Jaymin Eve - Reborn - 33. fejezet

 


33

Miután Angel felgyorsult, és a visszaszámláló még mindig ketyegett, úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk a könyvtárba. "Veszek egy kis energiát az ősi erőm rétegeiből" - mondta Angel, amikor elhagytuk a kabinját. "Nincs szükségem annyi védelmi szintre, mint amennyivel rendelkezem, és ha mindannyian meghalunk, mert nincs elég erőnk ahhoz, hogy Dannie-t legyőzzük, akkor úgyis hiábavaló lesz."

Most már minden figyelmem a nőé volt, mert tényleg tudni akartam, hogyan tervezi, hogy energiát vesz el a világa egyik "rétegéből".

Nem nyúlt az erdő szintjéhez, visszavezetett minket arra a helyre, ahová először beléptünk. "Ez egy fő összekötő pont" - magyarázta, és pontosan arra a területre mutatott, amelyen Shadow átlépett. "Innen annyi réteget tudok felvenni, amennyit csak akarok."

Egy penge jelent meg a kezében, csillogó és aranyszínű, apró füstspirálok szálltak belőle, bár semmi sem égett. Angel leeresztette a pengét, és belevágta a földbe. Az ugyanúgy kettévált, mint Shadow esetében, de volt egy különbség. Angel számára minden réteg úgy jelent meg, mint egy könyv lapjai, lehetővé téve, hogy átlapozza őket, és válogasson közülük.

"Szent szar." Lihegtem. "Hány réteged van?"

Háromon mentünk át, hogy eljussunk hozzá, és azt feltételeztem, hogy ennél több nincs, de abból, amit láttam...

"Nyolcszázhetvennégy" - mondta tömören. "Változó értékűek és erejűek."

Ekkor kinyújtotta a kezét, és belekapaszkodott egy vízszintbe, amely az erdő földje alatt létezett. "Ez a szint jó kezdet" - mondta Angel, és addig húzta maga felé azt a vízoldalt, amíg csikorgó hangot nem adott, amikor kiszakította a lapot.

"Mi a fene?" Motyogtam, miközben a kezében tartott csillogó "földdarabot" bámultam, ami nem volt nagyobb, mint egy darab nyomtatópapír.

Angel rám kacsintott, aztán kinyitotta a száját, és... megette azt a rohadt lapot.

Mármint, persze, arra számítottam, hogy sok ember és alakváltó evett már papírt, de ez teljesen új szintre emelte a "papírevést".

"Milyen íze van?" Kérdeztem.

Furcsa kérdés volt ez? Úgy éreztem, hogy lehetett volna furcsa kérdés.

Angel megállt a következő csillogó földréteg kitépése közben, és a fejét lehajtva találkozott a tekintetemmel. "Csak egyféleképpen tudhatjuk meg."

Letépett egy kis sarkot az izzó szintről, és átnyújtotta nekem. "Össze vagyunk kötve, Mera. Ez nem fog fájni neked, és a legjobb módja a tanulásnak az, ha csinálod."

Szent szar. Az izgalom előre lőtt, és nem haboztam, hogy elvegyem tőle a sarkot. Amikor a kezembe ért, úgy éreztem, mintha egy forró követ tartanék a kezemben. Az állaga sima volt, és sistergett a kezemhez, de nem fájt. És az ereje... forrósággal töltött el, mint az én tüzem, de mégis más volt. Ősi és mámorító, nyomta és húzta a lényemet, és én durván nyeltem, hogy megpróbáljam összeszedni magam.

Shadow közelebb hajolt, magához vonzotta az erőm, ahogyan én is mindig az övét. A szemei lángoló gömbök voltak, amelyek felemésztettek, és a végén egyszerre lettem gyenge a térdemben és kanos, mint senki másnak a kibaszott ügye. "Edd meg, Sunshine" - mondta azzal a mélyen morajló hangján. "Nyeld le ezt a hatalmat."

A kurva anyját! A szavai egy dolgot mondtak, miközben a szemei a legutóbbi táncunkra emlékeztettek a hálószobában, amikor a számba élvezett, és én erőt éreztem, amikor így ízlelgettem őt.

Nyilvánvaló, hogy az emlékeink visszatérése óta együtt töltött néhány alkalom nem volt elég ahhoz, hogy kárpótoljon a külön töltött időnkért. Persze, ott volt még az a kis ügy, hogy meg kell mentenünk a világokat, de ha nem sikerül még legalább hat-tíz gyors menetet beiktatnunk a küldetés során, akkor a világ talán magára marad.

Le sem véve a tekintetemet Shadowról, felemeltem az Angel által letépett energiarészt, és a számhoz toltam. Lecsúszott a torkomon, mint egy sűrű, forró kakaó, olyan édes és finom, mint bármi, amit valaha is kóstoltam.

Az ezt követő forróság szétterjedt és kivirágzott az egész testemben, amíg úgy éreztem, mintha egy csepp napfényt nyeltem volna le. "Az erődnek egy percig tart, amíg elfogadja az áldozatot - mondta Angel oldalról, és nem hazudtam, majdnem el is felejtettem, hogy ott van. A hőség és az Shadow között az elmém a legteljesebb mértékben felemésztett és lefoglalt.

A tanácsa azonban szilárd volt. Másodperceken belül a melegség mindenhol elhalványult, kivéve pontosan a közepemben, ahol a saját lángoló erőm létezett a farkasommal együtt. A farkasom nem volt túl biztos ebben az új erőben, hogy őszinte legyek, de nem is küzdött ellene, kíváncsian bökdösött ellene, mielőtt újra nyugodt, figyelő pozícióba helyezkedett belül.

Amikor az erő lecsillapodott, megráztam magam, hogy megpróbáljak mindent a helyére tenni. "Ez... érdekes volt - mondtam, energiával átszőve a szavaimat. "Még soha nem éreztem semmi ilyesmit."

Shadow és Angel is figyelmesen figyeltek engem, azon a szemrebbenés nélküli módon, amiről kezdtem látni, hogy minden halhatatlané volt. "Nem érzed furcsának?" Angel erőltette.

Baljós szavak, de úgy döntöttem, hogy humorizálom, és mélyebbre hatoltam az erőmbe, megvizsgálva a benne lévő új napfénycseppet. "Nem igazán - mondtam. "Csak sok meleg, de az én energiámban mindig meleg van, szóval nincs nagy különbség."

Shadow és Angel pillantást cseréltek, és nem szerettem, amikor ezt tették. Nagyon nehéz volt meglepni ezeket az ősi lényeket. Ha meglepetés történt, az általában nem volt jó.

"Mire számítottatok, mit fog velem tenni a hatalom?" Kérdeztem, miközben közöttük nézelődtem. "Mivel ez egyértelműen egy kísérlet volt."

Angel átkarolt engem, a szárnyai kilőttek mögöttünk. "Nem, komolyan, ez határozottan nem egy kísérlet volt. Egyikünk sem engedné, hogy bármit kipróbálj, ami árthat neked. Ez csak... az erőd zárja. Egyfolytában arra a pillanatra várok, amikor kiszabadulsz, és mindazzá válsz, amire képes vagy. A Nexus szülötte vagy. Az erőd a lehető legnyersebb, ahogy a földem rétegei is. A kettő együtt..."

Ah, megértettem, mire vártak. "Azt hiszem, mivel hibrid alakváltóként születtem újjá, van egy részem, amit soha többé nem lehet felébreszteni. Nem vagyok tiszta, de nincs ezzel semmi bajom. Az alakváltó oldalam az, ami lehetővé tette, hogy elhagyjam az Árnyékbirodalmat, és a többi világ részévé váljak."

Angel néhányszor bólintott. "Igen, igen. Igazad van, és ezt szem előtt tartva, jobb, ha feltöltöm az energiakútamat, hogy útra kelhessünk."

Visszatért a földje rétegeihez, és továbbra is úgy falta át őket, mint egy éhező alakváltó, aki épp most fejezte be az első átváltozását. Igazából még sosem láttam őt enni, de ezt határozottan élvezte.

"Hol tárolod ezt az egészet?" Tudtam, hogy a szokásos erejét magával a földdel való meditációval töltötte fel, de ennek sokkal többnek kellett lennie a szokásosnál. Akkor hova ment a többlet?

"A bőrömre rétegzem" - morogta, hátrahajtva a fejét, miközben egy fénycsóva távozott a szájából. "Annyit veszek magamhoz, amennyit csak tudok."

"Eddig Angel nem volt hajlandó energiát adni magának az extra energiával - mondta Shadow szárazon -, mert attól félt, hogy mások ezt háborús cselekedetnek tekintik."

A nő gúnyosan gúnyolódott. "Esélyük sem lett volna ellenem, de igazad van. Nem tűrhetem tovább a háborút. Könnyű volt hagyni, hogy az erő itt pihenjen, biztonságos menedéket nyújtva nekem, ahová senki sem tud beszivárogni."

Nem csoda, hogy annyira megdöbbent az érkezésünkkor. A gondolat, hogy a menedékébe ilyen könnyen beszivároghatott valaki, olyan szintű félelemmel tölthette el, amely egy gyengébb lényt is legyőzött volna.

Amikor Angel átvette az utolsó réteg erejét, szó szerint ragyogott, az arany szikrák csillogásként hullottak le a bőréről. "Most már vissza kell térnünk - mondta Shadow, és bebugyolált, mielőtt Angel hozzám érhetett volna. "Az enyém" - tette hozzá a biztonság kedvéért, és rászegezte a tekintetét az angyalarcú szépségre. "Még ilyen felturbózva is, mint amilyen vagy, elpusztítalak, ha újra igényt tartasz Merára. Az első kötelék elég rossz. Ne tedd még rosszabbá."

Valamit kihagytam itt, de nem volt időm megkérdezni. Angel szeme mélyen olvadt arannyá villant. "Ne erőltesd, Shadow Beast" - csattant fel. "Nem tarthatsz teljes mértékben igényt Merára, hiszen több kötelék is kapcsolódik az energiájához. Az enyém, Midnighté, Toriné, és most a tiéd."

Megköszörültem a torkomat. "Nézd, teljes mértékben szándékomban áll megölni Torint, úgyhogy kihúzhatod a seggét erről a listáról. Ha az emlékeim Torinban lettek volna, már halott lenne."

Shadow dühös volt, lángok csúsztak fel és alá a testén, miközben szorosabban a mellkasához húzott. "Az enyém, Melalekin. Utolsó rohadt figyelmeztetés."

Mivel el voltam cseszve, a szavai miatt úgy doromboltam, mint egy átkozott kiscica. Shadow mindig is birtokló volt, de ez mindig is egy olyan tárgy volt, amivel nem akarta, hogy mások játsszanak. Most ez egy alakváltó birtoklási vágya volt az igazi társával. Az a fajta, ami arról a mélyen gyökerező szükségletről szólt, hogy a szíve és a lelke a végsőkig védelmezze, elpusztítva mindenkit, aki az útjába kerül.

Én is benne voltam, nem hazudok, de most nem volt itt az ideje. Nagyobb ellenségeink is voltak.

"Srácok, tényleg nincs időnk egy újabb halhatatlanok összecsapására - mondtam, miközben közéjük néztem. "Találjátok ki, hogyan osszatok fel később."

Megértettem az álláspontjukat - szó szerint megölnék bárkit, aki megpróbálná feloldani a kötelékeinket. De a legjobb esélyünk arra, hogy legyőzzük Dannie-t, mielőtt elpusztítja a világot, az volt, ha egyesülünk. "Egyetlen esélyünk van arra, hogy Dannie-t kiiktassuk, mielőtt rájön, mit csinálunk" - emlékeztettem őket. "Nincs idő más csatákra."

Angel és Shadow hosszú, erőtől duzzadó pillantást váltott egymással, és láttam, hogy "szavak" hangzottak el, csak nem hangosan. A feszültség, ami betöltötte a teret, sűrű és nehéz volt, és bármennyire is szerettem volna újra közbeavatkozni, hagytam nekik ezt a pillanatot, hogy mentálisan kibéküljenek.

"Megtörtént - mondta végül Angel, a hangja mélyebb volt, de még mindig zenei jellegű.

"Térjünk vissza a könyvtárba - válaszolta Shadow homályos kijelentésére. "Meg kell terveznünk egy csatát."

És csak úgy, vége volt. Úgy tűnik, hogy…