Jaymin Eve - Reborn - 22. fejezet

 


22

Olyan sokáig tartott a karjában, hogy az időnek lényegében nem volt jelentősége. Napok telhettek el, és mégsem mozdult egyikünk sem. Talán versenyben voltunk, hogy ki bírja legtovább tartani, és most az egyszer reméltem, hogy mindketten megnyerjük ezt a versenyt.

"Szükségem lesz rá, hogy mindent elmagyarázz nekem - dörmögte végül fentről Shadow. "Az emlékezetemet még mindig elhomályosítják az események, amelyeket szerintem hamisan ültettek oda, hogy összezavarjanak".

Érthető volt, hogy Dannie különböző módszereket alkalmazott az emlékeink elfedésére. Mindannyian roppant egyedi egyének voltunk, eltérő képességekkel. Túlságosan is rohadtul okos volt, és ez már önmagában is félelmetes volt, mert csak a varázslat, amit Shadow már rám rakott, és a saját kitartó személyiségem akadályozta meg, hogy teljesen sikerrel járjon.

"Dannie-t, az anyádat megrontotta a Napkő - mondtam, hátrahajolva, hogy lássam az arcát. Valahogy soha többé nem akartam abbahagyni az arcának nézését, most, hogy újra az életem része lett. "Ellopta az összes emlékünket, hogy helyreállítsa az egyensúlyt. Soha nem lett volna szabad létrejönnöm, ezért visszaküldött Tormába, hogy én legyek az alfa-társ."

Shadow szorítása szorosabbra vált, miközben lassan felhúzott a lábamról, amíg közel szemmagasságba nem kerültünk. "Tormához? Emlékek nélkül?"

Nagyot nyeltem, mert a fenevadja olyan közel volt a felszínhez.

Az állkapcsa megfeszült. "Torin megérintett téged?" Lassan, hanglejtés nélkül mondta, de a hideg távolságtartás sokkal ijesztőbb volt, mint a kiabálás valaha is lehetett volna.

Nem tettem úgy, mintha félreértettem volna, amit kérdezett. "Soha nem ért hozzám szexuálisan. Rád nem emlékeztem, de arra kurvára emlékeztem, hogy milyen szar alak volt."

A tekintete enyhén felengedett, és a szorítása enyhült annyira, hogy az érzés visszatért a végtagjaimba. "Miért engedte meg anyám, hogy megtartsd ezeket az emlékeket, amikor azt akarta, hogy ez a terv sikerüljön?"

Sokat gondolkodtam ezen a tegnap esti végtelen túlgondolkodási ciklusom során. "Két elméletem van" - mondtam. "Az egyik, hogy még mindig érzett irántam némi szeretetet, még az átalakulása ellenére is, és ebből a szempontból nem akarta, hogy teljesen sebezhető legyek azokkal a lényekkel szemben, akik a múltban bántottak."

Shadow arckifejezése elsötétült. "És kettő?"

"Kettő, az az ígéret, amit nekem tettél, miszerint soha többé nem leszek sebezhető a falkámmal szemben, egy olyan erős kötelék volt, amiről Dannie vagy nem tudott, vagy nem tudta megtörni. Ez volt az, ami lehetővé tette számomra, hogy annyit emlékezzek, amennyit emlékeztem, és harcoljak ellenük, amikor kellett."

A mellkasa most dübörgött, és mivel a fenevad a közelben lebegett, le kellett nyugtatnom a helyzetet. " Shadow" - mondtam határozottan, és ezzel minden figyelmét az arcomra irányítottam. "Hála neked, rajtad kívül még soha senkit nem érintettem meg, nem keféltem, és még egyetlen férfitól sem kaptam orgazmust."

Pontosan ezt akarta hallani, és amikor az ajkai találkoztak az enyémmel, egy olyan mély sóhaj tört ki belőle, hogy az már majdnem nyögés volt. "Hogy a faszba...?" Motyogtam az ajkaihoz. "Dannie-nek ijesztően erősnek kell lennie, hogy elfelejtselek."

Shadownak nem tetszett ez az emlékeztető, a csókja keményebbre vált, és az agyam egy kis vakációra ment a gondolkodásból. "A fenevadam ismert téged" - mondta végül, a hangja rekedt morgás volt. "Még ha nem is emlékeztem, az ösztöneim tudták, hogy az enyém vagy. A világon semmi más nem jutott volna el hozzám, csak te, Sunshine. Ezt tudnod kell."

Bólintottam, az ajkam ismét megremegett. "Tudom. Olyan hevesen éreztem ezt, és amint eszembe jutott, eljöttem érted."

A teste megmerevedett, és egyértelmű volt, hogy amit az imént mondtam, zavarja. "Elég erősnek kellett volna lennem ahhoz, hogy emlékezzek rád."

Szorosabban tekertem köré a karjaimat, minden erőmmel belé kapaszkodtam. "Csak a varázslatod miatt emlékeztem. Te megmentettél engem... pontosabban, mi mentettük meg egymást." Nem tűnt elégedettnek ezzel a válasszal, ezért tovább nyomultam. "Sokkal inkább, hogy külső segítség nélkül is emlékeztél rám. Elpusztítottál minden átkozott ajtót erről a helyről, kivéve a Földre vezető ajtót. Csak egy okból tehetted ezt."

Shadow becsmérlő hangot adott ki. "Talán az alakváltók miatt volt."

Az orromat ráncoltam rá. "Meg se próbálj játszani. Te szeretsz engem. Tudtam az első pillanattól kezdve, amikor átdobtál a válladon."

Nagyon mozdulatlanná vált, lefelé pislogott rám, és azon tűnődtem, hogy talán túl messzire mentem. Úgy értem, viccelődtem, és bár tudtam, hogy szeretem, Shadow sosem volt különösebben közlékeny ezekkel a pontos szavakkal. Nekem nem számított, mert a tettek sokkal hangosabban beszéltek, és az övéi azt mondták, hogy fontos vagyok neki.

"Szerelem" - ismételte meg, és én nem törődtem azzal, hogy félrenézzek vagy zavarba jöjjek. Ha nem szeretett volna, az nem törne össze. Leginkább azért, mert előbb-utóbb úgyis odaérne. A tervem, hogy úgy nőjek rá, mint valami egzotikus gomba, teljes lendületben volt.

"A szerelem emberi szó - morogta. "Egy emberi szó, amivel olyan hanyagul dobálóznak."

Hol volt a hazugság? Torin nem egyszer mondta már, hogy szeret, és én biztosan tudtam, hogy a hatalmán és a tükörképén kívül senkit sem szeret. És talán Jaxsont, mert... tesók, ember.

"Nincs jobb szavam" - mondtam Shadownak - "de ha számít valamit, akkor szeretlek".

Az állkapcsa ugyanolyan feszült volt, mint a többi része, és normális esetben ez az arckifejezés aggasztó lenne, de láttam, hogy ez sokk volt. Sokk, amit hamarosan tűz váltott fel, ahogy megölelte az arcom.

"Te vagy a lelkem párja, Sunshine" - dörmögte a minket körülvevő erőn keresztül. "Te vagy az egyetlenem. Az egyetlen lény, akiért világokat pusztítanék el, és attól tartok, ezt meg is tettem."

Felhorkantam. "Igen, Gaster nem nagyon örül neked. Lesz mit kitakarítanod, ha kijutsz innen."

A könyvtáram nem lehetett járulékos veszteség ebben a háborúban. Egyszerűen nem lehetett.

"Nem voltam több, mint düh és hideg, kegyetlen szándék" - ismerte el Shadow. "Mindenkit megöltem volna."

A mellkasom annyira összeszorult. "Tudod, mi történt Midnighttal, Angellel és Simone-nal? És az őrült testvérbandád többi tagjával? Te... te nem ölted meg őket, igaz?"

Shadow összeráncolta a homlokát, és az volt az érzésem, hogy az emlékek között válogat, próbálja kitalálni, mi volt a valóság, és mi az, amit Dannie hamisan ültetett el. Kicsit megnyugodtam, amikor nem láttam az arcán a lesújtottságot. "Simone Luciennel van - mondta végül -, Valdoron. Angel pedig visszatért a Honor Meadowsba. Elküldtem őket a földjeikre, rengeteg energiagátat törtem át azokon a földeken, majd elpusztítottam a Solaris rendszert".

"És Midnight?"

"Fogalmam sincs" - ismerte be Shadow vonakodva. Nagyon utálta, hogy nem tudott mindent. "Nem érzem sehol a közelben, szóval talán még mindig a birodalomban van?"

Én is erre gondoltam. Az én reményem. Mert nem voltam hajlandó elhinni, hogy eltűnt - eltűnt.

"Vissza tudod szerezni a Solaris rendszert?" Kérdeztem óvatosan, nem biztos, hogy hallani akartam a választ, ha az nemleges volt.

Nulla megnyugvást éreztem, amikor Shadow felszisszent. "Eredetileg több száz évembe telt, hogy létrehozzam, de érzem, hogy az erő alapja még mindig érintetlen, és sokkal erősebb vagyok, mint akkoriban, szóval... azt hiszem, meg tudom csinálni." A szemei aranyló lávagödrökké sötétültek. "De mielőtt kipróbálnánk, van még egy dolog, amire előbb szükségem van."

A puncim görcsbe rándult, mert tudta, hogy mi folyik itt.

Shadow hátrasétáltatott, amíg a lábam az ágyához nem ért, és amikor a hatalmas matrac és egy ugyanolyan hatalmas lény közé szorultam, nem éreztem félelmet vagy klausztrofóbiát. Úgy éreztem, hogy élek. A rongyos és összetört részeim végre visszaköltöztek oda, ahol eredetileg voltak, mielőtt Dannie egy kalapáccsal ránk támadt.

Dannie.

Ő egy olyan probléma volt, amivel később kellett foglalkoznunk, de most a hangsúly... máshol volt.

Shadow keze a derekam köré zárult, ahogy lassan felhúzott a testén. Megpróbáltam a lábaimat köré tekerni, de ő nem hagyta, az ereje megtartotta a végtagjaimat. Még akkor is, amikor meghajoltam, hogy megpróbáljam a meztelen testrészeimet az ő meztelen testrészeihez dörzsölni, kétségbeesetten enyhítve a belső fájdalmat, ő ezt is megállította.

Az ereje tartott engem; a kezei irányították minden mozdulatomat.

"Ma este nem változtathatom meg a természetemet a kedvedért" - figyelmeztetett.

Tudtam, mit jelent ez az egy mondat. Teljes mértékben ki akartam élvezni, szóviccnek szántam. Egy olyan élményt, amely szinte biztosan elpusztította volna egyes részeimet, de minden jó volt. Ez sem volt egy felületes, eldobott kijelentés. Miután egyszer már elvesztettem Shadowt, bármilyen fizikai fájdalmat elviselnék, mielőtt újra megtenném. Bármi is történt ma, az ajándék volt.

Az ő tüze is fellobbant, ahogy az enyém is, és éreztem a nyelvének és az ötórai árnyékának a súrolását az érzékeny bőrömön, ahogy a nyelvét és a száját végighúzta a hasamon, követve a testem vonalát. Felemelt az ágyról, miközben felfalt minden részemet, amit csak megérinthetett, és csak egy istennek lett volna elég ereje ahhoz, amit ő tett, semmi mást nem használva, csak a tricepszét, a mellkasát és a vállizmait, hogy fenntartson.

Amikor engedett a rajtam lévő irányítás egy részéből, a kezem végigsiklott a bőrén, vonóerőt keresve, amíg sikerült a hajába csúsztatnom őket. Csak amikor megrángattam a rövid szálakat, akkor vettem észre, hogy Shadow már nem a jellegzetes kócos hullámai birtokában van. A szemem felpattant, és az intenzíven élvezetes utazása ellenére, amely mostanra elérte a combom találkozását, kényszerítettem magam, hogy megvizsgáljam a kopaszra nyírt fürtjeit. Most, hogy a körülöttünk égő tüzek fénye világított, tisztán láttam őt.

Szent szar oldalba baszottul.

Shadow mindig is több mint dögös, veszélyesen szexi és hihetetlenül tökéletes volt, de ez az új frizura... a fenébe. Olyan volt, mintha férfias arcának minden síkja látható lett volna számomra, ami még ijesztőbb hangulatot kölcsönzött neki, miközben semmit sem vett el a szépségéből.

"A hajad" - suttogtam, úgy hangzott, mint egy elborzadt tinédzser, aki épp most találkozott a kedvenc rocksztárjával. "Mi történt vele?"

Dörmögte, erőteljesen rezegtette a csiklómat, én pedig összeszorítottam a lábaimat, hogy megpróbáljam megakadályozni az orgazmust. Mindig olyan gyors volt. Túl gyors. És annak ellenére, hogy tudtam, ma este valószínűleg tíz orgazmusom lesz, azt akartam, hogy ez az első legyen az utolsó.

Újra megrángattam a haját, vagy legalábbis megpróbáltam, az ujjaim végigcsúsztak a rövid szálakon. "Shadow, mi történt a hajaddal?"

"Levágtam."

Éppen amikor ezt az egyszerű kijelentést végigfuttattam a fejemben, beleharapott a combomba. Kemény, büntető mozdulat, amit kurvára imádtam. Viszonzásképpen szorosan a feje köré tekertem a combjaimat, és vártam, hogy újra átvegye az irányítást felettem.

Amit meg is tett, a kezei a derekam köré zárultak, miközben újra és újra belém harapott, újra és újra, végig a combomon és a puncim oldalán. Fájt, de minden egyes fájdalmas harapással, amelyet nyelvének örvénylése követett, a testem elfelejtett mindent, kivéve a kettős érzés érzését. Amikor a fogai végül a csiklómra zártak, felsikoltottam, képtelen voltam megállítani a testemben szétrobbanó, súlyos izgalmi örvényeket.

Mielőtt még esélyem lett volna kiélni az orgazmust, pozíciót váltott, maga fölé tartotta a testemet, miközben az arcát a puncimba temette. Boldog nyögése, ahogy rendesen belém kóstolt, elég volt ahhoz, hogy újra felsírjak, és miközben hálát adtam a kibaszott isteneknek ezért a pillanatért, a hátamon fekve találtam magam, Shadow pedig rám szorult.

Ahogy felbámultam rá, éreztem a mellkasomban a forróság duzzadását, ahogy minden érzésem egyszerre próbált megnyilvánulni.

"Miért vágtad le a hajad?" Kérdeztem halkan.

Tudnom kellett, min ment keresztül, amikor külön voltunk. Ki kellett töltenem az üres helyeket, amik nekem hiányoztak.

Shadow arckifejezése nem változott, a tekintetéből áradó izgalom olyan erős volt, mint amilyennek valaha is láttam tőle. "Semmi sem volt ugyanaz nélküled. Nem tudtam, miért, de tudtam, hogy hiányzik valami, ami létfontosságú a túlélésemhez. Kerestem és pusztítottam. Többet, mint a Solaris rendszer. Lecsupaszítottam magam, hogy újra felépíthessem magam, és megtaláljam a lelkem alapvető részét, ami hiányzott. Csak te nem voltál ott."

Bassza meg. lehet, hogy nem gondolta, hogy a "szerelem" szó sokat jelent, de ő a szerelem nyelvén beszélt, anélkül, hogy észrevette volna.

"Soha többé" - mondtam hevesen, felé nyúltam, és most az egyszer megengedte, hogy lehúzzam a saját szintemre. A csókunk keserédes és tökéletes volt.

Egy csók, amely megnyugtat és gyógyít.

Egy csók, ami megtisztítja a fájdalmunkat a sok keserű, egymástól távol töltött éjszakától.

Egy csók, ami megtörte Dannie varázslatának utolsó foszlányait.

A szerelem csókja. Nem számít, mit gondol a szörnyetegem.