Jaymin Eve - Reborn - 41. fejezet

 


41

Később volt, mint vártuk, amikor végre visszaértünk a búvóhelyre. Ha a következő néhány órában nem indulnánk szó szerint csatába, volt egy olyan érzésem, hogy egész éjjel beszélgettünk volna a barátainkkal.

Ilyen volt valójában a család és a falkaélet? Ha igen, akkor komolyan lemaradtam róla. Még apám halála előtt sem tapasztaltam soha semmi ilyesmit, és talán ez volt az első igazi igazság, amire emlékeztem a gyerekkoromból. Mindig is hideg volt.

"Mire gondolsz?" Shadow megkérdezte, amikor a szobája felé sétáltunk, miután otthagytuk a rejtekhely bejáratát őrző Inky-t.

"Nagyon jól éreztem magam ma este" - mondtam őszintén. "Még sosem ültem ilyen társaságban. Általában kerültem mindent, ami az összejövetelekkel kapcsolatos, mert veszélyes volt az egészségemre."

Shadow nem szerette, ha a tormai életemről beszéltem, de nem voltam olyan, aki ezt a szart elzárkózik. Nem rágódtam rajta, és nem sokat gondoltam rá, de nem is akartam úgy tenni, mintha meg sem történt volna. Számomra ez nem volt egészséges, és a saját lelki egészségem érdekében ki kellett beszélnem magamból.

"Úgy értem, emlékszem a korai évekre, mielőtt apám úgy döntött, hogy én egy démongyerek vagyok, akit az alfának kell széttépnie, de még akkor is magányos voltam".

Shadow arckifejezése elsötétült. "Tudom, hogy röviden meséltél az apádról" - mondta - "de szeretném, ha még egyszer részleteznéd. Most, hogy már teljesen magamhoz tértem."

"Tudni akarod, miért támadta meg az alfát?"

Shadow bólintott, és belülről meleg érzés tört rám - eléggé törődött vele ahhoz, hogy további információkat kérjen. "Úgy tűnik, ötéves koromban kezdődött" - kezdtem, mielőtt tovább részleteztem volna mindazt, amit Lewisonéktól megtudtam, és a saját elméletemet, miszerint a Nexus oldalam akkor tör elő, ha veszteségről vagy a szeretteim védelméről van szó, és nem saját magam védelméről.

Shadow figyelmesen hallgatott, keze az éppen előttünk feltűnt szobája ajtókeretén volt. "Te határozottan inkább az önzetlenségre vagy beállítva, mint az önvédelemre" - értett egyet mogorván. "Ezért van az, hogy a veled szembeni bántalmazás sosem csapolta meg a Nexus oldaladat. Túl erős vagy testben és lélekben. Bármit elbírsz, amit rád dobnak - basszus, te mindent elbírtál, amit én rád dobtam, miközben egyenesen az arcomba vágtad vissza. De amikor a szeretteidet bántják, akkor összeomlasz."

Jobban ismert engem, mint gondoltam. Shadow mindent látott, és túl okos volt ahhoz, hogy ne rakja össze a dolgokat. "Sokat gondolkodtam ezen, különösen, amikor megpróbáltam felidézni, mi váltotta ki az első tűzerejű harcomat."

"Emlékszel?"

Durván nyeltem, mert nemrég jutott eszembe.

Fájdalmas emlék volt számomra, de elmondtam volna Shadownak. "Kizártam ezt, mert akkoriban annyira traumatikus volt a fiatal elmém számára" - mondtam halkan - "de mostanában rá kellett kényszerítenem magam, hogy elmélyedjek a múltban, és ezzel együtt az emlékek is visszatértek." Nagyot nyeltem, mire ő kinyújtotta a kezét, és megfogta a kezem, de nem szólt egy szót sem, hagyta, hogy a magam idejében beszéljek.

"Hároméves koromtól kezdve volt egy házinyulam." Sóhajtottam. "A szüleim nyilvánvalóan megengedték, hogy szabadon kószáljak az erdőben, és valahogy találtam egy barna nyuszit. Tormában senkinek sem volt háziállata, mert Victornak gondja volt azzal, hogy a farkasok összebarátkoznak az élelemmel, de túl fiatal voltam ahhoz, hogy megértsem, mennyire komoly a szabálya. Minden nap meglátogattam a nyuszimat, és két évig a barátom volt, amíg egyszer túl közel nem játszottunk a házhoz, és egy végrehajtó meg nem pillantotta."

Megölték őt. Csak egy ártatlan állat, aki hibát követett el, amikor megbízott bennem.

"Ez volt az első veszteségem. Nem kezeltem jól." Durván nyeltem. "Még mindig nem kezelem jól. Nem veszíthetünk el senkit ebben a háborúban... Egyszerűen nem lehet."

Shadow erre a hosszú, nehéz pillanatra rám meredt. A köztünk lévő kapcsolat vadul lüktetett, mint egy kismadár, amely először száll fel.

"Nem ígérhetem, hogy nem veszítesz el senkit" - mondta Shadow, hozzám hajolva, az orra végigszaglászott az arcomon. "De azt megígérhetem, hogy bármi történjék is, nem fogsz egyedül szembenézni vele. Együtt fogunk harcolni, és mindent beleadunk, amink van."

A szavai egyszerre voltak megnyugtatóak és baljóslatúak, de megértettem, miért nem tudta megígérni. Egyikünk sem tudta, mi fog történni, amikor szembenézünk Dannie-vel. De legalább volt még egy utolsó éjszakánk a végső csatánk előtt.

Shadow és én beléptünk a szobájába, és meg kellett csípnem magam, hogy milyen párosan vagyunk ma este. Bevezetett a fürdőszobába, ahol keményen és forrón lezuhanyzott, és teljesen felöltözve húzott alá. Odahajolt hozzám, hogy megcsókoljon, én pedig már tolakodtam is felfelé, hogy találkozzam vele, a kezem az ingére kapaszkodott, hogy letéphessem a testéről.

Másodpercek alatt meztelenek voltunk, és a következő másodpercben már bennem volt, a víz forrósága szinte hűvös volt az erőnk lángjaihoz képest. Minden alkalommal, amikor így egyesültünk, megszilárdult a kötelékünk, és kezdtem megérteni, hogyan is működik valójában ez a párkapcsolat.

Torin és én voltunk a kezdeti húzóerő, de ez sosem lett volna elég. Hiányzott az üzemanyag a tűz fellobbantásához. Shadow és én tele voltunk üzemanyaggal, szikrával és lángokkal, és a tűzünk napról napra erősebb lett.

Nyögdécselve kapaszkodtam a vállába, ahogy az orgazmus elérte a testemet. Az első a sok közül, és mire végre megtisztultunk, és bebújtunk az ágyba, már csak néhány órát alhattunk.

Még szerencse, hogy természetfeletti lények voltunk, mert én nem mondtam le a szexről az alvásért. Kizárt dolog.


* * *

Másnap reggel túl korán rángatott ki az ágyból egy nagyon meztelen Shadow. Letett a szekrénybe, és azt mondta, hogy öltözzek fel, és talán az alváshiányos állapotom miatt, de őszintén szólva egy szót sem hallottam abból a kemény faszból, amit fegyverként hordott.

"Mera" - mondta újra, a hangja egyszerre volt harapós és szórakozott. "Koncentrálnod kell, Sunshine."

Felnyögtem, a nyelvemet kivágtam, hogy megnedvesítsem az ajkaimat, mert nagyon szomjas voltam itt... Nem, várj, forró. Nagyon meleg volt itt.

"Azt hittem, csak később megyünk el" - motyogtam, a szemem még mindig a farkát bámulta.

"Ma reggel gyakorolnunk kell az erődöt megkötő kört" - emlékeztette kábult agyamat. "Ez a legerősebb börtön, amit ki lehet alakítani, de olyan ügyességet és koordinációt igényel, aminek a tökéletesítése hónapokig is eltarthat. Nekünk csak óráink vannak."

Bólintottam, és a farka velem együtt bólintott. Vagy... csak nem egyenesedett ki? Mert eléggé biztos voltam benne, hogy még Shadow farkának sem volt olyan képessége, hogy a fenevadtól függetlenül billegjen.

" Sunshine, hallottál te egyáltalán egy rohadt szót is abból, amit mondtam?"

Végre sikerült elszakadnom attól a helytől, ahonnan kakasszóra elkúrtak, és az aranyló szemeibe pislogtam. "Igen, persze. A halál köre. Gyakorolni kell. Úgy értem, pontosan mit visel az ember, amikor olyan kört hoz létre, ami esetleg mindannyiunkat elpusztíthat? Vöröset?"

Shadow íriszei lángokkal teltek meg, az aranyat egy pillanat alatt elnyelte. "A vörös nekem megfelel."

Épp megtettem volna az első lépést felé, agyam és vaginám minden hengerét beindítva, indulásra készen, amikor az ereje mozdulatlanná tett, megállítva a meztelen pályámon. Felém sétált, és nekem sikerült vakító pillantást vetnem az arcomra.

" Sunshine" - húzta ki a száját. "Nincs időnk arra, amiért az illatod könyörög, de mivel úgy csábítasz, ahogy senki más nem tette és nem is fogja, nem hagyhatlak meztelenül és könyörögve."

A kezei végigsiklottak az oldalamon, és amikor térdre ereszkedett előttem, a varázslata megemelte a testemet, hogy a puncim egy magasságban legyen az arcával. Abban a pillanatban, amikor a szája a csiklómhoz tapadt, ajkai és nyelve a legfinomabb táncban siklott rajta, amit egy száj csak művelhet, felsikoltottam, és sikerült átnyomnom az erejét, hogy ujjaimat a rövid hajszálai közé fonjam.

Általában zavart, hogy mindig ennyi gyönyört adott, és soha nem volt időm viszonozni, de kezdtem belátni, hogy ez Shadow módszere. És csak egy idióta panaszkodna az ő módszere miatt.

Az orgazmus, amely kora reggel lassan épülni kezdett, gyorsan gőzmozdonnyá változott, és sokkal gyorsabban csapódott belém, mint vártam. Sikoltottam, a testem megrándult, ahogy a fejem nekicsapódott Shadow mögöttem lévő erőfalának. A társam nem enyhült, miközben végiglovagoltam az orgazmust, és amikor a nyelvének cirógató simogatása egyre erősödött a csiklómon, és az ujjai a puncimba csúsztak, újra felsikoltottam, egyre gyorsabban ringatóztam ellene, mintha ez segítene megbirkózni az érzéssel.

Nem segített, vagy legalábbis nem akadályozta meg a következő orgazmust, és kurvára elégedett voltam, amikor végül lenyelte az utolsó felszabadulásomat is. A nyelve alaposabban megtisztított, mint ahogyan bármelyik zuhanyzó valaha is képes lett volna. A szemeim lehunytak, amikor elengedett, és teljesen összetörve süllyedtem a padlóra.

"Kint találkozunk, társam" - mondta, a tekintete forró és birtokló volt, ahogy rám meredt, mielőtt megfordult és elment.

Hát, bassza meg.

Gyenge, ingatag lábakon sikerült felhúznom magam, és megtaláltam a világ megmentéséhez megfelelő öltözéket, amely egy piros tankot, egy fekete farmert, egy fekete motoroscsizmát és egy vastag, szőrmével bélelt fekete kabátot tartalmazott. A pólóm és a hajam volt az egyetlen két színfolt a komor együttesemben, de ez megfelelőnek tűnt. A pergamenemet is a zsebembe dugtam, miután lelőttem egy gyors üzenetet Simone-nak.

A fürdőszobában használtam a mosdót, megmostam a fogamat és a hajamat, és még egyszer hátrafontam a vastag szálakat. Miután elhagytam Shadow szobáját, a kötelékemen keresztül elértem Midnightot, remélve, hogy valami csoda folytán a ködöm talán kész lesz beszélni. Dühös statikus zörejeket kaptam cserébe, és bárhogyan is próbáltam átjutni Midnighthoz, a gátjai nem adták meg magukat.

Annyira igyekeztem nem bánkódni azon, ami köztünk történt, remélve, hogy idővel magától megoldódik, de nem tudtam szabadulni az érzéstől, hogy elveszítem egy olyan részemet, amit soha nem kapok vissza. A kötelékünk rongyos nyomai, amelyek most már csak a ködöm és köztem maradtak, elég voltak ahhoz, hogy majdnem elpusztítsanak.

Ezt azonban még nem hagyhattam. Dannie-re kellett koncentrálnom, és talán, ha már elrendeztük a dolgait, lesz időm kitalálni egy tervet, hogy kihúzzam a ködöt a könyvtári rendszerből. Ezt szem előtt tartva siettem ki a rejtekhelyről, és a Tudás Könyvtárába igyekeztem.

A többiek már a terem közepéhez közeli legnagyobb szabad térben gyülekeztek. Angel ott volt, csendesen várakozott oldalt, arany-fekete páncélja tökéletesen illeszkedett testének minden porcikájához. A haja is be volt fonva, sokkal rendezettebben, mint az enyém, a szárnyait maga mögé tűzte.

Reece ismét a csoportunk tagja volt, de a terem másik oldalán állt, mint a legjobb barátom. A szeme Lenre és Alistairre szegeződött, akik azon civakodtak, hogyan helyezkedjenek el a legjobban, hogy ez működjön, de éreztem, hogy Reece nagyon is figyeli Angelt és minden mozdulatát. A dühe és a vele szembeni mélyen gyökerező haragja sehová sem tűnt, még mindig szivárgott a sivatagi istenségből, miközben keresztbe fonta a karját, egyik vállát egy közeli polcnak támasztva.

Shadow perzselő tekintetével elterelte a figyelmemet, miközben végigmérte a ruhámat. Pimasz mosolyt lőttem rá, de mielőtt tovább kínozhattam volna, a csoport észrevette az érkezésemet.

"Itt van Mera!" Kiáltott fel Len. "Kezdjünk hozzá! Csak elpazaroljuk a nappali órákat, amikor vadászhatnánk egy Danamainra."

Galleli tiszteletteljesen biccentett nekem, hasonlóan ahhoz, ahogyan Shadowt üdvözölte. Én viszonoztam a szívességet, remélve, hogy egy nap majd nem csak azért tisztel, mert Shadow párja vagyok. Egy nap majd bebizonyítom neki, hogy érdemes vagyok rá.

"Oké, mindenkinek el kell magyaráznia, hogy pontosan mi történik ma - mondtam, és kényszerítettem magam, hogy nyugodtnak és határozottnak tűnjek. "Mert én még sosem hallottam kötőerődről, és nem akarok a gyenge láncszem lenni, aki elbaszza."

Egy ütemnyi csend következett, mintha nem tudták volna eldönteni, ki mondja el nekem a hírt. Végül Shadow lett az, mivel valószínűleg arra tippeltek, hogy tőle fogadom el a legjobban.

Rosszul tippeltek.

"Úgy gondoljuk, hogy az lenne a legjobb, ha ezt kihagynád. Az erőd túlságosan hasonlít Dannie-éhez, és ő talán ki tudja találni, hogyan lehet ellene tenni, ha az erőd része."

Az arcomon megjelenő mosoly nem volt szép. "Te vagy a valódi fia, Shadow, szóval talán ki kéne hagynod, és én majd veszek egyet a csapatért."

Ha jogos indokkal állnának elő, hogy miért lennék negatív hatással erre a ketrecre, amit ők hoztak létre, akkor meghallgatnám őket, és ennek megfelelően reagálnék. De tudtam, hogy ez az egész arról szólt, hogy Shadow megpróbál megvédeni engem.

Szerettem őt ezért, de ez nem működne egy ilyen háborúban. Nem volt elég emberünk ahhoz, hogy bárkit is hátrahagyjunk, főleg, ha az egy nő volt. A női erő mindig a legfontosabb volt. Biztos vagyok benne, hogy volt erről valahol egy mém.

Shadow mély lélegzetet eresztett. "Oké, mi lenne, ha... fogalmad sincs, mit csinálsz, és lehet, hogy megöleted magad vagy valamelyikünket." Ezúttal nyers volt és őszinte. "Ahogy már korábban is mondtam, általában hónapokig tartana tökéletesíteni egy ilyen ketrecet, mert minden szögből teljesen biztosítani kell. Még a legkisebb rés is átszakíthatja az energiáink és Dannie között. Mindannyian tanultuk és gyakoroltuk már ezt a fajta pajzsot. Te nem. És az erőd még csak nem is áll teljesen a rendelkezésedre, mivel a lényed két oldala harcol a dominanciáért."

Durván nyeltem egyet. A fenébe. Már megint itt volt az a jogos indok, amit kerestem. A farkasom is feldugta a fejét, mintha emlékeztetni akart volna, hogy ő is része a kettős természetünknek, ami ezt a problémát okozza.

"Oké, itt elismerem az érvelésedet - mondtam mereven. "Amikor a közreműködésem mindenki más biztonságát érinti, megértem, miért a legjobb, ha nem veszek részt benne."

Elléptem, kimozdultam a fő térből, és hagytam, hogy a többiek egy természetes körbe essenek, mintha mindvégig tudták volna, hol áll a legerősebb csapat.

Angel Reece mellett kötött ki, és vártam, hogy valaki azt javasolja, hogy lépjenek szét, mert az egy totális robbanásra váró helyzet volt. De senki sem tette. Úgy látszik, amikor a világ forgott kockán, ezek ketten úgy tudtak viselkedni, mint a felnőtt, ősi halhatatlanok, akik voltak.

Heten összefogták a kezüket, és egy pillanat alatt olyan erőhullám csapott le, amitől néhány lépést hátráltam. Nem én voltam az egyetlen, könyvek és koboldok repkedtek körülöttem. Szerencsére a demi-feyek szívósak voltak, nyugodtan vették a rögtönzött repülőleckéket, nem hagytak ki semmit, ahogy talpra álltak, és elkezdték összeszedni a könyveket és a papírokat.

Mély rezgő csilingelés visszhangzott a könyvtárban, amely a heten között kialakuló hatalmi kör közepéből eredt. Azon kaptam magam, hogy előrefelé mozdulok, magával ragadott az energiájuk, ahogy elkezdték felépíteni az erő látható és egymásba fonódó ketrecét.

Ahogy egyre több energia nőtt, aranyszínű fények fonódtak egymásba, megértettem, miért aggódott annyira Shadow a feladat miatt. Minden egyes energiaszálat aprólékos munkával kellett létrehozni, majd egyenként összeszőni. Shadow volt az első, és amikor az ő aranyzsinórjának teljes forgása befejeződött, Reece következett, majd Angel, aztán Len, és így tovább. Újra és újra, ugyanabban a sorrendben szőtték az erejüket ebbe a bonyolult energiatakaróba, amíg egy félig megformált aranykupola nem emelkedett a fejük fölé.

"Elég!" Harsogta Shadow.

Az erődön keresztül került a szava, a hangja az egész könyvtárban visszhangzott. A többiek a körben megnyugodtak, majd egyenként visszavonták az erejüket. Úgy tűnt, hogy ha már összefonódott, csak úgy lehet visszahúzni, ha ugyanígy kibogozzák.

"Ez tulajdonképpen nagyon jó első próbálkozás volt - mondta Gaster, aki megjelent mellettem, és majdnem kiugrottam a bőrömből.

"Lenyűgözően nézett ki" - ismertem el, tekintetemet a csoportra szegezve. "Gondolom, ha akár csak egyikük is meginog a koncentrációban, az elbaszhatja az egészet."

Bólintott. "Ó, igen. A szálak elég ártatlannak tűnnek úgy, ahogyan el vannak zárva, de ez hasonló ahhoz, mint amikor elektromos vezetékek keresztezik egymást. Elég egy rossz csatlakozás, és máris olyan áramlökés keletkezik, ami mind a hetet megölheti."

Eddig nem voltam ennyire ideges, de most az voltam.

Szerencsére sikerült incidensek nélkül kibogozniuk az áramot, és egy gyors megbeszélés után, hogy miként finomíthatják ki, amit tettek, újrakezdték az egészet.

Én pedig elhelyezkedtem, hogy lerágjam a körmeimet, miközben reménykedtem, hogy senki sem lesz öngyilkos, mielőtt a birodalomba érnénk. Dannie imádná, ha előbb magunkat végeznénk ki.

Reméljük, nem tettük ilyen könnyűvé a dolgát.