Jaymin Eve - Reborn - 36. fejezet

 


36

A szoba üresebbnek és hidegebbnek tűnt Angel nélkül, de legalább Reece már nem viselkedett úgy, mint egy faszkalap, ami azt mondta, hogy a hangulata csak a gyönyörű barátomnak köszönhető. Pontosabban, az én gyönyörű barátomnak teljes erőbedobással.

Senki sem engedte, hogy tovább kíváncsiskodjak a helyzetről, mivel a háborús beszélgetésre koncentráltunk. "Nem halogathatjuk az Árnyékbirodalom felé indulást - mondta Shadow, még mindig a combjaimnál fogva, a nagyon is egészséges erekciója kettőnk közé ékelődve.

"Holnap indulunk az Árnyékbirodalomba?" Megerősítettem.

Éreztem, hogy bólintott mögöttem. "Igen. Lehet, hogy előbb gyakorolnunk kell néhány varázslatot, de utána nekivágunk a birodalomnak."

"Esetleg lopakodva akarunk bemenni?" Nyomultam a további információkért. "Vagy csak fegyverrel rohanunk keresztül a birodalmon, amíg meg nem találjuk?"

Alistair kuncogott, energiájának hűvös és nyugtató jellege végigsimította a szobát, mindannyiunkat nyugodtnak tartva. "Bármilyen érdekes is a fegyverropogás látványa, Dannie talán tényleg eljön hozzánk. Ha megérzi az energiádat, igyekszik majd helyrehozni a helyzetet."

Egy ütemmel azelőtt éreztem Galleli esszenciáját, hogy megszólalt volna a fejünkben. Messziről figyeltem az energiáját. a birodalom erejének ingadozását figyelembe véve Dannie ereje és magabiztossága egyaránt növekszik. Az egyensúly és a rend helyreállításának igénye mindent tönkretesz, de őszintén hisz abban, hogy helyesen cselekszik.

"Én is ezt éreztem - mondta Shadow durcásan. "És bár Mera reméli, hogy meggyőzi anyámat, hogy egyedül szabadítsa fel a követ, szerintem túl messzire ment. Úgy vélem, egy kötőerődítményt kell létrehoznunk. Ezt fogjuk gyakorolni, hogy holnap elérjük."

Ekkor nehéz, szinte döbbent csend támadt a teremben, de az biztos, hogy mindannyiuk figyelmét magára vonta. "Tudom, hogy a börtönkörről beszéltél, de... az erőd?" Len megrázta a fejét. "Úgy értem, számítottam rá, hogy keményen bejössz, de ez... nehezebb."

Ott ültem, fogalmam sem volt, mi ez az erőd, és türelmesen vártam, hogy valaki elmagyarázza.

"Az erőd tiltott" - mondta Reece, és ötven százalékkal kevésbé hangzott dühös fasznak, mint Angelnél. "Mindannyiunkat megölhet, és elpusztíthatja a birodalmat."

Hát, a francba. Ez nem hangzott jól.

"Mindannyian létrehoztunk már egyet" - mondta Shadow, nem tagadva, amit Reece mondott. "És tudjuk, hogy semmi más nem elég erős ahhoz, hogy a Danamain-t elég sokáig féken tartsa ahhoz, hogy az erejét megfossza. Ez az egyetlen igazi reményünk."

"Talán nem jutunk el idáig" - mondta Lucien, és láthatóan igyekezett reménykedőnek tűnni. Próbálkozott, de kudarcot vallott. "Mera terve még mindig szilárd. Dannie valamikor értelmes volt, és talán ha elegen megpróbálunk közbelépni, talán eljutunk hozzá."

Senki sem tűnt meggyőzöttnek. Egy kicsit sem, de szükségünk volt a reményre.

"Most már van egy A és egy B tervünk" - mondta végül Shadow. "Ezzel tudunk dolgozni."

A többiek felálltak, hiszen ez egyértelműen a beszédének a vége volt. "Mindannyian pihenjetek - folytatta -, és tartsátok az erőtöket olyan rugalmasan és a felszín közelében, amennyire csak lehet. Holnap a legjobb formánkat kell hoznunk, ami az erődképzéssel kezdődik."

A barátai bólintottak, bízva benne és a tervében. "A könyvtárban leszünk, ha szükséged van ránk" - mondta Reece. "Ma este mindannyian közel maradunk egymáshoz."

Shadow beleegyezett, és meglepődtem, amikor felállt, és magával rántott. Valószínűleg azért, hogy ne lássa mindenki a tomboló merevedését.

"Később találkozunk mindannyian az ebédlőben" - mondta. "Azok számára, akiknek enniük kell, ez lesz az utolsó lehetőség, hogy feltankoljanak."

A gyomrom korgott, és izgatottabb voltam, mint beismerném, hogy tudtam, előttem áll még egy utolsó lakoma. Persze minden gondolat a gyomromról elszállt, amikor a srácok megfordultak, hogy távozzanak.

Talán Shadow csípőmre szorított kezének határozott szorítása volt az, ami éppen annyira harapott, hogy éreztem a lenyomatát a bőrömön. Vagy ami még valószínűbb, az a tény, hogy bár tudtam, hogy abban a pillanatban szexelni fogunk, amint kiléptek az ajtón, nem tudtam, hogyan, hol és milyen Káma Szútra-pozícióba fog belerakni. Az ismeretlenség elég volt ahhoz, hogy a térdeim elgyengüljenek, a lélegzetem rövid legyen, és a bugyim nedves.

Shadow mellkasa emelkedett és süllyedt mögöttem, a szorítása rendíthetetlen volt, én pedig mentálisan sürgetni kezdtem a többieket, hogy távozzanak a rejtekhelyről. Lassítva mozogtak?

Amikor már majdnem eltűntünk a szemtanúk elől, Lucien visszafordult felénk. Shadow mellkasa megdörrent, de én belekönyököltem. Várhatnánk még néhány percet, hiszen a vámpír úgy tűnt, hogy sok minden jár a fejében.

Shadow feszültségének egy része enyhült, ahogy a barátjára koncentrált. "Mi az, Lucien?" - kérdezte, úgy hangzott, mintha tényleg érdekelné. Úgy értem, tényleg törődött a barátaival, de emellett pöcsfejjel hintázott, és ha valamit is tudtam erről az állapotról, az megnehezítette a koncentrálást.

"Simone jól van?" A kérdést nekem szegezte, én pedig pislogtam. Erre nem számítottam; számítanom kellett volna rá, de nem számítottam rá.

Megtapogatva a zsebeimet, addig tekergettem, amíg Shadow le nem tett. "Tarts ki! Hadd nézzem meg."

Végül megtaláltam a pergament, de természetesen nem volt nálam toll. "Használd a mágiádat - mormogta Shadow, szorosan mögöttem.

"Rendben, rendben" - mormoltam, mielőtt ujjaimat az ősi pergamenre helyeztem, és akartam, hogy megjelenjenek a szavak.

Simone, jól vagy, kislány? Megtaláltuk Angelt, és holnap elindulunk a birodalomba.

Lucien csendben maradt, bár éreztem, hogy feszültség árad belőle. A pergamen felgyulladt, én pedig szorosabban fogtam, és figyeltem, ahogy a leírt szavak elhalványulnak.

"Ez mit jelent?" Kérdeztem, és megdöntöttem a fejem, hogy meglássam Shadowt.

"Elolvasta" - válaszolta röviden.

Oké, kiváló. Ez kiváló hír volt.

Itt minden rendben van. A szavak felragyogtak a lapon, és követtem, ahogy írta őket. Torin furcsán és zavartan viselkedik, így a falka egy kicsit összezavarodott, de ez már javulás. Maradjatok biztonságban. Hallod, amit mondok? Szeretlek, Meers.

A kezem egy pillanatra megremegett, és amint elolvastam az utolsó szavát, eltűnt a pergamenről, amit visszatettem a zsebembe.

"Biztonságban van - mondtam Luciennek. "Visszatért Tormába. A Föld a legbiztonságosabb hely számára."

A szeme villant, a zöld elsötétült. "Az a falka szemét" - mondta nyersen. "El kell őket törölni a Föld színéről."

Dühös volt, és nekem kurvára beszélnem kellett Simone-nal. honnan jött ez a feszültség a barátaim között? Talán azért vettem végre észre, mert a saját feszültségem Shadowval némileg oldódott.

"Most már megvan az ereje, hogy megvédje magát" - mondta Shadow nyersen. Nem lepődtem meg, amikor a következő szavai így hangzottak: "Van még valami, Luce?".

A társam nem volt más, mint egy türelmetlen fattyú. Úgy tűnt, Lucien végre regisztrálta a helyzetet, amelyben Shadow és én voltunk, különösen azt, ahogyan a testéhez szorított. A vámpír arcán egy kísérteties mosoly jelent meg. "Egyelőre semmi más. Amíg ő biztonságban van, addig az én felelősségemnek vége."

Kétségeim voltak afelől, hogy ez az igazság, de egyikünk sem szólt rá. Intett, mielőtt elsétált volna. "Viszlát este a vacsoránál. Már ha valamelyikőtök tud járni."

Aztán felnevetett, a hang csak akkor halkult el, amikor kilépett a portálon, egyedül hagyva minket a barlangban.

"Inky, őrizd az ajtót" - mondta halkan Shadow, és a köd néhányszor körénk tekeredett, mielőtt elsodródott, és szintén eltűnt a szemünk elől.

Aztán csak én és Shadow maradtunk.

A várakozás buborékokat küldött az ereimbe, amitől szédültem. Egy rövid pillanatra elgondolkodtam azon, hogy be kellene-e jelentkeznem az Anonim Szexfüggőkhöz, de tekintve, hogy Torin olyan szárazon hagyott, mint a sivatag, tudtam, hogy nem a szex rabja vagyok.

Hanem a Shadowval való szexé.

Shadow Beast, a sötétség démona, és a vaginám fosztogatója.

Oké, ez rosszul hangzott, de néha pont a rossz volt az a fajta jó, amire szükségem volt.

Aminek szintén semmi értelme nem volt, de ki várna értelmet, ha valakit épp a párja készül megdugni? A szerelme? A vaginájuk fosztogatója?

Mert mi ezzel mentünk.