Jaymin Eve - Reborn - 3. fejezet

 


3

A falkakeveredés már javában zajlott, mire beértem a lakásomba, felöltöztem az egyetlen félig-meddig tisztességes ruhámba, és visszatértem a falka földjére. Torin háza tele volt a többi falka számos alfájával, valamint egy tisztességes választék egyedülálló alakváltókkal, akik mind abban reménykedtek, hogy ma este igazi társra találnak.

Bárcsak tudnák.

Annak ellenére, hogy vonakodtam attól, hogy bármi közöm legyen az alfatárs szerepéhez, Torin nem kevés feladatot bízott rám ezzel a kis estélyel kapcsolatban. Ezek többsége a többi falka alfa-társával való kapcsolattartást jelentette a vendéglistával, a dekorációval és az étellel kapcsolatban. Természetesen minden kérést, hogy segítsek, figyelmen kívül hagytam, és fogalmam sincs, ki ugrott be, hogy átvegye a helyem. Valószínűleg Sisily. Éreztem, hogy még mindig a párommal kefélt - ó, bocsánat, gondoskodott a szükségleteiről, mert a párja elhanyagolta őt, és én tényleg nem voltam mérges emiatt.

Amíg valaki lefoglalta, nem kellett, hogy én legyek az.

Ezüst flitteres ruhám suhogott unalmas ezüst sarkú cipőm körül, ahogy leereszkedtem a lépcsőn a bálterembe. Lágy fényárban úszott, fent tündérfényfüzérekkel, a földszinten pedig gyertyákkal. Minden ízlésesen volt megcsinálva, az arany és az ezüst volt a fő téma.

A többrétegű ablakokon súlyos aranyfüggönyök voltak behúzva, amelyekből látványos kilátás nyílt a falkák földjeire, valamint egy szabadtéri terület, ahol a falkák közül többen elvegyülhettek. Szó szerint olyan sokan lennének itt ma este - az évtized találkozóján -, hogy nem férne el mindenki a hatalmas bálteremben.

"Mera - szólalt meg Torin a lépcső alján, egy tökéletesen illeszkedő fekete szmokingban. Végigsimított sötét haján, és megrázta a fejét, miközben a félelemmel teli tekintete felemelkedett, hogy találkozzon az enyémmel. "Teljesen lenyűgözően nézel ki."

Kényszerítettem egy mosolyt, és lenéztem a ruhámra. A ruha az anyámé volt; apám halála után használatlanul állt a szekrényében, mióta nem volt többé bál vagy vegyesbál, ahová elmehetett volna. Szerény szabású volt, vékony pántos felsőrésszel, amely ezüstös hosszúságúra esett, hátul hosszabbra nyúlt, mint elöl. Nem igazán az én stílusom, de erre a célra megfelelt.

"Köszönöm - mondtam neki, és azt kívántam, bárcsak ne nézne rám úgy, ahogyan nézett. A köztünk lévő kapcsolat ellenére, amit éreztem, a forró tekintetétől megborzongott a bőröm.

"Készen állsz?" - kérdezte, és felém nyújtotta a kezét.

Nem akartam elfogadni, de Jaxson szavai visszhangoztak a fejemben, és ami még rosszabb, maga a béta is a szoba túloldalán állt, és ugyanolyan lézerfókuszúan figyelt engem, mint Torin. Mindkettőjüknek szüksége volt arra, hogy ma este eljátsszam a szerepemet, hogy erős, egységes frontot mutassak, és én legalább harminc százalékban meg akartam próbálni.

"Érj hozzám bárhol, kivéve a kezemet" - mormoltam Torinnak egy hamis mosoly alól - "és azt fogod kívánni, bárcsak újra visszautasíthatnál".

Grimaszolt, nagyot nyelt, de nem ellenkezett, miközben a jóval nagyobb kezébe vette a kezemet. Kényszerítettem a mosolyomat, hogy a helyén maradjon, még akkor is, amikor rövid időre átvillant az agyamon a vízió, hogy letépem a cipőmet, és a tűsarkával mellkason szúrom.

Kétségtelenül dühkezelési segítségre volt szükségem, de ha ez volt a helyzet, akkor csak egy csomagot lehetett hibáztatni érte. Végre learatták, amit elvetettek.

Amikor kiléptünk a nagyterembe, rengeteg arc fordult felénk, tisztelettudóan bólogatva, de még nem volt tömeg, így zavartalanul sétálhattunk. Ami sajnos időt adott Torinnak, hogy beszéljen hozzám.

"Mikor fogod már elengedni a szűzies státuszodat?" - kérdezte nyersen - és kissé durván, mivel ez nem igazán volt az ideje és helye egy átkozott szexről szóló beszélgetésnek.

De hé, én nem voltam szégyenlős, és ha ma este akarta ezt megbeszélni, akkor most komoly beszélgetésre készült. "Soha nem adom oda a testemet egy alakváltónak, amíg nem gondolom, hogy méltó rá" - mondtam ugyanolyan nyersen, mint az alfa. Kinyitotta a száját, de én elvágtam a szavát. "Ez nem azt jelenti, hogy bárki más fölé helyezem magam, mert nem így van. Azt jelenti, hogy van egy kezem és egy vibrátorom, és ha a kielégülés volt az egyetlen célom, akkor ez több mint fedezett. A szexszel... kötődést és kapcsolatot akarok. Kölcsönös kibaszott tiszteletet akarok. Tényleg nem hiszem, hogy ez túl nagy kérés."

A feje megrándult, ahogy gyors, kétségbeesett pillantást vetett körbe, attól tartva, hogy más alakváltók is meghallották a szavaimat. Nyilvánvalóan ez személyes ügy volt, amit titokban akart tartani, és mégis ő volt az, aki ezt itt felhozta.

Faszfej.

"Mindig minden ellen kell küzdened - mondta végül Torin, amikor meggyőződött róla, hogy senki sem hallotta meg. "Már gyerekkorunkban sem tudtad csak úgy hagyni. Mindig a problémákon piszkálódtál. Mélyebbre ástál. Oda dugtad az orrod, ahová nem tartozott, ami egyértelműen családi vonás. Apád emiatt került bajba, és nem szeretném, ha te is ugyanerre az útra lépnél. Párosodtunk. Ez nem változik. Csak mélyebb kapcsolatot kell éreznem veled."

Fordítás: A "farkamnak" mélyebb kapcsolatra van szüksége veled. Kibaszott szemforgatás.

Szegény "elhanyagolt" péniszénél fontosabb volt apám említése. Lockhart Callahan tönkretette az egész életemet, amikor megtámadta Alpha Victort, amiért kivégezték. De legalább az ő büntetése azonnal véget ért, nem úgy, mint anyámé és az enyém.

"Mondd el, mi késztette apámat arra, hogy megtámadja Victort - mondtam hirtelen.

Évekig nem kérdeztem rá arra a napra - egyszer már megkérdeztem Jaxsont és Torint, amikor fiatalabb voltam, és azzal riasztottak el attól, hogy valaha is megpróbáljam újra, hogy két napra bezárva hagytak egy börtöncellában. Majdnem belehaltam a kiszáradásba, mivel akkoriban nem volt farkasom, akit hívhattam volna.

A páros iránti gyűlöletem egyikük számára sem meglepő.

Torin arca elsápadt. "Abba kell hagynod a múltban való kutakodást, Mera. Egyszerűen abba kell hagynod. Nem is tudom, mi történt, és biztos vagyok benne, hogy az egyetlen alakváltó, aki tudja, már halott. Bármilyen rossz vér volt is Lockhart és az apám között, az velük együtt meghalt. Hagyjuk ezt annyiban."

Az ajkaim az eddigi leghamisabb mosolyomra húzódtak. "Természetesen, kedvesem. Ahogy akarod."

Torinnak csak szerencséje volt, hogy túl lusta voltam ahhoz, hogy a sarkamhoz nyúljak. Mert az a rövid gondolat, ami korábban felmerült bennem, hamarosan előérzetbe fordult.

Ekkor a vendégek nagy része kívülről érkezett, így a beszélgetésünk félbeszakadt, miközben üdvözöltük őket. Az este hátralévő része a megállás nélküli ismerkedés és a falkabeszélgetés volt. Körülbelül ugyanannyiszor kívántam, bárcsak becsempésztem volna ide egy könyvet magammal, hogy elmenekülhessek és olvasgathassak egy sarokban, mint ahányszor Torinról kellett áradoznom, úgy viselkedve, mintha ő lenne az Shadow Beast következő eljövetele, mert "megmentett minket" a sötét évek után, amiket büntetésként kaptunk.

Imádtam, hogy senki sem említette meg azt a tényt, hogy Victor volt az, aki először is megteremtette a büntetés szükségességét. Úgy tűnik, csak a Callahanokat gyalázzák az apjuk bűneiért.

A hangulatom felderült, amikor öt igazi párkapcsolatot fedeztek fel, az egyiket éppen előttem, két dél- és észak-kaliforniai falka két nősténye között. Olyan közel voltak egymáshoz egész idő alatt, és nem is tudtak róla. Imádtam, hogy az igazi párkapcsolatok nem ismertek nemet vagy fajt; valóban arról szóltak, hogy ki illik a legtökéletesebben a lelkedhez. Legalábbis reméltem, hogy még mindig így van. Torinnak és nekem kellett a kivételnek lennünk, nem igaz? Valamikor tényleg hittem ezeknek a kötelékeknek a varázsában, és ezt még ma sem tudtam teljesen elengedni.

Az este felénél kimentem, hogy kimegyek a mosdóba, és miután végeztem, nem kerestem Torint újra, inkább úgy döntöttem, hogy kimegyek egy kicsit a friss levegőre.

Amikor a hűvös szellő megcsapta az arcom, a lelkemet összezúzó feszültség töredéke elszállt, és rövid időre lehunytam a szemem, hogy értékeljem a nyugalom pillanatát. Egy másodperccel azelőtt megéreztem az alakváltó illatát, hogy kinyitottam volna a szemem, és épphogy csak sikerült elkerülnöm, hogy belerohanjak.

"Bocsánat!" Mondtam sietve, egy lépést hátrálva a magas férfitól, aki nem Torma volt.

Sötét bőre és szeme volt, és úgy tűnt, hogy ázsiai származású. Bármelyik falka alfája vagy bétája lehetett, és mivel nem szántam időt arra, hogy igazán megismerjem a többi vezetőt, meg kellett próbálnom kitalálni, hogy beszélgetve vele.

"Elnézést - mondta mély, kellemes hangon. "Nem beszélek angolul."

Csak bámultam rá. "Valójában tökéletesen beszélsz angolul" - mondtam, és felhúztam a szemöldökömet ezen a különös beszélgetésen. "Azt hittem volna, hogy anyanyelvi beszélő vagy."

A szemei tágra nyíltak, és a mélyükön óvatosságot éreztem, ahogy a farkas energiája megmozdult. Nyilvánvalóan mondtam valamit, ami megijesztette. "Milyen játékot játszol?" - harapta ki végül.

Most rajtam volt a sor, hogy védekező álláspontra helyezkedjek, de vele ellentétben a letargikus farkasom alig volt észrevehető. "Nem játszadozom, uram. Csupán megjegyzést teszek. Most pedig, ha megbocsátasz, keresek egy magányos pillanatot."

Megfordultam, és elsétáltam, csak egyszer pillantottam vissza, hogy lássam, amint gyanakodva bámul utánam, az arcán gyanakvó ráncok. Komolyan, ez volt a legfurcsább szarság, de már így is túl sok mindennel kellett foglalkoznom ahhoz, hogy tovább aggódjak emiatt.

"Mera!"

A kiáltás megállított, mielőtt a fák közé értem volna, és összeszorítottam a fogaimat, képtelen voltam tovább fenntartani a műmosolyt. Megfordultam, és megvártam, hogy Jaxson aznap másodszor is félbeszakítson.

"Láttam, hogy az előbb Alfa Dai-val beszéltél?" - kérdezte, miközben felsietett.

A tekintetem körülötte suhant, arra, ahol a másik férfi volt. "Alpha Dai?"

Jaxson bólintott. "Igen, a tokiói falkából jött, Amerikába látogatott néhány tagjával. Csak azért gondoltam furcsának, mert nem beszél angolul, és tudom, hogy te megbuktál japánból az iskolában."

Összeszűkült a szemem rajta, miközben rendeztem a zavarodottságomat. "Tökéletesen beszélt angolul. Ha ez egy vicc kettőtök között, akkor az egy kibaszottul rossz vicc."

Jaxson nem mosolygott vagy nevetett, és megesküdtem volna rá, hogy ő is ugyanolyan zavarodott, mint én. "Nem vicc, Meers. Mindig tolmácsra van szüksége, amikor ilyen dolgokra jön."

Elővette a telefonját, és megnyomott néhány gombot, mielőtt az alfa-dosszié megjelent a képernyőn. Végigpörgette a sok falkát és a tagjaikra vonatkozó különböző adatokat, végül megállt a nemzetközi kontingensnél. Az biztos, hogy ott volt feketén-fehéren Dai alfa, aki teljes fordítást igényel.

"Uh..." Úgy értem, mit kellett volna erre mondanom? "Talán nem ő volt az. Úgy értem, nincs más ésszerű magyarázat, igaz? Kivéve, ha titokban megtanultam japánul a két hónapos emlékezetkiesés ideje alatt, miközben kivételesen jól elrejtettem mindenki elől, aki ismer."

Szarkasztikus voltam, de Jaxson még csak el sem mosolyodott. Felemelte a telefonját, és megnyomott néhány gombot, mielőtt hallottam volna, hogy csörögni kezd. A másik végén egy ismerős hang válaszolt egy durva "Mi van?" hangon.

"Valami baj van Merával - mondta Jaxson Torinnak. "Menj ki, és hozd magaddal Alfa Dai-t."

Miután letette, ellenálltam a késztetésnek, hogy elszaladjak, mielőtt az idióta társam megjelenik itt. Csak az a kis részem volt kíváncsi, hogy vajon félreértés volt-e az egész, vagy sem, ami miatt itt maradtam.

Jaxson és én kínos csendben léteztünk, amíg vártunk, és bár néhányszor megpróbálta megtörni ezt a csendet csevegéssel, nem törődtem vele, a falkaház felé bámultam.

Amint Torin és Dai alfa kisétáltak, odamentem hozzájuk.

"Jól vagy?" Torin megkérdezte, amikor már közel voltunk egymáshoz, aggodalom ült ki az arcára. "Lehet, hogy megölöm Jaxsont, ha folytatja ezeket a homályos, rejtélyes üzeneteket a társamról."

Ahogy átkarolt és magához húzott, próbáltam rájönni, miért volt olyan undorító az érintése. Torin megadta nekem mindent, amire valaha is vágytam ezen a világon, egy igazi falkát és családi életet... és ez olyan átkozottul rossz érzés volt.

Előrehajolva, hogy a karja leessen rólam, rámosolyogtam Dai alfára. "Beszéltél már velem angolul?"

Az alfa lehajtotta a fejét, és ismét szuper zavarodott tekintetet öltött magára. "Japánul beszélsz" - mondta, ami tökéletes angolnak hangzott.

Sebességet váltva szembefordultam Jaxsonnal, akit mindezek ellenére még mindig jobban toleráltam, mint Torint. "Japánul beszéltem?"

Jaxson bólintott. "Igen, nekem úgy hangzott."

"Látod" - mondtam, és visszafordultam, de csak azért, hogy megrázzam a fejem, és oldalra nézzek a legidősebb barátomra. "Bocsánat, mi? Japánul beszéltem?"

Tudtam japánul? Tényleg megtanultam a két hónapos emlékezetkiesésem alatt? Ahogy belenyomódtam ebbe a gondolatba, az ismerős éles fájdalom a fejemben a szokásosnál is erősebben szúrt. "Hogy lehetséges ez?" Motyogtam a fájdalmon keresztül. "Egy félévet végeztem az iskolában! A japán tudásom mértéke a Konnichiwa és az Ohayou gozaimasu!"

Alfa Dai pislogott. "Amikor ezt mondtad, úgy hangzott, mintha egy amerikai próbálná szétcsapni a nyelvemet, de előtte tökéletes japánul beszéltél hozzám. Mintha az lenne a természetes nyelved."

"Nem." Megráztam a fejem. "Nem. Ezt nem tudom kezelni, sajnálom."

Mielőtt bárki még egy szót is szólhatott volna, megpördültem a helyemen, és a fák közé menekültem, kétségbeesetten vágyva a menekülésre.

"Mera!" Torin utánam harsogott, de én nem fordultam vissza.

A ma esti esemény egyetlen előnye az volt, hogy Torinnak jelen kellett lennie, és beszélgetnie kellett az összes alfával. Különösen, mivel annyira új volt ebben a szerepben; fontosabb volt, mint valaha, hogy visszahelyezzen minket a falkahierarchiába, és új barátságokat ápoljon.

A kötelesség az első. Ami pontosan azt adta, amire szükségem volt: időt a menekülésre.

Csakhogy valaki utánam jött, a bokrok és fák csattanásától volt hangos a hátam mögött, ahogy átszáguldottam az erdőn.

De nem fordultam vissza.

Ha engem akartak, el kellett kapniuk.