Jaymin Eve - Reborn - 35. fejezet

 


35

Soha nem töltöttem túl sok időt a csatán kívül, vagyis Angel és az istenek csoportjával, akiket Shadow a falkájának nevezett. Ahogy bejutottunk a belső körbe, visszafogottabb körülmények között figyelhettem meg őket, és észrevettem valami meglehetősen furcsát.

Angel udvariasan üdvözölte Len-t, Lucien-t, Alistair-t és Galleli-t. Mindannyiuk között egyértelmű volt a kölcsönös tisztelet bizonyos szintje. Hasonlóan persze ahhoz, ahogyan Shadowval is bánt, amikor nem rajtam veszekedtek. Mindannyiuknak volt egy közös múltjuk, ami egyértelműen tele volt közös élményekkel és tisztelettel.

De itt kezdett furcsává válni a dolog... Reece-re rá sem nézett. Vártam, hogy elismerje, még ha csak egy egyszerű fejbiccentéssel is, de ő csak úgy tett, mintha nem is létezne.

Lám, lám, lám... Mi folyik itt?

Először azt hittem, hogy a férfi is figyelmen kívül hagyja, de aztán megpillantottam, hogy a csuklyás szemek alól figyeli a lányt. Olyan szemekből, amelyekben olyan égető düh villogott, amilyet gyakran láttam egy feldühödött Shadowban. Reece szeme kék tűz volt, az a része, amelyik forróbban égett, mint a normális lángok.

Shadow a második csapás újra lecsapott.

De miért?

Mi a fene volt ez az ellenségeskedés Angel és Reece között? Történt valami a birodalomban, amiről lemaradtam? Vagy ez sokkal mélyebb volt annál? Egy múltbeli esemény, amiről nem voltam tudatában?

Láttam már őket együtt korábban? Ha igen, akkor nem figyeltem oda akkoriban.

" Sunshine" - szólította Shadow, elterelve a figyelmemet a barátaim közötti furcsa feszültségről. Egy pillanatra úgy éreztem, mintha a kedvenc drámasorozatom közepén vágott volna félbe, amíg eszembe nem jutott, hogy a világot próbáljuk megmenteni.

A drámának várnia kellett.

Ő már ült, ahogy a többiek is, beleértve Angelt is, ezért odasietettem a társamhoz, és szinte az ölébe estem. Még jobban magához húzott, és nem akartam hazudni - volt egy hatalmas részem, amely azt kívánta, bárcsak mindenki más ebben a szobában ideiglenesen eltűnne. Shadow közelében lenni mindig egy irányba terelte a gondolataimat. Délre.

De ma nem volt időnk a hóbortokra.

"Mindannyian elértük, amit kitűztünk magunk elé?" Shadow megkérdezte, és ez épp elég figyelemelterelés volt ahhoz, hogy az elmémet kivegyem a vaginámból.

Len előrehajolt a székében. "Nálam vannak a kövek, hogy megvédjenek minket a jövőbeli emlékezetzavaroktól." A tűz fénye visszatükröződött a hajáról és a bőréről, amitől sápadtabbnak és szőkébbnek tűnt. Úgy ragyogott, mint Angel, sokkal erősebbnek tűnt, mint amikor elment.

Hosszú, ezüstös kabátját szétválasztotta, hogy felfedje egy egész mellényt, ami tele volt drágakövekkel. "Én is összeszedtem minden extra drágakövet és varázslatot, amink volt. Nem tudom, hogy elég lesz-e, de ha ez nem segít elintézni őt, akkor nem tudom, mi fog."

A tekintete Angelre villant, aki a kanapé szélén ült, a szárnyait szépen maga mögé tűrve. "Úgy tűnik, te is hoztál magaddal extra erőt" - mondta neki. Senkinek sem hiányzott az új aranyszínű ragyogása, és azon tűnődtem, vajon ez is része volt-e annak, hogy Reece ennyire dühös volt.

Angel megvonta a vállát. "Csak ott ült kihasználatlanul. Megígértem, hogy soha többé nem megyek harcba, de ebben a helyzetben nagyobb bűn lenne, ha a pálya szélén maradnék".

Néhányan bólintottak, kivéve Reece-t, aki csak még dühösebbnek tűnt, mint valaha, és keresztbe fonta a karját, miközben némán bámult. Most már halkan megszállottan figyeltem őket, mert valami történt. Hogy mi volt az a valami, fogalmam sem volt, de hamarosan ki kellett derítenem, különben elveszítem az eszem.

Lucien előrébb ült onnan, ahol eddig elterült, és meglepődve láttam, hogy még mindig meglehetősen visszafogott, nem volt árulkodó mosoly az arcán. "Én is a családom által védett ősi mágikus vonalakból táplálkoztam. Nem olyan szintű, mint Angel, de megállom a helyem."

Reece végül egy hangot adott ki, egy mély morgást. "Senki sincs Angel szintjén - harapta el magát -, kivéve Shadowt. Reméljük, hogy ezúttal a nagyobb jóra használja."

Oké, igen, megtörtént, emberek. Jöjjön a drámaaaa. Tágra nyílt szemmel fordítottam a tekintetemet Shadowra, felhúztam a szemöldökömet, hogy megkérdezzem, mi a fene folyik itt, de a szemétláda csak a fejét rázta.

Rázta a kibaszott fejét.

Ez egyszerűen... elfogadhatatlan volt. Hogy merészel egy lányt cserbenhagyni, amikor a barátaink között valamiféle balhé volt? Ez egy új vagy régi viszály volt? Annyira el voltam foglalva magammal és Shadowval az elmúlt évben, hogy észre sem vettem? Vagy csak arról volt szó, hogy itt, más zavaró tényező nélkül, és Angel erejének bemutatásával Reece nem tudta tartani a száját?

"Semmit sem tudsz rólam, Reece - csattant fel Angel, és a bosszúsága finomabb volt, de ott volt. A szemei nem váltak lángokká, ehelyett gazdag rózsaszínűvé mélyültek. "Én azokért harcolok, akik méltóak rá. Mera méltó. Ezen el kellene gondolkodnod, mielőtt hagyod, hogy a múlt menthetetlenül elhomályosítsa az elmédet."

Gyakorlatilag remegtem a székemben, és mivel a székem egy sor kemény izmú comb volt, nem volt meglepő, hogy egy nagyon nagy farkat éreztem magamhoz szorítva, miközben szinte vibráltam az átkozott ölében.

Megveregettem a vállát, hogy emlékeztessem, hogy most nincs itt az ideje. A drámacsatorna volt bekapcsolva.

Egy halk nyögéssel Shadow határozottan a combomra szorított keze megállította a mozdulataimat. Az ajkai a fülemhez simultak. "Maradj nyugton, Sunshine, vagy én leszek az, aki segít elfelejteni a nem a te dolgaidat."

Csettintettem a nyelvemmel. "Á, szegény, édes Shadow. Egyáltalán nem ismersz engem, ha azt hiszed, hogy ezt hagyom annyiban. Csak annyi mindent kell kipakolni, és nekem van időm."

Nem volt időm, de rohadtul meg fogom csinálni.

Angel ekkor felállt, mindkettőnket megzavart. "Az én hatalmam csak az enyém" - mondta a szobába, bár mindannyian tudtuk, hogy egy óriási sivatagi istenséghez beszél. "Az enyém. És mindig is az volt. Az, hogy mire használom, nem lehet olyan tényező, ami miatt éjjelente nem tudtok aludni. Legyetek hálásak, hogy ez a teher nem a tiétek, különösen, hogy az örökséghez az egész családom elesésére volt szükség."

Megfordult, és elsétált, a szárnyait védelmezően kitárva maga mögött. "Reggel találkozunk, Mera" - szólt vissza.

Shadow nem vitatkozott vele, így nyilvánvalóan nem volt tervben, hogy ma este bármi mást csináljanak. Úgy látszik, még egy éjszakánk volt, mielőtt mindannyian szembeszálltunk volna a világok legerősebb lényével. Már ez a gondolat is kijózanította az izgalmamat Angel és Reece intrikája miatt. Holnap az életünkért fogunk harcolni, és mélyen legbelül éreztem, hogy nem mindannyian fogjuk megúszni ezt a csatát.

Ez a tény teljesen megrémített, mert senkit sem veszíthettem el. Még egyszer nem.

Nem élném túl.