Jaymin Eve - Reborn - 38. fejezet


 

38

Mindkettőnknek sok időbe telt, mire lejöttünk a csillagok közötti szex mámorából. Még azután is, hogy Shadow lecsúszott a testemről, továbbra is átölelt. Mindketten csupa sperma voltunk, és egy jó dugás minden utóhatása, és őszintén szólva, mielőtt ténylegesen szexeltem volna, soha nem gondoltam volna, hogy élvezni fogom az utána következő ragacsos rendetlenséget.

Ha valamit, akkor még többet akartam belőle. "Nem hagyom, hogy Dannie ezt is elvegye tőlünk". Megismételtem, amit már mondott, biztosítva a sorsot, hogy a sors tudja, minden lépésnél harcolni fogok ellenük.

Végre megvolt az a fajta boldogság, amire évek óta kétségbeesetten vágytam, és tisztességesen figyelmeztettem mindenkit, aki azt gondolta, hogy el akarja venni tőlem.

Shadow belélegzett, és imádtam, hogy ennyi alakváltó volt benne. "Alábecsült minket - folytatta. "A hatalmunkat és az erőnket együtt... és a kötelékünket. Nem érti, hogy van-e falkánk vagy családunk, és ez az, ami előnyt jelent majd számunkra."

"Az előny jó, még akkor is, ha még mindig remélem, hogy meg tudjuk beszélni vele."

Nem törte le a reményemet, de tudtam, hogy szerinte Dannie túl messze van az észérvekhez. Talán a reményemet az összes olyan könyvből adtam, amit olvastam, ahol a főszereplők szuper szarságokon mentek keresztül, de mindig volt egy happy end, amire várhattam. Persze, ez a való élet volt, de eddig az én utam egy klasszikus paranormális románc volt, így talán én is megkapom a boldog befejezést.

Shadow lassan és sokkal intimebben végigsimította a kezével a testemet, mint amennyire valószínűleg szükség lett volna ahhoz, hogy megtisztuljunk. Amikor végzett, letelepedtünk az egyik székre, és a csillagokat figyeltük. Éheztem, de semmiképp sem akartam elvonszolni magam ettől a pillanattól. Még az ételért sem.

Shadow csendben állt mögöttem, a testemet az övéhez simítva. "Melyik univerzum az?" Kérdeztem álmosan.

"Az enyém" - válaszolta Shadow, a szavaiból áradó búrát a szokásosnál is erősebben hallottam. "Amit én hoztam létre a Solaris rendszer kialakításához. Ez köti össze az összes világot, és ez látja el energiával a könyvtárat. Innen merítettem energiát, hogy megreformáljam az ösvényeket. Szerencsére ezt nem sikerült elpusztítanom dühömben."

Erre felébredtem, és megfordultam, hogy lássam az arcát. "Tudja valaki, hogy ez az, ami a rendszer ereje mögött áll?"

Megrázta a fejét. "Senki sem jön vissza ide, a "gépezetem" központjába, hogy úgy mondjam, és soha senkiben nem bíztam annyira, hogy ezt a titkot megosszam velük."

Nos, ha ez nem volt elég ahhoz, hogy egy lány úgy érezze... szeretve van.

Visszavetettem a tekintetem a csillagokra, még mindig nem igazán tudtam, mi van odakint. Egyértelműen olyan hatalom volt, ami meghaladott mindent, amit felfogtam, az univerzumok mágiája, és ennek a kényes egyensúlya Dannie-nek köszönhetően a pusztulás szélén állt.

"Ezt sem használhatod a Dannie elleni harcunkban, ugye?"

Shadow lélegzete lassan kiengedett, hozzám nyomódott, miközben felsóhajtott. "Ez az a fajta erő, amit a Napkő tartalmaz, de ha úgy használnám fel, hogy Dannie-t legyőzzem, akkor az egész Solaris-rendszert kockáztatnám, és a világokat, hiszen úgy döntöttem, hogy összekötöm őket ezzel az energiával. És fennáll a veszélye annak is, hogy elveszítem magam, ahogy Dannie is tette."

Már elkezdte Dannie-nek szólítani a nőt "Anya" helyett, és nagyon úgy érezte, hogy máris eltávolodott tőle. Felkészülve az elkerülhetetlenre.

Végigsimítottam a kezemmel a karján, élveztem a bőrünk érintését egymáson. "Már most sokkal erősebbnek érzed magad a birodalom teljes energiájával. Képes leszel megtartani ezt az erőt, ha már nem tervezed, hogy a Legfelsőbb Lény leszel?"

Nehéz volt leolvasni az arckifejezését, de nem hagytam ki a szemében felvillanó bánatot. "Egyszer majd át kell adnom a köpenyt. De lesz saját kőjük, mivel az csak a kiválasztott lénynek van, akit kiválaszt. Szóval nem, nem fogom elveszíteni az erőmet."

"Nem igazán volt szükséged az erősítésre" - mondtam, a szemeim rövid időre lehunytam, ahogy a kimerültség belém nyomult. "De hogyan fogod kiválasztani a megfelelőt, akinek átadod?"

"Nehéz lesz" - mondta. "Ha nem méltóak rá, akkor az ugyanolyan katasztrofális lehet a birodalomra nézve, mint amivel Dannie próbálkozik. Ahogy azt Ixana esetében is felfedeztük."

Nagy volt a nyomás rajta. Általában a birodalom választott, de ebben az esetben talán magának Shadownak kellett kiválasztania a következő Legfelsőbb Lényt, és ha rosszul választ, arra ítélheti a népét, hogy olyasvalaki uralkodjon, aki esetleg ellenük használja a követ.

"Ma este ne aggódj emiatt - mondta, miközben a kezét a hosszú hajszálaimba csúsztatta. Megszorította a szorítását, és felhúzott, hogy találkozzam az ajkával. Készségesen mentem, és halk lélegzetet engedtem ki, amikor megcsókoltuk egymást.

A csókunk elmélyült, ahogy az mindig is történt, és gondolkodás nélkül a testem kényelmesebb pozícióba csavarodott. Átkaroltam Shadowt, a már nedves középpontom belé nyomódott. Tüze először a magamat töltötte be, majd egyetlen kemény lökéssel hatolt belém. Ellenállásba ütközött. Mindig volt ellenállás valakivel, aki akkora, mint Shadow, de nem hazudok, ez volt majdnem a kedvenc részem. Az első égető feszítés.

Úgy csókolóztunk, mintha az életünk múlna rajta, hagytam, hogy a testem ösztönösen mozogjon ellene, és azt követtem, ami jól esett. Ebben a pozícióban alapvetően minden jól esett, és bár nem volt hatalmas mozgástartomány, mégis ringatózó ritmusba kerültem. Shadow kezei a melleimet ölelték, hüvelykujjai a mellbimbóim kemény csúcsaival játszottak, újra és újra végigsimítva, borzongást küldve a már amúgy is túlfűtött testemen.

Erősebben ringatóztam, hangosabban nyögtem, és élveztem a vele töltött pillanat örömét. Amikor elege lett abból, hogy hagyta, hogy én vezessem a tempót, elengedte a mellbimbóimat, és a csípőmre tette a kezét, felemelt és a helyén tartott, hogy belém csapódhasson.

"Shadow, baszd meg, baszd meg!" - kiáltottam, a testem remegni kezdett, ahogy a mámorító orgazmus első lüktetései jelezték magukat. Nem is olyan régen szexeltünk már, de Shadow-val valahogy mindig úgy éreztem, mintha ez lenne az első alkalom.

"Tarts ki, Sunshine" - morogta, és egy szempillantás alatt megpörgetett, a kibaszott varázslata ismét megtette a lehetetlent, és mélyen bennem tartotta, még akkor is, amikor pozíciót váltottunk.

Most egy módosított fordított cowgirlben voltunk, így éreztem a hosszának minden egyes lökését, és szinte azonnal elvesztettem a küzdelmet, hogy tovább húzzam az orgazmust. Keményen elélveztem, a testem rezgett és rángatózott ellene, és ahogy az izmaim ellazultak, Shadow még mélyebbre tolta, amíg megesküdtem a kurva életbe, hogy a számban érzem a farkának ízét. A csávó átrendezte odalent a szaporítószerveket, de ez király volt. Bármit is dobott felém, meggyógyítottam.

Amikor a csillagok végül eltűntek a látásomból, a kettes orgazmus épült, és ahogy a túlérzékenyített puncim összeszorult a hossza körül, ő volt az, aki felnyögött, és ezzel egy időben a tempója is felgyorsult.

"Nekem teremtettél" - mondta mély bordó hangján. "Nincs más, Sunshine. Sem most, sem soha."

A szavai egy szerelmes vers voltak, amit Shadow stílusban adott elő, és ettől még jobban megszerettem őt. Ha ez lehetséges. "Igazi társak" - suttogtam, a torkom összeszorult az érzelmektől és a közelgő orgazmustól egyaránt. "Ezen a világon és a következőn keresztül. Az örökkévalóságig."

Ekkor mindketten elélveztünk, mintha az örökkévalóság lett volna a kiváltó szó, és nem hazudok, a szívem szó szerint fájt. Annyira szerettem őt, hogy éreztem a mellkasomban, mint valami kézzelfogható dolgot. Egy kézzelfogható dolog, amit meg kellett védenünk, bármi áron.