Jaymin Eve - Reborn - 28. fejezet

 


28

"Használhatjuk az energiájukat - mondta Shadow -, mivel az képes a saját energiánkat is táplálni a harcban. De... nem lenne ez ellentétes mindazzal, amit te képviselsz? Gondolod, hogy képesek lennétek kezelni a következményeit annak, ami bekövetkezhet, ha az energiájukat elhasználjuk?"

A következményeket, ha az energiájuk elhasználódik...

Tudtam, hogy ez mit jelent, és mivel már sok lény halálát éreztem közelről, amikor hozzájuk kötődtem, tudtam, hogy nagyon rosszul reagálnék, ha ez újra megtörténne. De mi itt a világok végéről beszéltünk.

"Nem hiszem, hogy van más választásunk. Dannie sokkal erősebb, mint bármelyik lény, akivel valaha is szembenéztünk, igaz?" Ez a kérdés inkább rá vonatkozott, hiszen ő néhány ezer éves és mérhetetlenül erős volt. Az én történetem a Torma volt, akik alapvetően férgek voltak a hatalom totemoszlopán.

Shadow bólintott. "Kétezer éve nem féltem igazán mástól, azóta nem, mióta megismertem az erőmet és összekapcsolódtam Inkyvel, de az anyám... Ő nagyon is tudatában van a jelenlétének. Nem élvezem ezt az új tudatosságot."

A többiekkel ellentétben ő nem volt hozzászokva ahhoz, hogy ő legyen az esélytelenebb.

"Mi történt veled az első pillanatokban, miután Dannie manipulálta az összes emlékünket?" Kérdeztem tőle. Elmondott néhány részletet, de sok részlet hiányzott.

A sok szex valahogy a beszélgetés útjába állt.

Nem. Sajnálom.

A jól megvilágított folyosó ellenére az arca árnyékos síkokban úszott. "Miután otthagytunk a barlangokban, a kastélyban kötöttem ki, és próbáltam megkülönböztetni a barátot az ellenségtől. A családom nagy része eltűnt, de ez nem jelentette azt, hogy nem volt egy rakás rendetlenség, amit el kellett takarítani. És mindezek közepette..." A szemöldöke összeráncolta a homlokát. "Egy gyors szél volt, ami mindenkit elűzött a kastélyból, kivéve engem. A szél behatolt az elmémbe, és talán ha gyorsabban reagáltam volna, vagy felkészültebb lettem volna, le tudtam volna küzdeni az elmemanipulációját."

Megrázta a fejét. "Meglepett, és minden elsötétült. Amikor magamhoz tértem, olyan düh csapott belém, amilyet még sosem tapasztaltam. Homályosan emlékszem, hogy épületeket gyújtottam fel és hegyeket tettem a földdel egyenlővé, amíg a barátaim el nem értek hozzám. Mindannyian össze voltunk zavarodva, emlékeztünk egymásra, de tudtuk, hogy szórakoznak velünk. Ezután a vadállatom vette át az irányítást, és mindent elpusztítottam, amihez csak hozzáértem, beleértve a világok és a Solaris rendszer egy részét is."

Összeszorult a torkom, és bár én voltam az, aki megkérdezte, szinte azt kívántam, bárcsak ne tettem volna. Ha arra az időre gondoltam, rosszul éreztem magam és megtörtem. "Dannie okos volt - reszeltem. "Nem vett el mindent; csak eléggé megváltoztatta a narratívát ahhoz, hogy megszerezze tőlünk, amire szüksége volt. Úgy értem, Torin várt rám Tormában, és én voltam az igazi párja, így könnyű volt becsúsztatni engem egyenesen abba az életbe, és szabadon hagyni téged, hogy uralkodj az Árnyékbirodalomban, ahogyan azt neked szánták."

Ha az állkapcsának vágása jelezte, nem rajongott ezért az érvelésért. "Annyira nem volt okos. Számítania kellett volna arra, hogy egyikünk sem fog átgurulni az új életünkbe. Nem volt igazi történeted Torinnal, aztán pedig az egészet elfedni azzal, hogy úgy tettél, mintha egész Torma sztázisba lett volna zárva..."

"Ami majdnem bejött, mert szó szerint sztázisba zártad őket egy időre, amikor az Árnyékbirodalomban voltunk" - emlékeztettem.

És mi a faszért védtem most Dannie-t? Nem egy iskolai vitán voltunk, ahol bizonyítanom kellett volna az igazamat. Dannie keményen megbaszott minket, síkosító nélkül, és minden jogunk megvolt hozzá, hogy pokolian dühösek legyünk rá.

"Mi történt az igazi társaddal?" Ixanáról nem esett szó, és tudni akartam, hol van jelenleg az a ribanc.

Shadow találkozott a tekintetemmel, a szemében lévő arany vörös lángba vérzett. "Kitörölték az emlékezetét, és Torma-ban kötött ki."

Zavarba ejtően sokáig tartott, mire megértettem, mire gondol. És nem mintha kódolva beszélt volna vagy ilyesmi. Egyszerűen csak... baszd meg.

"Mi?"

Rázta a fejét rám. "Nem mondom még egyszer, Sunshine. Már az első alkalommal is hallottad."

"Most már az igazi társadnak tekintesz." A szavaim lassúak és zavarosak voltak.

A gúnyolódása jelezte, hogy már bosszantotta ez a kérdéssor. "Nem tartom szarnak. Te vagy a társam. Kiválasztott és igaz. A köztünk lévő kötelék másképp nem létezne, és mivel mindkettőnk lelkének két oldala van, nem is olyan nagy ugrás megérteni, hogyan kötődünk egymáshoz."

Meglengettem magam előtt mindkét kezemet, eléggé biztos voltam benne, hogy megint sérteget. "Távolugrás vagy sem, hatalmas lépés tőled, hogy ilyen kijelentést teszel, és nincs szükségem semmilyen "nem mondom még egyszer" baromságra, köszönöm szépen, Shadow Bastard."

Megrándult az ajka. "Hogy érzi magát a segged, Sunshine?"

Kiszáradt a szám. "Uh, úgy értem, én teljesen odavagyok a szexi témaváltásokért, de ez egy viszonylag extrém átmenetnek tűnik."

Az ajkai tovább görbültek. "Nem is olyan extrém átmenet, mint gondolnád, mert ha az okostojás szád nem hagyja abba hamarosan, akkor tesztelni fogom a képességedet, hogy élvezd a fájdalmat a gyönyöröddel együtt."

Odaléptem hozzá. "Ígéretek, ígéretek." Többet mondtam, mint az valószínűleg egészséges lett volna, de mindegy. Nyilvánvalóan kurvára fogalma sem volt róla, hogy mennyire tetszik ez az oldala.

Az ereje körém tekeredett, és lassan felhúzott a testén, hogy hatalmas kezének határozott csapását kapjam a fenekemre, mielőtt ujjaival végigfonta az izmokat, és gyúrta őket. "Meg kell találnunk a barátodat - mondta halkan -, és Midnightot, és meg kell mentenünk a világot. Ez az egyetlen dolog, ami megment attól, hogy a következő hónapban az ágyamhoz kötözve legyél."

A fenekemet szorította, és amikor már éppen elérte volna azt a szintet, amikor talán ki kellett volna lépnem, a másik keze lecsúszott a nadrágom elejére.

Ó, várjunk csak, nem is volt rajtam nadrág, mert úgy látszik, a varázslata ennyire rohadtul király volt. Egyetlen gondolattal le tudott vetkőztetni. Szerencsére még mindig a fehér folyosón voltunk, egy csomó bámészkodó nélkül, akik szemtanúi lehettek volna az orgazmuson keresztül történő pusztulásomnak.

Shadow ujjai megtalálták a nedves melegemet, belecsúsztak, és összegömbölyödtek, hogy elérjék a G-pontomat. Ezzel egy időben a seggemen lévő másik keze végigsimított a húsomon.

Belegömbölyödtem belé, a mélyen bennem már egy tisztességes orgazmus mély mámorító érzése épült fel. "Shadow, kérlek" - nyögtem.

Nem volt idő, ahogy már kijelentette, semmi mélyrehatóra, de nem kezdhette el ezt, és nem fejezhette be. Újra megpofozott, és közben egyre erősebben és gyorsabban pumpálta azokat az ujjakat a puncimban. Már sikoltottam, mielőtt az orgazmusom első örvényei elérkeztek volna, a kezei olyan kellemes fájdalmat okoztak, ami egy pillanat alatt felborított.

"Tetszik, Sunshine?" - mormogta.

Nemet akartam mondani, mert ez az arrogáns seggfej már túlságosan is biztos volt a szexuális képességeiben, de én sem akartam hazudni neki. Bármit is csinált, olyan csodálatos érzés volt, hogy nem éreztem a lábam, vagy a tüdőm, a légzésem felszínes és bizonytalan volt. Arról nem is beszélve, hogy a szívem olyan erővel csapkodott a mellkasomban, hogy az akár szívrohamot is okozhatott volna.

"Kihez tartozol, Sunshine?"

Zokogtam, mire az ujjai lelassultak. "Hozzád!" Törtem ki magamból. "Hozzád tartozom."

Az ajkai dőlése jelezte, hogy ez volt a helyes válasz. Az ujjai ismét megmozdultak, ahogy minden eddiginél keményebben megdugott velük, és ezúttal az örvények felrobbantak, én pedig elég erősen elélveztem, hogy sikerült átharapnom az ajkamat, és izgalmamban vért fakasztottam.

"Ki az igazi társad, Sunshine?"

"Te." Nem volt tétovázás a hangomban. Shadow minden porcikámat birtokolta, és bármit elvállaltam volna, amin Dannie keresztülvitt minket, csak hogy ezeket a pillanatokat vele tölthessem.

"Te vagy az igazi társam" - erősítette meg, miközben megcsókolt, a vérem enyhe rézszínét éreztetve közöttünk. "Minden tekintetben az enyém vagy, és ezért Torin halott, ha van egy kis időm. Már előre várom a napot, amikor soha többé nem beszélünk arról a fattyúról."

"Igen" - nyögtem, még mindig az orgazmusom utolsó örvényeit lovagolva. "Te birtokló szörnyeteg."

Nem tagadta, csak lassan kivette az ujjait belőlem, mielőtt a szájához emelte volna őket, és megkóstolta mindegyiket. Esküszöm a kurva életbe, hogy majdnem újra elélveztem, csak ezt látva.

"Gyere" - mondta Shadow, a mágiája visszaadta a ruhámat, és közben megtisztított. "Összegyűjthetjük a teremtményeidet, amint tudjuk, hogy szükség van rájuk."

Teljesen elfelejtettem, hogy ez volt az oka annak, hogy egyáltalán megálltunk ezen a folyosón, de ezzel a kijelentéssel Shadow visszahozott minket a valóságba.

Elindult a könyvtár bejárata felé, és egy pillanatba telt, mire utolértem, mivel a lábaim a normális hengerek felénél működtek. Csak Angel és Midnight gondolata volt az, ami miatt olyan gyorsan összeszedtem magam, ahogy csak tudtam.

Közjáték ide vagy oda, ideje volt arra koncentrálni, hogy megtaláljam a barátaimat, és összehozzam a falkánkat. Minden tagra szükségünk lesz, hogy esélyünk legyen legyőzni Dannie-t ebben a végső csatában.