Jaymin Eve - Reborn - 12. fejezet

 


12

Torin eljött értem aznap este. Nem lepődtem meg, különösen azok után, ahogyan megaláztam őt a falka előtt. Eléggé visszafogott volt, hogy ne üssön le ott és akkor, hogy helyreállítsa a dominanciáját, de tudtam, hogy a visszafogottsága nem tart sokáig.

Amikor a lakásom rozoga ajtaja becsapódott, Torin úgy vonult be, mintha övé lenne a hely. Én már a nappaliban vártam, kopott kanapéval a hátam mögött. A farkasom a mellkasomban tanyázott, közelebb a felszínhez, mint már régóta nem volt, hála a közelgő teliholdnak.

"Mera!" Torin morgott, és olyan dühös volt, hogy az orrlyukai kitágultak, a keze már félig karmaiba váltott. "Hol a picsában voltál? Miért nem veszed fel a telefonodat? Ma már ötször ellenőriztem ezt a helyet."

Megvonogattam a vállam, nem is vesződtem a válasszal. Semmi köze nem volt hozzá.

Egy lépéssel közelebb lépett. "Ennek véget kell vetni."

Most rajtam volt a sor, hogy a fogamat mutassam rá. "Visszautasítom ezt..."

Mielőtt kimondhattam volna a szavakat, hogy végleg megszakítsam a kötelékünket, rám vetette magát, és be kellett fognom a számat, hogy kitérjek az útjából. Torinnak nem volt joga úgy rám támadni, mintha a tulajdona lennék, ami azt jelentette, hogy ma este itt kellett a legjobbnak lennem. Az én dominanciám volt az, ami győzni fog.

Gyorsabb volt, mint amire számítottam, ami hülyeség volt tőlem, mert az alfa a falkájába tartozókból gyűjtötte az erőt. Nekem is gyűjtenem kellett volna, de mivel nem voltam hajlandó igazán megpecsételni a köteléket - vagyis nagyon rosszul szexeltem -, ezért ki voltam zárva a hatalomból.

"Miért gyűlölsz ennyire?" Torin kiabált, és frusztráltan a haját és az arcát karmolta, csíkokat vágva a bőrén, amelyek azonnal begyógyultak. "Persze, nem bántam veled olyan jól az apád bűne után, de sosem voltam a legrosszabb. Jaxson és én megakadályoztuk, hogy megerőszakoljanak. Megakadályoztuk, hogy a falka általunk irányítható tagjai átlépjék a határt. Milliószorosan meghaltál volna, ha mi nem vagyunk!"

Most már az arcomba kiabált, az arca vörös volt, a szemei intenzíven belém égtek. "És igen, elutasítottalak, de amint észhez tértem, visszaszereztelek. Meg kell értened, sosem gondoltam volna, hogy más vagy, mint Jaxé vagy. Amikor én lettem a kiválasztott, pánikba estem, és úgy viselkedtem, mint egy kibaszott idióta. Azóta is bánom."

Minden jó szót kimondott, de komolyan csak ennyit éreztem belőlük. Szavak. Üres, értelmetlen, mondjon bármit, hogy elérje a saját akaratát.

"Rossz érzés veled lenni" - mondtam, és azt akartam, hogy megértse.

Ez a kijelentés fájt neki, a szemei csillogtak, ahogy rám bámult. "Igazi társak vagyunk" - suttogta, mintha ez a két kibaszott szó megoldaná a világ összes problémáját.

"Nem vagyunk azok."

Körülbelül milliószor pislogott. "Mi a fasz van, Mera? Megőrültél? Kibaszottul igaz párkapcsolatunk van, és ez azt jelenti, hogy hozzám tartozol. A szíved. A lelked. És az istenverte tested."

Már kezdtem sajnálni őt, de mint mindig, erről most is gondoskodott a sztárszemélyisége. "Tudod, hogy igazam van" - mondtam röviden. "Már nincs igazi kötelék köztünk. Hivatalossá kellene tenned a dolgot Sisilyvel, és megkímélned magad az elutasítástól."

Torin megrázta a fejét, és a morgáson keresztül köhögött ki a nevetést. "Te sosem voltál az a fajta, aki a szavakat apróra veszi. Dobd ki minden gondolatodat, és később számolj a következményekkel."

Megvonogattam a vállamat. "Igen, ez történik, ha már nem számítasz arra, hogy túléled a következő születésnapodat. Sosem volt értelme visszafogni a szavaimat. Semmit sem változtatott azon, ahogy a falka bánt velem."

"Az apád a hibás ezért" - lőtt rám Torin. "Nem én. Nem vagyok hajlandó büntetést kapni olyan tettekért, amelyek nem az én hibám voltak."

Ó, micsoda irónia.

"Hallottam egy történetet arról, miért támadta meg az apám a tiédet."

Torin elcsendesedett. "Mit hallottál?"

Ó, igen, az a pániktól tágra nyílt tekintet elárulta, hogy nagyon is sejtette, mit fogok mondani. "Azt hallottam, hogy Lockhart démongyerekként tekintett rám. Azt akarta, hogy Victor használja az alfa-erejét, hogy ezt megerősítse."

"Nem volt bizonyíték" - mondta Torin sietve. "Apám megölt volna, ha lett volna."

És mégis tisztán emlékeztem, hogy Victor démonnak nevezett... Talán azon az éjszakán, amikor először váltottam át?

Fájdalom szúrt belém, éles és erős, és elállt a lélegzetem, miközben a fejemet szorongattam. Torin, az alattomos fattyú, meglátta az átkozott lehetőségét, és ezúttal, amikor átugrott a szobán, túl lassú voltam ahhoz, hogy kitérjek az útjából.

Abban a pillanatban, hogy a keze a bicepszem köré tekeredett, harcolni kezdtem, de az ereje messze felülmúlta az enyémet, és amikor előre rántott, és olyan erővel csókolt meg, hogy vérem is folyt, sikoltottam és rúgtam, mintha maga az ördög kapott volna el. "Csak meg kell erősíteni a köteléket - mondta Torin, felemelte a térdét, és a gyomromba csapott vele, hogy megpróbálja megakadályozni, hogy rúgjak és karmoljak.

Nem működött, ehelyett csak még jobban feldühített. "Kurvára nincs jogod megcsókolni engem" - köptem rá. "Vagy hozzám érni. Vagy a közelemben lenni. Menj el most, Torin, mielőtt megöllek, és örökre elveszem ezt a kibaszott falkát a családodtól."

Nem figyelt rám, a kéjes őrjöngés sötétté és homályossá tette a szemét, amikor megpróbált újra megcsókolni. Sikerült először fejbe vágnom, a fogai a homlokomba vágtak, de nem bántam meg semmit.

"Engedelmeskedj!" - parancsolta, az alfaerejét használva rajtam. Éreztem, ahogy az indák körém tekerednek, és miközben a mellkasomban morgó farkasom megnyugodott, egy másik részem csak még dühösebb lett. Torin arra akarta használni az alfaerejét, hogy fogva tartson, miközben megerőszakol? Szent szar... Meg kellett volna halnia.

"Nem!" Csattantam, ahogy a düh felduzzadt bennem, egy szinte természetellenes erő, ami a felszín alatt forr és forrongott. "Engedelmeskedni fogsz nekem."

Torin abbahagyta a kísérletét, hogy megerőszakolja bennem a köteléket, minden mozdulatot megállított, miközben a szemei elkerekedtek.

"Engedj el" - mondtam.

Elengedte a kezét, és a karom rövid időre megfájdult, ahogy a vér visszaszivárgott beléjük.

"Sétálj ki ezen az átkozott ajtón, és soha többé ne gyere a közelembe."

Vissza akart utasítani - volt egy pillanat, amikor egyértelműen küzdött az irányításom ellen -, de itt nem volt igazi hatalma. Az én parancsom felülírta az övét, és egyikünknek sem volt fogalma arról, hogyan lehetséges ez.

Mire megnyugodtam, és a lélegzetem már nem reszketett belőlem, Torin már rég eltűnt. A bőröm alatt égő düh még egy kicsit ott lappangott, amíg az is elhalványult. Úgy éreztem, hogy elvesztem az eszemet, és kirohantam a lakásomból, az iskola felé vettem az irányt. Útközben nem találkoztam senkivel, és mire odaértem, már sokkal nyugodtabbnak éreztem magam. Nem kevésbé zavarodottan, de ideje volt arra koncentrálni, ami itt az iskolában történt.

Ahogy kiléptem a holdfénybe, a farkasom kedvetlenül kavargott a mellkasomban. Az energiáját bökdösve próbáltam a felszínre csalogatni. Gyerünk már! Át kell váltanunk, hogy rájöjjünk, mit rejtegetnek előlünk.

Ez felkeltette az érdeklődését, és lomhán nyújtózkodott a mellkasomban, mielőtt előrenyomult. Az energiájába kapaszkodva átkeltem a parkolóban, és az oldalsó bejárat felé tartottam, ahol Sam várt. A falnak támaszkodva nézte a telefonját, de amikor meghallotta a lépteimet, zsebre vágta a készüléket. "Szia - mondta mosolyogva. "Már aggódtam, hogy nem fogsz ideérni."

"Volt egy látogatóm, akitől előbb meg kellett szabadulnom" - mondtam, kiszorítva Torint a fejemből.

Az a szemétláda csak szerencsés volt, hogy nem fejezte be, amire készült. Mivel a jelek szerint képes voltam irányítani őt, és ezzel az erővel meg tudtam volna etetni vele egy ezüstgolyót. Jól tenné, ha ezt nem felejtené el.

"Akarsz most váltani?" Kérdezte Sam, már emelte is fel a pólóját. "A hold elég magasan van, és érzem a vonzást."

"Igen, készen állok."

Én is levetkőztem, és amikor mindketten meztelenek voltunk, észrevettem a tetoválást, amely a jobb oldalán kezdődött, és körbetekerte a hátát. Abból, amit láttam, úgy nézett ki, mint egy farkas, de olyan, ami félig vörös-ezüst vadállattá változott.

Annyira ellentétben állt azzal a primitív és rendes tanárnői homlokzattal, amit magára öltött, hogy őszintén meglepődtem. "Csodálatos tetoválás" - mondtam, és a kép azon részére mutattam, amit láttam. "Hogy sikerült elérned, hogy ne gyógyuljon be?"

A mosolya vágyakozó volt, ahogy az oldalához szorította a kezét. "Mielőtt átváltoztam, megszöktem egy emberrel. Egy holdimádó, kristályt viselő fickóval, akit tinta borított. Meggyőzött, hogy csináltassam meg, és nem hittem, hogy megmarad, de valahogy sikerült neki. Biztos annak köszönhető, hogy még nem váltottam át először."

Végigsimított a kezével, és a furcsa fényjátékban szinte úgy tűnt, mintha megmozdult volna az érintése alatt. "Miért ez a kép?" Kérdeztem. Egy közönséges farkas lett volna a logikus választás, nem pedig egy olyan, amelyik úgy néz ki, mint az emberi legendák vérfarkasa.

"Hívott engem" - mondta egy ragyogóbb mosollyal. "Az én szörnyetegem."

Többet akartam kérdezni róla, de ő is elkezdett átváltozni, így én is ezt tettem. A farkasom most az egyszer nem küzdött ellenem, és szerencsére a letargia is elmúlt, ahogy a csontjaink megrepedtek és újra farkassá formálódtak.

Amikor már négy mancson álltam, leráztam magamról az átváltozást, vörös bundám fénylett a holdfényben, Sam felém lépkedett. Annak ellenére, hogy emberi alakban hasonló magasságúak voltunk, ő kisebb farkas volt, bozontos fekete szőrrel és a legszembetűnőbb ezüst szemekkel. Ha tippelnem kellett volna, a szemei megegyeztek a tetovált vadállat ezüstjével.

Halkan rám csaholt, én pedig viszonoztam a hangot, és az ajtó felé böktem. Szerencsére nyitva volt, és kissé résnyire nyitva, és mivel eszembe sem jutott ellenőrizni, átkozottul jó, hogy itt volt a gyakorlatias barátom.

Az iskola belseje sötét, hűvös és csendes volt, de a monokromatikus farkas látvánnyal mindent olyan tisztán láttam, mint nappal. Nem kellett sok idő, hogy végigmenjünk a folyosón, és bejussunk az iskola elzárt részébe. Farkasformámban már azelőtt éreztem a korom és a szén szagát, mielőtt még beléptünk volna a színház pincéjébe, és ahogy leereszkedtünk a lépcsőn, eléggé felerősödött ahhoz, hogy teljesen kitöltse az orrlyukaimat.

Néhányszor tüsszentettem egyet, és amikor Sam is megtette ugyanezt, egyértelmű volt, hogy az érzékeny farkasorram nem csak egy régmúltbeli tűzre reagál.

Valami nagy dolog történt itt, és bárki is próbálta eltakarítani, fontos nyomokat hagyhatott ki.

Csak meg kellett találnunk őket.