Jaymin Eve - Reborn - 13. fejezet

 


13

Ezúttal a pincében nem volt kavargás a gyomromban. Talán a farkas jobban meg tudta szűrni, vagy talán az örvénylés átváltozott a mellkasomban lévő rezdüléssé, hiszen ezt éreztem, amikor beléptem a szobába.

Sam szorosan mögöttem maradt, én pedig a földön tartottam az orromat, egy ismerős szagot követve. Csak akkor jöttem rá, hogy miért volt ismerős, amikor a szoba közepéhez közeledtem, pont arra a helyre, amelyet egyértelműen a legjobban érintettek a lángok. Levendula- és ánizsillat volt. Két illat, amit közvetlenül egy személyhez társítottam: Simone-hoz.

Ő járt itt. Vagy a tűz előtt, vagy utána, és a gondolat, hogy a halál itt maradt nyomai talán az ő jelenlétének köszönhetőek, majdnem visszavetett az emberi formámba.

Nem tudtam így gondolkodni. Nyugodtnak kellett maradnom, és tovább kellett keresnem, az ő érdekében.

És a saját érdekemben, mert ha bármi történt volna Simone-nal...

Igen, ezt a mondatot nem tudtam befejezni.

Messzebbre kerültünk a szobában, mint ahová aznap korábban Sammel mentem. Simone illatát hamarosan egy másik illat fogta közre, egy olyan, amely gazdag és fűszeres volt, és még farkas alakban is tisztán szexuálisan görbítette a lábujjaimat. Emberi szexuális, semmi köze a vadállatomhoz.

Olyan szag volt, amit ha egyszer megtaláltam, nem tudtam elengedni, mert magával rántott az eredetéhez.

Sam ott maradt mellettem, valószínűleg azon tűnődött, mi a faszt csinálok, miközben cikcakkban száguldoztam a szobán keresztül, a mellkasomból dübörgés szakadt ki.

Én csak... végre úgy éreztem, hogy jó úton járok.

Újabb rezdülések támadtak bennem, és a nyomás az agyamban erősebb volt, mint valaha, ahogy megpróbáltam követni az emlékeket és az illatokat. Készülve vártam a szokásos szúró fejfájást, de... nem jött. Vajon a farkasom is el volt szigetelve a legrosszabbtól? Vajon végig ő volt a kulcs ahhoz, hogy rájöjjek erre a szarra, és ezért volt olyan lomha? Talán valaki nem akarta, hogy ebben az alakban legyek, mert ebben az alakban kaptam volna meg a válaszaimat. És ez azt jelentette, hogy négy lábon álltunk, amíg rá nem jövök erre a szarra.

Az a sötéten csábító illat a bejárattól legtávolabbi falhoz vezetett. Körbeszaglásztam, próbáltam egy nyílást találni a megperzselt és megfeketedett betonon. Sam meglökött, miután egy percig próbáltam felfeszíteni ennek a falnak a titkait, igen kevés sikerrel.

Elrántotta a farkasfejét a faltól, én pedig követtem a pár lépést hátrafelé, amíg rájöttem, mit mutatott nekem. A nagyobb képet, amit szimatoltam.

Az égett alak pontosan úgy nézett ki, mint egy óriási ember sziluettje, beleégetve a téglába. A sziluett nagyobb volt még a legnagyobb alakváltónál is, amit valaha láttam, és azon tűnődtem, hogy vajon csak véletlen egybeesés volt-e, vagy ez szó szerint annak a körvonala, aki berobbant a szobába?

De honnan?

A pincének vastag tégla- és blokkfalai voltak. Téglák és blokkok, amelyek még teljesen épek voltak, kivéve egy óriás megfeketedett körvonalát. Újra előrehaladtam, az orromat pontosan a sziluettre helyeztem, és a mellkasomban a remegés valósággal beindult.

Erősebben szippantottam, és a következő belégzésben fűszer és könyvek és... varázslat illata terjengett.

A farkasom hátrahajtotta a fejét, és felüvöltött, erősebben és több érzelemmel, mint azóta, hogy Torin ágyában ébredtünk. A kiáltása a fájdalom panasza volt, és fogalmam sem volt, miért, de a veszteség érzése olyan erős volt, hogy majdnem a farkas hasamba vágott.

Mellettem Sam is csatlakozott a vonyításunkhoz, még erősebben sarkallva a farkasomat, még több erőt előcsalogatva a bennünk rekedt erőnkből. Ahogy égő energiánk egyre nőtt, úgy nyomta át a korlátokat, amelyekről nem is tudtam, hogy léteznek. Az erő addig áradt belőlem, amíg üvöltésem szinte fülsiketítő decibelben visszhangzott az alagsorban. Samnek végül le kellett borulnia, és a mancsaival eltakarni a fülét, és bár nem akartam bántani, nem tudtam megálljt parancsolni magamnak.

Ösztönösen a fal felé irányítottam a belőlem áradó energiát, és ahogy eltaláltam, egy tűz kelt életre, intenzíven és fényesen a sötét szobában. Nem volt semmi, amit elégethettem volna, de ezt a fajta tüzet a dühöm táplálta, nem volt szükség más gyorsítóra.

Úgy tűnt, apámnak végig igaza volt velem kapcsolatban - démongyerek voltam.

Végül el tudtam engedni az üvöltést, a farkasom előrebukott. Sam ott volt, a fejét alattam tartotta, visszahúzott a lábamra, és mindketten azt bámultuk, amit létrehoztam.

Pont ott, ahol a sziluett volt, egy kavargó... talán egy portál? Nem lehetett megmondani, mi van a másik oldalán, mivel felhős volt, de az biztos, hogy már nem volt szilárd fal. A kimerültség nyomott rám, ahogy előrebotorkáltam, de kényszerítettem magam, hogy tegyek még egy lépést, mert féltem, hogy ez a kapu bezárul, mielőtt elég energiát találnék, hogy átlépjek rajta.

Megerősítettem magam, amikor az orrom hozzáért a kavargóhoz, de nem volt fájdalom, csak egy erőhullám futott végig a bundámon. A fejemet elfordítva biccentettem Sam felé, remélve, hogy megérti, hogy köszönetet mondok neki. Egy kis nyikkanással viszonozta a biccentésemet, én pedig mély levegőt vettem, mielőtt visszatértem a kapuhoz, és felkészültem az átkelésre. Bármi is volt azon túl, az volt a végzetem... Az igazság, amit elloptak tőlem.

Végre megtaláltam a nagy áttörést ebben a nyomozásban, és nem akartam elpazarolni.