Jaymin Eve - Reborn - 37. fejezet

 


37

Shadow lángjai jelentek meg először, és bármennyire is szerettem volna megfordulni, hogy lássam a szemében lobogó tüzet, a szorítása mozdulatlanná tett. Nemcsak a szorítása, hanem az ereje is.

"Itt sosem harcolsz velem - dörmögte, és a fenébe is, miért volt a hangja elég szexi ahhoz, hogy begörbüljenek a lábujjaim? "Szinte minden másnál nagyobb hatalmad van, és mégsem próbáltál soha ellenállni a szorításomnak, amikor így megérintettelek."

Beszélt és sétált, én pedig a legfinomabb módon égtem elevenen. "Miért harcolnék?" Morogtam, próbáltam emlékezni, hogy egyáltalán milyen szavak voltak. "Annyi élvezetet adsz a testemnek, hogy néha - és ez nem hazugság - úgy érzem, mintha belehalnék. Átadtam neked az irányítást azon a napon az Árnyékbirodalomban, és annak ellenére, hogy azt hittem, ez csak egyszeri dolog lesz, úgy találom, hogy... most már nem is bánom annyira. Az életem minden más területén erős lehetek, kivéve..."

"Kivéve velem." Félbeszakított, hogy az én szavaimat is átvegye. "Ezért vagyunk igazi társak; túl mindenen, ami Torinnal lehetett volna. Felépítjük egymást, erősebbé tesszük egymást azzal, hogy elfogadjuk azt, akik vagyunk. Torin a szépségedért, az erődért és az eszedért akart téged, de csak úgy, hogy az övét erősítse. Te voltál az ő trófea párja, az ő jutalma. Egy erős férfi térdre ereszkedik a nőjéért, és tudja, hogy ez semmivel sem csökkenti őt. Torin túl gyenge és ostoba volt ahhoz, hogy ezt belássa, és soha nem tudott volna úgy tisztelni téged, ahogy megérdemelted volna."

A testem lángolt, a bugyim fuldoklott, és szükségem volt arra, hogy Shadow pontosan azt tegye, amit a szavai ígértek. Azt akartam, hogy térdre ereszkedjen. Enyhítse a fájdalmat, amit a világon senki más nem tudott volna, csak a fenevadam.

"Szeretlek" - mondtam neki.

A kezei felemelkedtek, hogy megsimogassák a melleimet, az ereje magához szorított. "Megtiszteltetés számomra, hogy a társad lehetek."

Még mindig kerülte az Sz betűs szót, de amit mondott, az valahogy ugyanolyan érzés volt. Vagy erősebbnek. Mert egy olyan lénynek, mint Shadow, a becsület volt minden.

Arra számítottam, hogy megint a szobájába visz minket, de tudnom kellett volna, hogy a hagyományos szex nem Shadow műfaja. Nem volt oda az olyan furcsa szarságokért, mint az uborka a női testrészemben, de soha nem is ment egyenesen az ágyba.

A búvóhely egy olyan részén kötöttünk ki, ahol még sosem jártam, és itt volt az, amikor Shadow ereje teljesen felszabadított, lehetővé téve, hogy a helyszínen megforduljak, hogy mindent magamba szívjak.

A kényelmesnek tűnő kanapék mellett elhaladva azonnal elragadott a látvány. "Ablakok" - suttogtam. Nem tudtam, hogy ennek a búvóhelynek bármelyik részén vannak ablakok, de itt voltunk, körülvéve a legszebb éjszakai égbolttal, amit valaha láttam. A húsz láb magas üvegablakon kívül csillagok szóródtak szét, látszólag olyan közel, hogy úgy éreztem, kinyúlhatnék értük, és megérinthetném őket.

"Ez a valóság?" Lélegzetet vettem, és úgy éreztem, el vagyok ájulva és el vagyok bűvölve, ahogy az univerzum peremén állok. Tündérországra emlékeztetett, de bizonyos értelemben sokkal félelmetesebb volt.

"Valódi érzés?" - kérdezte, a keze végigcsúszott az oldalamon, miközben magához húzott.

Bólintottam, és végre elszakítottam a tekintetemet a csillagokról, hogy felnézhessek rá. "Életemben először minden valóságosnak tűnik."

A szemei megfogtak, az ott lévő intenzitás elég volt ahhoz, hogy előrehívja a lelkemet, ahogy átölelte az arcom. Shadow természetéhez nem tartozott, hogy lágy legyen, sem az érintésben, sem a modorában, de ahogy az ajkát az enyémhez szorította, a legfinomabb nyomással tette. Úgy fordított meg, hogy mindkét keze az arcomat fogta, úgy bölcselte, mintha drágaság lennék, és talán ez volt az a pont, amikor a szívem végre megszakadt.

A csók lassan indult, érzéki söpöréssel a nyelvünkkel. Nem volt sietség - nem volt okunk sietni ezen az éjszakán -, és ebben minden egyes ízt kiélveztünk. Persze valójában nem volt személyiségátültetésünk, így nem volt meglepő, hogy perceken belül beindultak a hormonok, és a lassú, romantikus csók szenvedélyesebbé vált.

Belenyögtem a szájába, lábujjhegyre emelkedtem, hogy közelebb kerüljek hozzá. Shadow az erejét használta, hogy feljebb rántson a testén, én pedig a nyaka köré fonódtam a karjaimmal. A kezei lecsúsztak a csípőmre, megragadták a fenekem húsát, és kapaszkodtak, miközben magához ringatott.

Shadowval csókolózni talán a legjobb dolog volt, amit valaha is átéltem életemben, és boldogan tudnám ezt csinálni örökké, anélkül, hogy valaha is megunnám. Úgy csókolt, mintha dugott volna, olyan intenzitással, hogy sistergett a levegőben. Shadow hivatalosan is tönkretett minden más férfi számára, de mivel úgy terveztem, hogy örökre a közelemben marad, ez nem is baj.

A csókunk még hevesebbé vált, a hátamat a vastag üveghez szorítottam, ami az egyetlen dolog volt, ami elválasztott minket a kinti univerzumtól. Amikor már majdnem könyörögni kezdtem volna, fájó puncim hozzácsikorgott, Shadow leemelte az ajkait az enyémről.

"Olyan az ízed, mint az életnek, Sunshine" - nyögte, és a szemei nehézkesen meredtek rám. Az ajkai teltek voltak, mint valaha, hála a csókjainknak, és a csukott szemekkel és a félig kibaszott bámulással, ami folyt, én már nem bírtam tovább.

Hozzá simultam, felrántottam az ingét, és levetkőztettem róla. Általában arra használná az erejét, hogy levetkőztessen minket, de ma ezt élveztük, olyan okokból, amiken nem akartam gondolkodni.

Darabról darabra levette a ruhámat, végigcsókolt a meztelen bőrömön, mintha most fedezné fel először az egészet. Tettei elhomályosították a fejemet, de nem felejtettem el a tervemet, hogy ezúttal én leszek az, aki az első örömöt adja. Mindig olyan nagylelkű volt azzal a nagyon ügyes szájával és nyelvével, és én viszonozni akartam a szívességet.

Csak meg kellett tennem a lépést, mielőtt elfelejtette volna velem a saját átkozott nevemet.

Amikor végre meztelenek voltunk, feljebb löktem magam, úgy tettem, mintha újabb csókot akarnék lopni, ehelyett azonban előkúsztam a kezem, és megtapogattam a farkát. Ujjaimat félig körbecsúsztattam a vastag száron, és megsimogattam a farkát. Shadow felnyögött, és én ezt annak jeleként fogtam fel, hogy talán hamarosan teljesül a kívánságom.

Újra megsimogattam, határozottabban, majd lehajoltam, és megcsókoltam a hasának kemény síkját, a határozott hasizmokat, amelyeken könnyű volt végigmenni a nyelvemmel. A farka hívogatott, így miután jóllaktam a bőrének ízlelésével, lehajtottam a fejem, és végignyaltam a résen, élvezve a sós nedvesség gyöngyét. Ezzel nem álltam meg, újra és újra megnyaltam, miközben a kezem továbbra is simogatta a szárát. Elég minimális tapasztalatom volt ebben, de úgy találtam, hogy az ösztönökre hagyatkozva és a nyögéseire figyelve ritkán vezetett tévútra.

Elég nehéz feladat volt a számat a farkának vastag fejére juttatni - olyan kemény volt, hogy azon tűnődtem, vajon tényleg fáj-e neki -, de elhatároztam, hogy többet veszek ki belőle, mint eddig. Az volt a vágyam, hogy csak ettől az aktustól elélvezzen, de olyan átkozottul nagy állóképességgel rendelkezett, hogy kétlem, hogy az állkapcsom valaha is kibírná a távot. Gyakorlat teszi a mestert, és izgatottan vártam, hogy elkezdhessem az edzést.

" Sunshine" - morogta Shadow.

Nem voltam biztos benne, hogy ez figyelmeztetés volt, vagy csak egy véletlenszerű nyögés a nevemre, de mielőtt rájöhettem volna, az ereje végigsöpört a testemen. Átvette az irányítást minden részem felett, kivéve a kezemet és a számat, mivel nyilvánvalóan azt akarta, hogy folytassam, amit eddig csináltam.

Shadow ismét felnyögött, majd az ereje megfeszült, és én szinte ziháltam, ahogy a testem mozogni kezdett. Először azt hittem, hogy felfelé húz magához, de... nem, ez nem volt igaz. Úgy forgatott, mint egy átkozott óramutató, és mire végzett, már fejjel lefelé voltam, a farkával még mindig a számban.

A haver szerencsés volt, hogy egy ilyen mozdulattal nem haraptam le azt az átkozottat. Mielőtt ráordíthattam volna, a kezei megragadták a fenekemet és a combjaimat, és belemerítette a nyelvét a puncimba. Ahogy nyögtem, a számnak nyomta, arra kényszerítve, hogy még mélyebbre szívjam a farkát.

A vér a fejembe szökött, ahogy szopott és harapott a csiklómra, amitől felsikoltottam, ami lehetővé tette, hogy még mélyebbre dugjon a számmal. A fejem úszott, valószínűleg attól, hogy fejjel lefelé voltam, de attól is, amit ő csinált velem, miközben a puncimat falta.

Soha életemben nem gondoltam volna, hogy így is lehet hatvankilencet csinálni, és a sikolyok és a szopás között azon tűnődtem, hogy milyen más fantáziadús előjátékot tartogat még a tarsolyában.

Amikor belemerítette a nyelvét a közepem csöpögő forróságába, és lenyelte a gyönyört, olyan átkozottul jó volt, hogy egy ponton elfelejtettem szopni. Mintha tönkretett volna, és nem voltam benne biztos, hogy valaha is felépülök belőle.

Miközben ez a gondolatom támadt, az egyik ujja belém csúszott. Aztán egy második. Aztán egy harmadik, és miközben a csiklómat szopta, ezeket az ujjakat pumpálta belém, amitől sikoltozva üvöltöttem a farka körül.

Abban a pillanatban, amikor felsikoltottam, kihasználta a nyitott számat, és aztán belefulladtam a farkába. Jó kis fuldoklás volt, és amint levegőt vettem, arra koncentráltam, hogy minél többet szívjak a szájamba a hosszából, amennyit csak tudtam.

De a fenébe is, Shadow nyelve akkora fegyver volt, hogy abban a pillanatban, amikor megtaláltam a ritmust, ujjaival végigcsúszott a G-pontomon, és egyre magasabbra épített, amíg a combjaim irányíthatatlanul vibráltak. Amikor egy hatalmas kibaszott ömlengésben elélveztem, megesküdtem, hogy sötéten kuncogott.

A fattyú túlságosan is élvezte, hogy örömet szerezzen nekem... és miért volt olyan átkozottul tökéletes?

Minden egyes alkalommal, amikor elélveztem, sikerült egyre mélyebbre tolnia a farkát a torkomban, amíg szó szerint fuldokoltam tőle. Lélegezni kellett, ezért elhúztam, és a végén egy extra kemény kis szopással kipattintottam a számat. Kifejezett nyögést adott ki, és ez arra késztetett, hogy újra megtegyem. És újra.

Keményen és mélyen kezdtem el szopni, mielőtt a számat leengedtem volna a végéről, csak akkor vesztettem el a ritmust, amikor a nyelve és az ujjai újra rám kezdtek. A fejjel lefelé való rész, ami eleinte megrémített, most már nem is éreztem furcsának. Talán minden vérem oda ment, ahová kellett, vagy a testem alkalmazkodott a változáshoz, mert alig vettem észre, hogy fejjel lefelé vagyok.

Újra elvesztettem a ritmusomat, amikor a nyelvével végigsimított a csiklómon, és nem tudtam másra koncentrálni, csak az örömre, ami átjárta a testemet. Az ujjai csatlakoztak a nyelvéhez, felfelé görbültek és végigcsúsztak azon a ponton, ami mindkettőnk kedvence volt, és a felerősödés olyan ostobán jó volt, hogy amikor végül elélveztem, sikoltozva rángatóztam neki, a testemet már nem tudtam irányítani.

Alapvetően egy átlagos nap volt, amikor Shadow-val szexeltem.

A legjobb terveim ellenére, hogy Shadowt csak a szám erejével akarom elélveztetni, a mai nap nem jött össze. Amikor befejezte a puncim felfalását, teljesen kimerülve hagyva engem, végül megengedte, hogy visszatérjek a helyes irányba, és visszanyomott az ablakok jeges üvegéhez.

A fejem pörgött, hála a sok orgazmusnak és a vér rohamának. Vagy talán Shadow teste nyomódott az enyémhez, minden idegvégződésem tüzelt.

"Nem hagyom, hogy ezt elvegye tőlünk" - ígérte Shadow, a kezét ismét az arcomra tapasztotta, azok a szemek úgy zártak be, hogy se beszélni, se lélegezni nem tudtam. "Lehet, hogy ő az anyám, de abban a pillanatban, amikor megpróbálta tönkretenni a kötelékünket, meghalt az iránta való hűségem."

Megcsókolt, mielőtt válaszolhattam volna, és megízleltem magam az ajkán, a legutóbbi orgazmusom emléke minden más gondolat fölé kerekedett a fejemben. Az ereje magasabbra emelt az üvegen, és ő felfelé nyomult, a farkának vastag feje lassan belém nyomult.

Arra számítottam, hogy Shadow keményen és gyorsan megdug, ahogyan azt korábban tette. A lassú szeretkezés nem igazán volt az ő műfaja, és ez nem is volt baj, hiszen általában annyira szomjaztam rá, hogy nem volt türelmem várni. Tapasztalatlanságomban azonban nem vettem észre a lassú szex egy nagyon fontos részét. Az intenzív felépítés.

A zsigereimben kavargott, mélyen és nehezen, lüktetve bennem. A gyönyörnek ez a dübörgése, amely olyan eufóriába küldött, amit általában a droghasználathoz szoktam társítani. Átkozottul illegálisnak kellett lennie ahhoz, hogy ilyen jól érezzem magam. Annak kellett lennie.

"Shadow" - nyögtem, előre hajoltam, hogy megcsókoljam, a nyelvünk összecsapott a lökései ütemében. Ekkor pozíciót váltott, a lábaimat a karjai fölé tolta, hogy a kezeit az ablakon támaszthassa mindkét oldalamon. Ez az új pozíció lehetővé tette, hogy mélyebbre csússzon, minden egyes lassú lökés a kedvenc átkozott helyemen siklott végig.

Újra megcsókolt, és nem volt mód arra, hogy visszatartsam az orgazmust, amikor Shadowt kóstolgattam. Abban a pillanatban, ahogy a nyelve az enyémet simogatta, a bennem lévő intenzív örvények felrobbantak, és képletesen csillagokat küldtek a szemhéjam mögé, hogy csatlakozzanak a szó szerinti csillagokhoz a körülöttünk lévő égen.

Felkiáltottam, és felnyögtem, ahogy a gyönyör spirálja egyre magasabbra és magasabbra lőtt, amíg biztos nem voltam benne, hogy a létezés következő síkjára léptem. Semmit sem éreztem valóságosnak, és Shadow úgy ejtette le a fejét, hogy ajkai a torkom közelében pihentek, egyre erősebben és gyorsabban nyomult, légzése rövid és nehéz volt, miközben nyögött és rángatózott bennem. Elhúzta, tovább mozgott bennem, amíg mindketten ki nem lovagoltuk az eddigi leghosszabb, legintenzívebb orgazmust.

Amit Shadow tett velem, az ellenkezett a természet törvényeivel.