Jaymin Eve - Reborn - 43. fejezet

 


43

A víz véget nem érő volt. Olyan hatalmas és sima volt, hogy csak amikor megpillantottam a mélyén lévő összes harapós fenevadat, gyomrom felfordult az idegességtől. Mi van, ha egyáltalán nem maradt semmi a birodalomban? Dannie talán minden szárazföldet elsüllyesztett, magával ragadva a birodalom összes lakóját. Hogyan gondolhatta még az elméjét megmásító hatalom ellenére is, hogy ez egy kiegyensúlyozott világ? Ennek egyszerűen semmi értelme nem volt.

Nem én voltam az egyetlen, aki aggódott, a csend feszült, ahogy az összes hatalmas lény figyelt Inky különböző oldaláról. Szerencsére, mielőtt túlgondolkodhattam volna, és még jobban kiborulhattam volna, Shadow durván kifújta a levegőt, és egy kézmozdulattal megnyitott előttünk egy kis portált. "Nincs vesztegetni való időnk - motyogta, noha mindannyian némán megegyeztek, hogy nem pazarolunk energiát. Úgy látszik, amikor az idő és az energia között kellett választani, Shadow hozta a nehéz döntéseket.

A Concordes megjelent alattunk, és hála az isteneknek, nem volt víz alatt. Legalábbis nem ott, ahol mi voltunk, közvetlenül a láva szakadék felett. Shadow a Hármasba vitt minket, a szülőföldjére, és a szakadék ködéhez legközelebb eső területre.

Az Inky lelassult, ahogy lefelé ereszkedett a kastély felé, amely Shadow gyermekkori otthona volt. Úgy tűnt, hogy valamennyire ép, de minden épület, ami körülötte állt, csak hamuvá vált. Ez volt az a pusztítás, amit Shadow okozott, amikor elveszítette. Még a hatalmas erdők sem voltak többé, amelyek körülvették és megvédték a családi otthonát.

A kastély nagy részét meghagyta, de minden más körülötte csak por volt.

Figyelmesen figyeltem a társamat, de bármit is érzett, az jól el volt rejtve a sztoikus homlokzata mögött. Nyugodt és éber istennek tűnt, aki felkészült arra, amit az anyja ránk zúdíthat. Bárcsak tudnék ilyen szinten is rekeszteni, de legalább tudtam, hogy képes leszek kirángatni őt ebből, ha mindannyian végeztünk. Amikor az én Shadowom visszatérhet, és átérezheti az összes érzést.

Inky leszállt, de nem jelent meg a főnixistennő. Kísérteties csend volt, ahogy kiléptünk a ködből, mindannyian sorban összezárva, várva, hogy valaki vagy valami ránk ugorjon.

Közel tartottam magamhoz az energiámat, a farkasom a változatosság kedvéért nyugtalan volt; tudtuk, hogy egy meglehetősen epikus végső csatába lépünk.

Shadow lépett előre először, és olyan üres volt itt minden a kastély körüli területekkel kapcsolatos legutóbbi tapasztalataimhoz képest. Aznap volt egy csata, Ixana katonái megpróbáltak időt adni a vezetőjüknek, hogy feláldozza a teremtményeimet, hogy energiát adjon a kövének, és megteremtse a saját Nexusát. Az ő baromságos hatalomvágya miatt voltunk ebben a helyzetben, mert...

Ekkor döbbentem rá, és ziháltam. Shadow egy pillanat alatt mellettem volt, arckifejezése vad volt, ahogy a kezét a bicepszem köré kulcsolta. "Mi a baj? Mit érzel?"

"Pontosan azt csinálja, amit Ixana próbált" - motyogtam, végre megértettem. Shadow felemelte az állam, hogy találkoznom kelljen a tűzfoltos tekintetével. "Dannie a saját Nexusát hozza létre. Olyat, amely magába foglalja a szakadék ködeit, az előző Nexusszal együtt, és a tündekő erejét. Olyan Nexust akar, amelyet ő fog irányítani, mint a legfőbb hatalom."

Abban a pillanatban, hogy ezt hangosan kimondtam, mélyen a lelkemben éreztem az igazságot. Azon a helyen bennem, amely szintén a Nexusból született. Az örvénylés a gyomromban, mióta itt a földre léptünk, nem csak az idegesség volt a csata miatt... Dannie erejét éreztem. A Nexus erejét.

Shadow úgy bámult, mintha azt remélné, hogy hazugságot talál a szavaimban, de mindketten tudtuk, hogy nem fog.

"Nem lehet vele érvelni - harapta ki végül, figyelmeztetve engem. "Ha idáig eljutott, akkor elveszett a Napkő ereje számára."

"A követ nem arra tervezték, hogy így tartsák fogva" - mondta Len onnan, ahol távolabb állt tőlünk. "Ezért volt az elvesztése soha véget nem érő stressz a családom számára. Az az erőmennyiség, amit képes magában tartani, félelmetes fegyverré teszi. Elengedhetetlen volt, hogy soha ne kerüljön olyan kezekbe, akik fegyverként használnák, nem pedig védekezésre."

Angel keresztbe fonta a karját, az arca kirajzolódott. "Dannie problémája az, hogy egyesítette a saját erejével. Bármilyen észérvekkel rendelkezett is, elvesztette azt a pillanatot, amikor megengedte, hogy egy idegen energia átalakítsa a sajátját. Ezen a világon minden lénynek van ellenpontja. Ez egy egyensúly és fékek játéka, amit mindannyiunknak játszania kell, de Dannie-nek hirtelen nem volt fékje."

"Valójában - mondta Lucien mogorván -, van neki egy. Nekünk. Együtt elég félelmetesek vagyunk, és azt hiszem, együtt van esélyünk arra, hogy véget vessünk a rémuralmának."

"Csak ha a kötőerőd működik" - morogta Shadow. "Először meg kell gyengítenünk őt. És aztán megpróbáljuk."

Senki sem mondott többet, csak bólogattak, hogy egyetértenek Shadow tervével, miközben újra elindultunk, és egyre beljebb jutottunk a királyi tábor területén.

"Közel van - motyogta Shadow, figyelmeztetve minket, amikor már közeledtünk a kastélyhoz. "El kellene kezdenünk már most kialakítani az erődöt, hogy amint látótávolságba kerül, azonnal elküldhessük. Pusztán másodperceink lesznek arra, hogy meglepjük, és ennyi idő alatt nem tudja megtörni az alakzatunkat."

Mindenki bólintott, senki sem vitatta, hogy ezt a támadást tökéletesen kell időzíteni, különben elpusztít minket, mielőtt még esélyünk lenne használni az erődöt. És mivel mi voltunk az egyetlen "csekkje", ahogyan azt már korábban kijelentettük, elengedhetetlen volt, hogy ne bukjunk el, mielőtt igazi esélyt adnánk neki.

Az erő újabb dübörgése mellkason csapott meg, végigvonulva a testemen. Ez volt a legerősebb Nexus energiakitörés, amit a birodalomba lépésem óta éreztem. A farkasom nyüszíteni kezdett a mellkasomban, a nyugtalansága az erő miatt egyre nőtt. Mióta először léptünk ebbe a világba, a farkasom erősebb és irányíthatatlanabb volt, és most már kezdtem felismerni, hogy mi is az aggodalma: Kényelmetlenül érezte magát a Nexus ereje miatt. Az alakváltó és a Nexus oldalam össze volt kényszerítve, és a farkasom számára ez természetellenes volt.

Ezzel a tudattal együtt a bűntudat hullámai is jöttek, hogy gyönyörű farkas lelkem csapdába esett egy olyan lényben, akinek soha nem lett volna szabad alakváltónak lennie.

Újra nyüszített, és én vigasztaló gondolatokat küldtem felé. Nem igazán beszélgettünk egymással úgy, mint az első átváltozásunkkor - most inkább érzelmi csere volt -, de mindig mélyen kapcsolódtunk egymáshoz. Éreztem őt. Szerettem őt. Még akkor is, ha tudtam, hogy soha nem lett volna szabad megszereznem.

"Jól vannak a teremtményeid?" Shadow megkérdezte, kétségtelenül kíváncsi volt, hogy mit jelenthet az arcom jelenlegi arckifejezése.

"Ne aggódj miattam" - mondtam, és leintettem. "Koncentrálj az erődre, amit éppen építesz." Az erődre, amely elég veszélyes volt ahhoz, hogy mindenkit elpusztítson.

Shadow ismerős pillantást vetett rám. Az ő idiótán viselkedő arckifejezése volt. "Érzed őket?" - erőltette.

Behunytam a szemem, és mélyebbre ástam magam a minket körülvevő erőbe. "Lehetséges" - mondtam végül. "Rengeteg energia van itt, és úgy érzem, mintha Nexus energia lenne. Tehát lehet, hogy Dannie vagy a teremtményeim." Vagy mindkettő. "Lehet, hogy őket is feláldozza az erőért?"

"Dannie-nek jobban kéne tudnia" - mondta Angel, a hangja kissé szaggatott volt attól, hogy megpróbálta az erőd szálait szőni. "Ő a teremtmények anyja, és egyetlen igazi anya sem áldozná fel a gyermekeit a hatalomért. A lelke menthetetlenül megromlott."

Mindannyian felkészültek rá, és hogyan is vitatkozhattam volna az előttem álló igazsággal?

Reece energiája kavargott körülöttem, poros, száraz szélként, amelyről éreztem, hogy szükség esetén természeti erővé tud változni. "Nem vagy egyedül, Mera Callahan - mondta a dörmögő hangján, amely Shadowra emlékeztetett, ugyanakkor mégis a sivatag istenére volt jellemző. "A sivatagi földeken nincsenek falkáink, de vannak dinasztiáink. Családi egységek. Shadow az én családom, és most... te is az vagy. Ma veled fogunk harcolni, és ha meghalunk, nem bánjuk meg."

"A francba" - fojtottam ki. "Nem szabad sírásra késztetned, mielőtt élet-halál harcba szállunk".

A kuncogása feszült volt, ahogy sorra szőtt egy szál erőt. Reece annyira emlékeztetett Shadowra, és egy pillanatra elgondolkodtam azon, vajon a sivatagi földeknek is megvan-e a saját verziója az igazi párkapcsolatról. Ha igen, tíz az egyhez fogadni mernék, hogy ha Reece megtalálja a "párját", ugyanolyan megszállott lesz, mint Shadow.

Végül is nem véletlenül hívtam őt Második Shadownak.

Ha ezt túléljük, talán lesz esélyem megtudni.