Jaymin Eve - Reborn - 23. fejezet


 

23

Shadow mindig úgy csókolt, mintha soha nem akarná abbahagyni. Ez volt az, ami a szörnyeteggé tette, és az az igénye, hogy a szája a testem bármelyik pontján legyen... Igen, én itt voltam ezért.

Már a gondolat, hogy talán soha többé nem csókolhatom meg, majdnem összetört. Szerencsére, amikor Shadow csókja keményebbé, szenvedélyesebbé vált, ahogy a nyelve összeforrt az enyémmel, ez volt az a figyelemelterelés, amire szükségem volt ahhoz, hogy minden mást elfelejtsek.

Felemelt az ágyról, és miközben megfordított minket, nem szakította meg az ajkak közötti kapcsolatot. Hátamat a falnak vetve találtam magam, a súlya pedig hozzám nyomódott. Szélesebbre tártam a lábaimat, hozzá dörgölődtem, meglepődve, hogy hagyta. Minden megmagyarázódott, amikor keményen és gyorsan belém csapott. Még amilyen kész voltam, olyan kibaszott nagy volt, hogy a fájdalom és a gyönyör azonnal jelentkezett. A dominanciáért harcolva mindkét érzés a határán táncolt annak, amit kezelni tudtam.

Shadow könyörtelen volt, újra és újra belém nyomult. Hosszú, biztos lökései a köztünk lévő természetes tüzet a középpontomba csúsztatták. A csiklóm duzzadt és fájt, Shadow testének minden egyes ütése az enyémhez az élvezet magasabb szintjére taszított.

Kiáltásra nyitottam a számat, de ő morgással vágta el a számat. "Nem."

Ez parancs volt. Uralkodott a testemen. "Shadow", nyöszörögtem.

"Nem, Sunshine" - ismételte meg. "Te hozzám tartozol. A tested. A lelked. A szíved. Az orgazmusaid."

Egy pillanatig azt fontolgattam, hogy torkon vágom, mert új szintre emelte a dominanciát, és én tényleg el akartam élvezni. Minden alkalommal, amikor megállított, az örvények egyre nagyobbak lettek bennem; tudta, mit csinál, még ha az őrületbe is kergetett.

Nyöszörgések ömlöttek belőlem, ahogy íveltem, a fejemet a falnak csapkodtam, ahogy a gyönyör tovább fokozódott.

"Mera - figyelmeztette.

"Nem tehetek róla" - szöktem ki lélegzetvisszafojtva.

Lehajolt, fogai a vállamra zárultak, miközben állatias vadsággal baszott meg. Shadow egy része még nem engedte el teljesen a vadállatot. És én egy cseppet sem bántam.

Éppen amikor a combjaimban megindult a remegés, az, amit kezdtem felismerni, mint egy olyan fröccsenő orgazmus előfutárát, amit Shadowig soha nem tapasztaltam, az ajkai ragadozó vigyorra húzódtak. "Erre vártam."

Az erejének a csiklómba érkező rezgése sikoltva küldött a határon túlra, a testem megrándult, amikor olyan erősen elélveztem, hogy egy pillanatra elvesztettem az eszméletemet. Folytatódott és folytatódott, a gyönyöröm mindenhová eljutott, végigcsúszott a testünkön.

A mellkasa elégedetten morajlott, és bassza meg, ha nem ez volt életem egyik legintenzívebb orgazmusa. Mielőtt levegőhöz jutottam volna, megváltoztatta a pozíciónkat, ami egy másik klasszikus mozdulata volt, mivel olyan állóképességgel rendelkezett, ami egy embert is megölne. A padlón kötöttünk ki, a vastag szőnyeg alattunk, ahogy a súlya hozzám nyomódott.

Az imént átélt, fejbe kavaró orgazmus ellenére már készen álltam a következőre, amikor a keze végigcsúszott a jobb vádlimon a combomig. Amikor körbetekerte azokat a hosszú ujjait, felemelte a lábamat, hogy az a válla fölött helyezkedjen el.

Ziháltam, amikor a kemény farka érintkezett a puncimmal, mintha tökéletesen felsorakoztak volna, és készen álltak volna az egybeolvadásra. Arra számítva, hogy egyenesen belém tolja, úgy készültem fel, hogy a puha anyagot mindkét oldalamon megragadtam. A farkának vastag hegye lassan szétfeszítette a bejáratomat, és még amikor megpróbáltam felfelé ívelni, a súlya megakadályozta, hogy néhány milliméternél többet mozduljak.

Mielőtt megkérdezhettem volna tőle, hogy mi a faszra készül,a másik kezét végigcsúsztatta a bal lábamon, körbetekerte azt a combomat, majd ugyanabban a pillanatban a válla fölé került.

"Ó" - ziháltam. Még soha nem szexeltem ebben a helyzetben, de máris izgatott voltam.

"Bassza meg, Sunshine" - morogta Shadow, miközben tovább nyomult belém, nagy termetével időt szakítva arra, hogy tök mélyre ássa magát. Amint teljesen beleült, már húzta is ki a hosszát, majd rögtön vissza is csúsztatta belém, végigsikálva minden átkozott idegvégződésen.

Olyan mély volt. Olyan mély, hogy megesküdtem a baszásra, hogy megízleltem a nyelvemen, és ahogy tovább mozgott bennem, nem kaptam levegőt. A fejem forgott, ahogy a gyönyör következő spiráljai épültek, a körmeim most már a mellkasát karmolták, még ha nem is tudtam feltörni a szörnyeteg bőrét.

"Mera - mondta a szokásos csettintéssel. Ezúttal nem tudtam, mit akar, vagy legalábbis azt hittem, hogy nem tudom, amíg nem éreztem, ahogy az ereje végigsimít az idegvégződéseken, és rájöttem, hogy azt akarja, hogy viszonozzam a szívességet.

Elengedtem az energiámat, és az Shadowba küldtem. Ahogy a tüzünk összecsapott, egy villám csapott át a bőrünkön. Fájdalom és gyönyör, tűz és jég, és minden egyes lökésnél magasabbra íveltem, engedve Shadownak, hogy olyan mélyen belém merüljön, hogy a nyelvemen lévő íz felerősödött.

Mármint, logikusan, tudtam, hogy az átkozott farkincája nem elég nagy ahhoz, hogy a hüvelyemből a számba jusson. Nem buktam meg a biológiában annyira, de nyilvánvalóan elég mélyen volt ahhoz, hogy az egész testemben érzékszerveket indítson be.

"Gyere, Napsugár."

Én voltam a bábu, és ő volt a mester, de amikor ilyen intenzív élvezetben részesült, ki a fasz panaszkodott volna? A nyögések, amelyek gyors időközönként hullottak le az ajkaimról, majdnem magas hangú robbanássá fokozódtak, ahogy a következő orgazmusomig kefélt.

Amikor befejezte, pontosan azt tette, amire számítottam, lefordult rólam, hogy ismét pozíciót váltson. Csakhogy ezúttal számítottam rá, és volt egy saját tervem. Az én uralkodó fenevadamnak nem tetszett volna, de neki csak be kellett szívnia a száját.

Nos, én lennék az, aki a szopást végzi, de a hasonlat megmaradt.

Lassan csúszott le rólam, a szárának vastagsága végigtapadt a puncim mentén, egészen addig, amíg végül kiszabadult. Ahogy nyúlt, hogy a következő, általa kívánt pozícióba helyezzen, én már el is tűntem, lefelé tolódtam a lábai közé, hogy mindkét karomat a combjai köré tekerjem. Mielőtt újabb parancsot adhatott volna abból a bűnszexi szájából, az ajkaimmal körbetekertem a farkának a hegyét.

Egy nyögés tört ki belőlem, ahogy mindkettőnk ízét megízleltem az első szopás során. Az én elélvezésem és az ő előváladékának finom keveréke volt az erőnek, a fűszereknek és a vágynak. Többre volt szükségem, mélyebbre húztam a hegyét, a számat teljesen kitágítottam, hogy minél többet befogadjak.

A kapcsolatunkban először Shadow nem küzdött velem a dominanciáért, hagyta, hogy ugyanúgy kóstoljam meg, ahogy mindig is megkóstolt engem. Valószínűleg a fickó csak nagyon szerette, ha leszopják a farkát, de akárhogy is volt, élveztem a hatalom kis morzsáját.

Ahogy belekerültem a ritmusba, ahogy szopogattam a farkát, simogattam a szárát és simogattam a golyóit, rájöttem, hogy az állkapcsom rugalmasabb, mint gondoltam. Sikerült még néhány centit végigcsúsztatnom anélkül, hogy megfulladtam volna.

Legalábbis nem volt fulladás, amíg Shadow sötéten fel nem nevetett, és egy pillanat alatt el nem vette tőlem az irányítást. Hamis biztonságérzetet keltett bennem, hagyta, hogy azt higgyem, én vagyok a főnök, de ez csak álom volt.

Megragadta a tarkómat, és belenyomta a számba, aztán megint megtette, és nem volt más választásom, mint hogy szélesre nyissam a számat, és kapaszkodjak, miközben megdugott. Tűzzel érintkező szemei rám szegeződtek, még akkor is, amikor a központom lüktetett a szükségtől. Tudtam, hogy jobb, ha nem nyúlok lefelé, és nem próbálom enyhíteni a nyomást.

Persze minden jó szándék eltűnt, ahogy a bennem lévő szükséglet egyre nőtt, és ahogy a kezem végigvándorolt a hasamon, Shadow morogni kezdett. Szerencsére megsajnálta szegény kanos seggemet, és eléggé eltolt minket, hogy előrehajolhasson, és a nyelvét a fájó puncimba temesse, miközben a farkát soha nem hagyta el a szám.

Kevesebb mint két ütés kellett a nedves forróságomban, mire a szájába szívta a csiklómat, és én elélveztem, nyögdécselve a farkát körbeölelve, miközben minden eddiginél keményebben baszta a számat. Ahogy kihúzta a gyönyörömet, Shadow teste vibrálni kezdett, dübörgések törtek elő belőle, és ahogy a farka megduzzadt, nyögést adott ki. Amikor az első forró ondócsapás a számba csapódott, megrándultam ellene, majdnem megfulladtam az erőtől, amit megízleltem. Shadow annyi erőből és energiából épült fel, hogy éreztem, ahogy egyre erősebb leszek, ahogy lenyelem őt.

Az íze furcsa volt, de nem kellemetlen, sós és férfias, Shadow illatára emlékeztetett. Azon kaptam magam, hogy az utolsó cseppet is tisztára nyalom, miközben a kezemmel végigsimítottam a tengelyén.

Shadow nyelve nem hagyta abba a puncimon való kavargást, amíg mindketten be nem fejeztük. Ekkor már teljesen össze voltam törve, alig adtam ki egy hangot, amikor a fürdőszobába vitt. Együtt zuhanyoztunk a víz alatt, ami gyakorlatilag közel volt a forrásponthoz. Egyikünket sem zavarta a hőség, sőt, energiát adott nekünk.

Lehunytam a szemem, ahogy hozzá kuporodtam, és a nyaka köré fonta a karjaimat. Nem kellett azonban erősen kapaszkodnom, mert nem vette le rólam a kezét. Mintha attól félt volna, hogy ha elenged, megint eltűnök. Még akkor is, amikor otthagyott, hogy megszárítkozzam, majd fogat mossak, az ajtó köztünk nyitva maradt. Olyan közelség volt ez, amilyet még sosem tapasztaltunk. Egy igazi "társas" pillanat, amit nehezen tudtam feldolgozni, bármennyire is szerettem.

Amikor kiléptem a szekrényéből, az egyik ingét viselve, lángok égtek a szemében. Az ing egy pillanat alatt elhamvadt, és meztelenül maradtam, úgy pislogva, mint egy idióta. "Uh, valami baj volt azzal az inggel?"

Két lépést tett át a szobán, és mielőtt még kérdezhettem volna valamit, a karjaiban voltam. "Meztelenül alszol velem, Sunshine" - mondta, a hangja mélyebb volt a szokásosnál. "Szeretném érezni a bőröd minden egyes centiméterét az enyémhez szorítva. Azt akarom, hogy az illatod és az enyém együtt legyen. Semmit sem akarok köztünk."

A mellkasom összeszorult. Álmodtam erről a pillanatról, amikor minden gát leomlik. Amikor valahogy megtaláljuk azt a helyet, ahol együtt létezhetünk, csak Shadow és Sunshine. Shadowshine.

Talán ma este pontosan ezt kapjuk meg.