Jaymin Eve - Reborn - 4. fejezet

 


4

Néhány perc szabad futás után, amilyen gyorsan csak tudtam, anélkül, hogy az irányra vagy a célpontra gondoltam volna, a farkasom végül felemelkedett, hogy kölcsönözzön nekem valamennyit a sebességéből és erejéből. A sarkam nem sokkal később eltűnt, én pedig egy másodperc alatt lehajoltam, és letéptem a cipőt a rólam.

Onnan már sprinteltem, a széllel a hátamban, és a hold fényével, ami felülről világított rám. Egy üvöltés szökött fel a mellkasomból, hogy elhagyja az ajkaimat, miközben hátrahajtottam a fejem.

Voltak napok, amikor semmiért nem cseréltem volna el ezt az ajándékot, hogy farkaslélekkel és természetfeletti képességekkel rendelkezem.

"Mera!"

Mi a francért kiabálta Jaxson mindig a kibaszott nevemet? És mindig parancsszóval a hangjában. Sajnos az arrogáns seggéhez képest én már nem fogadtam el parancsokat senkitől. Még a csendben, egyetlen szóval adott parancsokat sem.

Gyorsabban futottam. És gyorsabban.

A fák suhantak mellettem, miközben kiürült belőlem a napok óta emésztő szorongás és stressz.

Egyszerűen túl régóta éltem már így, megtörten, a fejemben lévő sötétségben vergődve. Felül kellett emelkednem rajta. Szükségem volt arra, hogy... több legyek?

Szavak kezdtek formálódni a fejemben, ismerős szavak, és ahogy kibontakoztak, úgy láttam őket, mintha szó szerint előttem íródtak volna.

A sötétségből, a fön-

A fájdalom minden eddiginél erősebben csapott belém, és ezúttal nem voltam rá felkészülve, a lábam megbotlott a semmiben, miközben az agyam hevesen görcsölt. Azzal a sebességgel egy fának csapódtam, és a levegőbe repültem, mielőtt lezuhantam volna egy kis töltésen.

Mire megálltam, véres és összevert voltam, a ruhám nem volt más, mint rongyok.

"Mera, a francba, jól vagy?" Jaxson kérdezte, a hangja fölöttem jött.

Persze nem láttam őt, mivel túlságosan el voltam foglalva azzal, hogy megpróbáljam felemelni magam a jobb vállamba szúrt faágról.

"Maradj ott - mondta. "Tizenöt másodperc múlva lemegyek segíteni."

Szó szerint tizenöt másodperc múlva ott volt, és segített kiszabadítani magam a fából. Kurvára fájt, és alig bírtam nem felsírni, miközben vártam, hogy az alakváltó gyógyulása beinduljon, és a fájdalom enyhüljön.

"Mi a fenét gondoltál?" Jaxson morgott, és kevésbé tűnt lenyűgözőnek, mint amire emlékeztem. "Alakváltó vagy, de ez nem tesz legyőzhetetlenné. Meghalhatsz, Mera, és akkor mi, többiek mit tehetnénk?"

Egy gúnyos horkantás hagyta el a számat. "Ünnepeljünk. Évek óta próbálsz megölni; ebben a szakaszban hálásnak kéne lenned, hogy kiiktatom magam. Talán ez az egyetlen módja, hogy sikerrel járj."

A karomon lévő seb végre összenőtt, ami kétségtelenül az volt, amiért Jaxson feljogosítva érezte magát, hogy a szart is kirázza belőlem. "Mera, ez nem vicc. Nagyon sok embernek fontos vagy, és szeretném, ha egy percre abbahagynád a mániákus viselkedést. Szeretném, ha vigyáznál magadra."

A szavai megpattintottak bennem valamit. "Ha én olyan rohadtul fontos vagyok, akkor hol a fenében van az anyám? Hol van Simone? Azt akarod mondani, hogy mindketten leléptek, amint végre megszabadultunk a büntetésünktől? Miféle idióta hiszi ezt el? Ez még csak nem is egy tisztességes fedősztori. Először is, anyám le van égve és állandóan részeg. Másodszor, Simone és én azt terveztük, hogy együtt hagyjuk el Torma-t."

"Igen, de most te vagy az alfatárs - mondta Jaxson. "Nem mehetsz el, és neki olyan álmai vannak, amelyekben nem szerepelsz."

Ez sokkal jobban csípett, mint a karomon átvágott ág.

Úgy értem, nem voltam teljesen önző; tudtam, hogy Simone-nak rajtam kívül is van élete. Csak az nem tetszett, hogy teljesen elérhetetlen volt. "Ilyen sokáig nem bírná ki, hogy ne hívjon fel" - mondtam végül. "Egyszerűen nem tenné. Tucatszor telefonáltam, és ugyanannyiszor írtam sms-t, de soha nem válaszolt. Tudod, mennyire szereti a telefonját. Soha nem adja ki a kezéből azt a valamit!"

Jaxson végre elkezdett figyelni arra, amit mondtam. "Ez tényleg zavar téged, ugye?"

Basszus, legszívesebben bevertem volna a hülye pofáját. "Hát persze, hogy rohadtul zavar. Most viccelsz velem?"

Ezt figyelmen kívül hagyta, néhányszor bólintott, mintha fejben rendezné az egészet. "Holnap beszélek a szüleivel, és kiderítem, hogy pontosan hogyan beszélnek vele. Kötelezően elérhetőnek kell lennie, szóval még csak nem is lesz furcsa kérés. Hogy hangzik?"

Legszívesebben morogni akartam volna. "Úgy hangzik, mintha lekezelően bánna velem, de abban a csekély reményben, hogy valami fontosat fedez fel, nagyon megköszönném, ha a lehető legnagyobb erőfeszítéseket megteszed, hogy megtaláld őt."

És ha csak részegen összejött volna valami férfival vagy nővel Bora Borán, akkor is nevetnék a paranoiámon, miközben szuperül örülnék, hogy életben van. De amíg nem tudtam biztosra, nem tudtam abbahagyni az aggódást.

"És az anyukád - folytatta Jaxson, noha már el is felejtettem őt. Nem mintha nem lett volna aggasztó, de a hiánya lényegében az életem állandó szereplője volt. "Torin nem volt túl jó abban, hogy számon tartsa a Torma területét elhagyó alakváltókat, de Lucindáról az utolsó feljegyzés szerint engedélyt kapott, hogy az idahói Alikta falkából Shaw alfával együtt távozzon. Biztos vagyok benne, hogy újra fel fog bukkanni, amikor a férfi megunja."

Felhorkantam, végre szabadon tudtam mozgatni a karomat, ahogy az utolsó sérüléseim is begyógyultak. "Igen, nagyon is úgy hangzik, mint ő." Torin alatt sokkal könnyebb volt engedélyt kapni Torma elhagyására, mint Victorral. Persze, a szokásos szerencsémhez híven, már túl késő volt ahhoz, hogy ez hasznomra váljon. Különösen, mivel én voltam az átkozott alfatárs.

"Gyere - mondta Jaxson, és megpróbálta elkapni a karomat, hogy fel tudjon emelni a szakadékból. De nem volt szükségem a segítségére, így leráztam magamról.

Miután kijutottunk az árokból, és visszatértünk a főútra, a megválaszolatlan kérdések a fejemben minden eddiginél erősebben kavarogtak bennem. Mi okozta, hogy az agyam majdnem felrobbant, és a szakadékba zuhantam? Vajon azok a szavak voltak a fejemben?

Megpróbáltam újra végiggondolni azt a mondatot, de még mielőtt három szót is mondhattam volna, fájdalom csapott belém. Rövid időre a halántékomra szorítottam a kezemet, belélegeztem a szúró érzést, és csak akkor tudtam megnyugodni, amikor elhalványult. És csak akkor szűnt meg, amikor már nem próbáltam felidézni a teljes mondatot.

Úgy tűnt, hogy azok a szavak életem hiányzó részeihez kapcsolódtak. Olyan részek, amelyeket valaki nem akart, hogy feltárjak, de csak fokozták bennem azt az igényt, hogy rájöjjek mindenre.

Valaki odakint ismerte az igazságot. Még ha ez a valaki nem is Torin volt, rengeteg más alakváltó volt Torma területén, és az agyam nem hagyott nyugodni, amíg ki nem kérdeztem a falka minden egyes tagját.

"Már megint ezt csinálod - vágott bele a gondolataimba Jaxson. "Eltűnsz az elmédben. Több mint húszéves barátságunk alatt még sosem láttalak ilyennek."

Rápislogtam, kényszerítve magam, hogy rá koncentráljak. Húsz év? Igen, oké, haver. Inkább tíz, és akkor még szolid ellenségek voltunk.

"Az emlékeket ellopták tőlem" - haraptam rá. "Nem hagyhatom annyiban, Jax. Tudom, hogy azt mondtad, hogy csak élvezzem az áldásaimat és a falkában elfoglalt tekintélyes pozíciómat, de ez..."

"Nem a te természeted" - fejezte be helyettem. "Igen, tudom. És... azt hiszem, az a legjobb, ha nem akadályozlak tovább, hanem megpróbálok segíteni neked. Talán együtt megfejthetjük, mi okozta az emlékezetkiesésedet, és akkor végre boldog lehetsz. Akarod, hogy beszéljek minden falkataggal, akivel összefutok, és megnézzem, emlékszik-e valamelyikük arra, hogy valami furcsa dolog történt körülötted az elmúlt néhány hónapban?"

Az, hogy végre előlépett és támogatott, bizarr érzést keltett bennem, hogy egy falka tagja vagyok. Abban a pillanatban, amikor ez a gondolat eszembe jutott, furcsa borzongás ütötte meg a mellkasomat, amit viszketés követett a kezemen. A kettő kombinációja annyira furcsa volt, hogy megálltam, és a jelöletlen kezemre bámultam. Úgy éreztem, mintha bogarak másznának rajta, de nyilvánvalóan nem azok voltak.

"Jól vagy?" Jaxson megkérdezte, észrevéve legújabb zavarodottságomat.

Megráztam a fejem. "Nem vagyok benne biztos... Én csak... A támogatásodtól azt az érzést kaptam, hogy tényleg a falka része vagyok". Keserű nevetés szökött el belőlem, nyilvánvaló okokból. "Ugyanakkor a mellkasomban is volt ez a természetellenes remegés, és a tenyerem szuperül viszketett."

Hangosan kimondva még hülyébben hangzott, és rövid ideig fontolgattam, hogy megtanulom, hogy a furcsa gondolatokat az elmémben tartsam, ahol a helyük van.

Jaxson nehéz kezet ejtett a vállamra. "Te vagy az én falkám, Mera. Mindig is az voltál, és ha a sors nem lenne ilyen szuka, akkor te lennél a társam is. Annyi kibaszott hibát követtem el azzal, ahogyan veled bántam, de megígérem, hogy a magam módján az idióta kamasz agyam azt hitte, hogy megvéd téged az apámtól."

Megvonta a vállát. "Miért nem ölted meg Deant? Úgy értem, azok után, amit veled tett." És velem, ha őszinte akartam lenni. Igazából... "Meg kéne ölnöm Deant. Szinte biztos vagyok benne, hogy meg kell halnia az én és a falka többi tagjának jövőbeli biztonsága érdekében."

Jaxson megrázta a fejét, és bökdösött, hogy menjek tovább. "Bár ez nagyon igaz, tudod, hogy nem ölheted meg ok nélkül. A fél falka ellened fordulna."

"Kihívhatnám őt."

Újra megbökdösött, és ha még egyszer megteszi, akkor bemelegítésként az apához a fiún fogom gyakorolni a gyilkos képességemet.

"Csak egy magasabb pozícióért hívhatsz ki, és ő alattad van" - emlékeztetett Jaxson.

Á, bassza meg. Jaxsonnak igaza volt, egy olyan szabályt idézett, amelyet a gyengébb falkatagok védelmére állítottak fel. Nem volt bajom a szabállyal, de ez azt jelentette, hogy meg volt kötve a kezem, ha arról volt szó, hogy provokáció nélkül megölöm Deant. És most, hogy alfa-társ lettem, nagyon óvatos lesz, nehogy felbosszantson.

De azért kitalálnék valamit, vagy ami még valószínűbb, hogy a volt béta elszúrná, és megint kiengedné a gonosz oldalát. Akkor teljes joggal tépném le a fejét a testéről.

Ez volt a legkevesebb, amit megérdemelt volna.