Jaymin Eve - Reborn - 20. fejezet

 


20

Az étkezőben aludtunk, mert úgy tűnik, hogy ágyneműt, piperecikkeket és egyéb dolgokat lehetett rendelni, és a kiszolgálók elhozták. Ennek tudatában kicseréltük a lepedőnket tiszta ruhákra, és valahogy sikerült nem kérnem vibrátort, csak hogy lássam, meddig tudom ezt feszegetni.

Másnap reggel, miután megreggeliztem, és találtam egy mosdót, hogy pisiljek és megmosakodjak, készen álltam, hogy visszatérjek Shadowhoz. Igazság szerint sosem hagytam el Shadowt, legalábbis gondolatban nem. Szinte lehetetlen volt aludni, tudván, hogy olyan közel van... és mégis olyan messze.

Gaster és Sam a gát közelében vártak, ahogy közelebb kúsztam, és arra számítottam, hogy ezúttal nem fogok tudni átmerészkedni rajta valódi erő nélkül, és teljesen igazam volt. A szörnyetegem az éjszaka folyamán minden értékpapírját felturbózta. Shadow némileg kiszámítható volt, ha az erőbázisának védelméről volt szó, és az állatiasabb formája kétségkívül rosszabb volt, mint valaha.

Szikrákat lőtt felém, amikor közelebb értem, de én csak tüzet hoztam a bőrömre, és válaszul visszaküldtem az erőmet. A testemen végigvonuló ismerős égés hatására hátrahajtottam a fejem, hogy élvezzem az érzést.

Az erőm életem nagy részében el volt zárva előlem, de miután újra Torma-ban voltam, másképp tekintettem az energiámra. Az, hogy tudtam, miért támadta meg apám az alfát, hogy miért nőtt a paranoiája addig, amíg úgy érezte, nincs más választása, mint hogy Victor kezére kényszerítse, megváltoztatta a szemléletemet. Még mindig voltak kérdéseim, amikről reméltem, hogy beszélhetek majd Shadow-val - már ha valaha is visszatér a teljes mondatokban való társalgáshoz.

Például, hogy miért volt olyan furcsa az erőm, amikor felnőttem? Azt hittem, hogy az első váltásom és a farkasom felszabadulása váltotta ki az Árnyékbirodalom oldalam felszínre törését, de most már tudtam, hogy volt még néhány másik alkalom is.

A gyász volt az az éjszaka, amikor apám meghalt, ami megnyitotta az ajtót Dannie előtt, és lehetővé tette, hogy elhagyja az Árnyékbirodalmat. Aztán ott volt az első műszakom éjszakája, amikor az elutasított párkapcsolatom miatti gyász lehetővé tette, hogy megérintsem az Árnyékbirodalmat, elindítva ezzel a sorsom további részét.

A bánat volt a kulcs? Nyilvánvalóan nem a kínzás vagy a félelem, mert Torma alaposan tesztelte ezt az elméletet.

Egy újabb rejtély, amely hozzáadódott ahhoz a végtelen tengerhez, amelyben évek óta gázoltam. Még ha azt hittem is, hogy mindent kézben tartok, valami újdonság vakított el, és rájöttem, hogy semmit sem tudok.

Ma legalább megvolt az erőm, amikor szükségem volt rá, erős és vakító intenzitással, és mire a tűz már majdnem a könyvtár mennyezetét nyaldosta, képes voltam átlépni a barikádon a búvóhelyre.

" Shadow" - szólítottam halkan, és egyre mélyebbre nyomultam a köddel borított jéglakba.

Pokolian ijesztő volt, ahogy egyre mélyebbre hatoltam a búvóhelyén, éreztem, ahogy a fenevad a nyakamba liheg, de semmiért sem cserélném el. A "biztonságos" világ, ahová Torinnal és a Torma falkával együtt kerültem, nagyon okos dolog volt Dannie-től. Mindent megadott nekem, amire valaha is vágytam, álmokat épített egy kisgyerek fejében a jövőmről a falkában. Vicces, hogy az álmok a másodperc tört része alatt rémálommá tudnak változni.

Shadow is ilyen előnyt adott nekem Tormában. Akkor még nem tudtam, de most, hogy az emlékeim visszatértek, sok furcsa eseményt összeraktam, ami a falkával történt velem. "Megtartottad a szavad, Shadow" - szólítottam meg hangosan. "Azt, amelyben megígérted, hogy soha többé nem kell sebezhetőnek lennem. Torin megpróbálta rám erőltetni az akaratát és az erejét, de visszavertem. Akkor még nem tudtam, miért, de most már tudom. A te erőd felülmúlta Dannie erejét."

Valószínűleg ő volt az oka annak is, hogy nem tudtam magamhoz nyúlni, hiszen erről is határozott véleménye volt, de erről a birtoklós baromságról majd később beszélünk.

Egy visszhangos üvöltés zengett végig a polcok közötti folyosókon, egy fülsértő hangrobbanás, amely egyre hangosabb és hangosabb lett, mígnem egy dühöngő fenevad állt ott, és szuszogva bámult rám. Shadow pontosan úgy nézett ki, mint előző nap, egy hatalmas izomhegy, ember és vadállat, és úgy ittam magamba, mintha évek óta nem láttam volna, nem pedig körülbelül nyolc órája.

"Megtartottad az ígéretedet" - ismételtem, a hangom remegett az érzelmi túlterheltségtől. "Torin nem tudott bántani, bármit is próbált. Dannie-nek köszönhetően nem rendelkeztem a birodalmi erőmmel, de ő nem tudta, hogy a nekem tett ígéreted erősebb. Te vigyáztál rám."

Közelebb lopakodott, és ezúttal nem futottam el. Álltam a helyemen, felkészülve a fájdalomra, amit okozni fog. Felém tornyosult, ahogy kinyújtotta azokat a halálos karmokat, amelyek körülbelül akkora kezekhez kapcsolódtak, mint az egész felsőtestem. Ez a fenevad egyetlen csapással kibelezhetett volna, és én mégsem mozdultam... nem mozdultam.

"Hiányoztál" - suttogtam, a szavak a mellkasom mélyéről húzódtak elő. "Gyűlölöm, hogy elpazaroltam az együtt töltött időt, mindig távolságtartó voltam. Mindig azt mondogattam magamnak, hogy nem vagy az enyém, és több mint ostoba vagyok, ha kötődni kezdek hozzád. Küzdöttem a kapcsolat, a köztünk lévő kötelék ellen, mert tudtam, hogy így fájni fog. Tudtam, hogy úgy szétszakítana, ahogy semmi más soha, még a társam elutasítása sem. És tudod mit?"

Megállt a mozdulatlanul; ez volt az első alkalom, hogy a ragadozói szárnyalása abbamaradt.

Most egy lépéssel közelebb léptem. "Rosszabb volt, Shadow. Az a fájdalom, amit azt hittem, hogy érezni fogok, amikor végül elsétáltál tőlem, semmi sem volt ahhoz képest, amit most érzek. Semmi!"

Még egy lépéssel közelebb, és most már elérhetett volna, ha suhint, de megint nem érdekelt. "A démonaink egyeznek, Shadow. A lelkünk egyezik. Gyere vissza hozzám."

Lángok gyúltak körülötte, gyorsan és intenzíven, és minden normális lény, aki a közelében állt, halott lett volna. Én azonban nem, mert a saját erőmet küldtem, hogy csatlakozzam az övéhez, amíg a tűzörvények fel nem szálltak a mennyezetre.

"A lelkünk egyezik" - ismételtem, a veszteségünk égető érzése mélyebb volt, mint valaha.

A másodperc töredéke alatt, amíg pislogni tudtam, a kezében voltam, harapós szorítással a hasam körül, ahogy elragadott. A lángok tovább kavarogtak körülöttünk, ahogy a halál a markában tartott, és soha nem voltam még boldogabb.

Shadow mélyen bevitt a könyvtárba, messze túl azon a ponton, ahová valaha is elmerészkedtem a polcok és könyvek végtelen csarnokában. A hasamon lévő szorítása nem enyhült, a karmai időnként belém vágtak, apró hússebeket hagyva maguk után, amelyek azonnal begyógyultak. A maga állatias módján az volt az érzésem, hogy aktívan próbál nem bántani. Szép és pozitív előrelépés volt.

Kivéve persze, ha ez az egész vállalkozás csak arra szolgált, hogy a prédáját sértetlenül tartsa, amíg el nem éri a kínzókamráját, ahol meg akar ölni és megenni engem. De, úgy értem, miért is vesződött azzal, hogy elvitt a főbejárattól? Ott bőven van hely egy test feldarabolására... és tényleg le kellett állnom ezzel a gondolatsorral.

Shadow csak futott tovább, én pedig nem harcoltam, hagyva neki, hogy ezúttal feldolgozza, bármit is dolgozott fel. A szörnyeteg-ember vékony vonalon mozgott, és éreztem, hogy akárhogyan is alakulhat, ha elrontom a következő lépésemet. Ha az egyik lehetséges eredmény az volt, hogy örökre elveszítem őt a sötétség számára, akkor biztosítanom kellett, hogy ez soha ne történjen meg.

A futás órákig tartott, és mire végzett, láttam, hogy megpróbálta kimeríteni magát. Ez volt az élete, mióta visszatért a búvóhelyre? Futni, hogy elfelejtsen... hogy ne érezzen?

Amikor végre készen állt a pihenésre, egy ajtó jelent meg előttünk, hatalmas, fényes és fekete. Hatalmas teste könnyedén átfér rajta, és a barlang jeges hidegét maga mögött hagyva belépett a hálószobájába. Korábban csak egyszer jártam itt. Egyszer, amikor a halál közelében voltam, és ő gondoskodott rólam. Most rajtam volt a sor, hogy megtegyem ezt Shadowért.

Csak arról kellett gondoskodnom, hogy közben ne gyilkolja meg a seggemet.

Előrelépett, és az általános melegségből és az érintetlenségből ítélve azt hittem, hogy most lépett be először, mióta Dannie elárult minket. Az ágyat figyelmen kívül hagyva a fenevad egy vastag, olajzöld szőnyeghez lopakodott, és ott összegömbölyödve, biztonságosan a mellkasához szorított.

Szoros ölelésének köszönhetően felszínes lett a légzésem, de nem panaszkodtam. Örökkévalóságnak tűnő idő óta először éreztem magam kényelmesen és melegen, ha nem is voltam kissé elborulva attól, ami most történt. Az, hogy megpróbáltam gyorsan kipróbálni, nem volt veszélytelen, és bár még túl korai volt túlságosan magabiztosnak érezni magam, határozottan pozitív irányba haladtunk.

Először is, még mindig életben voltam.

Shadow vadállati formája magához ragadott, úgy kezelt, mint egy tulajdont, amit nagyon szeretett, és szinte biztos voltam benne, hogy ez előrelépés volt.

Az aurájából szivárgó kimerültség ellenére, amit éreztem, a mögöttem lévő hatalmas test továbbra is feszült maradt. Végül sikerült kiszabadítanom az egyik kezemet, hogy az ujjaim végigsimíthassanak a bundáján és a bőrén, lágyan simogatva a fenevadat. "Aludj, Shadow" - suttogtam. "Megkockáztatom, hogy alig pihentél, mióta Dannie mindkettőnk világát szétbaszta, de most már tudsz. Reggel még mindig itt leszek."

A feszültsége egy ütemig megmaradt, aztán... elernyedt.

A mellkasom összeszorult, az érzelmek felfelé nyomultak, amíg a szemem égett és könnyezett. Legyőztem őket, és inkább Shadowra koncentráltam. A lelki sebeimmel később is foglalkozhattam. Egyelőre ő volt az egyetlen gondom.