Jaymin Eve - Reborn - 24. fejezet


 

24

Shadow soha nem engedett el. Az ígéretei olyan szilárdak voltak, mint a kibaszott bicepszei, amelyek közül az egyik a fejem alatt volt. Normális esetben azt várnám, hogy egy ilyen kemény felület nem igazán kedvez az alvásnak, mégis, abban a pillanatban, ahogy a karjaiba burkolt, egyik lábát az enyémek közé szorítva, ahogy kanalazott, gyakorlatilag elájultam.

Ez volt életem legjobb alvása - olyannyira, hogy amikor valamivel később egy tomboló köd rángatott fel, egy pillanatig tartott, amíg tájékozódni tudtam. Először csak Inky-t láttam, aki hatalmas szikrázó felhővé duzzadt a fejünk felett. "Megtámadtak minket?" Reszkettem, miközben körülnéztem a majdnem koromsötét szobában.

Shadow felemelte a fejét, szexi és álmos tekintettel. Egy valamitől azonban nem tűnt aggódónak, szóval valami másnak kellett lennie, ami miatt Inky teljesen feldühödött.

"Egy alakváltó próbál betörni a búvóhelyre - mondta, és lehajolt, hogy az orrát a vállamhoz nyomja, magába szívva az illatomat, miközben a keze a mellemet simogatta. "Megöljem őt?"

Felnyögtem, mert már azzal a könnyű érintéssel a bőrömön is illegális szart csinált a testemmel, de aztán regisztráltam a szavait, és megpróbáltam felülni. "Bassza meg, Sam az. Valószínűleg aggódik, hogy megöltél, és azért jött, hogy megbosszulja a halálomat."

Szilárd barátnak tűnt, aki mindig megpróbálja megmenteni azokat, akiket szeret. "Csak tudatni akarom vele, hogy jól vagyok" - mondtam neki, és megsimogattam a karját.

Shadow a szokásos vadállati módján morogott, és ismét magához rántott. "Ő várhat."

Hiába tekergettem, és amikor a fogai a vállamra tapadtak, figyelmeztetésként és incselkedésként is, azon kaptam magam, hogy inkább hozzá dörgölődöm, minthogy megpróbáljak elszabadulni. A szükség szétrobbant bennem, és annyira akartam őt, hogy a magom valósággal lüktetett. Azon tűnődtem, vajon lesz-e valaha olyan idő, amikor a keze puszta érintésétől és az erejének zsibbadásától nem akarok úgy felmászni rá, mint egy átkozott fára.

"Tudnál gyors lenni?" Motyogtam lélegzetvisszafojtva. "Nagyon szupergyorsan. Mert tudod, hogy egy perc alatt is képes vagyok orgazmusra..."

Shadow közelebb húzott magához, mindkét kezét a hosszú hajamba temetve, miközben ujjaival szorosabbra húzta a szálakat. Ugyanabban a pillanatban odahajolt, hogy magának követelje a számat.

"Csak azért, mert az átkozott világot meg kell menteni" - mormolta, miközben a nyelve végigcsúszott az enyémen, és hagyta, hogy megízleljem a sötét fűszerét. Hála a genetikánknak, a reggeli lehelet nem volt egy dolog, de azon tűnődtem, vajon tényleg bánnám-e tőle. Semmi sem volt ebben a fenevadban, ami kikészített volna engem. Legalábbis semmi, amit eddig felfedeztem.

Amikor Shadow végzett azzal, hogy alaposan felfalja a számat, átmászott rajtam, és úgy húzott körbe, hogy hasra feküdtem alatta. Felcsúszott fölém, és ahogy hosszú, kemény hossza belém nyomódott, azon kaptam magam, hogy a fenekemet hátrahajtom, és az ajkamba harapok. Mert... a fenébe is, egy jó nagy faszt akartam kapni. És még csak nem is voltam dühös rá.

"Shadow, abba kell hagynod a játékot..."

A szavaimat nyögések zűrzavara szakította félbe, amikor belém nyomult, a farka szétfeszített, ahogy egyetlen sima mozdulattal csúszott belém. Mivel nem voltam igazán előkészítve, fájt, de ugyanakkor a fájdalom olyan kibaszott jó volt, hogy máris hátrafelé ringatóztam.

Vagy legalábbis megpróbáltam, mert ő volt megint az alfa, ő irányította a ritmust, a tempót és az élvezetet. A szög, amiben voltunk, szintén új volt számomra. A hasamon fekve sekélyebbnek éreztem az ütéseket, a farkának feje pont a G-pontomon futott végig.

Körülbelül öt ilyen ütés kellett ahhoz, hogy gyakorlatilag halott legyek.

Hogy csinálta ezt velem? Mindig. Átkozottul. Minden egyes...

Az egyik keze a gerincemen landolt, miközben ki-be lökdösődött, éppen elég gyorsan mozogva ahhoz, hogy megőrjítsen, de túl lassan ahhoz, hogy még elélvezzek. A keze elkezdett végigsimítani a bőrömön, miközben egyre erősebben nyomott a matracba. Az illatunk erősen keveredett, és ahogy egyre mélyebben belélegeztem, a gyönyöröm felszökött.

"Szent szar" - mondtam lélegzetvisszafojtva. "Kérlek, ne is hagyd abba. Kurva jó pénzt fizetnék neked, ha örökké csak ezt csinálnád".

Kuncogott, és ez könnyedebb volt, mint általában. "Soha nem fogsz fizetni nekem ezért, vagy bármi másért, ami köztünk van, kis farkas. Az én dolgom, hogy biztosítsam a gyönyörödet, és soha ne hagyjalak hiányt szenvedni."

Elélveztem, keményen és hevesen, a testem megpróbált szó szerint megrándulni az ágyról. Ha Shadow szilárd súlya nem tartott volna lent, kétségkívül a padlón kötöttem volna ki.

Felgyorsította a tempót, és másodperceken belül újra elélveztem, mert már annyira felpörgött. Shadow követte a példáját, és még néhányszor belém nyomult, hogy mindkettőnket befejezze.

A nevemet suttogva simogatta az ajkán, ahogy megfordított, és bár a testünk fizikailag már nem kapcsolódott össze, éreztem, hogy a kapcsolatunk a felszín alatt lappang.

"Köszönöm, hogy emlékszel ránk - suttogta, és a tekintetének intenzitása rabul ejtett. "Kizárt, hogy valaha is igazán elfelejtselek, de annyira elmerültem a dühömben, hogy talán száz évbe is beletelt volna, mire visszahoztam magam. Túl hosszú idő ahhoz, hogy külön legyünk."

"Ez a valóság, ugye?" Mondtam lélegzetvisszafojtva. "Ez a szar köztünk tényleg valódi. Nem csak azért akarok a csontjaidra ugrani, mert dögös vagy."

Az ajkai megrándultak, ahogy a sarkai felfelé billentek. "Kezdem megérteni Len és Lucien vonzalmát az emberek iránt. Az életem egy végtelen éjszaka volt, mielőtt beléptél, de most mindenhol tűz van, ahová csak fordulok. Tudod, mit érzek a tűz iránt."

Most rajtam volt a sor, hogy elvigyorodjak. "Néhányan azt mondanák, hogy szereted?"

Újabb ajakrándulás következett, de ő csak megrázta a fejét. "Hogy válaszoljak az előbbi ékesszóló kérdésedre, igen, ez a szar nagyon is valóságos köztünk. A vadállatom követelt téged. Igényt tartottam rád. Hozzám tartozol, Sunshine."

"Amíg azt nem mondod, hogy nem tartozom."

Ezt a játékot már korábban is játszottuk.

Shadow bicepsze megfeszült a fejem két oldalán, és amikor leereszkedett, a lélegzetem elakadt a várakozástól. "Nem, Mera" - motyogta. "Már nem áll rendelkezésedre ilyen kiút. Te az enyém vagy. Vége a történetnek, vagy vége az életnek."

Nagyot nyeltem. "Az életem?"

Az ajkai majdnem az enyémre tapadtak. "Nem. Annak az élete, aki megpróbál elvenni téged tőlem."

Jézusom. A kurva életbe. Jézusom. Mindketten azon voltunk, hogy megtudjuk, vajon a skót bölcsesség dübörgésével kimondott szexi szavak elégségesek-e ahhoz, hogy egy alakváltót orgazmusig juttassanak, mert a fenébe is.

Megcsókolt, és én minden porcikámat neki adtam, semmit sem tartva vissza. Nem voltak többé akadályok közöttünk, nem volt védelem a szívem körül, nem volt cinizmus, hogy ez egy rövid távú dolog, amitől elsétálhatok.

Kezdettől fogva becsaptam magam. Shadow elől nem lehetett elsétálni.

Csak a halál szakíthatott volna el minket egymástól, és mi készen álltunk arra, hogy minden egyes lépésnél megküzdjünk vele.