattant a fejemben. Soha nem találkoztam vele, nem láttam róla fényképet, még csak leírást sem hallottam róla, de a szemei megegyeztek Aedanéval.

Delma.

Bármilyen mágia is alakította át őt, ugyanúgy működött rajta is, elárulva a családi vonásokat.

Most, hogy meg tudtuk határozni az arcát, megkérhetném Clayt, hogy nézze meg újra a Dasher meggyilkolásának éjszakáján készült felvételt, hogy kiderüljön, ott volt-e a bámészkodók tömegében, de előbb túl kellett élnem ezt.

"Úgy nézel ki, mint aki szellemet látott." Melegen és hívogatóan mosolygott. "Vagy talán a bátyámat láttad. Az emberek folyton azt mondják, hogy úgy nézünk ki, mint az ikrek. Hallottam, hogy ő is errefelé jár, de még nem futottam össze vele."

"Ó." Camber csatlakozott hozzánk egy táskával a bevásárlásokhoz. "Úgy érted, a fickó..." A lány hátraugrott. "Jaj."

"Bocsánat." Megfogtam a vállát. Keményen. "A doboz kicsúszott az ujjaim közül."

Egyenesen a pultról és egyenesen a lábára.

Balesetek történnek.

"Semmi baj." A karjaiba emelte. "Egyelőre visszaviszem ezeket a raktárba."

Mielőtt Camber megfordulhatott volna, a nő megkerülte a pultot. "Milyen fickó?"

A zaklatott eladólány szerepét játszva, ami nem volt nehéz, a nő elkomorult. "Milyen fickó?"

"Említettél egy fickót. Hasonlított rám? Ugyanolyan a haja és a szeme?"

"Utálok csalódást okozni, de egy korábbi beszélgetést vettem fel Rue-val. Neki válaszoltam, nem neked." A mosolya csupa ötcsillagos ügyfélszolgálat volt. "Várjuk a kábeltévés fickót. Egy újat."

Egy újabb lépéssel beljebb engedte Camber személyes terébe. "Hogy néz ki?"

"Ötvenes évei közepén jár, rövid, vörös hajú." Camber tett egy hegyes lépést hátra. "Rengeteg seggberúgás."

Delma mosolya elvékonyodott, és előhúzott egy névjegykártyát a táskájából. "Hívj, ha látod a bátyámat."

"Persze." Camber elfogadta a kártyát. "Te leszel az első, akit tárcsázok."

"Az ajakápolóért." Delma egy százdollárost nyomott Camber kezébe. "Tartsa meg a visszajárót."

Miután elment, Ardennek intettem, hogy kezelje a kasszát, és Cambert az irodába irányítottam.

"Jól vagy?" Megfogtam a kezét, amely már nyirkos volt. "Haza kell menned?"

"Utálom ezt." Leült a székembe, és a térdei közé hajtotta a fejét. "Régebben vagány voltam, amikor a ribanc vásárlókkal kellett elbánnom, de most minden konfrontációtól elolvadok. Egy nyápic vagyok."

"Nem vagy nyápic. Az a nő egy zsarnok volt. Nem csoda, hogy a bátyja nem akarja, hogy megtalálja."

"A bátyja." Camber felemelte a fejét. "Ő volt az, aki eljött a boltba, igaz?"

"Igen." Az ajtókeretnek támaszkodtam. "Ő volt az, aki halálra verte."

Bármennyire is nem akartam felkelteni az érdeklődésüket Aedan iránt, azt akartam, hogy óvakodjanak attól, hogy a nővére idejött, és nyomokat szimatolt utána. Tudniuk kellett, hogy veszélyes, és kerülniük kellett őt.

"Nem láttam őt errefelé." A lány az alsó ajkát rágta. "Ki ő?"

"Jelenleg egy sikertelen tanúvédelmi kísérlet."

"A munka során találkoztál vele. A másik munkáddal." A szemei elkerekedtek. "Ennek van értelme. Bántalmazási ügyeken dolgozol."

Amíg az ő okos elméje nem hozta létre az összefüggést, nem gondoltam volna, hogy ezzel a kifogással elrejthetem Aedant.

Mivel a lányok traumája még olyan frissen élt a fejükben, nem gyakran hoztam szóba a másik munkámat. Nem vázoltam fel a tanácsadói fellépésem paramétereit Clay és Asa előtt, csak annyit mondtam, hogy a rendőrségnek segítek. Ez ebben az esetben jót tenne nekem, ahol a helyzetnek megfelelően ki tudnám csavarni a feladatköröm határait.

Még több hazugság, még több múltfeldolgozás, de mennyire voltak rosszak a fehér hazugságok, amelyek biztonságban tartották őket?

Az a tény, hogy a hazugságok rám nehezedtek, aggasztó volt, tekintve, hogy nem volt más választásom, minthogy folytassam a hazugságokat.

"Lehet, hogy nem marad itt sokáig" - figyelmeztettem, nem akartam, hogy bármelyik lány is belekötjön a gondolatba.

"El kell mennie, ha a nővére megtalálja." A tekintete a függönyre és azon túlra siklott. "Arden kedvelte őt."

"Arden nem ismeri őt." Az arcom belsejébe haraptam. "Nem akartam durván hangzani. Csak aggódom."

"Tudom." Feltápászkodott, és odajött hozzám, hogy megöleljen. "Majd munka után beavatom."

"Nagyra értékelném." Megcsókoltam a feje búbját. "Most pedig tűnés." Lökdöstem meg. "El van havazva."

Hárman könnyed ritmusba kerültünk, és én ismét hálás voltam a mindent elsöprő rohanásért.

 

* * *

Amint bezárt a bolt, bezártam, és hazavezettem, alig vártam, hogy szemügyre vehessem Colbyt. És Aedanra. Legalább egy tucatszor ellenőriztem a telefonomon a kamera értesítéseit, miután Delma elhagyta a boltot, de egyetlen csipogás sem zavarta a megfigyelési területet vagy a gyámot. Colby nem írt vagy hívott, és igyekeztem nem lebegni, de rágta a fülemet a tudat, hogy Aedan nővére vadászik rá, és egyenesen hozzám jött.

A démonközösség tisztában volt azzal, hogy Asa és én rajongunk egymásért, és tudta, hogy a bátyja kihívta Assát. Én voltam a logikus kapcsolódási pont. De hogyan talált rám?

Ó, a fenébe.

A dobhar-chú kölykök.

Aedan barátja biztosan nem olyan barátságos, mint hitte, ha elárulta Sedant Delmának.

Egy csengőszó terelte el a figyelmemet, miközben leparkoltam, és kikapcsoltam a biztonsági övemet, mielőtt felvettem a telefonomat, hogy lássam az üzenetet Claytől.

Megérkeztek az eredmények. A vér a ketrecen fekete boszorkány volt.

Ujjlenyomatok?

Fanny Barker ügynöké.

Van ötleted, hol kezdjük el keresni?

A hullaházban. Munfordban.

A dobhar-chú ölte meg?

Nehéz megmondani. A sérülések kiterjedtek.

Volt társa?

Volt, de eltűnt.

A francba.

A Black Hat küld egy csapatot, hogy nyomozzanak Barker ügynök és az eltűnt társa után.

Samfordba jönnek. Végül is. És nem tehettem semmit, hogy megakadályozzam.

A következő sms, amit küldtem, válasz nélkül maradt, és a tenyeremet a kormánykerékre csaptam, mielőtt kiszálltam volna.

Hogy később ne kapjak fülsértést, lelőttem Claynek egy rövid összefoglalót Delma tevékenységéről, mielőtt elfelejtettem volna.

Aggódva Aedanért, kihagytam a házat, és a patak felé vettem az irányt, hogy figyelmeztessem. Rosszabb állapotban találtam, mint amikor megérkezett, a hátán úszott a vízben, és még mindig a kölykök birtokában volt.

"Colby visszaengedett a gyám mögé" - motyogta feldagadt állkapcsán keresztül. "Csak segíteni akart."

Hát persze, hogy az én bátor lányom kockáztatta volna a haragomat, hogy segítsen egy új barátjának.

"A húgod ma eljött a boltomba." A padon ültem, a nyirkosban. "Rólad kérdezősködött."

A dolgok nem a terv szerint alakultak, ez nyilvánvaló volt, de teret engedtem neki, hogy a saját szavaival meséljen.

"Azt hittem, megbízhatok benne." Aedan lehunyta a szemét. "Eladott engem az örökségem egy részéért."

Sajnáltam őt, de nagyobb gondjaim is voltak. Bármennyire is önző volt, Colby mindig is a legfontosabb volt számomra.

"Hová ment?" Már régóta nem öltem meg senkit megelőzésképpen. Meglepett a mellkasomban megrekedt bűntudat szúrása. "Vissza fog jönni?"

"Arra ment." Aedan úszóhártyás kezével egy kupac föld felé mutatott. "Meglátta Colbyt." A karja egy csobbanással visszaesett a vízbe. "Nem kockáztathattam, hogy elmondja a húgomnak. Eladná Colbyt, hogy engem bosszantson."

A hűséget, amit Colbynak ajánlott, amit nekem ajánlott ezzel a gesztussal, nem lehetett megvásárolni. Kétségbeesésből és dacból született, és olyan élni akarásból, amely abból a vágyból fakadt, hogy boldoguljon annak ellenére, hogy a világa megpróbálta eltaposni őt, mint a gyomot.

"Nagyra értékelem, hogy megvéded őt."

Az éjszakai égbolt továbbra is lekötötte a figyelmét. "Akarod, hogy veled hagyjam a kölyköket?"

"Hogy érted, hogy hagyjam?" Megbökdöstem a cipőm lábujjával. "Nem mész sehova."

"Azt hittem... a nővéremmel..." Fröcsögött, ahogy felrántotta magát. "Hagyod, hogy maradjak?"

Az átalakulásom fehér boszorkánnyá biztosan befejeződött. Mostanában teljesen mályvacukor voltam.

Egy kissé gyilkos mályvacukor, de még mindig sokkal pelyhesebb, mint amilyen valaha is voltam életemben.

"Nem vonom vissza a szavam." Komor céltudatosság árasztott el. "Mit gondolsz a véresküről?"

Talán az volt a kulcs, hogy kicsiben kezdjük. Nem egy egész várost követelni, hanem egyetlen embert.

Vagy talán jó szándékkal egyengettem az utamat Hael felé.

 

* * *

"Utálok ellentmondani - mondta Clay, ismerős hangja megnyugtató volt a telefonban. "Ez nagyobb, mint Aedan."

"A Black Hat részvétele mindent bonyolultabbá tesz."

"Ennél igazabb szavakat nem is mondhatnánk" - értett egyet. "Hírnevet szerzünk magunknak azzal, hogy szélhámos ügynököket iktatunk ki, ami nem segít. Még a jók is elkerülnek minket, nehogy gyanúba keveredjenek. A velünk való beszélgetés egyenlő lesz azzal, hogy patkányt tetoválnak a homlokukra. Bűnösnek fogják tartani őket a társulás miatt."

Az ügynökök nem bíznának többé az ügynökökben, a partnerek nem bíznának többé a partnerekben. A csapatok széthullanának.

Ha mindenkit meggyőzöl arról, hogy mindenki más csak rájuk vadászik, szinte bármit megúszhatsz.

A pszichológiai hadviselés nem véletlenül volt klasszikus taktika.

"Egyrészt itt van Barker ügynök." Az alsó ajkamat rágtam. "Másrészt itt van Delma."

"Másrészt pedig egy rakás vízi tündér bukkan fel az állam középső részén."

"Nekem nincs ennyi kezem, és nem is tudtam, hogy neked van, de igen. Ennek egy része, ha nem is mind, de biztosan összefügg."

"Még nem tudom biztosan, hogyan, Babaarcú." Kifújta a levegőt. "A nővér egy barátján keresztül talált rá Aedanra, igaz?"

"Ez a működő elmélet. Figyeltem a közvetítést, amikor a találkozójukat tervezték." Kifújtam egy nagy levegőt. "A barát egy teherautóval jelent meg. Aedan a kölykökkel teli ketreccel átkelt a kórtermen, kézfogással üdvözölte, és a barát megragadta az alkalmat, hogy órát tartson neki, amíg a keze tele volt. Aedan a földre került, a ketrec állon vágta, a barátja pedig elkezdte kiverni belőle a szuszt. Colby nem bírta elviselni a verekedést, ezért elhagyta a házat, hogy Aedant visszaengedje a kórterembe". Adtam neki egy pillanatot, hogy ezt felfogja. "A barát meglátta Colbyt, Aedan megölte, aztán elásta a söpredéket az udvaromban".

"Nem hagyhatlak magadra öt percre sem."

"Igen, nos, néhány dolog sosem változik." Sóhajtottam. "Mindegy, a barát biztosan visszatartotta Delmát. Nem várt rám a háznál, szóval lehet, hogy nem adta meg neki a címemet, de nem mintha nehéz lenne megtalálni. A városban senki sem adna útbaigazítást egy idegennek a házamhoz, de ha elég erősen keresne, megtalálna." Fókuszt váltottam. "Hogy állnak a dolgok nálad?"

"A kelpie-t lelőtték, és a testét eltüntették." Szomorúnak tűnt emiatt. "Gyönyörű teremtmény."

"Kár, hogy embereket eszik."

"Nem mintha maga választotta volna, hogy ide jöjjön" - szidott meg. "Gyakorlatilag veszélyeztetett faj."

"És mi van a többiekkel?" Megfordult a fejemben. "Ők is veszélyeztetettek?"

"Nem vagyok benne biztos." Elgondolkodó hangot adott ki. "Erről jut eszembe. Volt egy cédula a fülében."

"Mint egy kutatási címke?" Egy villanásnyi emlék villant fel bennem. "Azt hiszem, a dobhar-chúnak is volt egy."

"Beszélek Kelliékkel, hogy ássanak mélyebbre a címkékben."

"A dobhar-chú címke hamu. Tudnál küldeni egy képet a kelpie-ről?"

"Persze." Megkocogtatott néhány billentyűt a háttérben. "Email elküldve."

"Köszönöm." Megnyitottam a fájlt a telefonomon. "Hamarosan beszélünk."

Befejeztük a hívást, én pedig megkerestem a házon belüli Kellymet.

"Van egy kutatási projektem a számodra" - szólítottam meg Colbyt. "Játszol?"

Lassan körülnézett a széke oldala körül. "Persze."

"Mondtam, hogy nem vagyok mérges." Csatlakoztam hozzá a fúrótornyához. "Megszegted a szabályokat, de jó cél érdekében tetted."

És, lehet, hogy fehér boszorkány vagyok, de még mindig tudtam értékelni, hogy eggyel kevesebb ellenségem van a lakcímemmel.

"Oké." Rajtam tartotta a szemét. "Mi a projekt?"

"Összeállítani egy listát a veszélyeztetett vízi tündékről, és arról, hogy hol lehet őket megtalálni. Fészkelőhelyek, vadászterületek."

"Oké." A szárnyai lobogtak az izgalomtól. "Még valami?"

"Továbbítok egy képet a kelpie füljelzőjéről. Azt hiszem, a dobhar-chúnak is volt egy."

"Valaki kutatja őket?"

"Van rá némi esély, hogy veszélyeztetett fajjal van dolgunk, szóval talán?" Ez ötletet adott. "Ellenőrizzük a kiállításokat, állatkerteket, rezervátumokat." A para fajtából. "Magángyűjteményeket is."

"Ez utóbbi valószínűleg titkos." A nő arckifejezése kijózanodott. "Biztos vagy benne?"

"Nagyon biztos." Megveregettem a fejét. "Mindjárt a falba verem a fejem. Majd jelentkezem, ha végeztem."

Ez volt a kód arra, hogy a napi időmennyiségemet a grimoire-ral töltsem.

Aggodalom húzódott a vonásaira, de nem azért, amit tenni készült - a kölyöknek egyáltalán nem volt gondja a kiberbetöréssel -, hanem miattam. Ő is készen állt arra, hogy végezzen a grimoire-ral. Úgy döntöttem, hogy újévig adok neki időt. Ha addig nem adná meg, amit akartam, akkor majd kitalálom magamtól, a magam idejében. Vagy mégsem. De ki kellett zárnom annak a lehetőségét, hogy a könyvet ellenünk használják.

Körülbelül akkor értem a szobámba, amikor kopogást hallottam, és azon tűnődtem, vajon Aedan megint bejelentkezett-e.

"Szó szerint a falba vered a fejed?"

"Nem" - szóltam vissza neki. "Valószínűleg Aedan az. Majd én felveszem."

Gyenge kifogás, de hé. Elfutottam vele, hogy elkerüljek egy újabb ülést, amivel csak időpocsékolást értem el.

Egy rántás a közepén elárulta, ki áll a bejárati ajtó túloldalán, mielőtt elfordítottam volna a kilincset.

"Asa?" Behívtam őt a bejáratba. "Mi a...?"

Asa az egyik lázas tenyerébe fogta az állkapcsomat, miközben forró hüvelykujjával végigsimított az alsó ajkamon.

"Azt hittem, te vagy Aedan" - mondtam némán, miközben hátrasétáltatott, amíg a gerincem a falnak nem ütközött.

"Erre még visszatérünk." A nevetése meleg leheletet fújt az arcomra. "Megcsókolhatlak?"

Kezemet a hajtókájába szorítva lehorgonyoztam. "Ha ezúttal cserbenhagysz, én..."Az ajkai gyengéd nyomással elhallgattak az enyéimről, simogatásuk gyengéd felfedezés volt, amitől elgyengültek a térdeim. Kitartottam a türelmem mellett, amíg csak bírtam az incselkedést, de a szám kinyílt, megmutatva neki, mit akarok tőle. Ő utánzott engem, lehajtotta a fejét, elmélyítve a csókot, és amikor a nyelvem hegyét kivetettem, hogy megsimogassam az övét, morgás támadt a mellkasában, ami megzörgette a hátsó fogaimat. Nem, nem morgás. Asa dorombolt. Nekem. És én is vissza akartam dorombolni. Olyan íze volt, mint a sötét pörkölésű kávénak, és mohó kortyokkal ittam magamba, amelyek egyenesen a fejembe szöktek.

Dopamin achievement feloldva.

"Uh."

Asa hátrahúzódott, csak a szorítása tartott talpon, és a válla fölött átpillantott. "Szia, Colby."

"Hát, ez kínos." Egy-két métert hátrált. "Én csak... ööö... igen. Elmegyek.  A számítógépemhez."

Biztos vagyok benne, hogy áttörte a hanghatárt menekülés közben, vagy ez, vagy Asa miatt pattogtak a füleim.

"Még jobb az ízed, mint képzeltem" - mormogta, és a torkomhoz nyomta az ajkait.

"Dettó." Meghajoltam a fogai kaparása alatt. "Biztos, hogy nem csináltál már ilyet korábban?"

A tiszta férfias büszkeség sötét kuncogása töltötte meg a fülemet. "Hosszú időm volt gondolkodni rajta."

"Álmodsz arról, hogy nőket csókolsz, ugye?"

"Minden éjjel, mióta megismertelek."

"Ez simán ment." Átcsúsztattam a karjaimat a dereka körül. "Sokkal simább, mint én."

Az ajkaim bizsergető melegét élvezve a mellkasához támasztottam a fülemet, a dobogó szíve fölé.

"Azt hittem, haragszol rám. Amiért lelőttem a javaslatodat, hogy inkább démonként, mint boszorkányként követeljek magamnak területet." Mint mindig Asával, most is azon kaptam magam, hogy képtelen vagyok visszafogni magam. A verbális hasmenés csak úgy folyt és folyt. "Nem akartam, hogy azt hidd, hogy ellenzem a démonlétet. Nem erről van szó. A fekete boszorkányokat sem szeretik mindenki. Ez csak... egy olyan váltás a világképemben, amire még nem állok készen."

"A választásod eszembe juttatta, hogy nekem nem volt, amikor félig démonnak vallottam magam." A karja átkarolt. "Apám nem engedne meg kevesebbet. Azt akarta, hogy a követelése nyilvános legyen, hogy mindenki tudja, hogy újabb örököst nemzett." Végigsimított a gerincemen. "Nem kellett volna rajtad levezetnem a régi sérelmeket."

Szegény Asa.

A szülei teljesen kiforgatták a személyazonosságával kapcsolatban, és azzal, hogy mit jelent dae-nak lenni.

"Szóval, vicces történet." Továbbra is szorítottam őt. "Lehet, hogy Aedant vérrel kötöttem magamhoz. Kicsit. Csak egy kicsit."

Asa ügyes ujjaival felhúzta az ingemet, hogy megtapogassa a bőrömet. "Éreztem rajtad a szagát, amikor ideértem."

"És a démon nem vette át a hatalmat." A szemöldököm felszaladt a homlokomra. "Le vagyok nyűgözve."

"Ne legyél." A mellkasa remegett a nevetéstől. "Az ilyen típusú kötelék kizárja a többi kapcsolatot."

"Azt akarod mondani, hogy rávettél, hogy vért cseréljek vele, hogy boldoggá tedd a démonodat?"

"Nem mondanám, hogy becsaptalak" - mondta, és a világért sem úgy hangzott, mint egy tündér.

"Te tetted a javaslatot." Megcsíptem az oldalát. "Tudtad, hogy megteszem ezt a lépést, hogy megvédjem Colbyt."

"Elvártam, hogy megteszed, ha úgy döntesz, hogy Aedan maradhat."

"Ez egy bónusz, hogy nem érezted szükségét, hogy megossza velem, hogy nem lehetnek, milyen-romantikus érzéseim iránta?"

"Szexuális", javított ki. "Törődhetsz vele, már most is törődsz vele, de nem ilyen módon."

Bármennyire is meg akartam fojtani, végiggondoltam, hogyan reagálnék, ha a démon csinálta volna a mutatványt, és nem Asa. Aztán emlékeztettem magam, hogy a démont szó szerint megúszta a gyilkosságot, és úgy döntöttem, hogy Asa, aki néha-néha felvillantja a tünde gyökereit, nem rosszabb. Ez nem jelentette azt, hogy megint meg akartam lepődni.

"Legközelebb, amikor javaslatot teszel, teljes mértékben ismertetnéd az előnyeit és hátrányait, kérlek?"

"Igen."

"Megérted, hogy ha nem vagy őszinte velem, nem bízhatok benned, és ha nem bízhatok benned, nem lehetsz az életem része?" Nem mondtam neki semmi olyat, amit ne tudott volna már. "Colby és te között egész nap őt választanám."

Örök gyermek volt, és én tettem őt azzá. Örökre az én felelősségem volt, vagy a legközelebbi dolog. Asa új volt. Kedveltem őt, nagyon is, de nem voltam benne biztos, hogy egy kapcsolat hosszú távon hogyan néz ki számunkra. Ezért nem tudtam őt - vagy a hormonjaimat - az ő biztonsága és jövőbeli boldogsága elé helyezni.

"Megértem." Megbillentette az állát. "Elnézést kérek, amiért nem voltam közlékenyebb."

"Élvezem, amikor a tündék előjönnek belőled" - vallottam be - "de maradjon ez a dolog köztünk őszinte."

"Ezt meg tudom tenni." Egy pehelykönnyű csókot simított az ajkamra. "Megígéred nekem ugyanezt?"

Rémület szúrta meg a gerincemet, amikor a szavai áthatoltak az agyamat elhomályosító kéjködön.

"Vannak dolgok, amiket még nem mondtam el neked." A falnak dőltem. "Olyan dolgokat, amiket Clayen kívül senki más nem tud."

Asa úgy tűnt, hogy elgondolkodik ezen. "Ki mondta el neki?"

"Az igazgató." Leeresztettem a tekintetem. "Egy Black Hathoz hű figyelővel akart párosítani."

Inkább hozzá hűséges, de a titkaimat árulnám el, ha ennyit mondanék Asa-nak.

"A felsőbb utasítások felülírják a szabad akaratát." Megcsóválta a fejét. "Elfogadom, ha a kapcsolatunkban egyensúlyhiány van." Visszahúzott a karjába. "Egyelőre." A nyakamba temette az arcát, és belélegzett. "Amíg úgy gondolod, hogy egy nap megbízhatsz bennem."

Bízom benned.

Ezt akartam mondani, de nem tudtam, nem akkor, amikor még nem álltam készen arra, hogy a származásommal terheljem őt. Vagy magammal. Valószínűleg ez volt az igazi probléma. Nem akartam meghívni az igazgatót az életembe azzal, hogy beszéljek róla, hogy emlékezzek rá. Ki akartam törölni a múltat, és valóban újrakezdeni.

Ez lehetetlen.

"Egyszer majd" - ígértem meg neki, mert tudtam, hogy még azelőtt szembe kell néznem az igazgatóval, mielőtt minden eljönne, és szükségem van arra, hogy Asa mellettem legyen, amikor eljön az a nap. Clay is. "Elkényeztetsz, tudod?"

"Hogyan?" Becsukta az ajtót, amiről nem vettem észre, hogy nyitva hagytuk. "És folytassam?"

"Amint befejezel egy ügyet, itt vagy."

"Nincs hely, ahol szívesebben lennék."

Ezüstnyelven szólt. Ó, igen. A férfinak tündevére volt, és tudta, hogyan kell elbűvölni.

"Ez tetszik." Bebújtam hozzá. "Nekem még sosem volt ilyenem."

Voltak prioritásaim, de soha senki másnak nem voltam az.

"Rue?" Colby hívott a fúrótoronyból, távol a potenciális smúzolástól. "Találtam valamit."