Jaymin Eve - Reborn - 31. fejezet

 


31

A dzsungel meglepően csendes volt. Soha nem jártam az Amazonas vidékén, vagy olyan helyen, ahol több erdő volt, mint Torma, de még az otthoni ritkás földrészleteken is sok volt a vadon élő állat.

Itt nem volt semmi. Maga a csend valahogy egyre mélyült, minél messzebb haladtunk, és annak ellenére, hogy még mindig sok megválaszolatlan kérdés motoszkált a fejemben, nem adtam hangot nekik.

Rossz érzés volt megszólalni.

"Angel szereti a csendet" - emlékeztetett Shadow, amikor már fél órája gyalogoltunk anélkül, hogy egy szót is szóltunk volna. Nyilvánvalóan nem okozott neki gondot, hogy áttörje a földje fölötti energiáját, hogy csendben tartsa. "Úgy tervezte meg a területének ezt a részét, hogy egy nyugodt oázis legyen, egy menekülés a világ többi része elől."

"Érzem."

Angel rétegei határozottan tükröződtek ennek a világnak a rétegeiben, amit itt épített. Talán egy nap az erőm megteremti majd számomra a tökéletes világot... Aztán megint, talán már ott volt, a Tudás Könyvtárában és a barlangban, mindkettőt imádtam.

"Végre eljutottunk valahová - mondta Shadow. "A valódi jelenléte itt erősebb, mint bárhol máshol, ahol eddig jártunk."

Ismét a mellkasomra szorítottam a kezem, ahogy a remegés erősebben rúgott, mint valaha. Ezt követően erős érzelemkitörés következett. Először düh, majd a pánik legapróbb tüskéje. Angel épp most döbbent rá, hogy idegenek vannak a közelében, erős képességekkel rendelkező idegenek, és fogalma sem volt, hogyan történhetett ez meg.

Éreztem, ahogy az energiája átkutatja a miénket, katalogizálva a fenyegetést, és amikor megállt Shadownál, zavarodottság és kíváncsiság volt benne. Shadow, emlékezett rá, de kétségtelenül azon tűnődött, hogy mi a fenét keres itt.

Angel egy pillanattal később megjelent, harci öltözékben, fekete, öntött páncélban, amely szorosan követte testének vonalait. A sötét öltözet gyönyörűen összeolvadt a hajának mahagóni színével és a szárnyainak borostyánszínével. Soha egyetlen lény sem hasonlított jobban egy angyali égi lényre, mint Honor Meadows legjobb barátom. Innen a beceneve.

"Shadow Beast" - vicsorgott, és előre menetelt. "Hogy merészelsz belépni a területemre az engedélyem nélkül? Egyáltalán, hogyan kerülhetted meg az őröket? Nem éreztelek, amíg már majdnem a nyakamon voltál."

Ahelyett, hogy először támadott volna, elég okos volt ahhoz, hogy kiderítse a biztonsági réseket, így biztosíthatta, hogy ez soha többé ne fordulhasson elő. Közben küzdöttem a késztetéssel, hogy előrerohanjak, és átkaroljam. Annyira hiányzott, és még amikor a mellkasomra szorítottam a kezem, akkor sem tudtam megállítani a hatalmas erődobként doboló hatalmas hullámzást, pontosan azon a helyen, ahol először érintett meg, hogy összekössön minket.

A tekintete az enyémre rándult, belém fúródott, miközben ő is a mellkasához szorította a kezét. Megvizsgáltuk egymást, és bár egyértelmű volt, hogy nem emlékszik rám, érezte a kapcsolatot.

"Mi történik?" - csattant fel, közelebb lépve. A görbe pengék megjelentek a kezében, egyértelművé téve, hogy több mint egy kicsit fenyegetve érzi magát a jelenlétünk miatt. Betörtünk a nyugalmába. A békéjébe. Olyan helyre léptünk, ahová a családja halála óta senki más nem tette be a lábát, megkockáztatom.

És bár megtanulhatott bízni Shadowban, amíg hozzám volt kötve, ez az idő már nem volt az emlékezetében. "Meg tudod törni Dannie varázsát?" Suttogtam Shadownak.

Ő megrázta a fejét. "Ilyen távolságból nem. Túl erős itt az uralmában."

"Beszélj hangosabban!" - parancsolta, és a levegő a hangjára hangolódva ropogott körülöttünk. "Vagy támadni fogok, és itt, a családom hatalmával körülvéve még a Shadow Beast sem állhat ellenem."

A szeme találkozott az enyémmel. "Közel lenne" - ismerte el vonakodva. Ami önmagában mindent elmondott nekem. A lányom egy igazi vagány volt.

Előreléptem, hogy felhívjam a figyelmét, miközben Shadow közelében maradtam, mert kizárt, hogy kiengedjen a védőköréből. "Nem emlékszel rám - mondtam, kivetítve a hangomat -, mert az emlékeinket egy hatalmas istennő manipulálta, de én Mera Callahan vagyok. Egy farkasváltó, a Nexus istennője. És te és én össze vagyunk kötve, mert családtagok vagyunk. Treasora."

Elsápadt, a keze addig remegett, amíg a pengéi láthatóan megremegtek. "Hazudsz."

Szomorúan mosolyogtam, utáltam ezt a távolságot köztünk. "Érzed a kötelékünket. Hetek óta hívogat engem. Még akkor is, amikor már mindent elfelejtettem rólad és erről a világról, a mellkasomban lévő rezdülések nem szűntek meg."

A feje megrázkódott, ahogy megrázta, mintha próbálná kitisztítani a gondolatait. "Túl erős vagyok ahhoz, hogy bárki is megérintse az elmémet. Ezt mindennél jobban védem. És soha nem kötődtem volna olyanhoz, aki nem az én világomból való. Mi háborúban állunk..."

" Figyelmeztettek rá" - fejeztem be helyette. "Igen, tudom. De te bízol bennem. Nem akartad, hogy a családi hatalmi vonalad veled együtt pusztuljon el, bár ha nekem bármi közöm van hozzá, úgyis túl fogsz élni engem, úgyhogy ez vitás kérdés."

Árnyék dühös morgása hátulról tört át, de nem törődtünk vele.

"Angel - mondtam, és hagytam, hogy a neve suttogva szálljon át. "Azért hívlak Angyalnak, mert te vagy a legszebb, angyali lény, akit valaha láttam. Az őrangyal földi változatára emlékeztetsz, és tudom, hogy a családod töltötte be ezt a szerepet a múltban."

A szemei tágra nyíltak, és most már minden figyelmét rám irányította.

"Ha megengeded, hogy megérintselek, felszabadíthatom az emlékeidet" - mondta Shadow.

Ismét vicsorgott, a bizalom minden szikrája, ami addig épült, egy szempillantás alatt eltűnt. "Azért érnél hozzám, hogy ellopd az erőmet. Vagy épp azokat az emlékeket ültetnéd el, amiket te akarsz, hogy megmaradjanak. Annak az esélye, hogy megengedjem, hogy valaha is hozzám érj, nulla."

"Szép munka" - mormoltam a szörnyetegnek, és legszívesebben felsóhajtottam volna a visszalépések miatt, amiket az imént tettünk.

"Nincs szükségem az átkozott erejére" - morogta Shadow. "Mióta visszatértem a birodalomba, és összekapcsolódtam a kövemmel, erősebb vagyok, mint valaha is voltam, és ha Angel öt percre kivenné a fejét a seggéből, ezt ő is belátná."

És ott volt ő, az én Shadow Beastem, aki a dinoszauruszok óta szögezi le az emberek képességeit.

Szerencsére Angel, aki szintén ősi volt, egy pillanatra elgondolkodott a szavain, és megvizsgálta az erejét. Amikor lehunyta a szemét, tudtam, hogy felmérte a férfi szavainak igazságát. A hatalom növekedése kézzelfogható mérőszám volt, ami némi hitelességet adott a történetünknek.

"Erősebbek vagytok - mondta, és a tekintete ismét ránk szegeződött. Az arckifejezése továbbra is óvatos maradt, de ott volt benne a kíváncsiság is. Angel ősi volt és világfájdalmas, és több mint egy kicsit megtört, de mélyen belül csak egy lény volt, aki vadul szeretett, és ugyanezt érdemelte viszonzásul.

Ha itt vállalta a kockázatot, felfedezhette a bennünk rejlő családját. Az ő kincsét.

A családját.

Ahogy ez a szó meg-megcsillan a levegőben kettőnk között, belém zárta azokat a mélységtelen szemeket. "Az imént a gondolataimban beszéltél?" - kérdezte.

Megráztam a fejem. "Össze vagyunk kötve, és bár én nem tudok az elmédben beszélni, néha az érzelmek vagy a szavak átjárják a kapcsolatunkat."

A kötődésünk tagadása ezúttal nem jött elő. "Ismerlek" - suttogta. "Olyan elveszettnek érzem magam, olyan módon, ahogy azóta nem éreztem, hogy a családom elpusztult a rétek végső csatájában. Nem értettem, hogy ennyi évszázad után miért kerültem vissza a kétségbeesés gödrébe. Mit veszíthettem el megint, amikor semmi értékem nem maradt?"

A szavai felhasítottak, és vérzett a szemem, könnyek csorogtak az arcomon, ahogy elmesélte a fájdalmat, a veszteséget és az ürességet.

"Mera volt az, akit elvesztettél" - mondta Shadow nyersen. "Mindannyian elvesztettük őt, és úgy tűnik, ő az az emberség, ami mindannyiunkat összetart."

Még mielőtt befejezte volna ezt a kissé kedves kijelentést, Angel előreugrott. Arra számítottam, hogy Shadow védekezően reagál; végül is ez volt a természete, különösen, ha még mindig fegyver volt nála. Ő azonban nem mozdult, és eszembe jutottak a korábbi szavai arról, hogy a lány soha nem bánt engem. Nyilvánvalóan hitt ebben, és én is hittem benne, mert még csak meg sem rezzentem, amikor a pengéi felsiklottak, hogy a torkomnak támaszkodjanak.

Shadow mellkasa megdörrent, de ott maradt, ahol volt. Az egyetlen dolog, ami megmentette Angelt ebben a pillanatban, az volt, hogy nem volt agresszió az arcán. "Most hozzád fogok érni - mondta halkan. "Ha csak a legkisebb bizsergést is érzem Shadow energiájának a sajátom közelében, véget vetek mindkettőtök életének."

Shadow egy gúnyos morgást tett hozzá, amit Angel figyelmen kívül hagyott, rám koncentrálva. Az egyik penge a torkomnál maradt, a másik a semmibe veszett, így a szabad kezét a mellkasomra szoríthatta.

Abban a pillanatban, ahogy a bőrünk összekapcsolódott, kitörő erő áradt szét közöttünk. A múlt, a jelen és a jövő, amit Dannie ellopott, úgy bukdácsolt, mint a gaz a gyors szélben, amíg mindketten úsztunk a kötelékünkben.

Angel zihált, egy fojtott és összetört hangot. A másik penge a következő másodpercben elhalványult, miközben szorosan körém tekerte a karját. Akárcsak Shadownál, a ritka öleléseket, amelyeket ezektől az istenszerű lényektől kaptam, minden hatalomnál és aranynál többre becsültem. Biztonságban, szeretve és erősnek éreztem magam tőlük; úgy éreztem, mintha családom lenne.

"Dannie meg fog halni - mondta Angel rekedten és hevesen. "Rossz lényektől lopott, és nem érdekel, kit hív testvérének - a vére kiontásra kerül."

A dühe kézzelfogható volt, olyan íze volt a nyelvemen, mint a keserű narancsnak. És bár senki sem vitatkozott vele, egy részem még mindig remélte, hogy az eredeti tervünk működni fog, és hogy van esély a Danamainok megmentésére.