Jaymin Eve - Reborn - 39. fejezet

 


39

Megálltunk Shadow szobájánál, hogy rendbe szedjük magunkat, és utána felöltöztem egy tökéletesen illeszkedő farmerbe, egy fehér pólóba, egy piros kapucnis pulcsiba - természetesen Shadow színe - és egy kényelmes tornacipőbe. A ruhák minősége felülmúlhatatlan volt, és egy igazi pillanatra hálát adtam a társamért.

Ennek a fenevadnak volt stílusa.

"Gyere. Enned kell" - mondta, amikor kiléptem a fürdőszobából, a hajam megfésülve és befonva, a vastag zsinór majdnem a fenekemig omlott.

"Le kell vágatnom a hajam" - mondtam, és a vállam fölött átvetettem a hosszát. "Fogalmam sincs, hogy a fenébe lett ilyen hosszú, de nem a legjobban kezelhető stílus, amikor menekülünk és háborúba megyünk."

"A Nexus szülötte vagy" - mondta nekem. "Az energiád egy teremtésistennő energiája. Persze, Dannie beavatkozása miatt egy kicsit zavaros, és tudom, hogy nem vagy még a teljes potenciálodnál, de ez elég ahhoz, hogy folyamatosan új változásokat találj magadban."

Megvonom a vállamat. "A haj nem igazán nagy ügy. Bármikor levághatom." Most, hogy nem Torin hozta meg a döntést, nem volt okom tovább próbálkozni azzal, hogy bokáig növesszem.

Shadow ajkai szexi mosolyra húzódtak, én pedig nagyon igyekeztem visszaemlékezni, hogy mi a fenéről is beszélgettünk. "Jó esély van rá, hogy ha levágod, azonnal visszanő".

Hát persze, hogy volt. A hajam ugyanolyan makacs volt, mint én. "Lehet, hogy inkább fonatban hagyom" - mondtam sóhajtva.

"Látványos a hajad" - morogta. "A vörös magához vonz, a tűzre emlékeztet, és legszívesebben elásnám a kezem..."

Elakadt a szava, de tíz az egyhez mindketten a legutóbbi szexre gondoltunk, ahol nagyon tisztességesen megfogta a hajamat.

"Bassza meg" - sikerült kiböknöm, mire ő csak nevetett.

"Enned kell" - mondta újra.

De tényleg kellett? Tényleg?

Sikerült megtartanom a duzzogásomat, és követtem őt a búvóhely kijárata felé, ahol Inky-t találtuk, aki pontosan azt tette, amit Shadow kért. Körülvették a könyvtárba vezető kaput, így még több magányt biztosítva nekünk.

Szükségünk volt ezekre a zavartalan közös pillanatokra. "Amikor csak van egy szabad másodpercünk, szexeljünk, oké?" Mondtam Shadownak, meglepve őt.

"Napsütés?"

Megvonta a vállát. "Nézd, lehet, hogy mindannyian elpusztulunk, amikor Dannie ellen lépünk fel. Elég realista vagyok ahhoz, hogy tudjam, ő a Solaris-rendszer ereje, és lehet, hogy mindannyian szétzúzódunk, mint a bogarak az első percben, amikor találkozunk vele, ezért azt akarom, hogy találjunk olyan pillanatokat, amikor szeretkezhetünk egymással. Ha tehetjük."

A szeme megenyhült, de tartózkodott attól, hogy kinevessen. "Először is, én soha nem leszek bogár - mondta komolyan -, másodszor pedig az örökkévalóságot együtt töltjük majd, Sunshine. Az enyém vagy, most és mindörökké."

A mindig rész szépen kiegészítette morgós kijelentését.

Amikor átléptünk a könyvtárba, ugyanolyan nyüzsgő és zsúfolt volt, mint amikor először láttam. Az éjszakának és a nappalnak nagyon kevés jelentősége volt azoknak a lényeknek, akik a világokból ide merészkedtek, különösen, mivel a tíz világ között minden időzóna, az időjárás és a napszakok eltérőek voltak.

Lehet, hogy a könyvtárban éjszaka volt, az ablakokon kívül sötét volt a kilátás, és a szép csillárok és fények odafent mindent megvilágítottak, de ez nem jelentette azt, hogy mindenhol máshol éjszaka volt.

Shadow szinte minden lényt, akit meglátott, név szerint üdvözölt, és a szokásos tömeg volt, többnyire Brolderből, Valdorból, Tündéből és Karnból. Mindenki viszonozta az üdvözlését, fejet hajtott, és ez nem csak színjáték volt. Lehet, hogy féltek a Shadow Beasttől, de tisztelték is őt.

Ezt a leckét a korábbi alfámnak, Victor Wolfe-nak meg kellett volna tanulnia. A falkánkból miatta hiányzott az igazi szív, és úgy tűnt, a fia folytatni fogja a hagyományt.

Amikor beléptünk az ebédlőbe, a zaj először engem ért, és valósággal megbotlottam. Illetve megbotlottam volna, ha Shadow nem tekeri át a karját, hogy talpon tartson.

"Te lennél az első ügyetlen farkas - mondta a fejét rázva.

Rá mordultam. "Nem vagyok ügyetlen, csak könnyen megijedek."

Felvonta mindkét szemöldökét, és úgy nézett ki, mint egy önelégült fasz. Így persze hozzá kellett tennem: "Ha a farkasok tervezésében van valami hiba, akkor azt az alkotóval kellene megbeszélned."

Mikrofon eldobva.

De nem sértődött meg, mert nem volt rés a páncélján. Csak felborzolta a hajamat, és végigvezetett az asztalsorok mentén a falkánk felé. Amint az az asztal a látómezőbe került, az itteni zajnak értelme lett; Shadow barátai mindenkit felhergeltek.

"Len annyi mákvirágot nyelt be - mondta Lucien nevetve -, hogy azt hitte, a kertjében van, de valójában meztelenül futott végig a családja égi holdbuliján. Az anyja egy csilivili bottal üldözte. Komolyan gondolta."

Mindenki nevetett, még Len is, ami után megvonta a vállát. "Nézzétek, akkor még ötszáz éves sem voltam, és megbántam. Sok mindent megbántam azzal kapcsolatban, ahogyan a fiatalságomat töltöttem."

Még ötszázat sem. Fiatalok? Mintha az egy átkozott tinédzser lett volna.

Sok más lény is összegyűlt, hogy sütkérezzenek az "istenek" ragyogásában, akik ezt a világot irányították. Minden széket megtöltöttek, kivéve azt a néhányat, amelyik Angel körül állt. Talán az, ahogyan a lány rávillantott mindenkire, aki megpróbált a személyes terébe csúszni, vagy ami valószínűbb, hogy az az intenzív ragyogás, amit teljes erőbedobással sugárzott, figyelmeztette őket, hogy ne szórakozzanak vele.

Mindig is így volt vele ebben az ebédlőben. Elkülönítve. Egyedül. Érinthetetlen. Mindenki hallgatott a figyelmeztetésére, kivéve engem. Ezt az első pillanattól kezdve elbasztam, hogy találkoztam vele, de a hibámról kiderült, hogy a legjobb dolog, amit tehettem volna.

"Nagyon nyugodtnak tűnsz - mondta, amikor beültem mellé, Shadow pedig elfoglalta a helyet a másik oldalamon. Angelnek sikerült két helyet szabadon tartania számunkra.

"Nem vagy az" - vágtam vissza, észrevéve, hogy a kezei összeszorulnak, mintha azt kívánná, bárcsak a pengéi lennének benne.

"Ezeknek a szerencsétleneknek az én részemet kellett választaniuk az ebédlőben, hogy letáborozzanak" - dühöngött. "Mondtam nekik, hogy menjenek tovább, de kockáztatva, hogy az energiámat pazarolom, nem tudom szó szerint elmozdítani őket".

Ez egy nagy étkező volt. Bárhová leülhettek volna, de ők úgy döntöttek, hogy az ő helyére szorulnak. Nem csak tolongtak, hanem tucatnyi más lényt hoztak be, akik normális esetben mindannyian messzire elkerülték volna Angelt.

"Kinek az ötlete volt, hogy ide üljünk?" Kérdezte Shadow, miközben lazán hátradőlve figyelte idióta barátai bohóckodását.

Angel szúrósan bámult rá, még akkor is, ha nem nézett felé. "Reece, természetesen. Azt hittem, már évekkel ezelőtt felhagytunk ezzel a hülye tánccal, de úgy tűnik, még mindig büntetésre vágyik a szervezetében."

Shadow végre találkozott a lány tekintetével, a tekintete ugyanolyan kemény volt, mint az övé. "Szerencsésnek mondhatod magad, hogy az elmúlt évezredekben nem törődött veled. Tudod, milyen hosszú a memóriája. Ritkán bocsát meg, és soha nem felejt."

A lány gúnyosan gúnyolódott. "Szerencsésnek tartottam magam. De mi változott? Tökéletesen elégedett voltam azzal a 'úgy teszünk, mintha nem ismernénk egymást' dologgal, ami köztünk volt. Ő most felrúgja a status quót."

Shadow Reece felé fordította a tekintetét, aki az Angeltől legtávolabbi asztalnál ült. "Ez a te erőd - mondta Shadow. "Emlékezteti őt a régmúlt eseményeire. Elveszett életekre. Összetört szívek."

Angel szupersápadt lett. Szuper, szuper sápadt, és gyorsan rákönyököltem Shadowra, hogy befogja a száját, és hagyja őt békén. Aztán átkaroltam a legjobb barátnőmet, úgy manővereztem a szorítással, hogy ne törjem össze a szárnyai tollait. "Ne aggódj Reece miatt - mondtam. "Ha kicsinyes seggfej akar lenni olyan szarságok miatt, amelyek évezredekkel ezelőtt történtek, az az ő dolga. Te fölötte állsz, főleg amíg nekünk arra kell koncentrálnunk, hogy megmentsük az átkozott világot."

"Hallak, Mera Callahan" - lőtt ki Reece, a hangja kemény és metsző volt. "És nem kellene arról beszélned, amiről nem tudsz."

Shadow lassan felállt, és a zaj szinte azonnal elhalt. A szörnyetegemnek nem kellett egy szót sem szólnia, mert az életre kelt lángok, majd az arckifejezésében megjelenő sötétség mindent megtett helyette.

Reece is lassan felállt, és egy pillanatra a dühe szomorúsággá halványult. "Sajnálom, öreg barátom - mondta hivatalosan. "Nem akartam ilyen hangnemben beszélni a társaddal. Csak..."

Shadow lángjai enyhültek. "Megértem" - mondta. "De megérted vagy sem, ha még egyszer így beszélsz Merával, élvezni fogom, hogy megbánod."

Reece rövid, éles bólintást adott. "Ahogy annak lennie kell." Felém fordult. "Elnézést, Mera. Ma nem vagyok önmagam. Azt hiszem, szellemi útmutatást kérek, mielőtt holnap elindulunk."

Anélkül, hogy egy pillantást is vetett volna Angelre, megfordult és elsétált, egyszer sem nézett vissza.

A szobát kisebbnek és üresebbnek éreztem a nagy teste és még nagyobb energetikai jelenléte nélkül, de legalább a feszültség egy része enyhült, és ez megérte a cserét.

Angel még boldognak is tűnt, és velem együtt rendelt ételt, amikor a robotkiszolgálók elrohantak. Shadow nem rendelt semmit, de mosolygott a hat ételre, amit kértem.

"Kíváncsi voltam, hova megy a sok lazac és marhahús" - mondta halkan kuncogva.

Megvonogattam a vállamat. "Nézd, nem fogok hazudni, az itteni ételek elképesztőek. És sok minden hasonlít a földi ételekhez, úgyhogy otthon érzem magam. A kedvencem azonban a pörkölt. Istenem..."

A pillantása elvágta a szavam, én pedig vállat vontam. "Ez egy szófordulat, a fenébe is - mondtam. "Ne szerkeszd tovább a szavaimat."

Hátradőlt a székében, arrogánsan, mint a fasz. "Én vagyok itt az egyetlen isten, Sunshine."

Megráncoltam az orromat. "Az 'isten' volt, kis 'i'-vel. Szóval bárkire utalhatott volna. Talán rád utalt."

Előrehajolt, és megcsókolt, keményen, nem törődve azzal, hogy a teremben szinte mindenki megint abbahagyta a beszélgetést, és egy pillanatra ránk meredt. Engem sem érdekelt, leginkább azért, mert elfeledkeztem róluk abban a pillanatban, amikor magához húzott, és a nyelve mohón simult az enyémhez. "Igen, Sunshine. Én és csakis én."

A fejem megpördült, és a válaszom lassabb volt a szokásosnál. "Mindkét irányba megy, Shadow."

Bólintott. "Így van."

Ez elhallgattatott. Most mindannyian némán bámultuk a szörnyeteget, aki mindannyiunk felett uralkodott.