Jaymin Eve - Reborn - 19. fejezet

 


19

Gaster és Sam csak másodpercekkel később jelent meg, és türelmesen vártak, míg én visszaváltottam. Aztán kedvenc goblinom előkotort egy újabb lepedőt, amiből tógát formázott nekem, én pedig beavattam őket, hogy mit találtam.

"Teljesen elvesztette magát a szörnyeteg." Az ajkaim vékony vonalakba préselődtek, miközben próbáltam kitalálni, mi a fenét tehetnék most. "Addig kell nyomulnom, apránként, amíg rá nem jövök a kulcsra, amivel áttörhetek Shadowhoz."

Gaster arca szokatlanul ünnepélyes volt. "Biztos vagy benne, hogy az ember nem reménytelenül elveszett? Előfordult már ilyen, és nem vagyok benne biztos, hogy az elveszettek valaha is igazán visszanyerik."

"Még mindig ott van" - mondtam határozottan. "Azok után, amin keresztülment, komolyan kétlem, hogy ez lenne az a pillanat, amikor átadja magát a sötét oldalnak."

Gaster nem tűnt meggyőzöttnek. "Ha igaz, amit mondtál, akkor talán te vagy az egyetlen dolog, amit Shadow nem tudna elviselni, ha elveszítené. Nem emlékszik, miért, de mélyen legbelül tudja, hogy menthetetlenül összetört. Abból, amit hallottam, Shadow világokat pusztított el érted. A Solaris Rendszert is szétszedte az erejének egy csapásával. Szó szerint világok dőltek le..."

"Szent szar." Ziháltam, félbeszakítva őt. "Azt mondta, hagyná, hogy az Árnyékbirodalom elpusztuljon, ha választani kellene a világ és köztem." A tekintetem találkozott Gasterével. "Ezt mondta nekem, amikor a birodalomban voltunk, de ez csak egy kifejezés, igaz? Egy szuperszexi, pokolian dögös kifejezés, amitől mindent éreztem. De senki sem pusztít el szó szerint világokat, ha az a személy, aki fontos neki, megsérül..."

Szomorú kuncogás tört elő a goblinból. "Te ezt nem érted. Shadow nem csak úgy megszakított minden kapcsolatot a világokkal, aztán bebújt a búvóhelyére. Amióta elvettek tőle, a pusztítás útját járta végig a tíz világon. Olyan erővel, hogy nem vagyok benne biztos, hogy mindegyikük talpra tud állni."

Nos, akkor rendben. A fenevad szó szerint értette, jó, ha megjegyzi.

"Még mindig helyrehozhatjuk az egészet" - mondtam magabiztosabban, mint amennyire éreztem. "Adok neki néhány órát, hogy lenyugodjon, mert most egy kicsit dühös. De holnap reggel az első dolgom lesz, hogy a seggén leszek, mint egy istenverte pajesz, amíg meg nem tanul újra szeretni. Ha van valami, amiben jó vagyok, az az emberek kifárasztása."

Megismételtem ezt Samnek angolul, és ő elmosolyodott. "Öleld magadhoz az erősségeidet, igaz?"

Ez majdnem nevetést váltott ki belőlem. "Egész jól kezeled a helyzetet" - mondtam, lenyűgözve a nyugodt viselkedésétől. "Későbbre tartogatod a kiborulásaidat? Gyakran csinálok ilyet."

Megvonta a vállát. "Kipróbálom ezt az új dolgot, hogy csak sodródom az árral. Néha működik, máskor szánalmasan elbukom. Ma valahol a kettő között vagyok."

Megveregettem a karját. "Tarts velem. Hamarosan hozzászoksz az élet véletlenszerűségéhez."

A szavaim nem tűntek megnyugtatónak a számára, de nem is vitatkozott.

"Ha már visszamész a barlangba, szerintem az lenne a legjobb, ha ennénk valamit és pihennénk" - mondta Gaster, és belebukott a házmesteri szerepébe.

"Az ebédlő is eltűnt?" Kérdeztem szomorúan.

Szünetet tartott, és egyértelmű volt, hogy fogalma sincs róla. "Ki kellene derítenünk."

A könyvtáron keresztül lépkedve végül sikerült manővereznünk az ebédlőbe, amely meglepő módon teljesen érintetlen volt. A robotkiszolgálók sértetlenek voltak, meg minden. Egyenesen felénk rohantak, amikor beléptünk az ajtón, mint a pincérek, akik kétségbeesetten várták az első vendégeket.

"Hmm" - mondta Gaster, látszólag zavartan. "Azt hittem, a mester elpusztította a könyvtár összes mágiáját, de itt még mindig elég erős."

"Megértelek!" Sam felkiáltott, mielőtt lehalkította volna a hangját. "Hű, de jó beszélni, miután jelbeszédhez folyamodtam."

Gaster arca felragyogott. "Ó, igen, a kommunikáció képessége annyi korlátot csökkent le a fajok és világok között. Élvezettel fogok beszélgetni az életed számos eredményéről."

Sam nem nevetett, és nem poénkodott valami olyasmit, hogy "Ó, ez egy rövid beszélgetés lesz", ahogy én tettem volna. Ehelyett viszonozta a biccentését, és ugyanolyan hivatalos hangon mondta: "Alig várom azt a napot, uram. "

Egymásra talált a mennyben, még akkor is, ha az étkezőben folytatott hivatalos beszélgetésük nyomasztóan emlékeztetett Angelre. A legjobb barátomra, aki kint volt a világok között, és nem emlékezett rám.

Amint elértem Shadowt, fel kellett kutatnunk a falkánk többi tagját.

De előbb az étel.

"Kérem, adjon mindenből egyet" - mondtam a felszolgálónak, elragadtatva magam, hogy végre visszatért az étvágyam.

A kis tündér teremtette robot gyorsan és fürgén elszaladt. Zseniálisak voltak, és tökéletesek erre a szerepre, képesek voltak kocsiknyi ételeket egyensúlyozni, és soha nem kevertek össze egy rendelést sem.

"Kedves volt tőled, hogy rendeltél nekünk - mondta Sam mosolyogva, és elhelyezkedett a székében.

Igaz... "Semmi gond."

Gaster tudálékos pillantást vetett rám, jól tudta, hogy szeretem ezt a helyet, és hogy képes vagyok eleget enni három felnőtt alakváltónak. De nem javított ki az új barátunk előtt. A fickó fedezett engem, és én is mindig fedezni fogom őt, bármi történjék is ezekben a világokban.

Sam és Gaster tovább beszélgettek, amíg vártunk, annyira izgatottak voltak, hogy megkapták a megértés eme ajándékát. Úgy tűnt, hogy elég sok közös van bennük, különösen az, hogy Sam nagyon olvasott volt a legkevésbé kedvenc műfajomban: a klasszikusokban.

Gaster a kocka-goblin mennyországban volt.

Én pedig csak Shadowra tudtam gondolni.

Soha nem vágytam még úgy más lény után, mint érte. Vonzódtam Jaxsonhoz és más alakváltókhoz, és a vaginám bizonyára elég sokat nyafogott a szárazságunk miatt, de ez tiszta kanos lány-hormon dolog volt. Semmi sem volt ahhoz a mélyen gyomromban kezdődő fájdalomhoz képest, ami mélyen a gyomromban kezdődött, és minden porcikámban szétterjedt, amikor Shadowra gondoltam.

Túl intenzív volt, olyannyira, hogy az, hogy itt ülök, és nem rohanok vissza a barlangba, hogy a közelében legyek, még akkor is, ha pillanatnyilag inkább állat, mint ember volt, komoly erőfeszítésembe került.

"Hogy tehette ezt velem Dannie?"

Ez költői kérdés volt. Már túl voltunk ezen az egészen. Már megbeszéltük a követ és annak sokféle módját, hogy megrontja egykori barátomat. De a mellkasomban lévő gyásznak szüksége volt egy helyre, ahol kiengedhetem.

Sam a vállamra tette a kezét, és bár nem mondott semmit, az érintése megnyugtatóan hatott rám.