Jaymin Eve - Reborn - 10. fejezet

 


10

A falkaház csendes és hűvös volt, amikor végigsétáltam az előcsarnokon, a hivatalos étkező és nappali mellett, majd visszamentem az üzleti megbeszélésekre használt irodák sorába. Mivel én voltam az első odabent, a legjobb széket választottam az asztalfőn. Ez Torin helye volt, de ha akarta, megküzdhetett velem érte.

Az alfa néhány perc múlva besétált, és nem tűnt zavartnak. Egy szót sem szólt arról, hogy véletlenszerűen tökön térdeltem, vagy arról, hogy a székébe ültem. Csak kiválasztotta a mellettem lévő helyet, és kínos csendben ültünk, amíg a többi tag megérkezett.

Mika és Gerad voltak az elsők, őket követte a falka két idősebb tagja, Jos és Hench. Tömzsi, középkorú alakváltók, akiket a sok évnyi segítségük miatt, amióta Torma vezetésében segédkeztek, tiszteltek.

A bétán kívül ők voltak Victor jobbkezei, és Torin ugyanezt a hagyományt folytatta.

"Miről van szó?" Kérdezte Jos, ahogy felénk hajolt, a fenti fények visszatükröződtek a piszkosszőke haján, amelyet szorosan a fejéhez borotvált.

"Ezt én is szeretném tudni" - mondta Hench röviden. Nem hajolt előre, vagy más módon nem foglalkozott vele; a szeme jeges kékje ugyanolyan kék volt, mint a farkasáé, amely hófehér huskyra hasonlított, amikor átváltozott. A szőre ugyanilyen fehér volt, a válláig omlott, és mindig is őt tartottam a falkánk legszebb farkasának. Az emberi oldala azonban egy igazi vén faszfej volt.

"Simone eltűnt - mondtam nyersen. "Valamikor közvetlenül a sztázis feloldása után Simone elhagyta a házát, és azóta nem látták".

Torin, Jos és Hench szinte egyhangúlag rászegezték Lewisonékra a tekintetüket. "Úgy adtad be, hogy nyaralni ment" - mondta Jos, és elővette a telefonját. "Tudom, mert heti rendszerességgel kértem tőled frissítéseket, és te naplóztad az útvonalát."

Megpörgette a készüléket, hogy egy GPS-térképnek látszó, villogó piros pontokkal ellátott valamit mutasson. Arra gondoltam, hogy ezek Simone tervezett útvonalát jelölik.

Ez volt az a pont, amikor Mika elsápadt, gyönyörű barna bőre meghúzódott, miközben látszólag legyőzötten süllyedt lejjebb. A csend a szobában elnyúlt, senki sem volt hajlandó elsőként megtörni.

"A lányunkat védtük. A családunkat" - mondta végül Gerad, átkarolva társát. "Úgy gondoltam, hogy felkutatom és visszahozom ide, mielőtt megbüntetik, amiért engedély nélkül elhagyta a falkát. Simone még soha nem csinált ilyesmit, és igazi pénz vagy források nélkül, milyen messzire mehetett volna?"

Egy bosszús hang szökött ki belőlem, elterelve a figyelmet Lewisonékról. "Mi van, ha nem szökött el? Mi van, ha elrabolták, és mindaz az idő, amit az igazság eltitkolására pazaroltál, elrontja az esélyeinket a felkutatására? Végül is meg akartad menteni a családod nevét, és közben talán elvesztetted az átkozott lányodat."

Dühös voltam. Nem csak dühös, hanem rémült, és összetört a szívem, és elveszett. Leginkább féltem, ha őszinte akartam lenni. Ha bármi történne a legjobb barátnőmmel, különösen, ha miattam kerülne ilyen helyzetbe, soha nem heverném ki magam.

Torin megköszörülte a torkát, és izgatottan végigsimított a haján, miközben felállt. Ez az új fejlemény nagyon megzavarta, és azon tűnődtem, vajon megkérdőjelezi-e a falka feletti uralmát. "Mika és Gerad a pincében maradnak, amíg minden információval rendelkezünk Simone hollétéről - mondta durcásan. "És azonnal teljes körű keresésbe kezdünk, hogy felkutassuk eltűnt falkatagunkat. Ha magától elszökött, ezentúl száműzzük ebből a falkából, de ha elrabolták, Torma teljes ereje lesújt azokra, akik hozzányúltak valamelyikünkhöz." Lehajtotta a fejét, hogy találkozzon a tekintetemmel. "Meg fogjuk találni őt, Mera."

Durván nyeltem. Meg kellett találnunk őt; egyszerűen nem volt más lehetőség.

Torin, aki láthatóan arra várt, hogy válaszoljak a kijelentésére, megrázta a fejét, és helyben megpördült, kiviharzott. Távozó alfájuk nyomában Jos és Hench is felállt, hogy teljesítsék a parancsát. Szerencsére sem Mika, sem Gerad nem vágott vissza, a páros látszólag túlságosan összetört ahhoz, hogy törődjenek azzal, hogy a lenti börtöncellák felé vegyék az irányt.

Csak remélni tudtam, hogy van információjuk, ami segíthet a többieknek a keresésben. Gerad azt mondta, hogy ő maga folytatta a saját nyomozását - kellett, hogy legyen valami, amit elmondhat nekik.

Hench becsukta mögöttük az ajtót, így egyedül maradtam a szobában. Annyi kérdésem volt még megválaszolatlanul, de úgy éreztem, végre beindultak a fogaskerekek. Már csak azt kellett kitalálnom, hogy hova fordítsam az időmet és a figyelmemet.

Tervezgetésemet megzavarta az ajtó kinyílása, és felnéztem, félig-meddig azt várva, hogy Torin ismét a helyemen van. Csakhogy nem így volt.

Egy ismeretlen nő gyorsan becsukta az ajtót, tekintete körbejárta, mintha megbizonyosodna róla, hogy egyedül vagyunk, mielőtt rám fókuszált volna.

"Uh, hello?" Mondtam, miközben felálltam. "Segíthetek valamiben?"

Közelebb sietett, én pedig egy pillanatra odafigyeltem rá. Magas és szoborszerű volt, tökéletes barna bőrrel, mély, dús smaragdzöld szemekkel és hosszú, egyenes fekete hajjal.

Nem fekete, mint Simone-é; közelebb állt az enyémhez, mélybarna árnyalatokkal.

Lenyűgöző volt. Tökéletes modell. És kizárt, hogy Torma helybélije volt, mert egy ilyen arcot sosem felejtenék el.

"Alpha Wolfe" - mondta tisztelettudóan, félig lehajtva a fejét. "Az én..."

"Hé, oké, itt megállítalak."

A feje felkapta a fejét, az őrülten hosszú szempillák keretezték dús zöld szemeit, és felkeltették a figyelmemet, ahogy rám pislogott.

"Mera Callahan vagyok" - mondtam neki. "Nem Alpha Wolfe. Vagy bármilyen Wolfe."

Torin jól tette volna, ha megváltoztatja a nagyképű és őszintén nevetséges családnevét, de persze nem tette. Ego meg minden.

Elmosolyodott, megvillantva közel tökéletes fehér fogait, amelyek kontrasztban álltak a bő barna bőrével és hajával. "Elnézést kérek. Még csak körülbelül egy hónapja vagyok a falkában, és ez idő alatt mindig úgy emlegettek, hogy "az alfatárs Wolfe"."

Összekoccantak a fogaim, de sikerült nem morogni ennek a szerencsétlen nőnek az arcába. "Sajnálom, hogy eddig nem találkoztunk" - mondtam, és kinyújtottam a kezem, hogy megrázzam az övét. "Elterelte a figyelmemet egy személyes ügy, de szeretem látni az új vért a falkában."

Határozottan megragadta a kezemet, és egy szép pillanat volt közöttünk, mielőtt ellépett. "A nevem Samantha Rowland, igazából Sam, és sajnálom, hogy így kell felkutatnom, de láttam ma a városban. Részmunkaidős műszakban dolgozom Henry kávézójában, és szó volt róla, hogy mostanában furcsa történésekről kérdezősködött Torma környékén". Drámai szünetet tartott, és alig győztem kirázni belőle az információt. Szerencsére erőszak nélkül folytatta. "Azt hiszem, találtam valamit, amit érdemes lenne megnézned."

Szent szar... Ez volt az első igazi nyomom? A farkasom ugrált a mellkasomban, és ez valószínűleg az intrika és a remény megrázkódtatásának volt köszönhető, ami kivirágzott bennünk. A főutca pletykái végre a javunkra váltak.

"Most már meg tudod mutatni?" Kérdeztem, közelebb hajolva, miközben azon dolgoztam, hogy az izgatottságot távol tartsam a hangomból. Jobb, ha még nem ijesztem el.

Bólintott, az arcán kíváncsiság pislákolt, de nem kérdezte meg, miért érdekelnek annyira a furcsa szarságok Torma körül. Valószínűleg azt hitte, hogy ez valami alfa dolog.

"Persze - mondta. "Főállásban az egyik új tanár vagyok a falkaiskolában. Ez a furcsaság egy alagsori teremben van, az alsó szinteken, és... őszintén szólva, a saját szemével kellene látnia."

A pokolba is, kurvára igen, meg kellene néznem.

"Menjünk, új barátom, Sam" - mondtam, és összekulcsoltam a karomat az övével, hogy gyorsan kijussunk ebből a szobából. "Amíg mindannyian el vannak foglalva."

Elterelték a figyelmüket a világom legfontosabb személyének felkutatásával, ami lehetőséget adott arra, hogy tovább bolygassam a két hónapja eltűnt rejtélyemet. Lényeges volt, hogy rájöjjek, mert a zsigereim mélyén volt egy nyugtalanító érzésem, hogy mindez összefügg.

Én, Simone, az elveszett emlékeim és az új Torma, amelyben felébredtem.

Sam és én úgy jutottunk ki a falkaházból, hogy nem futottunk össze más alakváltókkal. Csendben volt mellettem, de ez nem volt kínos csend. Ehelyett szinte megnyugtatónak tűnt. Mintha titokban támogatott volna, anélkül, hogy észrevette volna.

Amikor beszálltunk a kis fehér szedánjába, amely a parkoló hátsó részében parkolt, nem vesztegette az időt, és kihajtott az útra az iskola felé. Az csak néhány mérföldre volt, de ez elég idő volt, hogy gyakoroljam a rozsdás csevegésemet. "Hogy találod Tormát?" Kérdeztem, miközben nyugodtan vezetett. "Mindenki jól bánik veled?"

Mindkét kezét a kormányon tartotta, és nyilvánvaló volt, hogy nem volt egy hatalmas kockázatvállaló, mert egy pillanatra sem vette le a szemét az útról, hogy beszélgessen. "Csodálatos volt. Már régóta kértem, hogy csatlakozhassak Torma-hoz, kezdve attól kezdve, hogy a párom először elutasított, de mindig nemet mondtak. És mivel a falkám nem engedett volna el egy náluk gyengébb alfához, így nagyon kevés lehetőségem maradt. Évekig éltem ugyanabban a falkában, mint az igazi társam, és néztem, ahogy ő egy másik emberrel teremtett életet. Kínszenvedés volt."

Egy pillanatig azon tűnődtem, hogy talán félreértettem. "Az igazi társad elutasított téged?"

Megköszörülte a torkát. "Igen, nagyon régen. Most már jól vagyok, de elég durva volt."

"Igen, teljesen megértem" - lihegtem.

Ez felkeltette a figyelmét, és egy rövid pillanatra valóban elfordult az útról, hogy találkozzon a tekintetemmel. "Teljesen megérted? De hogyan? Az alfával vagy párosítva, és mindenki szeret és tisztel téged".

A szeme sarkai szomorú vonalakba húzódtak, és rövid időre az a gondolatom támadt, hogy azt hiszi, gúnyolódom vele. Egy fejrázással a karjára tettem a kezem. "Amikor a kötelékünk először realizálódott, Torin elutasított engem. Elég brutálisan, ami azt illeti."

Sam rám pislogott, látszólag ugyanolyan zavarodottan, mint én a szavai miatt. "De... De most már együtt vagytok?"

Megráztam a fejem. "Valahogy, nem igazán. Nem tudok megbocsátani és felejteni, és a hiányzó emlékeim miatt, mondjuk úgy... Valami rohadt dolog van Tormában, és nem nyugszom, amíg rá nem jövök, mi az."

Megköszörülte a torkát, miközben figyelmét ismét az útra fordította. "Fogalmam sem volt róla. Az a néhány alkalom, amikor láttalak, olyan magabiztosnak és összeszedettnek tűntél. Azt hittem, te is egyike vagy azoknak az alakváltóknak, akik a mesebeli falkás életet élik."

Felhorkantam. "Ez a falka volt a börtönöm és a poklom. Megértem a menekülési vágyadat, sokkal jobban, mint gondolnád."

A keze megfeszült a kormánykeréken, miközben mélyeket lélegzett. "A visszautasítás ritka" - mondta végül, egy kis szünetet tartva, hogy biztonságosan navigáljon egy kereszteződésben - "és ahhoz képest, hogy olyan erős és rátermett vagy, mint te, teljesen megdöbbentett, hogy Torin nem volt elragadtatva, hogy a párja legyél".

A nevetésem száraz és cinikus volt, ahogy recsegett belőlem. "Az apám megpróbálta megölni az előző alfát. Attól a naptól kezdve a családom szar volt ebben a falkában. Torin már az első átváltozásom napján meg akart ölni, és csak azért nem tette, mert..."

A fájdalom minden eddiginél erősebben csapott belém, az agyam darabokra hasadt, ahogy a képletes kések bosszúból támadtak. Sikolyok zúzták szét a kocsit, és egy percbe telt, mire megértettem, hogy az enyémek. Sam, aki egyáltalán nem számított erre, végiggördült az úton, miközben azt kiabálta: - Mi az? Mi a baj? Láttál egy pókot?"

Ő is sikoltozni kezdett, és ha nem haltam volna meg mindjárt a fájdalomtól, nevettem volna a pókoktól való nyilvánvaló félelmén. Ő egy átkozott farkasváltó volt; a pókok egyáltalán nem jelentettek veszélyt ránk. Sajnos a logikának semmi köze nem volt az igazi félelemhez.

Amikor Sam végül visszaszerezte az irányítást a kocsija felett, és megállt az út szélén, sikerült abbahagynom a sikoltozást. "Sajnálom." Kiszálltam, a torkom fájt, mielőtt begyógyult volna. "Az emlékezetkiesésem volt... Valahányszor megpróbálok kiváltani egy emléket, olyan átkozottul fáj, hogy majdnem elájulok."

Sam az egyik kezét a domborodó mellkasára szorította, hosszú, fényes hajszálai teljesen összegubancolódtak az arca körül. "Ez tényleg szörnyű. Remélem, nem az volt, amit mondtam."

Kiegyenesedve letöröltem az arcomon lévő nyálat, és egy hálaimát küldtem fel, hogy nem pisiltem be én is. "Nem volt semmi, amit mondtál. Ez csak az agyam összevisszasága, és bárki is baszakodott velem, jobb, ha reméli, hogy soha nem nyerek vissza az emlékeimhez. Mert el fogok jönni értük."

A hangom morgássá ereszkedett, és Sam megköszörülte a torkát. "Elég ijesztő vagy. Örülök, hogy a belső farkasodat nem tépte brutálisan darabokra apád árulása és az erőtlen igaz társ, akit kaptál. Bárcsak én is ezt mondhatnám."

Az, hogy "ijesztőnek" neveztek, bók volt számomra, és én annak is vettem. Az igazság az, hogy a falkám elnyomása és zsarnoki módszerei arra kényszerítettek, hogy olyan alakváltóvá fejlődjek, aki szart sem érdekel. Ugyanez a bánásmód Sammel szemben éppen az ellenkező hatást váltotta ki. Úgy értem, még csak fél órája ismertem őt, de máris képet festettem róla. Az óvatos természettől és a szelíd lélektől kezdve a nyugodt, gombos ingig és fekete nadrágig. Bármilyen vadság is volt a lelkében, kiégett belőle, és egy olyan alakváltó maradt utána, aki nem vállalt kockázatot.

Az, hogy eljött hozzám ezzel az információval, hosszú idő óta az első igazi lépés volt a normálistól való eltérése? Ha ez beigazolódik, akkor mindent neki köszönhetek. Nem számít, mi történt, egy nap segíteni fogok neki, hogy elérje a benne rejlő lehetőségeket.

Végül is, nekünk, elutasított társaknak össze kellett tartanunk.