Jaymin Eve - Reborn - 1. fejezet

 


1

Egy megtört elme és egy megtört lélek. Volt-e megváltás vagy megkönnyebbülés a végtelen sötétségből? Vagy továbbra is a létezésem csapásán fogok élni?

Újraolvastam a kezemben tartott könyv utolsó sorát. Egy paranormális románc, amit imádtam, annak ellenére, hogy kissé gonosz csúcsponton ért véget - gyűlöltem a csúcspontokat, mert kétségbeesetten szerettem volna tudni, mi fog történni ezután, de ott volt az ismeretlen izgalma is, ami miatt még sokáig gondolkodtam a történeten, miután befejeztem az olvasást.

Akárhogy is, ez egy olyan nagyszerű könyv volt, amely átmenetileg elterelte a figyelmemet az életem szarságairól.

"Csajszi! Hát itt vagy!"

Mély levegőt beszívva próbáltam nem kiborulni azon, hogy valaki felfedezte a tóparti rejtekhelyemet. Nem akárki, hanem Sisily Longeran. Egykori ellenség és mostani szövetséges, ami egyszerre volt zavaró és bosszantó. Ezekben a napokban ez volt a jellemző.

Amióta egy hete Torin ágyában ébredtem egy jó darab emlékezetkieséssel, az életem a feje tetejére állt. Ez volt az egyik ilyen eset: Sisily, az alakváltó, aki a szemem láttára dugta meg az igazi társamat, miközben a halálomat kérte, most az új "legjobb barátom" volt.

Ilyen barátokkal...

"Meeerrss." Bosszantóan húzta ki a nevemet, miközben összeesett mellettem. A szeme egy pillanatra megpihent a kék tipográfiai borítón, ami a lábamon ült. "Tényleg? Még mindig olvasol? Nem értem."

Tényleg nem értette, és ez már önmagában is az első figyelmeztetés volt számomra, hogy soha nem lettem volna jóban ezzel az őrülttel.

"A könyvek törvényszerűen megmentették az életemet" - emlékeztettem. "Amikor apámat megölték."

Sisily elsápadt; senki sem szerette megvitatni a korábbi kínzó helyemet a falkában. Senki sem szerette elismerni, mert most már az alfával voltam párosítva.

Én voltam az alfa-társa.

Egy cím, amitől végigfutott a hideg a hátamon.

"Torin keres téged - mondta, témát váltva, miközben végigborzolta a kezét a mahagóni haján. Továbbra is a csinos arca körül lobogott a tavaszi levegő enyhe szellőjében, és most komolyan, hogy a faszba lehetett tavasz? Amikor utoljára eszembe jutott, a tél fojtotta ki az életet Torma életéből.

"Ő az átkozott alfa - vicsorítottam. "Ha meg akart volna találni, semmi kétségem afelől, hogy csak úgy kisétálhatott volna a saját egójából, és felfedezhetett volna ott, ahol te."

Torin megpróbált kivárni, mivel nem akartam a közelébe menni, az ágyában aludni, vagy más módon elismerni a létezését, amíg nem járok a végére annak, hogy mi vezetett ahhoz, hogy elfelejtettem mindazokat a nagyon drámai eseményeket, amelyek az elmúlt néhány évben Tormával történtek.

A memóriám hézagos volt, de abból, amit Torintól sikerült kiszednem, nem csak néhány hónapot hagytam ki. Amikor felébredtem, emlékeztem az első műszakomra, Torin elutasítására, és ezen túl semmi másra. De ez még nem is volt az, ahol igazán furcsa lett a dolog, mert kiderült, hogy mindez nem 2020-ban történt, ahogy vártam. Nem. Úgy tűnik, hogy közvetlenül a 2020-as téli napforduló előtt Victor, a korábbi alfánk felbosszantotta az alakváltó istent, Shadow Beastet, ami miatt megölte magát, és Torma egészét kétéves sztázisba zárta.

Én 2022-ben jöttem ki ebből a sztázisból a többiekkel együtt, először váltottam át, és visszautasítottak, amire emlékeztem, de aztán a többi üres volt. Tehát gyakorlatilag két év és két hónap hiányzott az időből, és csak egy napra emlékeztem - az első váltásomra és Torin elutasítására.

Hogy lehet ennek bármi kibaszott értelme? Nem csoda, hogy folyamatosan fájt a fejem, ahogy próbáltam visszahúzni az emlékeket, amelyekről azt hittem, hogy ellopták tőlem. "Mondd el még egyszer, hol van anyám, Simone és Glendra - mondtam Sisilynek, remélve, hogy ezúttal megbotlik, és leleplezi a hazugságokat. "Torin azt mondta, hogy egész Torma a sztázisba volt zárva, akkor miért hiányzik most ez a három?"

Mosolyogva hajolt oda, mintha pletykálni készülnénk. "Olyan furcsa nekem, hogy nem emlékszel semmire az elmúlt hónapokból. Például... hogyan?"

Rámeredtem, és azt kívántam, bárcsak ugyanilyen könnyen elfelejthetném a létezését.

"Mindegy", folytatta, nem törődve azzal, hogy utálom őt, "anyukád megszökött, és szerintünk egy lúzerrel húzott össze az Alikta falkában". Nehezen tudtam elhinni, hogy anyám eléggé kijózanodott ahhoz, hogy ezt tegye, de nem volt teljesen kizárt. "És Simone..." Sisily az orrát ráncolva mondta. "Rögtön a sztázis feloldása után lelépett, valamiféle vakációra, amit már évek óta tervezett. Nem ismerem a részleteket. Soha nem voltunk barátok. De tökéletesen jól van." Ez a rész felforralta az átkozott véremet, mert Simone soha nem indulna el nélkülem "nyaralni". És mi a fenéért ment egyenesen a hangpostára a telefonja? A szülei biztosítottak róla, hogy jól van, ahogy Sisily mondta. Azt mondták, hogy néhány naponta beszéltek vele, és továbbadták az aggodalmaimat. Azt mondták, hogy Simone nem akar senki mással beszélni, amíg a jövőjéről meditál. Mindenki elmondott nekem mindenfélét.

Az egészet baromságnak éreztem.

"És Glendra azonnal lelépett, miután a sztázis feloldódott." Sisily most szomorúan hangzott; Torin anyjával egész jól kijött. "Fogalmam sincs, miért, mert ha az Shadow Beast őt is meg akarta volna ölni, akkor azt már aznap este megtette volna."

Az ő története ugyanaz maradt, mint Toriné. Ugyanaz, mint Torma összes története. Olyan gyakran ismételgették, hogy azon tűnődtem, vajon tényleg igaz-e.

Istenek, mennyivel könnyebb lenne az életem, ha elfogadnám, és elkezdenék építeni egy világot itt a falkában. Én voltam az alfatárs, és végre jól érezném magam ezeknek az alakváltóknak a közelében. És mégis, egyszerűen nem tudtam.

"Jobban éreznéd magad, ha megengednéd a valódi kapcsolatot Torinnal - vágott át sötét gondolataimon Sisily. "Még a régi lakásodban is alszol. Úgy értem... Meers, nem lehet az alfapárunk egy ilyen szarfészekben."

A "Meers" szóhasználata miatt csikorgattam a fogaimat. "Ó, Sissss" - gúnyolódtam - "olyan jó barát vagy". A szarkazmusom volt az egyetlen dolog, ami nem volt idejétmúlt az életemben. "De az a legjobb, ha nem sietek, amíg az emlékezetem visszatér. Biztos vagyok benne, hogy te... és mindenki más is... megérti ezt."

Kihagyta a fanyalgásomat, az arca felderült. "Egy csajos estére van szükségünk! Csak így emlékeztethetünk arra, hogy milyen hihetetlenül menő vagy. Ez a sivár változat nagyon lehangoló, kislány."

Hihetetlenül menő? Kiről beszélt ez a ribanc?

"Nem ma este van a falkaverseny?"

Lépést tartottam a falkaügyekkel, még akkor is, amikor minden porcikámmal próbáltam elkerülni Torint. Beleborzongtam a bőrömbe, és bármennyire is próbáltam az igazi társam mellé állni, nem éreztem helyesnek. Az ösztöneim azt súgták, hogy valami rejtőzik az emlékeimben, amit fel kell oldanom. És erre inkább előbb kellett sort kerítenem, mint később.

A farkasom a mellkasomban hullámzott fel, ereje homályos és fókuszálatlan volt, ahogy egész héten. "Átváltozom egy futásra" - mondtam Sisily-nek, és máris felhúztam az ingemet.

Két napja ez volt az első alkalom, hogy a farkasom életet mutatott, és ki akartam engedni, abban a reményben, hogy ez új energiát ad neki.

Sisily is vetkőzni kezdett. "Veled futok."

Megráztam a fejem, az ujjaim elhagyták az ingem szegélyét, hogy az alkarja köré tekeredjenek. "Egyedül akarok lenni" - mondtam nyersen, mivel ő nyilvánvalóan nem nagyon tudott olvasni a sorok között.

Az arca leesett, miközben azúrkék szemei továbbra is kemények maradtak, és szikrázott a dühtől. Azt hitte, nem látok át a műmosolyán és az idegesítő becenevein, de én mindent láttam. Gyűlölt engem, de az alfanőstény barátjának előnyeit akarta élvezni. Sisily szerette, ha magas rangú barátai vannak.

Szerencsétlenségére nekem nagyon hosszú volt a memóriám. Ironikus, figyelembe véve az elmúlt hónapok rövid távú memóriavesztéseit, de a többire... tisztán emlékeztem.

Soha nem futottam volna vele falkában.

"Oké, akkor azt hiszem, este találkozunk a házban a mixerrel - válaszolta egy fújtatással, mielőtt megfordult és elsétált.

Jó, hogy megszabadultam tőle, már ami engem illet. Ledobtam a maradék ruháimat, a könyvemet és a telefonomat a kupac tetejére tettem, és megráztam a fejem a kijelzett dátum és idő láttán. Ezért éreztem olyan lomhának a farkasomat? Mert az első műszakunk két évet késett? Nem tudtam más magyarázatot találni, pedig minden ébren töltött órámat azzal töltöttem, hogy találjak egyet.

Talán valaki az egyik másik falkából elárul egy új információt. A falkaverseny volt Torma első igazi bemutatkozása az alakváltók világában a büntetésünk óta. A gondolat, hogy az Sahdow Beast csak úgy ellophat éveket az életünkből... ijesztő volt. Az árnyékunkban élő démon, akit mindig is inkább mítosznak éreztünk, mint valóságnak, nyilvánvalóan nagyon is valóságos volt. Arról nem is beszélve, hogy szuperdögös - a női alakváltók szerint - és halálos, mint a fasz - a férfiak szerint. A Torma falka látta és harcolt vele, és ezalatt az alfánkat megölték.

Ez kurva nagy dolog volt, nem? Akkor miért nem emlékeztem rá? Mindenki más emlékezett arra a napra, amikor a sztázis bekövetkezett, és hivatkoztak a félelmükre és az idő elvesztése miatti bánatukra is. Aztán emlékeztek a napra, amikor felébredtünk, majd a téli napfordulóra, körülbelül egy héttel később. Az utolsó dolog, amire emlékeztem, az volt, hogy iskolába mentem, és Jaxson terrorizált, aztán a nap, amikor átváltoztam, és visszautasítottak, de a többi üres volt.

Olvastam történeteket olyan emberi nőkről, akiknek az italát megspékelték, és úgy ébredtek, hogy nem emlékeztek arra az éjszakára, vagy néha néhány éjszakára. A gyászuk és a rettegésük, amiért sebezhetőek voltak ez idő alatt, esetleg megbántották vagy megerőszakolták őket, tapintható volt a lapokon. Átéreztem ezt, és az egyetlen dolog, ami most épelméjűségben tartott, az Torin biztosítéka volt, hogy még nem feküdtem le vele.

Lassan haladtunk, míg én megdolgoztattam őt a megbocsátásért, ami jobban hangzott, mint a történet bármely más része. Úgy tűnik, a múlt héten az ő ágyában való ébredés csak a második alkalom volt, hogy nála aludtam, apró lépések a továbblépés és az újbóli bizalom felé. Lépések, amelyek most teljesen eltűntek, ahogy megpróbáltam felszabadítani az összes hiányzó napomat.

A fejemben éles fájdalom szúrása jelezte, hogy túl messzire mentem az üres emlékek felkutatásában, és vissza kellett vonulnom. Az emlékeim nem akarták, hogy nyomkodjam őket, migrénnel és rohamszerű görcsös tünetekkel figyelmeztettek. Bárcsak az lenne a természetemben, hogy hagyjam annyiban. Még a tudat, hogy alfahímtársként szép, kényelmes életet kapok, ha elfogadom az egészet és továbblépek, sem volt elég ahhoz, hogy rákényszerítsem magam.

Akárki is tette ezt velem, szinte mindent megadott nekem, amire az alakváltó szívem vágyott, mert azt hitte, hogy ez majd önelégülten tart. És ha ennek az emlékmanipulációnak a célpontja rajtam kívül valaki más lett volna, talán szerencséjük lett volna.

De ki lenne elég erős ahhoz, hogy ezt megtegye? Shadow Beastnek kellett lennie. Akkor történhetett, amikor Victor elpusztult.

Én bosszantottam a szörnyeteget, amikor itt volt? A számról köztudott volt, hogy bajba sodort, és bár Torin biztosított róla, hogy még csak nem is beszéltem az alakváltó istennel... biztosan beszéltem.

A farkasom felüvöltött, és én nem küzdöttem ellene, hagytam, hogy a változás átjárjon minket. Lassú és fájdalmas volt, amire számítottam is, hiszen még csak néhány hónapja váltunk át. Úgy értem, elképesztő volt, hogy egyáltalán el tudtam engedni őt így, anélkül, hogy elvesztettem volna az irányítást az agyam Mera oldala felett. Az első váltás óta így volt, és még mindig fogalmam sem volt, miért.

Torin úgy tett, mintha a kötelékünknek köszönhetném, hogy ilyen gyorsan visszanyertem az irányítást, és büszkén és hülyén hangzott, amikor ezt mondta. Körülbelül ugyanúgy hangzott, amikor a farkának méretéről beszélt, szóval nyilvánvalóan nem volt olyan nehéz lenyűgözni őt.

A farkasom megint felüvöltött, amikor négy lábon kötöttünk ki, bosszankodva, hogy megint utáltam a társunkat. A farkas elméjében csak el kellett fogadnunk az itteni helyzetünket, és hálásnak kellett lennünk, hogy ilyen erős, hatalmas társunk van.

Bárcsak az emberi elme is így működne.

Tudtam, hogy hazudtak nekem, és az őrületbe kergetett, hogy képtelen voltam a végére járni a dolognak, amikor Torma-ban mindenki ugyanazt a történetet mesélte.

Ez egy nagyon kényelmes történet volt, amit egyikük sem rontott el soha.

Egy normális embernek valószínűleg csak ennyi kellett volna ahhoz, hogy elfogadja, de számomra "begyakorolt" érzést keltett, és amíg nem jöttem rá az igazságra, senkiben sem bíztam meg ebben a falkában.

Mint a régi szép időkben, hiszen, úgy tűnik, a korábbi helyem a falka boxzsákja volt az egyetlen része a múltamnak, amit soha nem fogok elfelejteni.