Jaymin Eve - Reborn - 14. fejezet

 


14

A vártnál kevesebb bátorság kellett ahhoz, hogy átlépjek egy mágikus akadályon egy teljesen ismeretlen helyzetbe. Annyira szerettem volna távol lenni Tormától és Torintól, hogy őszintén szólva, akár a pokol is lehetett volna a túloldalon, még mindig jobb megoldásnak tartottam volna.

Amikor egy fényes, merő fehér folyosóra értem, pislognom kellett, hogy kiigazítsam a látásomat, és megugrottam a tőlem jobbra lévő mozgásra, mielőtt rájöttem, hogy Sam az, a farkasa olyan fekete, hogy árnyéknak tűnt.

Sam! A kurva életbe! Nem kellett volna itt lennie ezen a valószínűleg nagyon veszélyes küldetésen. Megpróbáltam visszalökni őt az ajtónyíláson keresztül, de persze elhalványult, mielőtt egy lépésnél többet tehettem volna.

Körbeszimatoltam a helyszínen, de semmi nyoma nem volt annak, hogy a kapu egyáltalán létezett volna. A farkasom rámordult Samre, de ő csak bökdösött, én pedig egy bosszús fújtatással visszatereltem a figyelmemet a folyosóra.

Futni kezdtünk egy irányba, és nem voltam biztos Samben, de sok percet töltöttem azzal a gondolattal, hogy egy mágikus portál hozott ide minket, és nem volt módunk visszajutni. Nem igazán bántam meg semmit, kivéve azt a tényt, hogy talán új barátomat arra a sorsra ítéltem, ami ennek az útnak a végén várt rám. Az ő választása, hogy visszatérjen Tormába, azonban elszállt, így csak a legjobbakban kellett reménykednünk.

Sam velem maradt, ahogy felgyorsítottam a tempómat, a körülöttünk lévő táj nem változott. Csak akkor vettem észre több ajtónyílást, amelyek elszórtan helyezkedtek el a falak mentén, amikor már egy kicsit messzebb jutottunk. Az egyiknél megálltam, és szimatoltam alatta, de nem éreztem sem illatot, sem energiát. Ha valami, akkor ezek szinte illúziónak tűntek, aminek célja a figyelemelterelés volt, és ezt szem előtt tartva folytattam az utamat. Az a vágyam, hogy megtudjam, mi van a folyosó végén, hajtott; ha kell, visszajövök az ajtókért.

Újabb tíz perc battyogás után még mindig nem értünk a végére, és kezdtem kétségbeesni, hogy egy újabb ketrecben ragadtunk. Egy sokkal kisebbben, mint Torma, de Torin nélkül, szóval... ezüstérmes.

Amikor már éppen feladtam volna, és elkezdtem volna kutakodni az ajtók mögött, egy sötét örvény vonta meg a tekintetemet. Néhány méterre volt, és végre úgy tűnt, hogy elértük a folyosó végét.

Ahogy közelebb tapostunk, az energia ezen a területen egyre erősebb lett, és mire a kapu közelébe értünk, az elkezdett sziszegni és energiát köpködni, mintha meghibásodott volna. Vagy figyelmeztet minket, hogy ne menjünk közelebb. Egy figyelmeztetés, amit én figyelmen kívül hagynék, mert egy remény és egy álom miatt jöttem idáig, és az ösztöneim azt súgták, hogy az igazságom ennek a teremnek a túloldalán van.

Sam, dicséretére legyen mondva, egy cseppnyi habozást sem mutatott, amikor követett engem, és egyre világosabbá vált, hogy a megvert farkasváltó oldala kezdett visszahúzódni az erős alakváltó alá, aki korábban volt. Talán itt többet találnánk az én igazságomnál.

Minél közelebb kerültünk a sötétség szikrázó örvényéhez, annál nehezebbnek éreztem a levegőt, míg végül már csak az energián keresztül gázoltunk. Sam először dőlt hátra, a farkasa nyüszített a mindent beborító mágiára. A nyelvemen éreztem az ízét, sós és meglehetősen kellemetlen volt. Mint az óceán vihar idején, amikor az összes piszok és trágya felkavarodik, a kék és zöld víz szürkévé és viharossá válik.

Ennek ellenére tovább nyomultam, és ellentétben Sammel, akit valamiféle mágikus gát tartott vissza, ugyanez a mágia lehetővé tette, hogy átvitorlázzak rajta, úgy csúszva le a bundámról, mintha az átkozott hely az enyém lenne. Másodperceken belül csupán centiméterekre voltam a köpködő, dühös sötétségfelhőtől.

Egy pillanatra alaposan szemügyre vettem, keresve egy nyílást vagy törést a kavargó energiában. Egy biztonságos ösvényt, ha úgy tetszik, de abszolút semmi sem volt látható.

Ha be akartam jutni, fejjel előre kellett vennem ezt az energiát.

Kinyújtva a nyakamat, hagytam, hogy farkasorram hegye végigsimítson egy sötét örvényen, miközben felkészültem a legrosszabbra, fájdalom, halál és mágikus sírba zárás formájában. Csak hogy tudd, hogy bárki, aki figyeli a gondolataimat, ha választhatnék a halál vagy valamiféle éber kómába fagyasztás között, bármikor a halált választanám.

A sötétség azonnal reagált, amint kapcsolatba léptünk, kilőtt, és a farkasom feje és mellkasa köré tekeredett, olyan szorosan szorítva, hogy egy pillanatra nem tudtunk levegőt szívni. Először nem küzdöttem, hagytam, hogy ez az entitás felfedezze, intenzív ereje végigfutott a farkas testemen, mielőtt mélyen a középpontomba hatolt volna. Vagy igazolta a jogomat, hogy itt vagyok, vagy egy hatalmas perverz volt, aki mágikus érzéseket koppintott. Akárhogy is, megrekedtem, képtelen voltam megmozdulni.

Éppen amikor már majdnem elértem a légzésmentességem határát, az érintés enyhült, és a farkasom ösztönösen felüvöltött, végre képes volt levegőt szívni. Az energia erre is reagált, megremegett és megremegett rajtunk, és ez annyira ismerős volt, hogy egy pillanatra déjà vu érzés villant fel bennem.

Mikor láttam én már korábban rázkódó fekete füstöt?

Elengedett, és ahogy az üvöltés elhalt a torkomban, egy teljesen normálisnak tűnő portálra bámultam. Semmi sötétség vagy szikrázó erő nem látszott.

Sam, aki végre közeledni tudott, mellém lépett, és mindketten az enyhén kavargó szürke portált bámultuk. Újabb mély lélegzetet beszívva, előreléptem, és a közepébe hatoltam, nem ütköztem ellenállásba, amikor átléptem a másik oldalra.

Ennek kellett lennie... az én igazságomnak.

Mélyen belül éreztem, ahogy az energiám felemelkedett, és egy újabb üvöltés szakadt fel belőlem, sokkal erősebb és hatalmasabb, mint az előző. Bármi vagy bárki is vette el az emlékeimet, a farkasomat és az erőmet is megkötötte. Fogalmam sem volt, hogy miért, mikor és hogyan, de egy dolgot biztosan tudtam.

Nagy hibát követtek el azzal, hogy nem öltek meg egyszerűen - mert addig nem álltam volna le, amíg meg nem fizetnek azért, amit tettek.