Jaymin Eve - Reborn - 30. fejezet


 

30

Nem volt megfelelő módja annak, hogy leírjam az érzést, amikor átlépünk egy világ szövetén, és amikor a Honor Meadowsban Angel területének első rétege alatt bukkantunk fel, gyakorlatilag szóhoz sem jutottam. Már megint.

Egy ritkaság, ami végtelenül szórakoztatta Shadowt.

"Idővel meg fogod érteni, hogy sok minden, amit látsz, illúzió" - mondta, és kuncogott a döbbent arckifejezésemen. "Mindannyian álarcot viselünk, és az erőnket arra használjuk, hogy leplezzük önmagunk egy részét."

Nagyot nyeltem. "Igen, úgy értem, ezt elméletben tudom, de azt látni, hogy a világ az aranyló mezők alkonyi kiterjedéséből felhők és vízesések napsütötte birodalmává változik, miután átvágtál azon az aranyló mezőrétegen, nem igazán mindennapi esemény. Úgy értem... hogy a fenébe csinálják ezt az illúziót valójában?"

Olyan volt, mintha Shadow lehámozott volna egy réteget egy festményről, hogy egy teljesen új jelenetet tárjon fel alatta. Vagy talán olyan volt, mintha egy narancsot hámozna le, hogy alatta egy ananászt találjon. Ez a réteg másképp nézett ki, másképp éreztem és más illata volt, mint a fölötte lévőnek, és kezdtem igazán megérteni magának Angelnek a sokrétegűségét.

"Ez csak varázslat - mondta nekem. "A szemed azt látja, amit látnod kell, és csak ha közelebbről megnézed, akkor veszed észre a lehúzásra váró finom éleket".

Ezen gondolkodtam, miközben Shadowt követtem egy fehér, pelyhes felhőfelhő mentén, és csodálkoztam, hogy nem zuhantunk át rajta. "Vajon a farkasom látta volna a széleket?"

Visszanézett rám. "Nem, amikor először voltál itt; ellenálltál az igazságnak. De ma már mindent láthatnál, ha hagynád, hogy a benned rejlő valódi erő felemelkedjen."

"Egy részemet még mindig gyengíti a farkas oldalam, nem igaz?"

Soha nem beszéltünk erről nyíltan, de abból, amit Dannie mondott, és amit én is éreztem magamban, összeraktam. Hibrid voltam - ez igaz volt -, de sokkal több is lehettem volna. Lehetnék olyan, mint Dannie; csak nem tudtam, hogyan tegyem meg azt a lépést, hogy azzá a Nexus-született lénnyé váljak. Azon tűnődtem, hogy talán rá kell jönnöm, mielőtt ez a csata véget ér.

"Egyik részed sem gyenge - mondta Shadow durván -, és a benned rejlő lehetőségek nem ismernek határokat. Fejlődj tovább, és mindannyiunk közül te leszel a legerősebb."

Nem tudtam elképzelni, hogy ez valaha is megtörténik, de szép gondolat volt.

Shadow felgyorsította a tempóját, és észrevettem, hogy a körülöttünk lévő vízesések mintha a felhők fölülről áramlanának. Ahogy a fény megcsillant a teás színű vízen, olyan átkozottul csábítónak tűnt. Egészen addig, amíg néhány ismeretlen lény át nem csobogott a szálakon, amely úgy nézett ki, mint egy egyszarvú és egy cápa keveréke, csillogó, aranyszínű szarvval, gyöngyházfényű bőrrel és nagyon éles agyarakkal.

"A cogarish - mondta nekem Shadow. "Ők ezen a világon őshonosak. A szarvukkal erősítik meg a transzcendensek által viselt páncélok nagy részét - persze csak akkor, ha a cogarish meghal, hiszen itt tisztelik és védik őket."

"Hányféle lény él ebben a világban?"

Shadow megvonta a vállát. "Nem lehet megmondani. A rétegek mindent elrejtenek, de amennyire én tudom, az egyetlen igazi érző lény a transzcendensek. Egyébként csak ezek a kisebb lények vannak."

"Az itteni különböző családok harcolnak egymással?"

Shadow elgondolkodott a kérdésemen. "Ismétlem, a titkaik a sajátjaik, de nem hiszem, hogy a kicsinyes civakodások manapság részei lennének a felépítésüknek. Az evolúciójuk régi és közel hibátlan."

Hibátlan. Ez tetszett nekem. Talán volt rá esély, hogy egy nap, ha az emberek és az alakváltók összeszedik magukat, mi is tökéletesek leszünk.

Shadow továbbment, csak akkor állt meg, amikor egy bizonyos fénysugárhoz ért, és ahogyan korábban is tette, átvágott a rétegen, és a felhővilágból a vízbe vitt minket. Hatalmas víztömegekbe, amelyek fölött az erőnket használva sétáltunk.

"Angel élhet bármelyik szinten?" Kérdeztem. "Mindegyik valódi?"

Körülnézett, mindent látott és szagolt, amit én is. "Valóban valóságos bármi is? Vagy az egész csak a képzeletünk szüleménye?" Mielőtt tovább hajlította volna az agyamat a filozofikus kérdéseivel, folytatta. "De amennyire én tudom, itt minden réteg ugyanolyan valóságos, mint az előző."

Hogy ezt teszteljem, lenyúltam, és végigsimítottam a kezemmel a vízen. Nedves és hűvös volt, folyadékmaradványt hagyott az ujjbegyemen. Amikor ezeket az ujjakat az ajkamhoz érintettem, kissé sós íze volt.

"Hogy lehet, hogy még mindig nem érted, milyen veszélyes egy idegen tárgyat a szádba venni?" Shadow a fejét rázva kérdezte. "Amennyire te tudod, az itteni víz egy pillanat alatt megölhet téged."

Rám bámultam. "Nem mondtál semmit, amikor a farkad a számban volt. Hol volt akkor az aggodalmad?"

Pislogott, aztán felnevetett, egy mély, sodró dörrenést, amitől testem számos része felült és figyelt. Amikor végre abbahagyta a nevetést rajtam, előre lépett, és megsimogatta az arcom. "Megölném az anyámat, csak azért, hogy talán soha többé nem hallom az értelmetlen fecsegésedet. Nem gondolkodsz, mielőtt beszélsz, és ez... üdítő."

Kényszerítettem magam, hogy lenyeljem az érzelmek sűrű hullámzását, és mosolyogni kezdtem. "Ezt soha többé nem fogja elvenni tőlünk."

Bólintott, és egy hosszan tartó csókot nyomott a homlokomra, és... hogy lehetett ez olyan rohadtul dögös? Esküdni mernék rá, hogy éreztem a vaginámban, ha az ottani remegés valamit is jelzett.

Megfordult, és elsétált, mielőtt még esélyem lett volna összeszedni magam. "Várj - kiáltottam utána, és siettem, hogy utolérjem. "Nem erősítetted meg, hogy a víz nem fog megölni?"

"Azt sem erősítettem meg, hogy a farkam sem fog" - kiáltott vissza a válla fölött. "Azt hiszem, ezt majd az idő eldönti."

Motyogtam az orrom alatt, miközben utána csobbantam, a mágiám nagyrészt szárazon tartott. Shadow nem lassított, amíg el nem érte a következő réteget, és ezúttal is beleléptünk a vízbe, egy újabb rétegbe pattantunk ki.

Kiegyenesedtem, hogy ezt a szintet az amazóniai dzsungelhez hasonlítottam. Párás volt, tele növények és fák millióival, némelyik fölénk tornyosult, mások bokrosak és sűrűek voltak, és az illatok. Túlnyomóan sok idegen szag töltötte meg az orromat, egy másodpercre megpörgött a fejem, mielőtt kiszűrtem őket.

"Ez az a réteg, amelyben él - mormolta Shadow. "Érzem az energiáját, most, hogy itt vagyunk."

A mellkasomban lévő rezdülések megvadultak, megerősítve, hogy a dzsungel szintje az. "Ez őrület. Szó szerint nem éreztem őt a kötelékünkben, amíg ide nem értünk. Kezdem megérteni Angel vonzalmát a társad labirintus háza iránt a birodalomban."

Shadow bosszúsan morgott egyet, és nekem keményen meg kellett dolgoznom, hogy ne mosolyogjak. Túl könnyű volt őt felbosszantani, de tényleg abba kellett hagynom Ixana említését. Leginkább azért, mert még mindig fájt arra az ostoba jégkirálynő ribancra gondolni.

"Mi történt tulajdonképpen Ixanával?" Oké, igen, talán abbahagyom, miután erre a kérdésre választ kaptam, hiszen amikor legutóbb kérdeztem, elég ügyesen hárított.

"Kihallgatták és megszabadultak tőle."

Ó... akkor rendben. "Röviden, tömören és lényegre törően, értem."

Megvonta a vállát. "Az édes talán túlzás, de végül is a bűnei nem voltak jóvátehetők. És nem érzett bűntudatot - még annyira sem, amennyire összetört, miután elvesztette a követ, amelyhez ezer évig kötődött. Azt mondta, még mindig újra megtenné az egészet."

"Egyáltalán hogyan találta meg a követ?" Kérdeztem, miközben elindultunk a dzsungelben.

Egy másodpercig tartott, amíg válaszolt, és arra koncentrált, hogy kiszélesítse az ösvényt, ahogy sétáltunk. "Az utolsó gyónása során bevallotta, hogy ez volt a köteléke velem." A dühe kiáradt a hangjából. "A száműzetésben töltött éveim alatt szemmel tartott, tudta, kik a barátaim, és milyen szövetségeket tudott manipulálni. Úgy látszik, erősebb lettem, mint amire számított, és ezt az előnyére akarta felhasználni." Néhány fa megperzselt körülöttünk, de sikerült nem felgyújtania az erdőt. "Teljes hozzáféréssel rendelkezem Len tündéri területéhez; Ixana a születésünktől fogva köztünk lévő kötelékeken keresztül tudott rácsatlakozni. Az én vérkövemet használva, mint kiegészítő támogatást, kitalálta, hogyan tud beszivárogni és ellopni a napfénykövet az egyik Tündérfesztiválon."

Valószínűleg egy másik szexfesztiválon, mert azok mindent felemésztettek, amikor a Tündérvilágba értek.

"Hogy lehet, hogy egyetlen tündér sem őrizte a követ?" Még egy fesztivál alatt is biztosítani kellett volna egy ilyen fontos tárgyat.

Shadow megállt, az arca szinte olvashatatlan volt a közeli fák árnyékában. "Voltak tündék, akik őrizték a követ, de eltűntek, amikor a kő is eltűnt. Ixana végül nem volt túl koherens, de a tervének általános hangulata az volt, hogy a csábítást árulás követte. Len megkönnyebbült, hogy nem vitte el a többi követ, de tudtam, hogy nem fogja. Csak egy fegyverre volt szüksége, és nem pazarolta volna az idejét semmi másra."

Most már felismerte egykori választottja céltudatos összpontosítását.

"Nehéz elhinni, hogy volt annyi esze és ereje, hogy mindent megtegyen, amit tett."

Kétségtelen, hogy több volt a történetben, amit nem árult el, de ez igazán nem számított. A végeredmény ugyanaz volt, és most a következményeket kellett feldolgozni.

A férfi gúnyolódott. "A családja segített neki megtervezni a kezdeti időkben, amíg el nem kezdett szökni. Ő az egész oka annak, hogy egyáltalán visszajutottunk a Birodalomba. Ő szabadította fel a varázslatot, és nyitotta meg az átjárót."

Megbotlottam, mivel ezt most hallottam először. "Komolyan? Nem törtem át, amikor a ködöket és a lényeket hívtam?"

Megrázta a fejét. "Amikor megérezte a hatalmad hullámzását és a ködök és lények kivonulását, amit a Földre hívtál, tudta, hogy van még egy Danamain odakint, akit manipulálni lehet, hogy véghezvigye a tervét. Ezért ejtette le a varázslatot."

A csalódás keményen megrázott, és nem tudtam elrejteni elhagyott arckifejezésemet.

"Mi a baj?" Shadow megkérdezte, miközben megállt húsz páfrányszerű növény elválasztása közben.

Megdörzsöltem az arcom, próbáltam összeszedni magam. "Nem tudom. Azt hiszem, tetszett, hogy én voltam az egyetlen ember, aki segített neked megszerezni azt, amit a leginkább akartál és amire a legnagyobb szükséged volt. Jó érzés volt hasznosnak lenni egy olyan hatalmas embernek, mint te. És most azt mondod, hogy még mindig az a hülye ribanc volt, és egyáltalán nem jártam túl az eszén?"

Semmit sem tettem abban az utolsó küzdelemben. Shadow harcolt Ixanával, Dannie lenyelte a követ, és ellopta tőle az erőt, én pedig... visszarúgattam magam Torma közé, az emlékeim törlésével. Ez nem tetszett, mert nem voltam egy bajba jutott kislány.

Egyenrangú akartam lenni Shadowval.

" Sunshine" - mondta halkan. "Fogalmad sincs, mit tettél értem. Hidd el, ez sokkal több, mint egy olyan ajtó kinyitása, amelyről azt kívántam, bárcsak még mindig zárva lenne. Átverekedted magad az emlékvarázslaton, és ezzel mindannyiunkat megmentettél. Nem hiszem, hogy aggódnod kell az értéked miatt."

Ez igaz volt. "Valóban nagyszerű csapatot alkotunk, és örülök, hogy mindketten elég erősek voltunk ahhoz, hogy visszautasítsuk a Dannie által adott "tökéletességet". Én lehetnék alfa-társ, te pedig maradhattál volna, és uralhattad volna a birodalmat."

"Elutasítottam a Legfelsőbb Lény pozícióját" - mondta Shadow habozás nélkül. "Új világot építettem magamnak, veled együtt, és az életemben nincs helye a birodalomnak."

Szent szar... ez... hatalmas volt. Újraírta a sorsát, és ezért nem kért bocsánatot. "A könyvtárak az enyémek" - mondtam rekedten. "Egyenesen harcolni fogok értük."

Az ajkai megrándultak, miközben átkarolt, és feljebb húzott, hogy a szánk találkozhasson. Mindkettőnkből áradt a forróság, ahogy a nyelvem kicsúszott, hogy végigsimítsa az övét. Ha akarnék sem tudnék jobban rászokni ennek a srácnak az ízére.

"Kezdődjön a csata" - mondta Shadow az ajkaimra tapadva, és akkor már teljes bizonyossággal tudtam, hogy ez a legtökéletesebb igaz társ a kapcsolatunk minden egyes lépésénél kihívás elé fog állítani.

Basszus, ha nem voltam túlságosan izgatott a jövőnk miatt.

Ahelyett, hogy hozzádörgölőztem volna, ahogy szerettem volna, egyszerűen csak átkaroltam és átöleltem a lábaimmal, és szorosan magamhoz öleltem. "Aludj nyitott szemmel, Szörnyeteg" - suttogtam a fülébe, mintha édes semmiségeket közvetítenék. "Azok a könyvtárak az enyémek."

A mellkasa megremegett, miközben mély kuncogást eresztett meg, és újra járni kezdett, miközben én még mindig köréje csavarodtam. Minden egyes lépéssel nőtt az igényem, hogy hozzá dörgölődjek, ahogy a gyönyör bizsergése kavargott mélyen. "Érzem az izgalmad illatát" - motyogta.

Sóhajtottam. "Igen, ez vagyok én, mindig kanos vagyok a Shadow Beast közelében. De komolyan meg kell találnunk Angelt, úgyhogy jobb, ha leteszel."

Vonakodva engedtem el a szorításomat, ő pedig talpra állított, és mindketten újra a falkatársunk megtalálására koncentráltunk. Ha volt valami, amit a beszélgetésünk az imént megmutatott nekünk, az az volt, hogy nagy jövő előtt álltunk, és ez azt jelentette, hogy minden erőnkre szükségünk volt ahhoz, hogy Dannie-t elkapjuk.

Nem volt más lehetőség.