Jaymin Eve - Reborn - 27. fejezet

 


27

Nem sokkal később megérkezett az étel, és bár a tálon minden a kedvencem volt - a szavak nélküli szerelemmondás nyilvánvalóan Shadow specialitása volt -, nem tudtam úgy élvezni, ahogy általában szoktam.

Egyikünk sem élvezte; ehelyett józan lényként próbáltunk egy tervet kieszelni egy labilis istennő legyőzésére.

"A fizikai kő most már eltűnt volna?" Kérdezte Sam, miután vagy egy órán át dobálóztunk a kérdésekkel. "Teljesen elnyelte az energiája?"

Len megrázta a fejét. "Abszolút kizárt. Beépült volna, megtalálta és kialakította a saját bázisát Dannie energiájában, de még mindig egész és teljes."

"Ki tudnánk vágni belőle?" Kérdeztem. "Mint... a nyitott szívműtét, de az isteni változatban."

A tündének kellett egy kis idő, hogy ezt átgondolja, mert nyilvánvalóan ez a nagyon is "emberi" gondolkodásmód nem volt előtérben a fejében. "Azt hiszem, elméletileg, ha el tudnánk fogni Dannie-t, és elég hosszú időre le tudnánk fékezni az energiáját ahhoz, hogy átszúrjuk a bőrét... Igen, valószínűleg nem."

Rá meredtem. "Nem segít. Biztos van rá mód, hogy eltávolítsuk a követ. Hogyan kötözöd őket a családodhoz? Vagy egyetlen tündéhez? Feltételezem, nem ugyanolyan módon, mint ahogy Dannie használta."

"Egyáltalán nem" - mondta kemény hangon. "Tilos egyet az energiádba fogadni, ahogy ő tette. Ez legtöbbször az erő túlterhelése miatt halállal végződik. Ha valaki megpróbálja, és sikerrel jár, a család összejön, hogy megölje."

"Akkor miért nem jönnek össze, hogy megöljék Dannie-t?" Gyorsan rákérdeztem, azon tűnődve, vajon nem hagytunk-e figyelmen kívül egy erős szövetségest ebben a háborúban.

Len megrázta a fejét. "A tündék a tündék ügyeivel foglalkoznak. A kő most az Árnybirodalom problémája, és ebből a szempontból nekik semmi közük hozzá."

"Ez mindenki átkozott problémája" - válaszoltam dühösen. Ez volt a világok vége. Többes számban.

Shadow mellkasa a hátamnak domborodott. "Felejtsd el a Fae-ket - mondta keményen -, túlságosan belemerültek a saját politikájukba. Mi leszünk azok, akik ezt elintézik. Azok, akik megölik őt, hogy megmentsék a világokat. Koncentráljunk a hatalmi bázisunk kiépítésére, hogy legyen esélyünk arra, hogy egy energiaketrecben tartsuk őt... egy börtönben. Ha elég erősek vagyunk, akkor hozzá tudjuk kötni, és akkor elszívja az erejét, hogy eltávolíthassuk a követ."

"Eltávolítani, ahogy Mera javasolta?" Ezt Alistair mondta, aki teljesen nyugodtan és összeszedetten dőlt hátra, és az aktuális beszédtéma ellenére is nyugalmat árasztott magából. A kékeszöld fürtjei is rövidebbek voltak, a baráti-öcsi frizurájukban.

"Ha a ketrec elszívja az erejét - mondta Shadow durcásan. "Akkor igen, fizikailag is eltávolíthatjuk a követ. Gyorsan kell cselekednünk, habozás nélkül."

"Adhatok nekünk néhány extra védelmet" - mondta Len, miközben felállt. "A családom birtokában van a legnagyobb elotráni kőgyűjtemény, ami megvédi az elméket mindenféle manipulációtól. Ha Dannie újra megpróbálná eltávolítani az emlékeket, vagy hamis emlékeket ültetne be, ezek a kövek ellensúlyoznák a varázslatát."

Igen, baszd meg. Ez jó gondolat volt a részéről, és illik, hogy a tündék tudtán kívül úgyis segíteni fognak nekünk.

"Köszönöm - mondta Shadow, miközben a barátai közé nézett. "Nincsenek nálatok nagyobb harcosok, akiket a hátam mögött szeretnék tudni."

"Mindenki egyért és egy mindenkiért, igaz?" Len egy kacsintással mondta. "És ha már itt tartunk, én megyek, hogy összegyűjtsem a köveket, és minden más erőt, ami szerintem segíthet."

A többiek is felálltak, néhányan közülük egy csókot ejtettek az arcomra - figyelmen kívül hagyva a fenevad morajlását, amikor ezt tették. Lucien még kuncogott is, amikor barátságosan megpaskolta Shadow vállát, mielőtt csatlakozott a többiekhez, és elindult a saját ajtajuk felé. "Két nap múlva itt találkozunk újra - szólt Reece, miközben porfelhők és elektromos vihar illata szállt fel körülötte. "Hozzatok magatokkal minden fegyvert, ami az arzenálotokban van."

A többiek tisztelegtek megerősítésképpen, mielőtt ugyanolyan lopakodva eltűntek a könyvtárból, ahogyan érkeztek. Shadownak dőlve hátradőltem, és kényszerítettem a légzésemet, hogy lenyugodjon, remélve, hogy a falkánkban érzett hatalom és erő elég lesz ahhoz, hogy legyőzzem a végső istennőt.

"Erősebbnek érzed magad - mondtam, és arrébb húzódtam, hogy egy kicsit jobban lássam őt. "Mit tegyünk, hogy felkészüljünk, amíg ők távol vannak? Ó, és mikor lesz a hivatalos szertartás, hogy beiktassanak a csoportba? Mert azt hiszem, mindannyian egyetértünk abban, hogy most már alapvetően én vagyok a vezető."

Shadow kezei, amelyek eddig a derekamon voltak, lassan felcsúsztak a testemen, a melleim fölé, fájó mellbimbókat hagyva maguk után. Hosszú ujjait a torkom köré zárta, hogy hátra billentse a fejemet. "Az enyém, Sunshine. Egyikükhöz sem tartozol, bármennyire is szereted a falkás életet. Szükséged van egy leckére az emlékezésből?"

Nyögni akartam, de ez nem volt sem az idő, sem a hely. "Ígéretek, ígéretek" - suttogtam, és felemeltem magam, hogy az ajkaim elérjék az övét. "Mindig az ígéretekkel, szörnyeteg."

A mellkasa dübörgött, a kezei visszamozdultak a melleimhez, de mielőtt teljesen megőrjíthetett volna, szinte kivetettem magam az öléből.

Figyelmen kívül hagyva a szemében lobogó sötét lángokat, megigazítottam a ruhámat. "Erre nincs időnk - emlékeztettem, és azt kívántam, bárcsak ne úgy hangzana, mintha zihálnék. "Ki kell vennünk a részünket ebből a háborúból."

A lángok körülötte felerősödtek, de ő nem vitatkozott velem. "Gastert szervezem meg innen" - mondta egy biccentéssel, és a következő pillanatban már talpon volt. "Amíg ő ezt teszi, nekünk a Honor Meadows felé kellene mennünk, hátha megtaláljuk Angelt."

Nem voltam benne biztos, hogy jobban tudtam volna szeretni őt, amíg ezt nem mondta. Amíg nem tette az igényeimet elsőbbségessé, még a többi szarság mellett is, ami köztünk történt.

"Mit tehetünk, hogy segítsünk?" Simone szólalt meg, emlékeztetve, hogy nem vagyunk egyedül. Átkozott Shadow és az a képessége, hogy minden mást háttérbe szorít a szobában, még a legjobb barátaimat is.

"Igen, segíteni akarok!" tette hozzá Sam, előre hajolva. "Túlságosan benne vagyok ebben az utazásban ahhoz, hogy most megálljak."

Teljes figyelmemet nekik szentelve, mert nem érdemeltek kevesebbet, először Simone-ra koncentráltam, mert feldúltnak tűnt.

"Jól vagy?" Kérdeztem tőle, figyelmen kívül hagyva az előző kérdését.

Állkapcsa megmerevedett, de sikerült mosolyognia. "Csak egy hülye vámpír, nincs miért aggódni."

Á, Lucien. A barátnőm mindenfélét érzett a hirtelen távozása miatt, főleg, hogy nem nyugtázta őt, mielőtt elment.

"Beszélj hozzám" - mondtam.

Megrázta a fejét. "Csajszi, nincs miről beszélni, ez még a következő lélegzetvételünket sem éri meg. Beszéljük meg, hogy Sam és én hogyan tudnánk segíteni neked."

Sam bólintott, túlságosan is nyugodtnak tűnt ahhoz képest, hogy alig néhány napja botlott bele ebbe az őrült fantáziavilágba.

Mielőtt kitalálhattam volna, mi lenne a szerepük, Shadow megköszörülte a torkát. "Mindkettőtöknek vissza kell mennetek Tormába" - mondta nyersen. "Háború készülődik, és egyikőtök sincs felkészülve arra, hogy harcoljon benne. Merát lesújtaná, ha elveszítené a barátját, és ebből a szempontból oda akarlak küldeni benneteket, ahol a legnagyobb biztonságban vagytok."

Abban a pillanatban, hogy ezt mondta, tudtam, hogy ez a helyes döntés.

Simone nem értett egyet. "Igen, nem."

Shadow rábámult, én pedig majdnem felnevettem. Szegény fenevadam annyira nem volt hozzászokva ahhoz, hogy szembeszállnak vele, hogy meglepetésként érte, amikor ez történt. Nem úgy, mint amikor én tettem, bár lehet, hogy megölte Simone-t.

Közéjük léptem. "Simone - mondtam halkan -, nem hagyhatom, hogy veszélyben legyél. Komolyan, elveszíteném az eszemet. És bár tudom, hogy totál vagány vagy, nem hozhatsz karmokat egy istenharcba - egyszerűen nem fog működni." Az ajkai megremegtek, én pedig kinyújtottam a kezem, hogy megfogjam a kezét. "Megígérem, hogy a Földre jövök, amint Dannie-t elintéztük."

"És ha nem?" - suttogta. "Mi van, ha soha többé nem látlak titeket, és csak azt kell feltételeznem, hogy a legrosszabb történt? Még egyszer, Mera! Ezt már egyszer megtettem idén."

"Egyetértek - tette hozzá Sam. "Már most is fontos vagy nekem, Mera. Pokolian aggódni fogok, ha nem hallok semmit."

Shadow szárazon felnevetett. "Ha elbukunk, a világok összeomlanak. Még a Föld is." Az Árnyékfatty nem volt más, mint nyers. "Szóval én nem aggódnék túlságosan. Mi vagyunk az egyetlen esélyünk, és nem tudjuk hatékonyan végezni a munkánkat, ha a gyengék és sebezhetőek miatt aggódunk."

Mindkét hölgy megsértődött ezen, és nem is hibáztathattam őket. A gyengeség és a sebezhetőség nem voltak csodálatra méltó alakváltó tulajdonságok, de egy ilyen "istenharcban" Shadow nem tévedett.

"Egy feltétellel belemegyek ebbe - mondta végül Simone. "Hogy ha lehetőséged nyílik arra, hogy üzenetet vagy füstjelet vagy ködös kommunikációt küldj nekem és Samnek, akkor tedd meg. Tudasd velünk, hogy jól vagy."

Shadow szünetet tartott, és nyilvánvaló volt, hogy azon gondolkodik, hogyan teljesítse a legjobban ezt a kérést. "Van egy ötletem" - mondta végül. "Mindjárt jövök."

Elsétált a könyvtárba, és mindannyian némán figyeltük, amíg eltűnt a szemünk elől.

"Fúú" - mondta Sam, és nagy levegőt vett. "Ez a fickó nagyon intenzív."

Simone felhorkant. "Úgy tűnik, Mera nem bánja."

"Igen, egy kicsit sem" - mondtam nevetve, és megráztam a fejemet a megszállottságom miatt, amit az a szörnyeteg iránt érzek. "Folyton meg kell csípnem magam, hogy elhiggyem, hogy ez egyáltalán valóság. Bárcsak ne lógna háború a fejünk felett."

Simone tréfás mosolya egy pillanat alatt eltűnt, ahogy erősen átölelt. "Annyira félek érted" - mondta a vállamhoz szorítva. "Azt hiszem, inkább lennék itt és halnék meg, minthogy Torma-ban ragadjak és a legrosszabbat képzeljem el."

Megráztam a fejem. "Kislány, a halálod a legrosszabb rémálmom. Nem tudnám ezt megtenni, ha tudnám, hogy veszélyben vagy. Csak menj Torma felé, és... légy óvatos ott. Jó fedősztorira van szükséged, mert azt hiszik, hogy engedély nélkül leléptél. Torin körül is légy óvatos; ő még mindig ugyanaz a gonosz faszfej, aki alfának adja ki magát." Simone és Sam között pillantottam. "Maradjatok együtt."

"Én fedezem őt" - mondta Sam. "Tudom, hogyan lehet észrevétlenül megszökni egy falka elől, szóval ha menekülnünk kell, akkor menekülni fogunk."

Nekem is meg kellett ölelnem őt, az új barátomat, aki már kezdte magát a falka tagjának érezni. "Sajnálom, hogy belerángattalak ebbe, még ha azt nem is sajnálom, hogy megismertelek" - mondtam neki, amikor elhúzódtam tőle - "és ha mindannyian túléljük ezt, ígérem, hogy jóvá teszem."

Intett nekem. "Most viccelsz velem? A veled való találkozás volt a legjobb dolog, ami valaha történt velem. Itt van ez az egész átkozott világ, amiről nem is tudtam, hogy létezik, nem is beszélve az új természetfeletti lényekről, amiket meg kell ismernem. Mielőtt találkoztam veled, mindig magányos és szomorú voltam. Bármikor szívesebben kockáztatnám a halált, mint az üres életet."

"Látod - mondta Simone önelégülten. "Mindketten ugyanígy érzünk, és szerintem hagynod kéne, hogy maradjunk."

Nem fáradtam azzal, hogy vitatkozzam; ő már tudta, hogy ez már eldőlt, de az ő természetéből fakadt, hogy a keserű végsőkig harcoljon. Mielőtt újra próbálkozhatott volna, Shadow lépett a képbe, kezében egy pergamennek tűnő darabot tartott.

Amikor közelebb lépett, világossá vált, hogy a pergamen milyen ősi, a normál papírnál sokkal vastagabb és szilárdabb anyagból készült. "Tessék - mondta, és az egyik lapot Simone-nak, a másikat pedig nekem adta. "Ezek mágikusan összekapcsolt pergamenek. Ez tündérmágia, és Len hagyta ezeket a gondjaimra. Ha az egyikre írsz, az megjelenik a másikon is, egészen addig, amíg a szavakat el nem olvassák. Utána eltűnik. Mindig tartsd magadnál."

Simone lenézett a pergamenre, a szeme tágra nyílt és üveges lett, miközben a mellkasához szorította. "Régi vágású szövegírás. Imádom."

"Igen, tökéletes" - mondtam. "Majd küldök üzeneteket a pergamenen keresztül, te pedig továbbíthatod Samnek."

Egy könnycsepp csordult végig Simone arcán, végigcsúszott a sima bőrén. "Szeretlek, Meers. Kérlek, ne halj meg. Őszintén szólva nem tudok élni ebben az elcseszett világban nélküled."

A fenébe, most én is sírni készültem. "Megígérem, hogy mindent megteszek, hogy életben maradjak, és akkor majd rinyálhatunk a férfiakról, és ehetünk rágcsálnivalót."

Shadow dörmögte, dühös hangon. Először azt hittem, hogy a rinyálásról szóló megjegyzésem miatt, de aztán azt mondta: "Mera élete a legértékesebb élet bármelyik világban. Meghalnék érte, ahogy a falkánk is."

Simone megkönnyebbültnek tűnt ettől, és meg tudtam érteni, miért. Shadow a legjobbkor is ijesztő és félelmetes volt, de amikor ilyen volt, szó szerint végigfutott a hideg a hátamon.

Még egy öleléssel mindkettőjüknek, és követtem őket a fehér folyosóra, integetve, ahogy a vadállatom a Földre vezeti őket.

"Rendbe fognak jönni, ugye?" Kérdeztem Shadowt, amikor visszatért hozzám, két alakváltó nélkül. "Azokkal a seggfejekkel Torma-ban? Mi van, ha ott megsérülnek?"

Shadow mosolya sötéten gonosz volt. "Torin hamarosan megtanulja a leckét arról, hogy ne nyúljon engedély nélkül a farkasaimhoz. Ha egy kicsit is túllépi a határt, szenvedni fog. Nyugodt lehetsz, Sunshine, a barátaid biztonságban vannak."

Az oldalába bújtam, és olyan erősen kapaszkodtam belé, amennyire csak tudtam. "Köszönök mindent neked."

Furcsa volt ilyet mondani, de egyszerűen csak éreztem ezt a mindent elsöprő hálát, hogy ismerem Shadowt. Hogy az életemben van. Hogy olyan részeiben osztozhattam, amikben senki más nem. Az igényem, hogy ezt kifejezzem, kitört belőlem, de ő simán kezelte.

"Te vagy az én Napsugaram, és ezt minden erőmmel védem."

Megint elájultam. A páromnak ma is voltak mozdulatai.

Ahogy végigsétáltunk a fehér folyosón, a tekintetem az ajtókon akadt meg. "Az árnyéklényeim még mindig itt vannak?" Lassítva kérdeztem. "Akiket a Földre rángattam?"

"Igen", mondta, "biztonságban vannak anyám haragjától".

Egy szörnyű gondolat jutott eszembe, és meg kellett kérdeznem. "Használhatjuk az energiájukat ebben a harcban?"

Shadow szeme mély, égő parázzsá sötétedett, és eléggé biztos voltam benne, hogy nem fog tetszeni a válasza. De hát mi más is volt újdonság?