Jaymin Eve - Reborn - 25. fejezet

 


25

Annak ellenére, hogy az imént jelentős érzelmi áttörést értem el Shadow-val, nem volt időnk arra, hogy egymásba burkolózzunk. Sam talán még csak egy nagyon új barátom volt, de máris fontos volt számomra. Egy hatalmas élményen keresztül kötöttünk össze, és kegyetlenség volt hagyni, hogy aggódjon.

Persze ott volt az a kis probléma, hogy a jelenlegi állapotomban el kellett hagynom a rejtekhelyet. "Te valami spermatúltengés vagy - mondtam Shadownak, miközben a rendetlenséget bámultam, ami az ágyat és engem jelentett. "Úgy értem, bassza meg, haver, egy bizonyos ponton ez már túlzás. Az összes könyvben, amit olvastam, ritkán említik, hogy milyen utóhatásai vannak annak, ha egy férfias alfahím megdug -"

A mondatom hátralévő részét elvágta, amikor egy gyors mozdulattal átrántott a válla fölött, és egy határozott pofonnal a seggemre elég hatásosan elhallgattatott. "Ha nem akarsz még többet megtapasztalni a férfiasságomból, Sunshine, akkor jobb, ha most befogod a szádat."

Mármint... merre akartam menni?

A fenébe... Sam szerencsés volt, hogy kedveltem őt.

Shadow megtisztította az ágyat az erejével, energiája végigszáguldott a felületen, eltüntetve a szexszekciónk minden nyomát, de velünk nem tette ugyanezt; ehelyett besétáltunk a zuhanyzójába. Aztán nekilátott, hogy teljesen átmosson, nagyon-nagyon alaposan. Mire végzett, már a saját nevemet is elfelejtettem, nemhogy a barátomét, de Shadow visszaterelt minket a helyes útra.

"A ruháid ott vannak" - mondta, és visszavezetett a gardróbszekrénybe, ahonnan az ingét vettem. Az ing, ami hamu volt a padlón.

"Ó, istenem." Sikítottam, amikor a részem került a látóterembe. Az tegnap este még nem volt ott. "Minden ruhám visszakerült. Már csak a könyvtárat kell rendbe hoznod, és az élet tökéletes lesz."

Megölelt, azt a testes ölelést, amiben Shadow átkozottul jó volt, és azon tűnődtem, vajon mennyire lehet tele egy szív, mielőtt szétrobban. Kiderült, hogy a véletlenszerű ölelések a kedvenc dolgaim közé tartoznak.

"Van még az a kis problémánk az erőmániás anyámmal" - emlékeztetett Shadow, amikor elhúzódott tőlem.

Á, igen. "Igen, igaz. Dannie csak szerencsés, hogy sok időt töltött azzal, hogy vigyázzon rám, amikor felnőttem. Máskülönben hajlamos lennék atombombát dobni a fejére, és befejezni."

Shadow elcsendesedett. "Ha úgy gondolnám, hogy egy atombomba hatna ellene - mondta sóhajtva -, már ledobtam volna egyet. Az ereje túl erős... túlságosan kiegyensúlyozatlan. Nem engedhetjük, hogy így folytassa, páratlanul és ellenség nélkül. Csak idő kérdése, hogy mikor végződik több világ elpusztításával."

Fájt a szívem, amikor így beszélt. "Ő az anyád, Shadow, és mindkettőnkről gondoskodott. Legalább egy esélyt kell adnunk neki, hogy vagy felszabadítsa a kő erejét, vagy talán egyszerűen csak elvehetjük a követ a hatalmi bázisától..."?

Shadow elgondolkodott ezen, és értékeltem, hogy a javaslatomat nem utasította el azonnal. Tiszteletben tartotta a gondolataimat, és már megint ott tartott, hogy a szavak kimondása nélkül is szeretetről beszélt.

"Nem vagyok benne biztos, hogy megérdemel egy esélyt" - mondta végül. "De ha önként elengedné a követ, az nagyban hozzájárulna a jóvátételhez."

"Egyetértek" - mondtam, és végre a ruhaválasztékra figyeltem. Shadow már fekete nadrágot és sötétszürke inget viselt, nekem pedig meg kellett mozgatnom a meztelen seggemet.

"Tudjuk egyáltalán, hogy megölhető-e?" Kérdeztem, miközben alsóneműt húztam magamra, amit egy fehér ing, egy szakadt fekete farmer, egy Converse-szerű cipő és egy farmerdzseki követett. "Talán a Nexus végére kellene, ami véget vetne az átkozott világoknak".

"Abban a helyzetben - mondta Shadow közelebb lépve -, nem lenne más választásunk, mint bebörtönözni őt. Ha elég erős ketrecet tudnánk készíteni."

Átkarolt, és egymáshoz húzott minket. Tényleg kezdtem hozzászokni ehhez az új oldalához, a sok érintéssel, szeretettel és orgazmussal. Bárcsak ne a világok lehetséges végéről beszélgettünk volna egyszerre...

"Szükségünk van a falkánkra - mondtam, és éreztem a bizonyosságot. "Ehhez nem csak tőlünk kell erőfeszítéseket tennünk."

Shadow bólintott. "Szükségünk van azokra, akik elég erősek ahhoz, hogy mellénk álljanak" - értett egyet. "A falkánk és a barátaink."

"És ők mind élnek és jól vannak?" Kétszer is ellenőriztem.

"Mindenkit száműztem vissza a világukba, amikor elpusztítottam az átjárókat. És érzem, hogy mindannyian élnek és jól vannak, kivéve Midnightot."

"Inky emlékei visszatértek?" Kérdeztem.

"Igen" - mondta Shadow azonnal. "Abban a pillanatban, amikor a te erőd megütött, és áttörted anyám hazugsághálóját, Inky és én is vissza tudtuk állítani az emlékeinket."

"Tehát Midnightnak emlékeznie kell" - mondtam, és a hangomba belopta magát az igazi aggodalom, amit éreztem. "Emlékeznie kellett volna arra a pillanatra, amikor Gaster feltörte az emlékeim zárját."

Shadow megrázta a fejét. "Nem tudom. Az ösztöneim azt súgják, hogy igen, újra lesznek emlékei, de jó esély van rá, hogy az Árnyékbirodalomban ragadt."

Igen, így van. Az átjárók eltűntek. "Oké, első lépés, állítsd vissza az átkozott könyvtáramat."

Shadow átölelte az arcom, és arra kényszerített, hogy ránézzek. "Sajnálom, Mera. Megbocsáthatatlan volt tőlem, hogy elpusztítottam a Tudás Könyvtárát, különösen, ha az olyan sokat jelent neked. Sok lénynek. Sok munka áll előttem, hogy helyreállítsam a belém és a Solaris rendszerbe vetett hitet."

Mivel nem tudtam megállni, rajtam volt a sor egy véletlenszerű ölelésre. "Ne csináld ezt" - mormoltam a mellkasának. "Ne ostorozd magad, és ne hagyd, hogy a bűntudat győzzön. Ezt tették velünk, és minden jogunk megvolt hozzá, hogy rosszul reagáljunk. Együtt megtisztítjuk, és bárhogy is alakul a végső csata, tudni fogjuk, hogy mindent megtettünk a világok megmentéséért."

Shadow még egy pillanatra belém karolt, és ha csak egy pillanatra is, de imádtam, amikor megmutatta nekem a sebezhetőbb oldalát. Egy olyan oldalát, amit kétlem, hogy sokan... ha egyáltalán, valaha is láttak volna.

Miután valamivel nyugodtabbnak éreztük magunkat a dolgok tekintetében, elhagytuk a szobáját, és magabiztosan sétáltunk a sorompó felé, csak egy apró megállót tartva, hogy megnézzem a tüzet. Visszatért oda, ahol lennie kellett volna, a kőkandallóban, fényesen égett, és meleget árasztott a szobában. Shadow megállt mellettem, hagyott egy pillanatot, hogy összeszedjem magam.

"Sok rossz szarságot megtennék, ha ez azt jelentené, hogy ezt soha többé nem veszíthetem el" - mondtam, a pislákoló lángokba bámulva.

Ő kuncogott, sötét és megtört hangon. " Sunshine, a te rossz szarságaidat vasárnapi iskolának állítanám be. Nincsenek határok, ha arról van szó, hogy megvédjem azt, ami az enyém. Egyáltalán nincsenek. Elpusztítottam és elpusztítanám a létezés alapjait, ha ez azt jelentené, hogy még egy napot veled lehetek."

Lehunytam a szemem, és magamba szívtam ezeket a szavakat. "Azt hiszem, ezért szeretem azokat a történeteket, amelyekben hősök helyett gonosztevők a főszereplők" - suttogtam. "A hősök korlátoltak, mert mindig a helyes dolgot kell tenniük. De a gazembereket nem korlátozza az erkölcsi iránytűjük. Szó szerint bármit megtesznek, és elpusztítanak bárkit, aki megpróbált ártani azoknak, akiket szeretnek. Azt hiszem, legbelül mindig is gazembernek tartottam magam. Ilyen értelemben."

"Te vagy az én erkölcsi iránytűm, Mera" - mondta Shadow, átkarolt, és a mellkasához húzta a hátamat, miközben mindketten a tűzzel szemben álltunk. "Mint azt már saját szemeddel láthattad, nélküled egy agyatlan vadállat vagyok. Nincs hős a génjeimben, úgyhogy talán együtt vagyunk a jó történetben."

"Egyetértek" - mondtam.

Shadow kuncogott, és mielőtt még jobban elszenderedhettem volna, ismét a kijárat felé vezetett. Amikor átléptünk a túloldalra, Sam épp egy átkozott széket dobott egyenesen a portálnak. Meglepett, és valószínűleg arcon vágott volna a fa, ha Shadow nem nyúl utána, és nem kapja el a dobás közepén.

"A francba!" Mondta Sam, a szemei elkerekedtek, miközben hátrált egy lépést. "Uh, bocsánat. Próbáltam elérni Merát."

Amikor kétségbeesett tekintete megtalálta az enyémet, megkönnyebbülten megereszkedett. "Jól vagy."

Lerázva magamról az őrzőállatot, odasietettem hozzá. "Igen, a francba, nagyon sajnálom. A vártnál tovább tartott megszelídíteni az árnyakat. Aztán úgy döntöttek, hogy megjelölik a területüket."

A tekintete Shadow és köztem változott, és nem kerülte el a mélyebb értelmemet, amit ott mondtam. "A legjobb hír, amit ma hallottam."

Ekkor jelent meg Gaster, a kis goblin arcát aggodalom övezte. "Mester" - kiáltotta, és előre sietett. "Hála az isteneknek, hogy visszatértél."

Shadow nem mosolygott, de éreztem, hogy lágyul az energiája. Kedvelte Gastert, és ami még fontosabb, megbízott benne, hogy életének egyik legfontosabb részét, a könyvtárát működőképesen tartsa.

Egészen biztos voltam benne, hogy Gaster erősebb volt, mint amilyennek látszott - fizikailag és mágikus értelemben is -, és a legtöbb helyzetben megállta a helyét. Valószínűleg ez volt a fele oka annak, hogy sikerült a könyvtárban maradnia, még azután is, hogy Shadow mindenkit kirúgott.

Mindannyian szerencsések voltunk, hogy az életünk része volt.

"Adjatok egy percet - mondta Shadow angolul, majd demi-fae nyelven, hogy mindannyian megértsük. Mindkét módon megértettem volna, és legalább az emlékezetem visszatértével emlékeztem, hogy Shadow átrendezte az agyamat a birodalomban, és egy univerzális fordítót adott a fejemben. Ezért voltam képes megérteni azt az alfát Torma-ban. Szegény fickó. A zavarodottságának most már sokkal több értelme volt.

Amikor Shadow elsétált, megpróbáltam nem duzzogni a köztünk lévő tíz lábnyi távolság miatt. Szükségem volt rá, de mindegy. Azok után, amin keresztülmentünk, furcsa lenne, ha nem kötődnék hozzá egy kicsit. Legalább még láttam, ahogy felemelte mindkét kezét, a kitörő erő, ami olyan erősen hagyta el, hogy mindhármunkat végigcsúsztatott a padlón. Majdnem megint átmentem a barlangba vezető portálon, de amikor már épp készültem volna, Shadow feje felém kapta a fejét, és gonosz mosolyától megfulladt a bugyim.

Az energiája körém tekeredett, én pedig megálltam a mozgásban, ismét elkapott a Shadow Beast ereje. Tüze követte ezt az energiakitörést, majd tintaszerű sötétség szivárgott a bőréből. Tűz, energia és szó szerint árnyak vettek körül minket, és olyan volt, mintha egy rossz vicc kezdődött volna, mert fogalmam sem volt róla, mi más fog még besétálni a szobába.

Legalább elég biztonságban éreztem magam Shadow erejébe burkolózva, még ha egy faszság is volt újra bezárni engem. "Mi történik?" Sam suttogta. "Miért nem mozogsz?"

Szerencsére még tudtam beszélni. "Shadow most egy kicsit birtoklónak érzi magát" - mondtam szárazon. "Nem igazán enged el messzire a szorításából."

Ismét kettőnk közé nézett, az ajkai megremegtek, miközben próbált nem nevetni. "Jól hangzik. Tényleg tudod, hogy mit csinál ott?"

"A könyvtárat javítja" - mondta Gaster.

Sam zihált, és tapsolt a kezébe. "Megértettem."

Gaster széles mosolyra húzódott. "Ó, ez csodálatos hír. Az univerzális fordító ismét működik. Remélhetőleg a többit is ugyanilyen könnyen vissza lehet majd hozni."

Keresztet vetettem volna az ujjaimra, ha sikerül megmozdítanom a kezemet. Persze küzdhettem volna a szorítása ellen, de nem érte volna meg, hogy egy ilyen fontos feladatot megszakítsak, csak azért, hogy érvényt szerezzek a dominanciámnak. A Tudás Könyvtárának visszaadása régi fényében létfontosságú volt a lelkem jólétéhez.

"Mit akartál mondani nekem az előbb?" Sam megkérdezte Gastert, izgatottan, hogy szabadon kommunikálhat vele. "Szuper fontosnak éreztem, és nem volt időm az ebédlőbe rohanni, hogy megtudjam".

Gaster mosolya szelíd volt. "Tündérek történetét halmoztad össze Valdor történetével, és nem akartam megbántani az érzéseidet azzal, hogy tönkreteszem a munkádat. Megpróbáltam megmutatni neked a könyveken lévő jeleket. Így katalogizáljuk őket a polcokra.

Sam rápislogott. "De az arcod olyan komoly volt..."

Gaster bólintott. "Ó, igen, a tudás a legszentebb ajándék, amivel rendelkezünk. Olyan tisztelettel kell bánni vele, ami a fontosságáról árulkodik."

Amikor tágra nyílt szemei felém fordultak, igyekeztem elrejteni a mosolyomat. "Szereti a könyveket" - mondtam pimaszul.

Gaster egy ujjal intett az irányomba. "És ön nem, Ms. Átváltozó? Ébren töltötted itt a legtöbb órádat azzal, hogy könyveket lopkodtál le a polcokról, azt gondolva, hogy egyikünk sem veszi észre."

A mosolyom nevetéssé változott. "Ó, Gaster. Tudtam, hogy elnéző vagy velem, és nagyon vigyáztam, hogy mindig visszategyem őket a megfelelő helyre. Tiszteld a könyvtárat, és az is tisztelni fog téged."

Sugárzott, mint egy imádnivaló kis napsugár. "Igazi áldás vagy, Mera Callahan. Mindannyiunknak nagy hasznára vált, hogy a világunkban vagy."

A mellkasom összeszorult, miközben égett a szemem; olyan sokat jelentett, hogy ezt hallottam tőle. A falka terheként és kitaszítottjaként nőttem fel, így most, hogy tisztelnek és megbecsülnek... Ez túlterhelte törékeny érzelmeimet. Köszönetet mormoltam Gaster felé, és ő bólintott, de aztán mindannyiunknak be kellett fognunk a szánkat, mert Shadow fokozta a játékát.

Az ereje Gaster és Sam köré tekeredett, és ugyanúgy bezárta őket, mint engem. Mindketten tiltakozni kezdtek, de csak addig, amíg a következő energiarobbanás el nem hagyta Shadowt. Lángok törtek ki a testéből egy lenyűgöző ívben, mindent vörös, arany, fekete és borostyán árnyalatokba burkolva. A Nexus színei. Dannie főnixének színei. A farkasom színei, amikor lángba borult.

A teremtés ereje.

Tüze átcsapott, megtisztítva a régit, majd az árnyékai követték, újjáépítve az újat. Shadowhoz fűződő kapcsolatomon keresztül éreztem, hogy fárad. Ritka esemény egy olyan erős embernél, mint Shadow Beast, de nem aggódtam túlságosan. Ismerte a határait, és ma nem voltunk közvetlen veszélyben, így a legjobb volt megpróbálni helyreállítani a Solaris Rendszert, mielőtt háborúba indulnánk.