Jaymin Eve - Reborn - 21. fejezet

 


21

Soha nem számítottam arra, hogy aludni fogok. Először is, a szívem úgy dobogott a mellkasomban, mint egy rohadt légkalapács, hála annak, hogy végre Shadowval lehetek. Másodszor pedig az energiáink egy erőmű erejével zúgtak össze.

A lelkünkben lévő mágia mindig is együtt élt, és minden alkalmat megragadott, hogy összekeveredjen. Ez megmagyarázta, miért volt szilárd a kapcsolatunk szinte az első találkozás óta. Lehet, hogy akkor nem ismertük fel, de visszatekintve egyértelműen ott volt.

Így ma este, az érzelmeimmel, az erőnkkel és a fejemben uralkodó káosszal együtt, úgy gondoltam, hogy a pokolban sincs rá mód, hogy eléggé megnyugodjak ahhoz, hogy aludni tudjak. Egyszer, a fejemben zajló végtelen ciklus alatt azon kaptam magam, hogy kétségbeesetten pisilnem kell. Megpróbáltam kitörni a szorításából, tudván, hogy a közelben van egy mosdó. Amint megmozdultam, a szörnyeteg még jobban belém fúrta a karmait, olyannyira, hogy apró vérszúrások futottak végig a csupasz bőrömön.

Úgy tűnt, nem megyek sehova.

Shadow kissé megváltoztatta a pozíciónkat, és a már felszakadt jóganadrágot és a fehér pólót karmolta, amit viseltem. A ruhám idegesítette, és csak akkor nyugodott meg, amikor egyik nagy mancsa megragadta a jobb mellem.

Csak úgy fogta a fenevad a kibaszott melleimet, mintha azok az övéi lennének.

"Ne próbálkozz semmi vicces szarsággal, amíg ringatod az egyiptomi istent" - figyelmeztettem Shadowt, a hangom zúgott a félhomályos szobában. "Esküszöm, megbánod, ha megteszed. Én nem hintázom így, oké? Nem vagyok szőrmókos."

A fenevad felüvöltött, halk, lelkes hangon, látszólag csalódottan a válaszom miatt. A mellkasom szorítása azonban nem enyhült, és ha valami, akkor Shadow fenevadja csak könnyedén tovább karmolta a ruhámat, míg végül szinte teljesen meztelen voltam, még mindig szorosan a mellkasához szorítva.

Szerencsére ekkor már megelégelte, nem nyúlt hozzám sehol, ami átlépte volna a határaimat. Megvoltam a cicimániájával, és jó volt ellazulni neki, miközben az egyik keze a combomon, a másik a mellkasomon volt, és a tüzes melegébe húzott. Kemény erekciója a fenekemnek támaszkodott, de megint csak addig, amíg a fenekem külső oldalán maradt, megbirkóztam vele, mert ez volt számunkra az első hatalmas dolog.

Még sosem ölelkeztünk. Sem szex után, sem akkor, amikor majdnem meghaltunk. Soha.

Ez egy ajándék volt, és minden igyekezetem ellenére néhány könnycsepp kicsordult, lecsorgott az arcomon, hogy a szőrös karján landoljon. Úgy tűnt, hogy Shadow Anubis nem vette észre, így megengedtem magamnak ezt a pillanatot, hogy kifejezzem a mélyen gyökerező fájdalmat, ami hetek óta darabokra vágott. Akkor még nem tudtam az okát, de most már igen, és bizonyos szempontból még jobban fájt, mint valaha.

Valamivel később, amikor kinyitottam a szemem, rájöttem, hogy elaludtam, olyan meleg és biztonságos hely volt a szörnyetegem karjaiban. Lenézve a mellemet takaró kezekre, egy rövid sikolyt eresztettem meg, mert a szőr és a karmok eltűntek.

Shadow morgott a hátam mögül; felriasztottam álmából. Szorosabban szorított, de sikerült megfordulnom, hogy szembeforduljak vele. A szemei lávavörösek voltak, amikor találkoztam a tekintetével, és zavarodottság homályosította el az arckifejezését. " Shadow" - mondtam halkan.

Megijedt, és erősebben magához rántott. "Az enyém."

Ugyanaz a szó, amit Torma-ban hallottam, még akkor is, amikor nem tudtam, honnan származik. Most, hogy újra hallottam, az első szót, amit hozzám intézett, megremegett az ajkam.

" Shadow, emlékszel rám?"

Megpróbáltam megérinteni az arcát, de mozdulatlanul tartott, a szorítása nem engedett, bármennyire is próbáltam kiszabadulni. Morgott, és nem mondott többet, de éreztem, ahogy a szabad keze végigsimít a bőrömön, ahogy lefejtette az alsóneműm utolsó kuszaságait. Ezen a ponton a testem teljesen beleegyezett, mert Shadow visszatért az emberszerű formájába, én pedig egy kanos, kanos alakváltó voltam, akit elválasztottak az egyetlen férfitól, aki valaha is megérintette a testemet.

Hozzá simultam, az agyam majdnem kikapcsolt az érzéstől, hogy újra Shadowval lehetek. Bárcsak ne lett volna egy kis részem frusztrált, mert még mindig nem ismert engem. Nem igazán. Mindez ösztönös volt, és bár ezt a részét szerettem, a többire szükségem volt. Mohó ribanc voltam, ha a vadállatomról volt szó.

" Shadow. Meg kell próbálnod emlékezni rám. Hiányzol..."

Félbeszakadtam, amikor a keze a combjaim közé csúszott, és megtalálta az ott összegyűlő nedvességet. Ismét belé hajoltam, és felnyögtem, ahogy megsimogatott, az ereje minden egyes érintést követett, végigsuhant az érzékeny bőrömön. Ez hatásosan lekapcsolta az utolsó olyan részemet is, amely harcolni akart, amíg eszébe nem jutott.

Talán előbb szexelhetnék egy kicsit. Nem volt túl nagy kérés, igaz?

"Az enyém - motyogta, a torkomhoz nyomta az ajkait, a nyelve végigsimított a bőrömön, mielőtt végighúzta volna a vállamig, csókolt és harapott, elég erősen ahhoz, hogy majdnem félig felkönyököltem a földről. A kurva anyját!

"Darkor!"

Soha nem használtam ezt a nevet, kivéve, ha valamit mondani akartam. Hogy mi volt ez a "pont", az a körülmények függvényében változott, de ezúttal fel kellett ráznom őt az aktuális feladatából, hogy nagyon sikeresen elcsábítson, hogy elfelejtse a köztünk történt szarságot.

A keze lelassult, de nem hagyta el a puncimat, az ujjai még mindig a ráncaimon keresztül csúsztak a fájó középpontomba. Át voltam ázva, a gyönyöröm lecsöpögött a kezére, és most tényleg nem tudtam erre koncentrálni.

"Shadow, te egy nagyon erős isten vagy - ziháltam ki, alig tudtam gondolkodni, de tudtam, hogy ki kell mondanom. "Tudod, hogy valami hiányzott. Tudod, hogy valamit elvettek tőled, ezért pusztítottad el a könyvtáramat. És ne hidd, hogy erről később nem fogunk beszélni, de most azt akarom, hogy emlékezz arra, mi történt. Az anyád tette ezt velünk. Ellopta az emlékeinket és az életünket. Elvesztette az irányítást, és amennyire én tudom, ezután is el fogja veszíteni. Egészen addig a pontig, amíg mindent el nem pusztít... Nélküled nem tudom ezt helyrehozni".

Az ujjai végül elhallgattak, és szó szerint az orgazmus szélén hagytak. Úgy sikerült visszatartanom a sikoltozást és a zihálást, hogy addig haraptam a nyelvemet, amíg vért nem kaptam. Shadow közelről figyelt, átható tekintete mindent látott, és amikor lehajtotta a fejét, és végigsimított a nyelvével a véres ajkaimon, végül megtörtem.

A csókolózás volt a mi dolgunk. A legkülönlegesebb pillanat, ami köztünk létezett. Az Árnyékbirodalomban születettek ezt a bensőséges aktust csak az igaz társuknak tartották fenn. Shadow nekem adta ezt az ajándékot, és azóta, amikor az ajkai az enyémhez értek, pillangókkal telt meg a gyomrom.

Az orgazmus, amit a csiklóm átkozott bőrével tartottam vissza, kibontakozott bennem, ahogy felsírtam ellene. A gyönyör hosszú, lassú íve volt, amely mélyen a középpontomból áradt, míg végül minden porcikámban éreztem.

Ezzel a felszabadulással az erőm életre kelt. Általában egy ilyen felszabadulás lángok özönét eredményezi körülöttem, de ezúttal Shadowba csapódott. Az erő olyan nagy volt, hogy szétszakított minket, és ugyanabban a szívdobbanásban ő is talpra állt. Mind a hét lábnyi meztelen Shadow, a lélegzete olyan hevesen jött ki és be, hogy a mellkasa megdagadt.

Én is felvonszoltam magam, és miközben Shadow néhányszor megrázta a fejét, megpróbáltam, hogy ingatag lábaim megtartsák a súlyomat. Ez az orgazmus más volt, mint bármelyik másik, amit valaha is átéltem. Erősebb volt, de nem a megszokott módon. Sokkal tisztítóbb volt, szinte mintha...

Dannie utolsó varázslata is eltűnt volna a lelkemből.

" Sunshine?"

A térdeim a földhöz csapódtak, egy zokogás rázta meg a mellkasomat, ahogy négykézláb végeztem, képtelen voltam összeszedni magam. Sunshine.

Hogy felejthettem el Sunshine-t?

Hogy felejthettem el Shadowt?

"Shadowshine - fojtottam ki, és mielőtt felemelhettem volna a fejem, könnyeim újra végigfutottak volna a bőrömön, Shadow már ott volt, felhúzott és a karjaiba húzott.

Olyan szorosan tartott, hogy a bordáim nyögtek az erő hatására, és én csak azt kívántam, bárcsak szorosabb lenne.

" Sunshine." Nyögte, majd hátravetette a fejét, és az égbe üvöltött. Hosszú, dübörgő jajveszékelés volt a fájdalomtól. Fájt a fülem, amikor befejezte, és megesküdtem volna, hogy nem a sajátomtól eltérő nedvességet éreztem a bőrömön, de amikor felnéztem az arcába, semmi másnak nem volt nyoma, csak a tiszta, hamisítatlan dühnek.

Shadow arca a halál és a pusztítás maszkja volt. Egy olyan lény maszkja, aki el akarta pusztítani a világot.

És én talán hagyom is neki.