Jaymin Eve - Reborn - 2. fejezet

 


2

A farkasom az első tíz percben őrjöngve futott, és amikor már épp éreztem egy csipetnyi pozitivitást, hogy egyre több energiát nyer, összeomlott, és addig botladozott előre, amíg végül egy fa alatt megpihentünk. Aggodalmam egyre nőtt, és ahogy próbáltam a lényében keresni az okot, meg kellett kérdeznem: Mi a baj?

Nyöszörgött, és gyengeség volt a lelkében, ahogy egyre mélyebbre ástam a köztünk lévő kötelékben. Üvöltés tört ki belőlünk, és nem voltam biztos benne, hogy melyikünk kezdeményezte; a farkas lelkem még soha nem érezte magát annyira különálló entitásnak, mint ma. De az igazat megvallva, csak egy hete ismertem ezt a köteléket, hála az ostoba emlékezetkiesésemnek. Talán mindig is így volt...?

A farkasom és én együtt nyöszörögtünk, fejünket keresztbe tett mellső mancsainkra hajtva, és sokáig ünnepélyes csendben maradtunk, miközben a békét kerestük.

Soha nem jött el.

Helyette, ami jött, az egy hatalmas farkas volt, aki majdnem olyan idegesítő volt, mint Sisily. Lazán besétált a képbe, és az volt az érzésem, hogy már egy ideje figyel engem, mint egy kibaszott leselkedő.

Sóhajtva felálltam, de nem váltottam vissza, nem akartam meztelenül mellette lenni.

A farkas fényes, éjfekete bundája hosszabb volt, mint az enyém, így szinte bozontosnak tűnt, ami nem vette el a kedvemet attól, hogy Torma új bétája igazán látványos volt.

Jaxson Heathcliff.

Valaha ő volt a legjobb barátom. Nem felejtettem el, hogy annyi éven át ő volt a kősziklám, de ez mind megváltozott, amikor apám meghalt. Azóta ellenségek voltunk.

Az elmúlt héten csak kétszer találkoztam vele, és egyik sem végződött jól, mert ordítottam az emlékezetkiesésemről, és arról, hogy mindenki szarságokat rejteget előlem. Őrültnek nevezett, és többször is arra gondoltam, hogy kitépem a torkát.

Ha már itt tartunk, a farkasom morgott, és széttárta a lábainkat, hogy szükség esetén jobb pozícióban támadhassunk.

Jaxson farkasa nem törődött vele, nem törődött az ellenségességemmel, miközben előrepattant és megbökdösött. Ez volt minden, amire a farkasomnak szüksége volt, hogy leállítsa a haragunkat, ahogy visszalökte, mert játszani és hancúrozni akart a falkájával. Az, hogy visszatartottam magunkat a falkaéletből, kétségtelenül fokozta a melankóliáját.

Még soha nem éreztem magam ilyen sötéten és mélyen, még a falka legrosszabb bánásmódja alatt sem. Ezek a depressziós epizódok... olyanok voltak, mintha saját maguk lennének, és nem számított, milyen keményen dolgoztam, hogy kiszabaduljak belőle, minden nap magába szippantott. Még rosszabb volt, mint amikor apám meghalt, mert akkor legalább tudtam, miért. Megértettem a gyászt.

Most semmit sem értettem.

Jaxson megpróbált megfordítani, én pedig lefelé kényszerítettem a farkasomat, és újabb morgást küldtem felé. A hang vadul szakadt ki a mellkasomból, és a béta hátrált. Én voltam az alfanőstény, de technikailag a hatalmam Torin falkában elfoglalt pozíciójából eredt, nem a saját farkasomból. Bétaként Jaxson csak azért engedelmeskedett az akaratomnak, mert akarta, nem azért, mert erősebb voltam.

Elég nagy baromság, ha engem kérdezel.

Mágikusan feltöltött energia kavargott a levegőben, majd Jaxson két lábra állt, fekete haja kissé kócos volt, miközben sötét szemei rám szegeződtek. Előre lépett, a lábai csupaszok voltak, a hozzájuk tapadó, igen impozáns test többi részével együtt. Magas és vaskos, minden jó helyen tépett volt, de ellentétben a korábbi alkalmakkal, amikor a testét láttam, nem éreztem mást, csak hideg ürességet belül. Úgy néztem őt, mint Mihályangyal Dávid szobrát. A formája szép volt, de nem keltett bennem semmi vonzalmat.

Ezt szem előtt tartva magam is visszaváltoztam, ügyelve arra, hogy tisztességes távolságot tartsak közöttünk. "Mit akarsz, Jaxson?"

Úgy tűnt, meglepődött a hangnemem hirtelenségétől. "Már elmúlt öt óra, bébi. Tudod, hogy ma este lesz az a rendezvény."

A lábam már felé lendült, mielőtt meggondoltam volna, és a fickó valószínűleg szemet szúrt a vaginájának, amikor szolidan mellbe rúgtam. Hátrarepült, ami... furcsa volt, mert nem igazán voltam elég erős ahhoz, hogy ezt megtegyem egy akkora férfival, mint ő.

"Mera, mi a fasz?" - kiáltotta, már talpon volt, és távolról sem sérült meg. "Mi bajod van?"

"Nem tudom" - haraptam vissza összeszorított fogakon keresztül. "Csak annyit tudok, hogy felbosszant, hogy 'bébi'-nek szólítasz. Hagyd abba."

A szemei elsötétültek, mély, gazdag kávészínük a régi időkre emlékeztetett. Melegek voltak, mint régen. Egy részem azt kívánta, bárcsak bárki is lopta volna el az emlékeimet, azt is elvitte volna, amikor a legjobb barátom elárult. Talán kevésbé fájna, ha nem tudnám.

"Nem lökhetsz el magadtól mindannyiunkat - figyelmeztetett Jaxson.

Igen, kihívás elfogadva.

"Nem akarom, hogy zavarjanak."

Keresztbe fonta a karját. "Kemény dolog, hercegnő. Te vagy az alfanőstényünk, és mint ilyen, egységes frontot kell mutatnod Torinnal ezeken az eseményeken."

Olyan erősen csikorgattam a fogaimat, hogy majd megrepedtek. "Nem vagyunk egységesek."

Világos volt, hogy Jaxson egyetlen céllal volt itt: hogy megbizonyosodjon arról, hogy nem teszem gyengének a falkánkat. Ez persze a béta dolga volt, de ha Torin valamiféle méltó társ lenne, akkor itt lenne, hogy rendezze a saját szarságát.

Nem tudott tisztelni egy olyan alfát, aki hagyta, hogy mások vívják meg a csatáját.

"Kérlek, Mera - hízelgett Jaxson. "Jót tesz neked, ha kezdesz visszatérni a falkaéletbe. Talán segít felfrissíteni a memóriádat. Emlékeztessen a boldogabb időkre."

Az első ösztönöm az volt, hogy csettintsek, hogy nekem ebben a falkában nincsenek átkozott "boldog idők". Amióta az eszemet tudom, el akartam menekülni Torma elől, de valahogy a hiányzó emlékeim alatt mindenki más, akivel törődtem, elmenekült, míg én még mindig itt voltam.

Vajon okkal maradtam itt? Miért nem mentem volna el Simone-nal? Vajon ez volt az egyik oka annak, hogy nem akart velem beszélni?

Ez az egész egyszerűen fájt, és azt akartam, hogy véget érjen. Igazság szerint Jaxson igazat mondott: A hozzáállásom csak még nagyobb távolságot teremtett köztem és Torma többi tagja között.

Talán ha kipróbálnék valami újat, az felrázna ebből a sötét hangulatból. A könyvek elfedték a fájdalmat, de mélyen legbelül megbántottak. Az a szükséglet, hogy kiderítsem, miért és ki tette, majdnem tönkretett.

"Oké - mondtam halkan. "Ma este ott leszek, és nagyobb erőfeszítéseket teszek, hogy visszailleszkedjek a falka életébe."

Ezek a szavak hamu ízűek voltak a nyelvemen, de mielőtt megkérdőjelezhettem volna az új élettervemet, felszólítottam a farkasomat, hogy változzon vissza. Csakhogy ő sosem emelkedett a felszínre, ehelyett mélyebbre süllyedt belül, amíg alig éreztem. Tudtam, hogy a szemeim tágra nyíltak és pánikba estek, amikor Jaxsonra emeltem őket.

Közelebb lépett egy lépést, az arca aggodalomtól összeráncolt, ahogy végigfuttatta rajtam a tekintetét. "Mi az, Mera? Mi a baj?"

Bízzak meg benne? Tényleg bízzak meg benne? Itt nem volt senki más, akivel beszélhettem volna, és Jaxson legalább jó barátom volt a múltban, ami nem semmisítette meg a következő éveket, amikor alapvetően seggfejként viselkedett. De kétségbe voltam esve.

"Azt hiszem, a Shadow Beast csinált velem valamit."

Megrántotta a fejét, és egyértelmű volt, hogy ez volt az utolsó dolog, amire számított, hogy a számból elhangzik. "Hogy érted ezt? Mikor láttad a Shadow Beastet?"

Megráztam a fejem. "Tudod, hogy nem emlékszem arra, amikor mindannyiunkat megbüntetett, de ott kellett lennem, igaz? Mindannyian azt mondtátok, hogy ott voltam. Mi van, ha abban az időben én is bosszantottam őt, és ez az extra büntetésem?"

Jaxson megrázta a fejét. "Ott voltál, de egyáltalán nem mentél a közelébe. Először Victort büntette meg, aztán a többieket bezárta, amíg 'el tud velünk bánni', ahogy ő fogalmazott. Egy pillanatra sem voltál a radarján, Mera."

"Ki másnak lenne hatalma, hogy így elvegye az emlékeimet?" vágtam vissza. "Én egy rohadt farkasváltó vagyok - mi gyógyítjuk a fejsérüléseket -, szóval ennek varázslatnak kell lennie!" Szünetet tartottam, és rájöttem, hogy most először van új információ, amit még nem hallottam. "Hogy érted azt, hogy foglalkozzon velünk?" "A sztázis feloldásán kívül más módon is foglalkozott már velünk?

Jaxson rám pislogott, mielőtt megrázta a fejét. "Valójában nem, és amíg most nem említetted, nem is gondoltam rá..."

A lélegzetem zihálva kezdett ki-becsapkodni a számon. "Mi van, ha én voltam az a rész, amivel ő foglalkozott? Mi van, ha én voltam az?"

Jaxson felém nyúlt, de én félreálltam az útjából, nem akartam, hogy megérintsen. "Mera" - mondta, és megrázta a fejét. "Azt hiszem, le kell nyugodnod. Nem tudom, miért stresszelsz ezen ennyire. Még ha el is vesztettél néhány hónapot, mit számít az? Csak hatvan napról van szó. Semmi olyan nem történt ez idő alatt, ami hatással lenne rád, azon kívül, hogy Torinnal párosodtál, és még hátralévő életed vele van. Ha ez volt az egyetlen büntetés, akkor légy hálás, és lépj tovább."

Megráztam a fejem. "Tudod, hogy nem tudok. Nem számít, milyen könnyű lenne az az élet, nem hagyhatom ezt annyiban. Valaki ellopott tőlem, és vissza akarom kapni azokat az átkozott emlékeket."

Újabb lépést tett előre, én pedig leküzdöttem a késztetést, hogy védekezően magam köré tekerjem a karjaimat. Korábban sosem voltam furcsa a meztelen férfiaktól - a váltók mindig a vetkőzés különböző állapotaiban voltak -, de amióta Torin ágyában "ébredtem", kerültem a férfiak közelségét meztelenül.

Hűtlenségnek éreztem.

De kihez? Határozottan nem a "társamhoz", mivel a legerősebb érzés, amit iránta éreztem, a gyűlölet volt.

"Miért gyűlölöm Torint?"

A kérdés inkább nekem szólt, mint Jaxsonnak, de ő így is válaszolt.

"Figyelmen kívül hagyva azokat az éveket, amikor nem bántunk veled jól - mondta kényelmetlenül elmozdulva -, egy igaz társat visszautasítani szinte megbocsáthatatlan bűn. Sok mindent be kell pótolnia, ha méltó akar lenni hozzád." Ahogy a minket körülvevő erdőkbe bámult, sóhaj hagyta el. "Valószínűleg nem emlékszel, de amikor megtudtam, hogy ő az igazi társad, nem vettem jó néven. Azt hittem, hogy én leszek az. Reméltem, hogy az lesz, és akkor senki sem tarthatna minket távol egymástól, még az apám sem..."

Keserű nevetésem szakította félbe. "Folyton ilyen apró megjegyzéseket teszel. Arra célzol, hogy Heathcliff Dean az egyetlen oka annak, hogy már nem vagyunk a legjobb barátok. Fogd már fel, és valld be a baszásodat, Jax! Úgy bántál velem, mint a szarral. Bántottál, semmibe vettél és terrorizáltál. Dean, a gonosz fasz, nem volt fontos nekem. Te voltál. És te cserbenhagytál."

Káromkodása elég hangos volt ahhoz, hogy visszhangozzon az erdőben, és visszacsapjon hozzánk. "Én egy átkozott gyerek voltam! Az apám brutális, könyörtelen ember. Megtettem, amit tudtam. Ha én kínoználak, akkor ő nem kínozna, és hidd el, az ő ütése kurvára keményebb, mint az enyém."

A következő panaszom elhalt a nyelvemen. Sok pletykát hallottam már arról, hogy Dean hogyan bánik a családjával, de ez volt az első alkalom, hogy Jaxson ilyen nyersen fogalmazott. Mégis, túl sok év telt el. Túl sok sérelem. A fájdalmam mélyen el volt temetve.

"Jobbat kellett volna kitalálnod - mondtam halkan, és a hangomban vibrált a fájdalom, ami mindig is ott lappangott a felszín alatt. "Együtt csinálhattuk volna. Ha tudtam volna, mi történik veled, megpróbáltam volna megérteni. Te mindenféleképpen kizártál engem, és ezt nem tudom megbocsátani neked."

Megfordultam, hogy elsétáljak, mivel hosszú volt a gyalogtúra vissza a farkasom sebessége nélkül.

"Mera!" Jaxson kiáltott, én pedig megálltam, de nem fordultam meg. "Térjünk vissza oda, ahol voltunk, kérlek. Tudom, hogy megbántottalak, de neked megbocsátó szíved van."

A szavai savként égtek a lelkembe. "Sajnálom, Jax." Még mindig nem fordultam meg. "Nem ismersz olyan jól, mint gondolod. Nem vagyok az a megbocsátó és felejtő típus."

Többé már nem.

Ezúttal, amikor elsétáltam, nem állított meg.